40+ SO WHAT (VOL.11)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miulla on täällä poikasen kera ollut aivan ihana jouluinen fiilis tämän iltaa..:):heart:
(mies läksi jäkispeliin)

Lämmin valaistus(kynttilöitä) piparin tuoksua, kaffe tippumassa ja..
joululaulut raikaa!!!

..sauna myöskin lämpiämässä ja miestä vartoon kotio ysin jälkeen..arvatkaas mitä sitten?..juuri SITÄ:rolleyes::heart:

Viimeksi muokattu:
Kiitos mur-mur taas päivityksestä :heart:. Ja kiitos plussapuhureista myös. Valitettavasti puhuri ei nyt tänne asti tullut, mutta se on ihan ymmärrettävää... koska plussapuhurilla on ollunna niin kiire Tirilttanin ja Wiivin luona :) :heart:!!!! Onnea ihan hirmuisen kamalasti ja tarraa lähetän. Liimaa ja roudarinteippiä. Ihana juttu!! Kiitos teille noista plussistanne, se todellakin tuo toivoa!

Sitten kun mur-mur seuraavan kerran päivität, niin mulla on tänään kp1. Täti tiputteli eilen pikkusen, mutta tänään vasta alkoi. Eilen just manasin, että jos ja kun mun täti tuppautuu taas kylään, niin tulis sit nyt heti, koska klinikat on joulunajan kiinni ja koko mun Suomessa olo ja tää hoitokierto menis ihan v***ralleen muuten. Mutta manaus auttoi; mä ehdin just ja just piikittämään ja punktioon ja siirtoon (jos mitään siirrettävää tulee...) ennen joulua.

Mur-murille ovisplussaa, sellaista THE ovista sulle toivon :).

Liizan mies on kans aika lapsellinen noine lumiräyhäämisineen. Hohhoijaa noita mökötyskohtauksia, olikohan sillä menkat :laugh:. Ei sulla Liiza mikään menopaussi ole, ole huoleti vaan. Kyllä ne viivat siitä tasavahvenee ja sit vaan ailaaavjuuta peliin :).

Ottis Sun miestä saa taas vaan ihetellä! Mikä piru sitä oikein riivaa? Eikös se halunnu lasta sun kanssas? Luulis sen nyt aikuisena miehenä tajuavan, että jos tollasta sanoo naiselleen, niin sit ei tarvii ihmetellä miks nainen ei halua seksiä sellaisen miehen kanssa joka tollasta sanoo. Joku päivä mä viel tuun ja mottaan sitä ihan oikeesti! Niin suututtaa mua sun puolestas! Niinku meitä kaikkia täällä suututtaa sun puolestas. Kukas se sanoikaan, oliko Taavi (?), että mitä tollasella miehellä oikeesti mitään tekee?! MUTTA. Ihmissuhteet on niin kummallinen juttu, että vaikka p***aa sais niskaan säkkikaupalla, niin sen hyppysellisen hyvän voimalla pystyy nippa nappa sietämään kaiken p****n. Eikä kaikkea kertakaikkiaan VOI selttää järjellä. Eikä tarviikaan voida.

Ja yks tosiasia on myös se, että tässä iässä ei ole aikaa etsiä sitä Mr. Oikeaa ja Sopivaa. Oot puun ja kuoren välissä:headwall:. Sulla on mies, joka on periaatteessa kiva mies, mutta jonka vinttikamarissa viiraa niin, ettei osaa käyttäytyä (eikä ymmärrä omaa parastaan). Tää ukkelikukkeli varmana rauhoittuis ja viisastuis(?) jos sä tulisit raskaaksi, mutta tää samainen ukkelikukkeli mies ei kumminkaan osaa käyttäytyä, joten seksistä ei meinaa tulla mitään, joten on aika vaikea sun tulla raskaaksi, jos ei ees siemeniä saa!!! NII!

Sä oot tavallaan samalla tavalla jumissa väärän/vääränlaisen miehen kanssa, koska meillä kummallakaan ei oo enää muuta vaihtoehtoa(aika loppuu) jos ja kun me se lapsi halutaan. Edes yksi lapsi. Mulla vaan on triljoona kertaa parempi tilanne kuin sulla, koska mun mies on ystävällinen, huomaavainen, rakastava, antelias, kiltti ja vaikka mitä. Poikkeuksetta. Aina. Vaikuttaa siis melko päinvastaiselta kuin sun mies. Aina kun mä kuulen mitä teijän palstalaisten tai mun livekaverin mies on tehnyt, niin en voi muuta kuin todeta että mulla on ihan täydellisen kiltti mies. Suurin osa miehistä on ihan tavallisen kunnollisen kivoja, ei mitään sellaisia yltiöpäisen kilttejä niin kuin mun mies, eikä sellaisia superpuupäitä niin kuin Ottiksen mies. Mut Ottiksen puu-ukkeli tarttis tosiaan kunnon ravistelu. Ehkäpä se, mitä putunen ehdotti, oliskin tarpeen: ukko hevon kuuseen ja kolmen kuukauden täystapaamiskielto. Nyt siis tän kierroksen ovisken kun saisit hyödynnettyä ja sitten ukko pois kolmeks kuukaudeks. ?

Vielä sellainen juttu tuli mieleen, Ottis, että jos luet mitä oot siitä sun ukosta kirjoitellut, kaikkea mitä se on tehny ja sanonu sulle, saat aika hyvän pläjäyksen sun omista tuntemuksista. Voi olla helpompi listata niitä plussia ja miinuksia kun näet, luet ja muistat itse omat ajatuksesi. Ymmärrän että sulla on monen monta hyvää syytä jatkaa sietämistä, mutta ihan itsesi takia on tärkeä tietää, mikä on plussien ja miinusten saldo. Ihan sinun itsesi takia tätä ajattelin, koska on tärkeä, ettet SINÄ menetä järkeäsi, kun tuntuu että oot menettänyt jo ison osan elämäniloasi :'(. Ottis, olet hurjan tärkeä ja hirmuisen hyvä tyyppi, tiedä se! :heart:.

Mitä se sun puupää sanoi kun ihmettelit miks hänellä ei ole lasta jo, vaikka on ollu niin monta naista? Vai onks ne kaikki naiset mahoja...?:attn:

Oivikki Voi kun kurja kuulla sun kissan kurjuudesta. Kovasti toivon että paranee siitä, nin ettei kipuja ole. Ja sulle itselles valtavan lämmin tsemmpihalamus loopuodotukseen :heart:.

Taavi166 Tuttu tunne tuo joka toinen päivä raskaana ja joka toinen päivä ei. Mutta usko pois, niihin oireisiin tai oireettomuuksiin ei ole luottamista! Ne on mitä sattuu ja kaiken järjen ja toivon mukaan kaikki on kuitenkin just niin kuin pitääkin eli vauveli kasvaa iloisesti :heart:.

Putuselle oikein kivoja pieniä kutkuttavia oireita ens viikolle…. :).

Rominas Voi hiton hitto jos nyt tätsy tulee :(. Mutta sitten vaan joulun viettoon ja glögiä juomaan ja heti uuteen plussatuuleen +++++. Halaus sulle!

Iida-Karoliinalle rauhaisaa, levollista ja stressitöntä joulun aikaa. Toivon teitille sopivan kokoista lottovoittoa, jotta saatte rahat kasaan siihen siirtoon pikaisesti. Sellaista lahjaa toivoo Hystis Iida-Karoliinan perheelle. :flower:

Viimeksi muokattu:
Hystis Harmitus ja :hug: tädin tulosta. Kiva kuitenkin ett manaus auttoi ja täti ymmärsi tulla hyvissä ajoin :heart:. Kiitos myös kiivaista ja viisaista sanoistasi. Varmaankin tuota seksijuttua joudutaan vielä joskus puida, jos mies pimpsaa haluaa. Just nyt mulla on sellanen kämppisfiilis ton miehen kanssa. Tosin mun työtyöt jäi tältä illalta kotona tekemättä, kun piti äitiään käydä katsomassa, mutt muistinpa samalla, etten tuolla toisella kylällä ole moneen viikkoon käynyt. Joten vikaa on kyllä minussakin. Niin on vaan pojun ikävä vienyt minusta mehut, etten ole varmaankaan ollut parhaimmillanikaan, mutt eihän se kuitenkaan edellytä, ett mua sais kohdella miten sattuu, tai mulle puhua mitä sattuu.

Mies sai just saunan lauteet valmiiksi. Huomenna vois päästä koesaunomaan, jos vaan ehdin käsitellä puun ajoissa jo päivällä. Hyvin realistisella linjalla täällä siis ollaan ja mennään. Ei ole rakkaus kovin pinnassa, jos ei se just tätä ole. Jokin aika sitten kun kävin liiterillä ja näin kissan tassun jäljet hangessa, suruiseksi tulin ja just nyt ei ole kuin pojua suunnaton ikävä.

mur-mur Meillekin saisi vähän joulua loihtia. Tuntuu ett niin likaistakin on, ett kohta joudun hälyyttää kodinturvajoukot siivoamaan ;). Mutta.. huisin ihanaa, ett olet poikasen kanssa siellä päässyt jo vähän joulua fiilistelemään :xmas:. Meillä on töissä tuoksunut monta päivää piparit niin kaikkialla, ett väistämättä on käynyt mielessä, ett pitäis edes joku mausteseos kotona kiehauttaa, vaikken pipareita paistelisikaan.

Mutt nyt.. mä lähden siivoilemaan noita sotkuja. Palataan taas ja hyvää yötä kaikille!

Katsoitteko äskettäin Yle teemalta ohjelman:

Tiededokumentti: "Lapsen vuosi"??..oli oikein mielenkiintoinen, suosittelen!!!:wave:
Löytyy YleAreenalta. Etusivu | Yle Areena | yle.fi

..jatkoa tälle..
16.12 klo. 21.00 alkaa Teemalla 2-osainen ohjelma "Lapsen kehitys vuodet"
1/2. Millaisia eväitä lapsi tarvitsee elämänsä alkutaipaleella kasvaakseen tasapainoiseksi ja hyvinvoivaksi yksilöksi? Kaksiosaisessa dokumentissa seurataan 11 lapsen ja heidän perheidensä vaiheita seitsemän vuoden ajan.

Viimeksi muokattu:
Toivotan mur-murille mukavaa oviksen ja simppojen saalistusmeininkiä!:) Ottikselle muuten vaan mukavampaa mieltä ja eloa, Hystikselle pahoittelut tädistä :( ja onnittelut sen ajoissa tulemisesta =), Rominakselle tsemppiä hailukan häivähdyksen vahvistumiseen ja kaikille muillekin mukavaa mieltä ja onnekasta aikaa!

Tänään tuntui moneen otteeseen vähän oudolta, jotenkin jännältä, tuolla ihan alavatsassa - voi kumpa siellä tapahtuisi jotain ihanaa - se selviää sitten ensi viikolla. En varmaan testiä tuhlaa tosiaan ennen torstaita, mutta silloin sitten :) Viikonloppuna jälleen mökki kutsuu, eli kirjoittelemiset jäävät väliin - mutta aika kuluu mukavasti miehen kanssa.

Voihan, miten suruinen juttu Hystis
a060.gif
- tätikö se tulihin..

Mutta hyväinen, että kerkeät siirron läpi käymään tarvittaessa ja sinne sitten ihan triljoonamäärin Onnen pipanoita matkaan!!
a050.gif

Kiva Ottis , että pääset huomenissa hyvässä lykyssä kylpeä ropsauttamaan!!=)
..ja sitä RAUHAA, RAUHAA..R A U H A A ja lämpöistä mieltä siun Joulun alusaikaasi toivon kovin:heart:..sekä plussätehiä!!

putunen se outo, jännä tunne voipi olla SITÄ:heart:
Plussästehiä edelleen ja paaaaaaljooooon!!!!

Viimeksi muokattu:
Miulta jäi tältä iltaa tallettelut:|..mies aika poikki saunan jälkeen ja zompiena meni nukkumaan klo. 22.30(aika myöhään kun herätys ennen klo. 5.00)
..pikkasen harmittaapi, täytyy tunnustaa: /..
Vaan enpä anna sen kyllä nyt minua lannistaa - huomenna uus päivä!!

..ja uudet kujeet

Huomenna ja sunnuntaina(lauantai jää välistä pikkujoulujen vuoksi) jos lempisi an-tau-muk-sel-la, olisi ihan oukki doukki juttu:p

((muoks)) Juu I-K, miusta se dokkari OLI hyvä&kiinnostava!!

Viimeksi muokattu:
sarppav 40v täynnä! Paljon onnea myös sinne!:flower:

Kiitos kaikille kaikenlaisista onnitteluista.
Hystis Olen tosi pahoillani tädin saapumisesta.

Ottis Niin, jospa hormooni tasot olis koholla, vaan voihan olla että oma tuotanto nollassa kun hoito hoidossa omat munasarjat pistettiin pois pelistä ja jospa eivät niin vain palaudukkaan. Vaan eipa sitä tiedä kun nyt en ultrassa ole käynyt, vaikka vähän olis kiinnostanutkin nähdä että mikä tilanne nyt on.

Mur mur Katsottiin myös täällä dokumentti lapsen kehityksen vuodet. Oli mukava katsella.
Mieskin oli kiinnostunut ja katseli kerallani sen.

Viimeksi muokattu:
Huomenia ihanaiset!

Kiitos kaikille onnentoivottajille, siirtyessä "naisen ikään", kun se niin hauskasti ilmaistiin!

Täällä vaan kärvistellään piinaviikkojen kanssa, tai päivien...
Alamasussa juilii, mutta niin melkein aina oviksen ja tätsyn välillä juilii. Onko tämä sitten erilaista, en osaa sanoa?
Eilen nippasi todella omituisesti, silleen repivästi kerran... Mitä lie?
Testailut teen vasta, jos täti myöhästyy käynniltään. Olen kyllästynyt tuijottamaan valkoista ja tyhjää, niin kuin me kaikki!

No nyt vaan odotellaan ja valmistellaan joulua. Tehtiin vasta alkuviikosta päätös, että ollaan ihan kotosalla joulu. Katsotaan, jos sit uudeksi vuodeksi jonnekin, edes mökille, lähtisi. Mökkimme ei ole talviasuttava, mutta oikein kovaa lämmittämällä siellä selviää pakkasellakin...

Nyt mä lähden Hesan keskustaan Tuomaan markkinoita tarkistelemaan. Jos sieltä sitä joulunhenkeä aistisi!

Hyvää, lumista ja pakkasenpuremaa viikonvaihdetta kaikille!

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Hysteria (42)..............kp2/26-29......yk8 (kkm.11/10) 1.
Ottis (43)....................kp9/23-28......yk18( 08/09) 1.
Viidenmamma (40)......kp11/25-30......yk7(10/10) 6.
mur-mur (45)..............kp11/26-28.......yk20(01&08&11/10) 3.
Nuuttimus (41)............kp16/28-36.......yk2v...................3.
sarppav (40)...............kp18/27-32.......yk5(07/10) 2.
liiza (44).....................kp19/24-27......yk32....(02/07 08/08) 4
putunen (41)...............kp19/24-26.......yk10....................3./1.yht.
Iida-Karoliina (46)........kp20/23-29......yk17...................5./1.yht.
Mahdotontako (46)......kp20/29............yk5....................1. yht.
haave2010 (44)...........kp24/28-30......yk6(06/10)...4./1.yht.
tetu68 (42)..................kp28/27..........yk8..................3/1.yht.
Rominas (40)..............kp28/25-27.....yk14(09/09 06&10/10) 2.
Ballerina Bolero (40)....kp45/25-28......yk35....................3.
Raputar (40)................kp49/27...........yk5.....................2.
Kadonneet lampaat: onlydream, Ulla4
d025.gif

sarppav (40)..................dpo5
putunen (41).................dpo6
Rominas (40)................ dpo14

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1750034-40-so-what-vol-11-a/

Huomenta kaikille! Toivotaan sarppav että omituiset tuntemuksesi johtuisivat Siitä :heart:

Mullakin oli eilen pariin otteeseen sellaista repivää kipua. Tosin sitä on ollut joskus ihan normikierrossakin, mutta myös viime plussakierrossa. Nyt olen kuitenkin suhtautunut tähän hommaan paljon realistisemmin, ja jos ei nyt plussaa tule, niin toivon, että tulee ensi vuonna :) jossain vaiheessa. Ja jos tulee plussa, en ihan heti heitä volttia, vaan odottelen rauhassa alkuviikot, pysyykö se vai ei. Ja jos ei taaskaan pysy, niin sitten ei niin ole ainakaan vielä tarkoitettu. Liika hötkyily on siis kadonnut, ja tämä "itsesuojelu" on kyllä ihan tarpeen. Joka kuukausi ei jaksa mätkähtää korkealta

Mukavaa viikonloppua ihan kaikille!!

Rominas - mikäs sinulla on nyt tilanne?

Mur-murilla kuulostaisi olevan hyvät simpansaalistus-suunnitelmat :whistle: ja toivottavasti mukavia talletushetkiä :saint:

Ottikselle toivotan myös hyvää viikonloppua ja voisithan sinä sitä miestä käyttää hyväksesi ovisaikaan, vaikka ei niin mieli tekisikään (miestä), mutta kun vauvaa tekee mieli, niin käytä tilanne hyödyksi!! =)

Viidenmammalle myös onnea ja menestystä talletuksiin :heart:

Viimeksi muokattu:
Moi pitkästä aikaa.
Onnea kaikille jotka on naisen ikään päässeille, vai miten se oli:)

Täällä myös ovista odotellaan, jotain oireita jo on. En tikuttele, vaan omista tuntemuksista sen arvelen vaan olevan. jomotusta jo munisten kohdalla ja tosi märkänä on housut tänään olleet:) Joten illalla täytyi tehdä talletuksia.:heart: Talleteltiin jo maanantaina, mut ei ne varvaan enää riitä ovikseen asti. Täytyi vaan jaksaa olla hereillä. pitää juoda iltakahvit niin jaksaa. Ja juniori pitäis saada myös nukkumaan ajoissa, joka nukkuu meidän välissä. Ei nuku tänään päikkäreitä, joten ois ehkä mahiksia saada nukkumaan ajoissa.

Mulla on odottamassa yksi liuskatesti ja dikitesti joululle:) Jos 27.12, kp 28 testais. En ole koskaan aiemmin testaillu, mut eihän sitä koskaan tiedä jos vaikka.....

putunen kirjoittelit "itsesuojeluvaistosta"..

Näinhän se on, että jos plussa tulee(keskenmenneiden jälkeen)ei sitä ehkä heti kattoon hypi, kuin korkeintaan sen yhden kerrasn..sitten jo pelko tarttuu - "miten käy nyt"?..:|

Plussatuulia kovasti!!!:heart:

sarppav siulla sattuuhin kierron viimeinen pvä tuonne Jouluaatolle - Plussatuulia kovasti!!:heart:
..tarttuikos markkinoilta mitään matkaan?..:)

Viidenmamma täällä juuri samoin: pöksyt kastuu kun alakerta kostuu..:D
Koetetaan ne miehet nyt vampata illasta
f020.gif
ja simot parempaan talteen saada, jookosta?
d025.gif
menestyksekkäitä talletteluja!!
Kiva kun siullehin sattuu kierron loppu samoihin aikoihin, kuin miulle!:wave:

Rominas dippailtkos sie tänään?..:)
..voi, kunpa siellä punaista testissä näkyis!:heart:

Mie olen olunna p o h j a t t o m a n väsyynyt heti kuukauden vaihtuessa|O koko ajan vain voisi nukkua ja nukkua..en jaksais tämmöistä: /
Onko teillä muilla samanmoista ollut??

C-vitamiiniäkin vahvaa olen syönyt..pitäis niitä hedelmiäkin koettaa syödä, ei vain oikein maistu, mikä lie..
Vasta viikon päästä saan ne Maca kapselit käyttöön, jospa ne antaiskin lisäpotkua hieman!!=)

Viimeksi muokattu:
mur-mur Kiitos kaunis ihanaisista toivotuksista :). Just muistin, ett mun olis pitänyt töistä tullessa käydä hakemassa sitä saunansuoja-ainetta vai mitälie.. Takkaan kuitenkin laitoin valkean, sillä yllättäen heitti taas ihan kunnolla pakkasen puolelle. Töissä tässä pitää pyörähtää kuitenkin vielä, joten jospa sitten tullessani toisin mitä tarvitsee.

Toivottavasti mur-mur sun miehekkees tänään jaksaa vähän pupustella :heart:. Niin olis aika ajaa vanhat simpat alta meilläkin, vaan enpä taida turhia haaveilla. Mies ollut viikon ihan kiltti ja ok, mutt silti se 'elämänsä huonoin pano' vähän mieltä kaihertaa.

I-K Etsä aikaa ultraan sais, ett gyne vähän kurkkais onko siellä muniksissa toimintaa. Tottaha tuo, että jos niiden toiminta hoitojen vuoksi lakkautetaan, ettei välttämättä hyrähdäkään koneet heti ainakaan vanhaan malliin käyntiin. Kovasti minäkin teille sitä pikkuista toivoisin :heart:.

Putunen Ihan munkin mahassani kutisee ku ajattelen sitä jännää tunnetta sun masussasi. Jospa siellä pikkuinen olisi kiinni tarrautumassa. Peukutuksia :heart:.

mur-mur Tekniikan ihmelapsi kun olet niin, etsä viitsis nakata tänne, vaikka ihan tohon kp-listan loppuun, linkkiä sinne plussanneiden pinoon? Mä näet ku viimeksi yritin sinne löytää tietäni, niin ei millään meinannut osua oikea saitti, paitsi ett nyt muistan sen nimen: "Yes, we can" :). Niinhän se oli??

Viimeksi muokattu:
Sarppav Voi kunpa se repivä tunne olisi sitä itseään. Pariin kertaan, kun olen plussannut, on mulla nipsaisi tuntunut jo dpo3-4 ja niistä olen aina tiennyt, ett jotain tapahtuu. Vaan eipä kiinnittymiset ole siltikään onnistuneet. Paljon parempaa onnea sinulle :heart:!

Putunen Kyllähän sitä on tullut mietittyä jos miestä viikonlopun aikana edes kerran hyväksi käyttäisi, just vauvatoiveen, ei minkään muun, vuoksi =).

mur-mur Dippaatkos tänään o-testiä??

Rominas Valkoistako vain testi näyttää vai onko alkanut jo punertaa? Sunhan piti eilen töistä tullessa hakea välineitä harrastukseen =). Vai toissapäivänäkö se oli? Onnea joka tapauksessa :heart:.

Viidenmamma Onnea ja menestystä niin oviksen bongailuun kuin talletteluihinkin. 27.12. on hyvä testailla kaikenlaista. Jos mulla menee elämä 'putkeen', mur-murin kanssa ainakin dippaillaan silloin r-testejä.

Joulu tulla jolkuttaa. Ajatelkaahan, ett kahden viikon päästä on jo jouluaatto :xmas:. Me ollaan tähän aikaan varmaan hautausmaakierroksella ja sieltä tullaan hirmusella kiireellä laittamaan ruokia lämpenemään ja tarjolle, että olis anopilla kystä kyllä. Mutt ei ole meillä pikkumurusta enää ilona tänä jouluna :'(. Niin kovin surulliselta ajatus tuntuu, mutt kaipa noistakin päivistä hengissä selvitään. On selvitty ennenkin ja pahemmistakin ajoista. Tähän taloon just jouluaatonaattona muutettuani en ekana jouluna muuta tehnytkään kuin saunoin, kuuntelin surumielisiä joululauluja ja itkin, saunoin taas ja itkin, itkin ja itkin.. Äiti oli kuollut edellisen joulun jälkeen ja vietin ensimmäistä joulua ihan yksin. Mulla ei ollut edes kissaa silloin seuranani.

Iltapäivää IhaNaiset!!

Ihan valkoista vaan testi näyttää. Äsken ihan itse testasin...
Voi kilin ... alkais nyt vaan täti saapumaan ettei tarttis miettiä myöhäisen plussan mahdollisuutta....
ja niin, miten se viimes mulla menikään... dpo 18 plussa ja sitte se olikin se KU.

mur-mur Sori! Mä en tajunnut, ett se o tuossa. Luulin, ett se on linkki tän palstan ekalle sivulle. Minä hoopo :ashamed:. Kiitos, kultaseni, linkistä, kurkkaanpa heti :). Kiitos myös kaikista hyvistä toivotuksista :hug:.

Rominas Voi pihkuran pahkura :hug:. Olen niiiiiin pahoillani. Kurjaa testata ja tuijotella sitä blankoa. Toivottavasti täti kuitenkin yllättää pysyttelemällä wegs.

ON Ovislimat on muhkeat.

JIPPAJEE!!! Voltti, kieppi ja ympyrä kerien takaperin päätyeen Lutziin!!!
Klo 19.37 täti saapui meille hulahtaen! IHANAAAAAAA! =):D

Ensimmäiset OIKEAT kuukautiset!!!! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä