mur-mur Kiitos suuresta halista :hug:! Kyllä mä kans jo vähän illalla aloin ajatella, ett jos vaan mitenkään luonto antaa periksi niin yrittäisin saada talletuksia tehtyä. Toissapäivänä kävin kaupasta kattomassa olisko greippimehua myynnissä, vaan kun ei ollut ajattelin, ett se on sitten tarkoitettu näin, ett tässä kierrossa ei ole mitään apuja, mutt saahan sitä haaveilusta edes haaveilla

.
Tirlittan1968 Onnittelut =)! Vauvaliimaa ja tarrasukkia :heart:! Yessss, ihan ihanaa :saint:! Mie oon onnesta ymmyrkäinen. Kuva olis kiva

.
Rominas Jospa siihen tikkuun vielä lähipäivinä tulisi kunnolla väriä ihan, ett sen puhtailla silmillä näkisi

. Hyvää työpäivää sulle!!
I-K ja
mahdotontako Myöhästyneet onnittelut teille molemmille! Mä olen näemmä vähän niinkuin toisella silmällä viime aikoina tätä saittia seurannut, kun en ole perässä pysynyt :ashamed:. Huomasin kyllä eilen, ett mahdotontako ilmeisesti aikuistumisesta onniteltiin, vaan enpäs malttanut selailla taaksepäin, ett olisin saanut vahvistuksen 'epäilylle'. Mur-mur on varmaankin listaan päivittänyt teidän tietonne.
Putunen Milloinkas sinä aiot testailla eka kerran? Metkaa, ett toisten RKTT-päivät kiirii muka valtavaa vauhtia kun itse mokomilla päivillä on ihan hilseessä, kun ei aika kulu sitten millään. Peukutuksia :heart:!