Heippaus kaikille ja Ihanaa Itsenäisyyspäivän odotusta ja viettoa itsekullekkin!!:heart:
Ovista en ole tikutellut, mutta jos suunnilleen näillä main on pupuillaan kyllä...talletuksia tehty illallakin tänään, ...Mies lähti tanssimaan ja minä kotimiehenä..=)..ja varmaan viikonlopun aikana jatketaan talletusten tekoa, ihmettelen kyllä, plussa ei vaan kuulu, eli varmaan olen/olemme sen iän jo ohittaneet, kun aiemmin ei onnistunut ei onnistu enää..!! Niin se vaan on!: /
Mutta ehkäisyä, en ota, eli näillä eväillä mennään!
Tänään kysyin vielä mieheltä, että jos sen vauvan haluisimme edelleen, niin, mitä jos lahjamunasoluilla yritettäisiin, ei sovi, eli joko näillä mitä on tai sitten jos yllätys tulee niin saa tulla, olen kyllä tyytyväinen elämään näinkin, ihana huomioonottava mies minulla!:heart:
ja 12.11. tännekkin tuli vuosi lisää, kuten ilmeisesti Iida-Karoliinallekkin?Onnittelut sinne myös!:flower:
Ensi kierto viimeinen klomi ja lugekierto, sitten se leikki on loppu!..Tilaan ovis- ja raskaustestejä ensi viikolla uutta kiertoa ajatellen.
Sen jälkeen varmaan edelleen huvikseni joskus testaan ovista, mutta ei muita apuja, on tää naisen mieli ihmeellinen, toivoo ihmettä, mitä ei varmaan enää tule! Mutta Onnellinen näinkin olen ja ihan aikuisten Oikeasti!=)
PLussaONnea kaikille!:wave:
mahdotontako:heart: