40+ SO WHAT (VOL.11)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mur-mur: Täällä ollaan. :wave:
Aamulla kuskasin kaikki kamat ja koirat jne meidän "kesäkotiin" ja mies pojan kans tulivat tänne suoraan miehen töiden/tarhan jälkeen. Itse olin seiskalta kotosalla. Huomenna pitää vielä käydä aamuvuoro kahteen asti vääntän ja sitte voi huokasta kaksi päivä täällä. Jätin pikkujoulut väliin jotta saan ihan rauhassa "oikeassa kodissa" olla ihan maanantaihin... ja jos oikein ruikutan, niin ehkä tiistai-aamuun, kun mulla iltavuoro vasta... Mies ja poikanen voisivat tästä suihkasta päiväntoimiin, kun täältä vaan 7 km miehen töihin ja pojan tarhaa... =) Heh, olenpas kiero kun jo nyt suunnittelen "mökkeilyn" pidennystä... ;)

Viimeksi muokattu:
putunen, NYt vasta sinne saunomaan tästä riennän....juutuin konehelle poikaselle&miehelle suksia kattelemaan ja itselleni luistimia - olen luistellut viimeiksi joskus kasi luokalla!!!:p

..nyt saunomaan.. ja mukavaa Itsenäisyyspäivää siullehin putunen(en löytänyt tähän hätään kynttilää..:whistle:)

Hyvin fundeerattu Rominas!!!!(tuo mökkeily juttu meinaan..;))

Viimeksi muokattu:
Heippaus kaikille ja Ihanaa Itsenäisyyspäivän odotusta ja viettoa itsekullekkin!!:heart:

Ovista en ole tikutellut, mutta jos suunnilleen näillä main on pupuillaan kyllä...talletuksia tehty illallakin tänään, ...Mies lähti tanssimaan ja minä kotimiehenä..=)..ja varmaan viikonlopun aikana jatketaan talletusten tekoa, ihmettelen kyllä, plussa ei vaan kuulu, eli varmaan olen/olemme sen iän jo ohittaneet, kun aiemmin ei onnistunut ei onnistu enää..!! Niin se vaan on!: /

Mutta ehkäisyä, en ota, eli näillä eväillä mennään!

Tänään kysyin vielä mieheltä, että jos sen vauvan haluisimme edelleen, niin, mitä jos lahjamunasoluilla yritettäisiin, ei sovi, eli joko näillä mitä on tai sitten jos yllätys tulee niin saa tulla, olen kyllä tyytyväinen elämään näinkin, ihana huomioonottava mies minulla!:heart:

ja 12.11. tännekkin tuli vuosi lisää, kuten ilmeisesti Iida-Karoliinallekkin?Onnittelut sinne myös!:flower:

Ensi kierto viimeinen klomi ja lugekierto, sitten se leikki on loppu!..Tilaan ovis- ja raskaustestejä ensi viikolla uutta kiertoa ajatellen.:)

Sen jälkeen varmaan edelleen huvikseni joskus testaan ovista, mutta ei muita apuja, on tää naisen mieli ihmeellinen, toivoo ihmettä, mitä ei varmaan enää tule! Mutta Onnellinen näinkin olen ja ihan aikuisten Oikeasti!=)

PLussaONnea kaikille!:wave:

mahdotontako:heart:

Sama täällähin alkaa olla Mahdotontako: tärppi käy mutta ei kestä, ei millään..

Mutta siinä toivossa kovasti elellään, että "Jospa sittenhin".. ja ainakaan toistaiseksi ei ehkäisykään ole harkinnassa - mennään näin.:)

Haluatko sie tuonne RKTT listalle?..minkä siinä tapauksessa laitelen dpo päiväksi?:)

Viimeksi muokattu:
Kiitokset Mur-mur onnitteluista!!=)

En tiedä, milloin se ovis olisi, niin ei varmaan voi laittaa dpo päiviä, lämmöt olivat kyll aamulla alhaalla, mutta varmaksi ei kuitenkaan tiedä, niin olen listalla muuten vaan, kiitokset päivityksestä!:flower:

Plussakasta päivää ja viikonloppua jos sellainen ajankohta jollain nyt juuri on!:wave:

Täällä lunta satanut yön aikana..melkein polviin asti on lunta;=))

mahdotontako:heart:

Ooookkeiiii Mahdotontako=)
Plussasätehiä siulle!!!

Täällä pakkasta hieman yli kympin ja mie tein eilen(taas)pikkasia lumilyhtyjä maitopurkkeihin(jäädytin veden)..unohtuivat liian pitkäksi aikaa ja niitä sitten veitsen kera hieman viimeistelein - ihan kivat tuli.:)

Poikasen kera tehtiin osa lyhdyistä niin, että laiteltiin punaista, sinistä, vihreää ja pinkkiä vesiväriä veteen ja näytti kaunihilta kun tuikku siellä värillisen lyhdyn sisällä paloi!

Viimeksi muokattu:
Rominas Kiitos kun jaoit oman kokemuksesi intohimottomasta suhteestasi. Sulla se intohimo loppui, kun taas mulla sitä ei ole koskaan ollutkaan – tai oli alussa pari kuukautta, se oli se alkuhuuma. Mä tunnen kans enemmänkin ystävyystunnetta mun miestä kohtaan ja raadollinen totuus on se, että hän on mun ainoa tie tähän vauvajuttuun. Tiedän että siitä tulis maailman ihanin isä mun lapsille – ja maailman ihanin mies jollekin, jonka kanssa sillä olis tasavertainen rakkaussuhde. Uskon ja ymmärrän että syyllisyys painoi sua pitkään, mutta onneksi olet vissiin siitä jo päässyt, koska loppujen lopuksihan on ”syyllisempää” olla rakkaussuhteessa, joka ei ole tasavertainen sellainen. Mä olen nyt se syyllinen ja mulla on huono omatunto siitä, mutta toisaalta ajattelen, että hän rakastaa mua ihan omasta tahdostaan ja haluaa olla mun kanssa silti, vaikka näkee ja varmaan kärsiikin tästä mun ”Haluan nimenomaan vauvan”-ajattelusta.

Ottis Sä kirjoitit: - - kun luin juttuasi, niin en mä muuta vatausta keksi kuin, että sun pitää tulla RASKAAKSI.” Just näin mäkin oon sen ajatellut.

Putunen Sulla kans on ollu ”beigen värinen” suhde. Mun mielestä beige kuvaa hyvin suhdetta, jossa kyllä pystyy olemaan, mutta se ei maistu oikein miltään. Myös teidän suhteessa sä olit se, joka tunsi enemmän sitä beigeä kuin mies ja mies siitä sit alkoi kärsiä. Sitä mäkin pelkään, että tuotan miehelle kärsimystä olemalla hänen kanssaan. MUTTA, hän itse kuitenkin päättää mitä kestää ja mitä ei. Tällä ajatuksella lohdutan itseäni. Kyllä mä tavallaan mun miestä arvostan, mutta en sillä tavalla kuin rakkaudessa mun mielestä kuuluis. Ja totta on, että intohimoa ja kemiaa ei voi opetella. Tai niin pelkään omalla kohdallani olevan. Tai ehkä jos se vauva tulis, niin se vois muuttaa tilannetta, koska silloin meillä olis jotain ihan oikeasti yhteistä. Hyviä pohdintoja sulla putunen, kiitos. Auttaa kun voi pohtia tällaistia erityishankaliakin juttuja muiden kanssa.

Viimeksi muokattu:
Ottis Voi itkujen pitku :’(. Pahoittelut kp2:sta. Mutta kuten ite sanoit: kaatunutta maitoa ei kandee surra, vaan hyvät suunnitelmat seuraavaan yritykseen. On niin totta, että tää kahen viikon sykleissä eläminen ON rankkaa. Miehet ei taatusti kestäis tämmöistä meininkiä kahta kuukautta kauempaa, se on vissi. Niin että ollaan me naiset aikamoisia sissejä. Hyvä SÄ! Hyvä me kaikki naiset!

Toivottavasti menit sinne systerilles. Eihän sun mies OIKEESTI voi ees ajatella, ettet sais mennä. Ja tosi lapsellista olis edes pahastuakaan moisesta. Älä Ottis kuule anna sen sun jörrikkä-välillä taulapää-miehen tuuliviiri mielialan vaikuuttaa sun tekemisiin. Voi kun mun tekis niin mieli sanoa sulle, että keskityt nyt vaan ittees ja jätät miehen mielenliikkeet omaan arvoonsa!

Voi hihhii sun kanssas noiden testien kanssa. Mua nauratti kun luin taas sun testimeininkiä. Sä oot ihgu :). HUG sulle :)!

Juu, putunen ja muut testikoukkuun jääneet: tällä hullulla (tämä on sitten kohteliaisuus :)!) palstalla tulee vähän hulluksi kyllä. Mä olen myös useasti päättänyt etten testaa ennen kuin täti on myöhässä ja siksi en oo ikänä tilannut noita teidän käyttämiä halpatestejä. Niin taas joo joo... Sitten on aina käyny niin, että viimeistään pari päivää/päivä ennen alan olla niin tulisilla hiilillä, että oon sitte marssinut apteekkiin törsäämään omaisuuden erimerkkisiin testeihin. Testi-into tarttuu ;).

Mutta kumminkin, mur-murille ja muillekin tiedoksi, että olen päättänyt etten testaa ennen kuin vasta dpo15 (12.12.) ellei täti ole tullut aiemmin. Se kaavinta saattoi sekoittaa kiertoa, niin että täti ei ehkä tajua tulla oikeaan aikaan. Mutta aiemmin en testaa en. En testaa. En. Testaa en! Enenenenenenen! (Mies toi työmatkalta tuliaisiksi pyytämiäni r- ja ovistestejä ja mä otin 4 r-testiä mukaan tänne…:whistle:)

Rominas Hyvä kun papa oli puhdas. Nyt vaan uutta plussaa päin. Voimalla ja liimalla :). Mukavaa kesäkotiviikkonloppua :flower:.

Mur-mur enää vähän yli viikko, niin oot taas oviksen tienoilla…. ++++ :flowe: Punkku ja hywäiset namuset jeesaa siihen ja moneen muuhunkin! Kiitos listan päivityksestä. Ihanan jouluinen lista :heart:.

Mahdototako Kuulostaapa ihanan positiiviselta kuulla kun sanot olevasi onnellinen. Toivon sulle silti sitä plussaa, että tulisit vielkin onnellisemmaksi :heart:.

Vai sellaiset olis dippaus suunnitelmat Hystiksellä - vasta 12.12!!!..eikäääää..:O
..siulla on muuten silloin 12.12 dpo14..mie en ole vielä tälle päivää päivitellyt listaa!!:)

Päivittelenhin sen nyt hetimiten..

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ottis (43)....................kp3/23-28......yk18( 08/09) 1.
Viidenmamma (40)......kp5/25-30......yk7(10/10) 6.
mur-mur (45)..............kp5/26-28.......yk20(01&08&11/10) 3.
Nuuttimus (41)............kp10/28-36.......yk2v...................3.
sarppav (39)...............kp12/27-32.......yk5(07/10) 2.
liiza (44).....................kp13/24-27......yk32....(02/07 08/08) 4
putunen (41)...............kp13/24-26.......yk10....................3./1.yht.
Iida-Karoliina (46)........kp14/23-29......yk17...................5./1.yht.
Mahdotontako (46)......kp14/29............yk5....................1. yht.
haave2010 (44)...........kp18/28-30......yk6(06/10)...4./1.yht.
tetu68 (42)..................kp22/27..........yk8..................3/1.yht.
Rominas (40)..............kp22/25-27.....yk14(09/09 06&10/10) 2.
Tirlittan1968 (42).........kp26/28..........yk5(04/10) 2.
Hysteria (42)..............kp26/26-29......yk7 (kkm.11/10) 1.
Ballerina Bolero (40)....kp39/25-28......yk35....................3.
Raputar (40)................kp43/27...........yk5.....................2.
wiiwi67 (42)................kp66/25-32......yk27 (03/10)...4.

Kadonneet lampaat: onlydream, Ulla4
d025.gif

putunen (41).................dpo0
Hysteria (42).................dpo6
Rominas (40)................ dpo8

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1750034-40-so-what-vol-11-a/

Viimeksi muokattu:
Laittelin onlydreamin ja Ullan kadonneisiin lampaihin..:(..heistä kun ei ole kuulunut pitkilleen mitään.
..listalle heti lisään kyllä uudestaan, kunhan ilmoittelette vaan!!:wave:

Hystis mie odottelen Oili neitiä saapuvaksi 13.13..silloin olisi Kp14..ei haittaisi, vaikka viivästyisi siitähin - tosin epäilen kovin, oireet on sitä luokkaa, että voipi tulla jo Kp12..:|

Viimeksi muokattu:
Kiitos Hysteria :hug:!

Mun mies on sikapaska ja kaikkea siitä väliltä ja lopusta jne., mutt siskolle yöksi jäin, vaikka mies yllättäin odottelikin mua kotiin. Tänään päivällä ku lähdin ajelemaan kotiin, soitti jo kiukkupuhelun kun en ole kotona ja miten ei mökilläkään enää mitään näe jne. Koko ilta ollut yhtä v***ua, ja just ukko heräs, vaikka oli lähtevinään katkattia katsomaan ja pukeutuessaan sammui. Musta tuntuu ett huomenna sanon pari valittu sanaa :headwall:.

Psst. Yksi veli kuitenkin soitti illalla ja ns. pelasti tän päivän. Mull on onnekseni noita rakkaita jo ihan veren perintönä. Ku ukko tänä iltana sanoi taas, ett musta ei ole edes äidiksi, en voinut kuin nauraa. Mutt hyvä emo mä olin mun muruselleni :saint:.

Voi Ottis ystäväin:hug:
Sie olit ja tulet olemaanhin vielä hellä ja rakastava emo jollehin - joko eläimen poikaselle tai ihmisen, se varma!!!:heart:

Me täällä miehekkeeni kera vietelty hieman omia pikkuisia jouluisia, naukailtu viiniä ja välillä kaffelikööriä-nams:p
..äsketäin tykätttiin toisistamme niin maan kunnolla ja nyt tuli kauhia nälkäääääääää!!!!:D
..ja ei kun syömään!!!

Illanjatkoja itsekullekkin!!!:wave::heart:

Viimeksi muokattu:
Huomenia kaikille!

Mun lauantai-ilta loppui lyhyeen, kun kasilta menin poikulia nukuttaan, niin nukahdin itekkin... Mies toi ruuan sänkyyn mulle puolilta öin :kiss: ja siitä sitten syötyäni valkosipulipottuja ja fileepaistia, jatkoin unia aamuun! Että sellasta.

mur-mur: Kyselit oireista...Ei yhtikäs mitään... tai sellanen tuossa toissa pvänä oli että musta tuntui että nännit paleltuu kun töistä lähtiissä kävelin autolle. Päällä oli t-paita, villaneule ja talvitakki. Voikohan tuon oireeksi katsoa? :D

Intouduin sitte oireettomana äsken mittaan lämmöt ja 37,4!!!! =) Mikäs kiertopvä mulla onkaan??

Rominas ettei vain olisi pieni pesänrakentaja siellä masussa nyt..:heart: ai kun olisi ihuna!!!!:)

Siulla tänään dpo9..milloin sie ajattelit dippailla?=)

Ps. Ihana siun mies: sänkyyn asti toi evästä kun sie niin väsyinen!!:rolleyes:

Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ottis (43)....................kp4/23-28......yk18( 08/09) 1.
Viidenmamma (40)......kp6/25-30......yk7(10/10) 6.
mur-mur (45)..............kp6/26-28.......yk20(01&08&11/10) 3.
Nuuttimus (41)............kp11/28-36.......yk2v...................3.
sarppav (39)...............kp13/27-32.......yk5(07/10) 2.
liiza (44).....................kp14/24-27......yk32....(02/07 08/08) 4
putunen (41)...............kp14/24-26.......yk10....................3./1.yht.
Iida-Karoliina (46)........kp15/23-29......yk17...................5./1.yht.
Mahdotontako (46)......kp15/29............yk5....................1. yht.
haave2010 (44)...........kp19/28-30......yk6(06/10)...4./1.yht.
tetu68 (42)..................kp23/27..........yk8..................3/1.yht.
Rominas (40)..............kp23/25-27.....yk14(09/09 06&10/10) 2.
Tirlittan1968 (42).........kp27/28..........yk5(04/10) 2.
Hysteria (42)..............kp27/26-29......yk7 (kkm.11/10) 1.
Ballerina Bolero (40)....kp40/25-28......yk35....................3.
Raputar (40)................kp44/27...........yk5.....................2.
wiiwi67 (42)................kp67/25-32......yk27 (03/10)...4.

Kadonneet lampaat: onlydream, Ulla4
d025.gif

putunen (41).................dpo1
Hysteria (42).................dpo7
Rominas (40)................ dpo9

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1750034-40-so-what-vol-11-a/

mur-mur: Pakkohan se oli testata... minkäs luonnolleen voi vaikka tietää ettei masussa taida olla muuta kuin suolet ja ilmaa...:laugh: ... Ja valkoisempaa valkoista saa hakia... On sitä hassu, että sydän sykkyrällä kuitenkin katselin testiä... ja toivoin niin perskuleesti!:|

Rominas rakas, niinhän se onhin - sydän jännityksestä pamppaillen ja kädet täristen testiä dippaillaan!:kiss:

..odotellaans vielä hetki, tiedä mitä näkyy muutaman päivän perästä:)
Plussaisia ajatuksia täältä mur-murilta!!!

..mie juuri saunasta tulla tupsahdin ja pitää käydä hieman ulkona viiluuttelemassa, huh kun kuuuuuumottelee!!!(liekkö osa syy tuo punkulla terästetty glögi;))..eilen meni puoli pulloa, tänään loput.:whistle::D

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä