40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Väsyttää ja on kuumeinen olo, mittasin 37,2. Ne eivät kuitenkään ole r-oireita, vaan niille on ihan looginen selitys: olin eilen konsertissa, nautin vähän viiniä, menin myöhään nukkumaan ja nukuin huonosti. Masentaa, v***ttaa, ahdistaa, pelottaa, väsyttää ja kaikkea negatiivista. Joka viides minuutti olen raskaana ja sitten taas en missään tapauksessa ole. No, testien mukaan en missään tapauksessa ole, mutta tädin tuloon asti olen. Uskon testeihin! Anteeks omanapainen valitus :ashamed:.

Ottikselle, joka on about samoissa päivissä ja tunnelmissa: voimaa pöllösein :)! Ja muillekin tietty myös! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Hysteria Just sinua ajattelin, kun päätin jälleen kerran koneelle kivuta. Toi kaikki kirjoittamasi pöllöydestä on kyllä niin totta. Tunnustan haaskanneeni sitten toiseksiviimeisenkin testin, kun olin ottanut n. 3 tunnin päikkärit. Heräsin siihen, ett kissa tahtoi ulos ja kelloon katsomatta saatoin olettaa päivän olevan jo piiiitkällä :ashamed:. Ja niin pöllö olen minäkin, että kun hailun aavistuksen toisesta viivasta näin, uskottelen itselleni, ett se on sitä itteään enkä ole raaskinut testiä vielä roskiin heittää, vaan käyn vähän väliä arvuuttelemassa onko se toinen viiva harma vai oisko siinä sittenkin väriä :confused:. Ts. Käytännössä testejä ei enää ole, sillä digitaalista testiä en sentään raaski tuhlata kuin viimeisessä hulluuden puuskassa. Katsoin ohjeista, että 2 päivää ennen oletettujen kuukautisten alku testi näyttää 97%:n varmuudella, että on raskaana (jos on!!) ja päivän ennen prosentit ovat jo 98:n luokkaa. Yritän siis malttaa ainakin sunnuntai-aamuun odottaa ennenkuin sen dippaan tai tietenkin mieluiten tiistai-aamulle, jolloin täti olisi jö myöhässä.

Pidähän Hysteria nyt ne menkkajuilinnat taka-alalla, paitsi että mennävuotisesta ja myös menneestä :'( raskaudestani muistan sen, ett kolme päivää ennen plussaa ounastelin menkkojen todellakin tekevän tuloaan, kun niin juili menkkamaisesti. Se voi olla siis ihan hyväkin merkki. Ovista en ollut tikuttanut, joten tädin oletettu saapumispäiväkin oli vähän hakusalla.
 
Heippaus kaikille!!!

Tilasin eilen päivällä ennen 14:00 täältä Herkkä ovulaatiotesti | Testikauppa.fi ovulaatiopuikkoja , olipa nopea toimitus kun maksoin nopean toimituksen lisän 1:50, lupaavat , että jo seuraavana päivänä saattavat tulla, koskaan ennen en ole saanut näin nopsaan testejä. Kiva paikka, tänään siis tulivat postin mukana.
En ole käyttänyt ovulaatiopuikkoja koskaan vain liuskoja, nyt 3 digiovistestiä ja sitten nuo ovispuikot valmiina, milloinkohan aloitan testailun, kun kp: T ovat olleet kp 23, sitten kp 21 ja nyt lugejen avustamana kp 30......Oliskohan hyvä jos dippailisin ekan ensi perjantaina?? Mitä mieltä olette konkarit??? nyt haluisin sen kunnon plussan näkyviin asti, viimeksi loppui testit kesken.

Niin minulla jälleen clomit tässä kierrossa, kuten nyt päättyneessäkin, aloitan kp3, koska kierto on välillä minilyhyt ollut! Aiheuttivat armotonta hikoilua, kävin suihkussa monta kertaa pvssä, lapsenlapsi hoidossa silloin, hän jo puristeli päätään , kun näki, että taas mamma menossa suihkuun, hän oli useimmat kerrat mukanani=), tyttärelle kerroin asiasta häntä nauratti......tytär siis tietää, että saa vielä tulla vauveli, jos oisi tullakseen ja kovasti sitä toivookin.....niin onhan meille kuitenkin tulossa, la ystävänpäivänä se uusi pikkuinen heidän perheeseen, joten rakkautta saamme jakaa joka tapauksessa pieniin ihmisiin:heart:,:heart:
Luget siis pitkittivät kiertoa, siitä olen onnellinen!!
Mutta nyt ei ole lugeja enää, joten pelkillä clomeilla ja ovistesteillä mennään, ja tietty miehen houkuttamisella:), tosin se ei ole vaikeaa, meillä seksiä joka viikko ainakin3 kertaa, ellei enemmänkin, eli saan olla tyytyväinen;=)

Wiiwi67: Tunteesi ovat minullekin hyvin tuttuja , menetimme enkelivauvaksi rv 14 pienen (poikamme), ja suru oli pitkään hyvin vaikeaa, nyt voin siitä jo puhua, ihan kenelle vaan, joka menettänyt myös rakkaitaan jo masuvaiheessa, kyyneleet silti nousee nytkin silmiin. Halaus sinulle menetyksestäsi!!:hug:...mutta elämä jatkuu, niin sen on mentävä, Onnea sinulle, että nopsaan saisit uuden plussaan ja kaikki sujuisi hyvin!!

Mur-murille : Ihanaa mökkireissua!

Ottis: Pahoittelut negasta!!

eli uutta ovista odotellessa:xmas:

mahdotontako:heart:
 
Ottis
Mahdotontako Sulla oli siis edellinen kierto 30 päivää? Ovis olisi silloin noin kp16, eikös vaan? Aloittaisin varuulta oviksen tikuttamisen joko kp12 tai kp13, ettei pääse livahtamaan ohi. Sulla oli siis Lugesteron käytössä Clomien kanssa? Yes!!
 
Ottis
mahdotontako Nimenomaan päivävirtsasta, juu. Onnea dippailuun :flower:! Avataren saat lisättyä, kun menet sivun ylälaidasta nickesi vierestä asetuksiin ja sieltä Profiilista 'muokkaa avatarta'- kohtaan ja lataat sen joko netistä tai koneelta omista kuvista.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis kiitos vastauksestasi. vielä jos kertoisit et miten "vaikeeta/helppoa" oli kuuri saada,olen kuullut et jotkut lekurit vaatii simppa ym.testit ennen kuin saavat kuurin.Tuntuu jotenkin oudolta kun olen kuitenkin raskautunut miehelleni jo monesti,jos näin on.:confused:
Mulla on tuo kierto niin sekaisin että oviksen määrittely hankalaa,ja sitten en aina edes ovuloi,niin näillä perustein ajattelin että jos sen saisi,mahtaako onnistua vai mitä pitäis vielä "valittaa":kieh:
Ja alkaahan toi ikäkin jo tulla vastaan...onneks on nais lekuri,vois ymmärtää ehkä paremmin.
Oliko sulla mitään sivu vaikutuksia,kun monella niitäkin ollut ihan mahdottomasti?

Mahdotontako kiitos myötätunnosta ja pahoittelut myös teidän perheelle.:(
ikäviä asioita ovat,eikä niitä todellakaan unohda koskaan,mutta se että oppii asian kanssa elämään on jo suuri juttu ja siihenhän meidän pitäisi pyrkiä,vaikka joskus kyllä tuntuu aika mahdottomalta.
mulla asian teki ehkä vaikeaksi vielä se että olin juuri menettänyt äkillisesti veljeni ja siihen sitten vielä tämä km.silloin tuntui että omatkin voimat hiipuu,mutta onneksi on perhe joka on ollut suurena tukena vaikeina aikoina ja toisaalta vastoinkäymiset vahvistaa...........kai.: /
 
Ottis
wiiwi67 Itseasiassa eka kerran kun kävin gynellä km:n jälkeen ja yritystä oli ollut vasta 3:sen kuukautta, gyne ko. kuuria ehdotti, mutt seuraavalla käynnillä vasta kirjoitti reseptin. Meilloli siinä välissä sellanen 3 kk:n luomuyritysjakso. Vaikeata siis ei ollut ollenkaan reseptiä saada. Gyne oli sitä mieltä, ett mun pitäis raskautua helposti, ku olin just (puol vuotta km:sta) ollut raskaana ja kun sitä ennen oli ollut pari kemiallistakin, gyne piti sitä riittävänä näyttönä siitä, ett miehen simppaset toimii eikä niitä tarvitse lähteä tutkimaan. Tosin lohkas, ett jos en ole tällä välin miestä vaihtanut :LOL:.

Toivottavasti apuja saat. Mulla ei ainakaan ole ollut mainittavia sivuvaikutuksia. PMS-oireet voi jäädä vähemmälle ja sehän ei haittaa =).

Mrs Bree Kiitos kaunis:hug:.
 
Raputar huomenta ja muutkin aamuvirkut!:)

Pahoittelut sinulle kuitenkin negasta,ei nyt vielä heitetä kirvestä kaivoon,vaan sinnillä eteenpäin.
Ottikselle kiitokset infosta,mulle kun nämä kuurit on tuntemattomia,mitä nyt lueskellut asiasta olen,mut ei siis ole vielä omaa kokemusta.jos saan ne niin voin siis ens kierrosta aloittaa,jos en ole raskautunut.: /
Daria-10 jokos sinulla alkaa pahin ikävä hellittää....:hug: Kyllä se siitä elämä taas voittaa,
toivon sinulle ja perheellesi mahdottomasti onnea uuden pienokaisen saamiseksi.:heart::heart::heart:
Mukavaa lauantai aamua kahvikupposen ääressä kaikille toivottelen!
 
Huomenta ja ihanaa viikonloppua :cool:

Raputar :hug:

Wiiwi Kiitos kiitos ja kiitos :heart: Kyllä vain kunnon yöunet teki tehtävänsä ja oon ollu aamulla oikeinkin virkku. Tytön kanssa lähdetään mummolaan omenapiirakka kahveelle, pojat menevät hakemaan ukon uutta motskaria Seinäjoelta :p Jospa mäki joskus kyytiin pääsisin :D

Minäkin muuten sain varattua gynelle ajan, se olis jo ensi viikon TO, joten saas nähä mitä siellä saadaan aikaan... Jottain extraa jos sais! Onneks on iki ihana oma gyne, jolle menen, osaan hälle selittää tän tilanteen ja hän sit varmaan ymmärtää mitä tarkoitan. Ei muutaku nyt leidit kaikki keinot käyttöön!:D Minä popsin vaikka rekkalavallisen muurahaisenmunia jos se yhtään auttas :LOL: Totta mulla jännittää, ett mitä jos ne pillerit ei yhtään käykään just mulle....

Hmmm oireista: Huimaa huimaa ja huimaa.
 
on: Tässä pari oiretta on tullut mieleen,kun olen miettinyt, että olisko ollut mitään mistä olisin ennen positiivista testiä arvata, että niin loistavasti on "päässyt käymään"...
Eli mulla oli aivan järkyttävä valkosipulimurskan (sellasen pitseria version) himo sillon viikolla ennen sunnuntain plussaa. Vetelin kaks päivää ihan tuskassa Valkoliekin murskaa.
Ja en mitään lusikallista varovasti pitsan päälle, vaan himotti niin että tuli ängettyä pottumuusin ja lihapullien kaveriksikin. :laugh Kaamea dunkkis, kuulemma.... :vampire:t pysyi poissa!! :D

Ja toinen oire tuli mieleen, että hammastahna pani yökkäyttään... Voisko olla oire?
 
Ottis


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Mahdotontako (45)........kp2/29............yk3...................1.yht.
Tirlittan1968 (42)..........kp3/28............yk2...................2.
onlydream (37)...........kp3/23-29........yk?.....................3.
liiza (44).....................kp12/24-27.......yk29.................4.
Iida-Karoliina (45).........kp18/23-29.......yk15.................5./1.yht.
wiiwi67 (42)................kp18/25-32.......yk25 (km3/10)....4.
daria10 (40)................kp19/29-34.......yk7...................3/2.yht.
Inia (43).....................kp22/26-30.......yk25.................1.
Ottis (43)...................kp22/24-28.......yk15.................1.
mur-mur (45)..............kp22/25-28.......yk16(km2/10)......3./2.yht.
Ballerina Bolero (40)......kp22/25-28.......yk32.................3.
Raputar (40)................kp22/27...........yk2...................2.
ulla4 (40)....................kp25/35-45......yk1...................4.
tirulii (42)...................kp25/30-34.......yk1...................2yht.
Ämy (41)...................kp26/27-30.......yk2....................4.
Hysteria (42)...............kp28/25-28.......yk5...................1.
haave3 (41)................kp31/28-36.......y2v..................3.
haave2010(44)...........kp32/29............yk3(km6/10)........4./1.yht.
Tilda69 (42)...............kp?/28..............yk1....................2.
taavi166 (39).............kp44/28-42.......yk16...................3.
ikiemo (45).................kp67/20-50......yk?......................4.
nillanilla (42)...............kp?/28-33.........yk11...................1.



RKTT

taavi166 (38)................dpo18
Hysteria (42).................dpo14
Raputar (40).................dpo13
Ottis (43).....................dpo12
mur-mur (44).................dpo10
Solakka Silakka (41)........pp10
daria10 (40)..................dpo6
ulla4 (40)......................dpo5
wiiwi67 (42)..................dpo3


ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Viimeksi muokattu:
Huomentapäivää,

Rominakselle vielä onnea!

Ja Solakka Silakalle ja Nillanillalle isot peukut!

Minä tarvitsen kohta dosetin, aamulla pitää kiskoa tyrpksiinia, disperiiniä, Predisolonia ja niiden lisäksi multitabsia, fooihappoa sekä vaihdella noita estrogeenilaastareita pari kertaa viikossa.
Vähän mietin, että jos tämmöisesta vauva tulisi, niin millainenkohan supertapaus mahtaisikaan olla:)
 
Ottis
Rominas =) Ihania noi sun oirekuvaukset. Miten finni jaksaa?

Raputar Pahoittelut negasta :hug:. Epistä on kyllä :'(. Mutt jos nyt meni näin niin ensi kerralla on parempi mahdollisuus onnistua. Eikös ne todennäköisyydet niin mene?

Mahdotontako Ihana avatar sulla :flower:. Kuulosta kivalta teidän touhupäivä. Kivaa tanssahtelua sulle sit illemmalla naisystävän kanssa.

Daria tsemppi :hug: tähänkin päivään! Mahtavaa, ett varasit ajan gynelle ja noin pian pääset.

Wiiwi67 Tsemppiä sulle lekurin taivutteluun. Onnistuu varmasti =).

ON En testannut ku en halua nähdä sitä 'ei raskaana' digitestissä.
 
Viimeksi muokattu:
Niin ja en minä itse siitä tätistäkään niin huolissaan olisi vaikka tulisikin(vaikka harmittais kyllä)
jos vaan muuten on" raskaana" oleva olo.mulle kun on sattunut muinoin niinkin että kk. tuli normaalisti 4.n kuukauden ajan,kunnes loppuivat ja menin labrassa käymään niin viikkoja olikin 18!!!!!!!!!!!:O silloin olin hyllä aika lailla H-Moilasena.No raskausaika sujui tosi hyvin ja tyttö syntyi ajallaan ja terveenä,sanoivat vaan että ihan normaalia et kk.voivat alkuun tullakin,raskaudesta huolimatta. Et tälläistäkin sattuu.:LOL::LOL::LOL:
 
Anteeksi kun olen teidät pitänyt pimennossa,mutta kiire taas painanut päälle: / ja tulihan ne täti päivätkin,eli nyt kp 3 menossa


Pahoittelut ja lohtu :hug: kaikille sitä tarvitseville, ja taas mennään....:wave:

Tervetuloa mukaan uusille:heart:
 
Ottis
SS Tsemppiä piinailuun :heart:.

Wiiwi67 Kiva kuulla oikeasti jollain tapahtuneen noin, ettei se ole vain urbaanileganedaa :).

OD Pahoittelut tädin tulosta :hug:. Päivitän muutoksen listaan myöhemmin ku mies ei hengitä niskaan =).
 

Yhteistyössä