Lämmin kiitos taas kaikille negapahoitteluista, kiinnostuksesta ja tsempistä. Sillä on suuri merkitys :heart: :flower:
Ottis ja mur-mur Nostan hattua teille, kun ette ole testanneet. Ihan varmasti tekee mielenterveydelle hyvää olla hetken pimennossa. Jospa se täti ei tuliskaan! Niihin tätioireisiin ei ainakaan voi 100varmasti luottaa, niin kuin ei r-, tai o-oireisiinkaan. Se on niin peevelin raaka peli: ne (ovis, täti, plussa) tulee jos on tullakseen, riippumatta ihan selkeistäkään oireista, tai siitä ettei oireita ole. Ottiksen tauti häädetään nyt mäkeen, samoin oville kolkuttelevat tädit.
Ja
Ottis vielä. Ja
Inia. Me ollaan kaikki ihan älyttömän kiitollisia kun ootte listaa päivitelleet :flower:! Ja
Ottiksen jos kenen
nyt ei ainakaan pidä olla nolona. Minä tässä nolona olen, kun en pane listan suhteen tikkua ristiin :ashamed: . Jos yhtään harmittaa se listan päivitys, niin älä tee sitä jookosta. Se
ei saa tuntua velvollisuudelta. Me 40+ ollaan etuoikeutettuja kun meillä on tollanen upea lista, josta voi katsoa kuka missäkin tilanteessa on ja tsempata ja myötäelää toisiamme. Kukaan ei varmanakaan pidä listaa itsestäänselvyytenä, ja ihan varmana ymmärtää mikä homma siinä on :attn: Kaikki me ymmärrämme jos et Ottis viitsi/ehdi/jaksa/halua sitä päivittää enää. Ja kuule; saat ja sun pitääkin äristä harmitusta siitä :vampire:. Keksitään siihen joku muu ratkaisu, erinäisiä ideoita on jo tullutkin.
Kiitos Inialle ja Ottikselle listan päivityksistä
:heart::heart::heart:
I-K Mä toivon sydämeni pohjasta teille hedelmällistä Riikan reissua. Tähdet olkoon mukananne.
Ulla4 Panadol on munkin kuulemani mukaan turvallisempi. Jostain oon lukenu, että Buranat vaikeuttais kiinnittymistä tai jotain. Jos sua askarruttaa, niin ota mielummin sitä Panadolis, niin ei tarvii peljätä turhaan.
Wiiwi67 Sähän olet rktt, joten ole vaan raskaana kun kerran tuntuukin siltä.
Raputar Pahoittelut tädistä (jos se siis oikeesti tulee). Ihan mielettömän valoisa asenne sulla. Jumankauta, just tollasta meininkiä peliin, niin hyvä tulee, ellei jopa kaks! Ihanaa!
ON Täti edelleen poissa, samoin kaikki oireet (paitsi tissit IHAN VÄHÄN isommat kuin ennen ja IHAN vähän menkkapolttelua alamahassa), mutta täydellisiä r-negoja oon testannut dpo10 asti. Tänä aamuna Clearblue Plus-raskaustestillä. En tajua!! Tää on kamalaa. Mulla on lähete sinne verikokeeseen, mutta en uskalla mennä. On ihan riittävän hirveän hämmentävän tympivää katsoa sitä negatulosta himassa.
Ottis Muistatko testasiko
Rominas siinä toissaraskaudessaan negoja ennen sitä dpo18:aa? Entäs tässä nykyisessä? Oireita hällä ei tässä raskaudessa ole, sitä kuuluisaa finniä lukuunottamatta
Onnea
Rominas työhaastatteluun!