40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Daria Saat ihan vapaasti olla onnellinen. Sun ei tarvi heti meitä jättää, vaan saat pyöriä täällä vielä plussan jälkeenkin =). Sulle yhden sydämen jo RKTT-listalle laitoin. Lisäillään niitä sitten päivien myötä :heart:.
 
Viimeksi muokattu:
Voihan daria daria, miten iloiseksi sie miut teit tuolla ilmoituksellasi=)
Arvasinhan, että vielä elokuulle joku plussa uutisia kertoileepi..ja eihän siun heti tarvitse täältä siirtyä minnekkään:)..ei toki, kertoilet meille kuulumisiasi oloisestasi jne...ja sitten kun aika kypsä, siirryt etiäpäin - niin sen kuuluuhin mennä:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Testain ovisplussan kp10, jos muistan oikein, hailakka viivanen tuli kp9, niiden jälkeen en testannut vaan luotin vaistoon ja masun nippailuhin. Voi tsiisus miten mulla kädet tärisee... :kieh: Miten yleistä on ovuloida kahdesti? Mulla viel vähä epäuskovainen olo tähän :D Kiitos kovasti teille, ihanaa että saan kirjoittaa oloja kun ei voi kenellekkään soittaa ja mies on ihan omissa onnen maailmoissaan :D
 
Aaaaahaaa, nytpä selviskin - daria10, siulla onhin tänään dpo10!!!!!!

..jos O+ tuli kp10 ja nyt kp21=>erotus on 12vrk=dpo10

Usko vain vakaasti - tuo ON oikia plussa ja vahva sellainen - pikkiselle matkustajalle tarrasukkasia&vaaviliimaa kahmalo kaupalla!!!:heart::heart::heart:

Teippaile testi ympäriinsä tai käytä kontaktimuovia, uskoisin viivan näin säilyvän - tosin haalenevan ehkä hieman.

Apteekin omassa R-testissä ainahin viiva säilynyt miulla punertavana ja vahvana kohta 6v=)
 
Viimeksi muokattu:
Hysteria pahoittelut negasta, mutta nyt vain kohti uutta yritystä ja paljon onnea siihen.

Daria onnea!:heart: Ihan selvästi näkyy tuossa testissä tuo punianen väri testiviivan kohdalla. Minulla oli noita samoja testjä ja ainakin kk sitten vielä näkyi viiva siinnä, nyt en muista minne hyvään talteen ne liustkat laitoin, niin en voi tarksitaa vieläkö näkyy, nyt on minulla rv 19+2 menossa.
 
Ottis
Daria10 Muistaakseni myös Apteekin Predictorissa säilyy viivat. Taitaa se olla yksi myyntivaltti millä sitä myyvät. Ja tosiaankin, mur-mur laski ihan oikein, että jos sulla ovisplussa tullut kp10, nyt on jo dpo10.

Tsekkasin. Näin kertovat Predictorista Yo:n Apteekin verkkosivuilla: Voit halutessasi säilyttää positiivisen testisi; tulos jää näkyviin pysyvästi.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos pahoittelusta oivikki, Ottis, mur-mur ja muut. Teidän tuella ja hurtilla huumorilla varustetulla empatialla aloitan uuden kierron.

Ottis. Oliski hyvä jos voisit nukkua/oisit nukkunu tän päivän kokonaan poistaaksesi samalla räkätaudin! Huomenna sitten levänneenä ja rauhallisena, terveenä, voimakkaana ja levollisena voi ottaa vastaan kuka ikinä sieltä tuleekin; täti punainen, setä sininen tai serkku plussa, niihin kun ei oikein voi ite vaikuttaa mitenkään. Noi vikat päivät ennen tätejä ja setiä on kaikkein kamalimmat, kun sitä valmistautuu molempiin. Järki haluaa olla pessimisti mutta sydän optimisti. Mä olen sun puolestas se optimisti nyt, jos itselläs meinaa se pessimismi vallata alaa! Mul on kädet ristissä sun ja mur-murin puolesta. :flower:

Kivat tassut siun kissalla Ottis. Mihin sä olit sen tatioinnin ajatellu ottaa (hih, sulla oli hassu kirjoitusvirhe =) ) Kiitos avatar-selvennyksestä. (En kyl tiennyt tota hindujuttua, enkä myöskään sitä, että on profiilikuva. Eikös sen niminen leffakin ole..? Mä olen vähän ajastani jäljessä - ja blondi :whistle:)

Jumankekkuli kikkuli hihhuli sentään Daria-10! Kyllä se on ihan selvä plussa :heart: ! Ja mä puolestani olen jostain lukenut, että vääriä negoja voi olla, mutta ei vääriä plussia. Eikä toi ole edes mikään viivanpaikka, vaan ihan selvä vaaleanpunainen viiva eli PLUSSA!!! Juu, Daria, ette te ole miehen kanssa yhtään hulluja. Kyllä se ihan oikeasti on plussa. Mä sain auki sen tuolta aiemmin laittamastasi linkistä eikä mun tarvinnut kuin vilkaista sitä ja samantien aloin hymyillä. IHAN SELVÄ PELI: sä olet raskaana! :flower: :flower: Ja etkä lähe mihinkään täältä, käyt kuulumisias kertomassa. Mäkin hymyilen täällä kuin naantalin aurtinko. Voi että, ihana uutinen. Oma pska-nega ei tunnu enää yhtään niin kamalalta. Ihana juttu, kertakaikkiaan! Laivalastillinen liimaa ja sukellusveneellinen tarranauhaa :)

Komppaan Ottista; Taavi166 mitä tää ny meinaa, pidät meitä tällälailla piinassa, höh :kieh: . Mitä kuuluuuuuu ja näkyyyyy Taavi, mikä tilanne? Hirmusti toivon että hyvää vaan ja piinaat meitä ihan kiusallas :D ? Oothan säkin plussannu, oothan Taavi, oothan? Voiku olisit ja huomenna sit kerrot meille ja saadaan pistää isot plussabileet pystyyn; Daria, Ottis, mur-mur ja sä. Ja kuka vielä?

Iso lämmin halaus teille kaikille, kuka mihinkin tarpeeseen - ja niitä PLUSSIA++++ lisää kans. :hug: :flower::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Rominas Kiitos sullekin tsempistä :) Mitenkäs sinä ja massu voitte? Saitko sen ultra-ajan? Aloititko sä testaamisen dpo3 tässä plussakierrossa vai jossain muussa? Tuliko sulle ensin haamuja, jotka sitten vahvistui, vai pärähtikö plussa suoraan negan jälkeen?
 
Viimeksi muokattu:
Hysteria: Huomiseksi varattu puhelinaika lääkärille ja toivotaan parasta että saan sen lähetteen ultraan Oas:iin.
Masu aika normaalin tuntonen mutta helkkari kun meinaa huipata yläpäästä.
Nuo haavat tuossa mahassa välillä tuntuvat jotenkin erilaisilta ja varsinkin tuolla vasemmalla puolella (siltä puolelta jouduttiin munatorvi viimeksi poistaan) on outoja vihlaisuja silloin tällöin.
Mutta muuten kaikki ok. Kiva kun kysyit!! =)
 
Hysteria: Tässä plussassa en uskonut edes mahdollisuuteen, että voisin saada plussan ja en ollut edes pvistä ajan tasalla. Sitten tulin kurkkaan täältä dpon ja ensin tein ovis testin kun en raaskinut "tuhlata" r-testiä, kun olin sata varma negasta. Kun siihen sain tasavahvat viivat päätinkin että teen r-testin, ja siinä se oli. Eli ihan eka testi dpo12. Voin sanoa että aika saavutus testien suurkuluttajalta!! :LOL:

Tuo dpo 3 aloitus oli tuossa toukokuun lopun raskaudessa. Siis myöhäinen plussa dpo18, kp 31. Ja se oli sitten valitettavasti tuo ku.
 
Ottis
Rominas Pitkään ja hartaasti tikutit joka tapauksessa ja Se Finnihän tuli aivan alkumetreillä ku miehes siitä osasi epäillä sun olevan raskaana. Et olis testejä tarvinnutkaan :LOL:.

Hysteria Kiitos! Sait mut hihittelemään täällä itekseni mm. tatioinnille. Yleensä yritän korjailla virheitäni, mutt taisi mies olla jossain lähellä enkä sillä viittinyt sivuilla viipyillä. Olkapää olis mun mielestä kiva paikka tollaselle tassutatuoinnille :saint:.

Olen tässä pian tunnin verran lukenut Terolutin käyttäjien kommentteja vuodon alkamisesta. Onpa jollain alkanut ennenkuin on ehtinyt 10 päivää syödäkään. Yleisintä näyttää olleen, ett vuoto alkaa 2 vrk viimeisestä napista (mulla pitäis olla jo alkanut siis ja muutenkin normaalisti!!), mutta vaihtelua on max 4-5 päivää. Toisin sanoen, yritän tässä tolkuttaa itselleni, ett voi hyvinkin mennä torstaihin ennenkuin täti tulee, eikä tarvi ollenkaan edes kuvitella olevansa raskaana :headwall:. Toisaalta tietty kuvittelen, ku mullahan toi vasemman nännin arkuus on ihan uusi oire =). Oli miten oli, mutt jos posti huomenna testejä tuo, dippaan yhden heti ku tulen töistä. Niin, tauti tuntuu ainakin tällä hetkellä sen verran hellittäneen, ett uskon voivani mennä huomenna töihin. Tahtoisin ainakin:|.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Rominas Yes! Nyt sitten vaadit sitä ultra-aikaa, oikein vaatimalla vaadit. Kerrot, ett viimeksi oli ku ja ett sullon vain yksi munatorvi jäljellä jne. ja jos ei muuten usko, niin sano, ett Ottis käski. Peukuttelen!

Hysteria Kyllä me tällä tsemppauksella mikä täällä yleensä on, saadaan aina joku silloin tällöin raskautumaan eli tulee se sun ja mun ja mur-murin ja monen muunkin vuoro vielä :heart:. Tai niin minä ainakin haluaisin uskoa.
 
Ottis
Rominas Mä jännäsin sun mukanas ja sillä muistan =). Mun mieski tosin usein ihmettelee, ett miten muistan asiat niin pikkutarkasti. Mutta mutta.. mm. nimiä mä en sitten muistakaan eli pätkii se jossain mullakin :). Tosin saatan sitten jostain ihmisestä selittää vaatteet ja kaikki ku haen nimeä eli kai mun muisti on jotenkin enempi visuaalinen ja tunnejuttuihin liittyvä.
 

Yhteistyössä