Kiitos pahoittelusta
oivikki, Ottis, mur-mur ja muut. Teidän tuella ja hurtilla huumorilla varustetulla empatialla aloitan uuden kierron.
Ottis. Oliski hyvä jos voisit nukkua/oisit nukkunu tän päivän kokonaan poistaaksesi samalla räkätaudin! Huomenna sitten levänneenä ja rauhallisena, terveenä, voimakkaana ja levollisena voi ottaa vastaan kuka ikinä sieltä tuleekin; täti punainen, setä sininen tai serkku plussa, niihin kun ei oikein voi ite vaikuttaa mitenkään. Noi vikat päivät ennen tätejä ja setiä on kaikkein kamalimmat, kun sitä valmistautuu molempiin. Järki haluaa olla pessimisti mutta sydän optimisti. Mä olen sun puolestas se optimisti nyt, jos itselläs meinaa se pessimismi vallata alaa! Mul on kädet ristissä sun ja
mur-murin puolesta. :flower:
Kivat tassut siun kissalla Ottis. Mihin sä olit sen tat
ioinnin ajatellu ottaa (hih, sulla oli hassu kirjoitusvirhe =) ) Kiitos avatar-selvennyksestä. (En kyl tiennyt tota hindujuttua, enkä myöskään sitä, että on profiilikuva. Eikös sen niminen leffakin ole..? Mä olen vähän ajastani jäljessä - ja blondi
)
Jumankekkuli kikkuli hihhuli sentään
Daria-10! Kyllä se on ihan selvä plussa :heart: ! Ja mä puolestani olen jostain lukenut, että vääriä negoja voi olla, mutta ei vääriä plussia. Eikä toi ole edes mikään viivanpaikka, vaan ihan selvä vaaleanpunainen viiva eli PLUSSA!!! Juu, Daria, ette te ole miehen kanssa yhtään hulluja. Kyllä se ihan oikeasti on plussa. Mä sain auki sen tuolta aiemmin laittamastasi linkistä eikä mun tarvinnut kuin vilkaista sitä ja samantien aloin hymyillä. IHAN SELVÄ PELI: sä olet raskaana! :flower: :flower: Ja etkä lähe mihinkään täältä, käyt kuulumisias kertomassa. Mäkin hymyilen täällä kuin naantalin aurtinko. Voi että, ihana uutinen. Oma pska-nega ei tunnu enää yhtään niin kamalalta. Ihana juttu, kertakaikkiaan! Laivalastillinen liimaa ja sukellusveneellinen tarranauhaa
Komppaan Ottista;
Taavi166 mitä tää ny meinaa, pidät meitä tällälailla piinassa, höh :kieh: . Mitä kuuluuuuuu ja näkyyyyy Taavi, mikä tilanne? Hirmusti toivon että hyvää vaan ja piinaat meitä ihan kiusallas
? Oothan säkin plussannu, oothan Taavi, oothan? Voiku olisit ja huomenna sit kerrot meille ja saadaan pistää isot plussabileet pystyyn; Daria, Ottis, mur-mur ja sä. Ja kuka vielä?
Iso lämmin halaus teille kaikille, kuka mihinkin tarpeeseen - ja niitä PLUSSIA++++ lisää kans. :hug: :flower::heart: