Rominas Voi että, munatorvi pois? Hui, kuulostaa aika rajulta, kaikkea sä oletkin kokenut, huh! Sitä jäin ihmettelemään, että miten ihmeessä sä
et ollut perillä sun kierrosta :O ? Miten sä teit sen -siis että unohdit koko jutun ja osasit relata? Sen taidon kun oppis itse kukin täällä...
Et uskokaan miten monta peukaloa täällä on pystyssä sun ultralle! Kaikki menee hyvin, usko pois. Mars pissi- ja veritestien kautta ultraan siitä =) :hug:
Ottis Vasen nänni uutena oireena voi hyvinkin olla r-oire. Mulla oli oikea tissi isompi kuin toinen, se ei ikävä kyllä ollu r-oire, mutta
nännimuutoksethan on yleisempiä r-oireita kuin kokotissimuutokset, joten uskotaan nyt vaan, että sun vasen nänni on oikea merkki, ja täti ei tuu tänään, ei huomenna, ei tortaina, eikä ainakaan 9 kuukauteen :heart:.
Joo, kaikkien vuoro tulee aikanaan! Ku vaan tietäis milloin on oma vuoro, vois helpottaa oloa - tai sitten ei..
. Ehkä tällä kaikella on tarkoituksensa, vaikka koville se ottaa meillä kaikilla :| ? Ilman tätä saittia ja tätä sympatian, empatian ja tsempin määrää ei kyl pysyis näinkään järjissään.
Voithan sä
Ottis tehdä olkapäähäsi siirtokuvan ensin ja kokeilla. Tai maalaa sun kissan kissantassut maalilla ja anna sen kävellä sun yli
. Vois tulla hieno kokovartalotat
iointi
Daria-10 Hienoa upeeta mahtavaa, että viivat on ja pysyy. :heart: Onkos sulle tullu loistavia finnejä kans, niinku Rominaksella? Sellaisen jos saisit naamaan loistamaan, et vois enää raskauttasi piilotella, kun joku keksis ääneen sanoa et Daria on raskaana, koska sillä on loistava finni
. Finnejä tai ei, niin upea juttu nuo sinun viivaset on!
Silakka solakka (sulla on muuten mainio nicci
) Älä kuule nyt vaivu alakertaan, joillakin hCG nousee hitaammin ja nythän on vasta se pp13. Jos sulla on virallinen testipäivä vasta perjantaina, niin senkin vuoksi uskotaan nyt vaan, että kaikki on hyvin. :heart:
Saanen epäillä malttiasi hehkuva ja parkuva
Wiiwiseni . Saanks mä kuule luvan kysyä, että jos sä aiot kert TÄNÄÄN ostaa repullisen r-testejä, niin miten ihmeessä sä kuvittelet malttavasti SUNNUNTAIHIN odottaa
? Ja jos
sä vaikka malttaisitkin, niin
me ei ehkä malteta, jos tiedetään että sulla on himassa kassikaupalla testejä
! Vai ajattelitko testata koko repullisen sitten kerralla, hihii. Rauhaisaa ja levollista hehkua sulle
ON Täti tuli eilen vain tipotellen, tänään astui ovesta kunnolla sisään, joten tänään on kp1 (Ottis kiltti, JOS kerkeet, ni korjaisitko. Mutta EI stressiä :attn:!). Huomenna aloitan Puregon-piikit(munarakkuloiden stimuloimiseen) ja sunnuntaina rinnalle Ogralutran-piikit(jarruaine, ettei ne puhkea ennen aikojaan) ja ens viikon maanantaina sitten ultra, jossa katotaan milloin olis punktion aika. Hui, pelottaa, jännittää ja pakko sanoa, että en mä kyllä kovin optimistinen ole tän tulevan IVF:n suhteen. Luen netistä kertomuksia, ja osa niistä on onnistumistarinoita, osa epäonnisia tarinoita. Niitä lukiessani tulee ihan kahtiajakautunut fiilis. Mitä tässä nyt oikein ajattelis. Ehkä olis vaan hyvä lakata ajattelemasta mitään. Ku pystyiskin. Pah.
Anyway, kukkakimppu kaikille teille :flower: