40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Pikaheissan! Pitihän mun sittenkin vielä itteäni kiusata ja dippasin digitaalisen r-testin. "Ei raskaana" oli vastaus. Olihan se ihan odotettavissa, mutt silti tuntuu kurjalta :ashamed:. Selkäänkin sattuu niin pernaleesti :'(.
 
OD Pahoittelut negasta munkin puolestani :hug: Plussia uuteen kiertoon, olkoon se positiivinen.

Ottis Voi itkujen itku sentään sitä negaa :'(. Ei oo kivaa kateltavaa. Mutta hei, vielä sulla on aikaa. Ja etkös sä sanonut jossain kohtaa, että listassa noi sun dpo päivät on melkein yhdellä eteenpäin? Joten jos näin on, niin sitten on vielä vähemmän aihetta kirveitä kaivoon viskellä. Tää homma on niin kahtiajakautuneen skitsofreenistä, että toisaalta toivoo ja toisaalta on pessimisti. Ollaan epsimistejä. Superhalaus Ottis :hug:

ON Täällä täti ei ole tullu vielä, ja se on aika kummallista kyllä. Siks just äsken käytiin miehen kanssa kaupassa ja apteeksissa.. ja arvatkaa kuinka monta testiä ostettiin :xmas:. En kehtaa ees kertoa.:whistle: ! Pissin äsken purkkiin (2t rakossa) ja nyt pähkäilen minkä/mitkä noista dippais vai dippaisko ollenkaan. Mietin vielä... :|

Valovoimaa ja plussia puhaltelen kaikille +++++
 
OD:lle iso pahoittelu menkoista :( Tähän kiertoon sulle plussatuulta lähettelen!

Ottis no voihan surkuuksien surkuus!! Mutta päiviä on vielä, jospa sitä tätikkää ei näkyis olleskaan! :)

Hysteria Miten kävi?? Dippasitko?? Oih, plussssaa plussaa :heart:

ON: Nyt on maailmankirjat sekasin... Mä en oo koskaan tykänny tonnikalasta. En siis ainakaan lapsuuden jälkeen. Mies oli tekemässä lähtöä kauppaan kun tulivat uuden moottoripyörän kans reissusta, ja mä sille sitt huikkasin että muista tuoda tonnikalaa... ?? Juu'u, tässä toista purkkia jo vetelen ja maistuu niiiiiin hyvältä että!
 
Wiiwi67 Voi kun et tarttiskaan koko kuuria, vaan olisitkin olisitkin raskaana tässä kierrossa :) Peukutan sille +++

Daria-10 Kiva kun sulla on ihana gyne. Toivottavasti ei kuitenkaan määrää sulle niitä niitä muurahaisenmunia, vaikka proteiiniahan niissä vissiin on. Mutta niin on tonnikalassakin, kai? Huimaus on lukemani mukaan hyvä oire ja tonnikalhimo nyt ainakin on, se on selvä :)

Kiitos plussatuulista :)! Ainakaan vielä tuulet ei tulleet tänne asti. Juu, dippasin negaakin negamman negan! Olin ihan varma, että plussa tulee, tai ainakin haamu. Mä en käsitä! Jotain pientä alamahajuilintaa on, mutta tätiä ei näy ja ennen täti tullut aina ajallaan, yleensä jo kp26. Olin ihan varma.. Ny oon vihainen ja pettynyt. Neljä testiä jäljellä. Milloinkohan dippaisin loput negat? Kuinkahan kauan pisun pitäis olla rakossa?
 
Viimeksi muokattu:
Hysteria voi siis kääk, mikähän siin onpi ku ei viivoja tärähtäny? Toivottavasti ei mitään "hormonaalista hämminkiä" -schaissea, mulla muutaman kerran on stressin takia menkat myöhästyneet useita viikkoja, ja kun kävin ultrassa ottamas selkoa niin gyneni selitti että tää on todella yleistä... Mulla noita "hämminki" kiertoja on ollu monta :( Toivotaan että siellä ois joku pienen pieni papunen joka ei vielä uskalla ilmoittaa olemassa olostaan ;)

liizalle tsemppiä tähän kiertoon ja hyviä peitonheilutteluhetkiä :wave:

Juu mulla kävi jopa mielessä että oisko voinu olla onnekas tää kierto. Oishan se nyt aika kummaa, että heti kun liityn tänne teidän joukkoon saamaan tukea piinailuun niin joutusin poistumaan yrjöläisiin :D Piän itteni kuitenki maan pinnalla, en mää oo vielä menossa minnekään :)
 
Huomenet vaan kaikille!|O

Ja HIRMUISESTI ++++++++++kaikille jotka testailevat tänään.:heart::heart::heart:
Hysteria älä vielä lannistu,kaikki on kohdallasi vielä täysin mahdollista,tilanne luonnollisesti aiheuttaa hämmästystä,mutta hyvät on "merkit" minusta ilmassa.=)

Minulla on todella vahva tunne omasta raskautumisesta tästä kierrosta,sellainen "henkinen tunne"
mitään oireita ei kyllä maha kivun lisäksi ole,mutta jotenkin vaan niin varma olo,seonnut olen kai yön aikana.:eek::eek::eek:
Tsemppiä kaikille tähänkin päivään!!!:flower:
Daria-10 kiva huomata että sulla jo katse suunnattuna tulevaisuuteen.:hug:
 
Huomenta :wave: =)

Mites on naisten viikonloppu sujunut?

wiiwi tuskin sää seonnut olet :D Mullakin oli viime raskaudessa erittäin vahva tunne siitä etä olen raskaana. Testasinkin plussan jo päivää ennenkuin oli vime kierrossa alkanut menkat, eli kp 29 :) Ku mulla tuo kierto oli aiemmin ollut aika lailla se 29-31 päivää... Nyt se taas on viime vuoden vaihdellut kovasti. Samoin oli vatsalla kipuja jo pidemmän aikaa. Sellaisia tavallisia kovempia menkkakramppeja. Niitä oli myös todella paljon kun esikkoa odotin. Vatsa oli kipeä rv15 asti.

Täällä vatsaa turvottaa ja on koko ajan sellainen olo että alkais vuoto, mutta ei sen pitäis näin aikasin alkaa. Toivottavasti ois hyvä merkki :)

Plussatuulia jokaiseen talouteen!!
 
Pahoittelut kaikille tädin yllättämille :hug:
Ottis siksi minäkin karttelen tuota digiraskaustestiä, kun tuo teksti "ei raskaana" on niin julma. Vastaisi edes, että "saattaa olla" "melkein olet" tmv. joka pitäisi vielä jännitystä yllä..

ON täällä pp11, eilinen päänsärky meni ohi. Tänä aamuna melkein normaali olo, suussa ehkä omituinen maku ja luget vähän painaa mahassa. Ja aloitin sitten testiputken! Ei tullut haamua, mutta mielestäni tuli varjo. Tai sitten toivon niin kovasti sitä toista viivaa, että näen näkyjä. Mutta tiedän todellakin mikä se blanco tikku on ja minusta tässä on jotain, vaikka ei selvästi näy mitään.
 
SS, hyvältä kuulostaa! Peukkuja että viiva vahvistuisi! :hug:

lumeton, mikä sulla onkaan nyt meneillään: pitkä kaava vai lääkkeellinen PAS? Mitä tuo tyrpksiini on?

:hug: kaikille negoista!

liizalle onnea tähän kiertoon! :hug:

Päivityksestä Ottis ja muut: eihän sun tarvii päivitellä, jos et ennätä? Mitä mieltä muut on? Siis jos ei siis muita päivittäjiä löydy, niin jätetäänkö kp-lista pois? Tai voishan sitä pitää pelkkää RKTT-listaakin, joka ois kevyempi homma? Mä en nyt myös oikein ehdi päivitellä, ja kun olen melkein vuoden listaa aiemmin yksin päivittänyt, niin joudan jo "eläkkeelle"... (muutenkin kai kohta joudan pois täältä... :'( )
 
Inia, mikä tilanne teillä nyt on? onko pakkasessa mitään jäljellä. Mitä suunitelmia nyt seuraavaksi?

Negan saaneille voimahalaus!

SolakkaSilakka, viivan ilmestymistä tikkuun toivottelen.

Neljäs piikitys päivä menossa ja ei tunnu miltään tai no, ehkä jotain nippailua vasemmassa muniksessa siis sillä tavalla että kyllä siellä jotain toimintaa on...
 
Olen myös sitä mieltä että jos ei päivittäjäksi kukaan halua ryhtyä, niin ainakin yskinkertastettas listan pitoa... Voishan olla vaikka lista ketä täällä on, jossa iät ynnä muut tiedot. Mutta ei kiertopäiviä, Sit RKTT vois olla normaalisti että näkee ketkä jännäilee. Mutta ei pidetä pakollisena sen päivittymistä. Mulla tulee joskus pakostaki päiviä jolloin en pääse koneelle ja sit tää muisti on mitä on.. Oishan tuo toki Ottikselle helpompaa kun sais antaumuksella muidenkin kuulumisia lukea ja ehtisi itsekin kirjoittamaan rivin tai pari enemmän :)
 
nilla, onnea piikittelyihin, että tulis hyvin ja ennen kaikkea hyviä soluja! Mä odottelen tätiä ensi viikolle, siitä sitten alkaa 4. IVF. Pakkasessakin on vielä jotain, mutta ne sitten myöhemmin syksyllä. Olen ajatellut että kerätään nyt ensin niitä muniksia kun kerran tuotanto vielä pelaa...
 
Solakka silakka toivottavasti varjo vahvistuu selkeäksi viivaksi!

Nillanilla hyvä, että siellä jo tuntuu nippailua, lääkkeet vaikuttavat.

Kaikille RKTT läisille ja oviksen tikuttajille ++++++++ vino pino!
 
Viimeksi muokattu:
SS, peukkuja, että siitä viiva alkaisi tulla!

Inia, meikäkäisen kirjoitusvirhe :ashamed: , tyroksiinia tarkoitin. Mulla kun tsh oli siinä ylärajoilla, niin aloitettiin kokeilulääkitys ja olen siitä tosi onnellinen. Tietynlainen flegmaattisuus, joka on vaivannut pidempään, on kadonnut. Niin, mulla siis lääkkeellinen pas, johon laitetaan nyt sitten kaikki mahdolliset tropit mukaan. Hurjasti peukkuja sulle alkavaan hoitoon!!!

Ottis, pahoittelut negasta. Se on niin kamalaa aina, se valkoinen tikku. Nytkin, kun olin enemmän kuin onnellinen, että se hcg oli laskenut ja tikkuun ei mitään tullut, niin siltikin se masensi. Voimia!!!
 
Viimeksi muokattu:
juu hyvin on vkl.meillä ainakin mennyt,toivottavasti muillakin, ja ellei peräti +++++++napsahtelisi.:heart:
Rauhalliset pyhät kaikinpuolin,vähän tatissa kulkemista ym...

MUTTA!!!! minä huono ihminen:kieh: menin ja sorruin taas tuprutteluun(miehen kans sovittiin et lopetetaan tupakointi et olis paremmat mahkut raskautua) no, hän on pysynyt sanassaan,mutta minä en!!!!!!!!! nytkin kun ukkeli lähti puolukkaan niin mitäs minä teen;nortti hampaissa "elvistelen" kun mikäkin pikkupentu nurkan takana pepsodentti-tuubi taskussa! P.....LE,tätä heikkoa luontoa.:kieh: No vielä en ole kärähtänyt...:saint:
 
Kiitos negapahoittelusta ja tsempistä liiza, daria ja wiiwi ja kaikki ihanat naiset täällä :flower: :flower: :flower:

SS Hyvä idea olis tuo ”melkein raskaana” teksti diditesteihin, hih. Sun testivarjohan kuulostaa hyvälle - wau! Peukutan hirmuisesti että muuttuu kunnon värilliseksi viivaksi. Ja sitä paitsi sun oireethan on jo ihan selviä r-oireita… =)

Nillanilla Toivon sulle oikein raskauttavia piikkejä. Kiva ettei sulla ole nippailuja kummempia oireita niistä. Sun oireet tuleekin sitten raskaudesta, näin se on nähtävä :) !

Inia toivon kovasti, että oletkin raskaana jo nyt, ettei teidän tarvii siihen neljänteen IVF:än mennä. +++++ tuulia puhallan :whistle:

Wiiwi Toivotaan, että vahva tunteesi raskaudesta on totta. Älä kuule itseäsi siitä tupruttelusta liikaa soimaa – on sulla stressiä riittävästi ilmankin. Miä tupruttelen ihan huolella :$, sillä enhän ole raskaana. Tiedän ettei savuilu ole hyväksi, mutta lisästressi ei tee hyvää sekään ja tupakinlopettaminen on aikamoinen stressitekijä monelle. Ainakin tällaisella korsteenille kuin minä. Tsemppiä kumminkin sulle siihen ja plussiin :flower:

ON Mulla on myös jotenkin tunne että oon raskaana. Tai todennäköisesti se on vain vahva toive. Täti on tiessään, eikä mitään menkkaoireita (eikä mitään muitakaan oireita) ole, ei edes enää normaaleja alamahanippailuja. Oireita on vain ja ainoastaan rintojen vähäinen turpoaminen, toinen selvästi isompi. Tissit ei ole kipeät, ei edes arat tai pinkeät, vain vähän isommat. Ja testit näyttää puhdasta negaa vaan – viimeksi tänään aamulla. Jos ja kun tää inseminaatio epäonnistui ja jahka täti tulee, miä alan kanssa piikitellä ekaa IVF:ää varten. Mulla on lähete verikokeeseen, mutta en uskalla mennä, kun en halua kuulla negatulosta.

Osaako joku viisaampi kertoa: jos testit näyttää negaa ja täti myöhässä (mulla siis vasta päivän tai kaks), eikä mitään oireita, niin voisko se tarkoittaa että hcg-taso ei ole vielä noussut ja siksi niitä oireitakaan ei ole. Aiheuttaako siis hcg-hormoni raskausoireita? Toiveikkaasti koitan keksiä syitä negoille, koska täti ei ole tullut ja haluan olla raskaana.

Valovoimaa ja plussia kaikille,

Hysteria(42).....kp29/25-28........yk5....................1.vaavi toiveissa
dpo 14 (tai 15)

P.S.Mitä s sanotte, jos listan sijaan kaikki aina laittais oman viestinsä loppuun omat tietonsa. Siten ei listaa ja päivittäjää tarttis...? Mitä mieltä olette?
 
Viimeksi muokattu:
Ottis


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Mahdotontako (45)........kp3/29............yk3...................1.yht.
Tirlittan1968 (42)..........kp4/28............yk2...................2.
onlydream (37)...........kp4/23-29........yk?.....................3.
liiza (44).....................kp13/24-27.......yk29.................4.
Iida-Karoliina (45).........kp19/23-29.......yk15.................5./1.yht.
wiiwi67 (42)................kp18/25-32.......yk25 (km3/10)....4.
daria10 (40)................kp20/29-34.......yk7...................3/2.yht.
Inia (43).....................kp23/26-30.......yk25.................1.
Ottis (43)...................kp23/24-28.......yk15.................1.
mur-mur (45)..............kp23/25-28.......yk16(km2/10)......3./2.yht.
Ballerina Bolero (40)......kp23/25-28.......yk32.................3.
Raputar (40)................kp22/27...........yk2...................2.
ulla4 (40)....................kp26/35-45......yk1...................4.
tirulii (42)...................kp26/30-34.......yk1...................2yht.
Ämy (41)...................kp27/27-30.......yk2....................4.
Hysteria (42)...............kp29/25-28.......yk5...................1.
haave3 (41)................kp32/28-36.......y2v..................3.
haave2010(44)...........kp33/29............yk3(km6/10)........4./1.yht.
Tilda69 (42)...............kp?/28..............yk1....................2.
taavi166 (39).............kp45/28-42.......yk16...................3.
ikiemo (45).................kp68/20-50......yk?......................4.
nillanilla (42)...............kp?/28-33.........yk11...................1.



RKTT

taavi166 (38)................dpo19
Hysteria (42).................dpo15
Raputar (40).................dpo14
Ottis (43).....................dpo13
mur-mur (44).................dpo11
Solakka Silakka (41)........pp11
daria10 (40)..................dpo9
ulla4 (40)......................dpo6
wiiwi67 (42)..................dpo4


ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Kiitos kaunis kaikille negapahoitteluista :flower:!

Hysteria :hug: sulle negasta. Toivon sieltä vielä plussan tulevan kun sinnillä testailet. Pisun pitäis vähintään 3 h olla rakossa ja juoda mahdollisimman vähän ennen seuraavan testin tekemistä.

Inia Mun puolesta listan voi antaa olla ja päivitän kun ehdin. Hyvin olen ehtinytkin, mutt kun saitti uusiutui, se pani vähän hermot kireelle. Jos en ehdi päivittää, en päivitä ja that's it. Mutta.. jos joku haluaa päiviä itselleen, annan niitä kyllä :).

Daria10 Kaunis ajatus :), mutt musta tuntuu, ett kirjottelen välillä vähän liikaakin. Mutt nyt, palaan illemmalla antaumuksella lukemaan, kun nyt olen päivittänyt.

Wiiwi67 Älä oo liian ankara itelles. Niin kovaa tää piinailu on, ett jos ei joskus saa vähän langeta, ei jaksakaan.

ON Tauti pahenee, tuntuu ett pian yskin keuhkoja ulos :ashamed:.
 
Viimeksi muokattu:
Tervehdys!!:wave:

Tulin reissulta palatessa melkeinpä heti kurkkimaan, että mitäs tänne kuuluupi??=)

Täti on osan ihananaisista yllättänyt ja negoja tullut myös testeihin - Voihan surku,:( pahoittelut ja lämpöinen:hug:

Olikos Solakka Silakalla "jotain" testiviivasen kohdilla? - voi kun jo parin päivän sisään vahvistuisi kunnon viivaseksi!!!:wave::heart:

wiiwi67, daria10..ja olikohan Hysteriakin, joilla vahva tunne, että jotain..j o t a i n masussa tapahtuu..Voi kun mie peukutan kovasti sen puolesta!!! d:)b:heart:

ON.. ei mitään uutta..nega tuli testailtua ja tämä kierto etenee loppua kohden tätiä odotellessa, joka saapunee sitten 31.8..tai..pikkasen voi luteaali aika olla pidempikin(3vrk)alku kuun kemiallisen jälkeen..silloin padot aukeneepi 3.9

Tämmöistä täällä..ei mukava laisinkaan:( vaan minkäs teet..
..ja olisihan se ollutkin HUIPPU juttu jos olisi heti "yrityksen"(kemiallinen) jälkeen uudestaan tärpännyt!

Mukavaa iltaa kaikille, mie saunan napsautin lämpenemään ja keitänhin tässä saunomista odotellessa lohdutus kaffet ittelleni omppu pomppu piirakan kera!:p


:heart:mur-mur
 
Viimeksi muokattu:
Heips! Pahoittelut Ottis negasta. Ja muille negan testainneille myös lämmin :hug:

MrsBree Ihan hyvää ja työn täytteistä syksyn alkua kuuluu! Vaikkakin myös itse taas olen negoja vain testaillut, mutta huomanna ehkä testaan aamusta vielä, tuli mitä sitten tulikaan.
Meillä Siis reissu Riikaan on tiistaina ja vähän jo jänskättää =) Silloin päästään vihdoinkin valitsemaan luovuttajaa meille. Tuntuu kyllä hyvältä kun toivoa on vielä omasta vauvasta, eikä sitä aivan kokonaan ole riistetty.
Sitten jospa jo seuraavaan kiertoon olisikin uusi reissu ja siirto! Ja pääsen tosiaan jännäämään josko olis tulostakin..toivon sitä aivan ja siis niin älyttömästi ettei sanat voi sitä kertoa.

Miten saatte noi Avattaret tuohon nikin alle..?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä