Kiitos negapahoittelusta ja tsempistä
liiza, daria ja wiiwi ja kaikki ihanat naiset täällä :flower: :flower: :flower:
SS Hyvä idea olis tuo melkein raskaana teksti diditesteihin, hih. Sun testivarjohan kuulostaa hyvälle - wau! Peukutan hirmuisesti että muuttuu kunnon värilliseksi viivaksi. Ja sitä paitsi sun oireethan on jo ihan selviä r-oireita
=)
Nillanilla Toivon sulle oikein raskauttavia piikkejä. Kiva ettei sulla ole nippailuja kummempia oireita niistä. Sun oireet tuleekin sitten raskaudesta, näin se on nähtävä
!
Inia toivon kovasti, että oletkin raskaana jo nyt, ettei teidän tarvii siihen neljänteen IVF:än mennä. +++++ tuulia puhallan
Wiiwi Toivotaan, että vahva tunteesi raskaudesta on totta. Älä kuule itseäsi siitä tupruttelusta liikaa soimaa on sulla stressiä riittävästi ilmankin. Miä tupruttelen ihan huolella :$, sillä enhän ole raskaana. Tiedän ettei savuilu ole hyväksi, mutta lisästressi ei tee hyvää sekään ja tupakinlopettaminen on aikamoinen stressitekijä monelle. Ainakin tällaisella korsteenille kuin minä. Tsemppiä kumminkin sulle siihen ja plussiin :flower:
ON Mulla on myös jotenkin tunne että oon raskaana. Tai todennäköisesti se on vain vahva toive. Täti on tiessään, eikä mitään menkkaoireita (eikä mitään muitakaan oireita) ole, ei edes enää normaaleja alamahanippailuja. Oireita on vain ja ainoastaan rintojen vähäinen turpoaminen, toinen selvästi isompi. Tissit ei ole kipeät, ei edes arat tai pinkeät, vain vähän isommat. Ja testit näyttää puhdasta negaa vaan viimeksi tänään aamulla. Jos ja kun tää inseminaatio epäonnistui ja jahka täti tulee, miä alan kanssa piikitellä ekaa IVF:ää varten. Mulla on lähete verikokeeseen, mutta en uskalla mennä, kun en halua kuulla negatulosta.
Osaako joku viisaampi kertoa: jos testit näyttää negaa ja täti myöhässä (mulla siis vasta päivän tai kaks), eikä mitään oireita, niin voisko se tarkoittaa että hcg-taso ei ole vielä noussut ja siksi niitä oireitakaan ei ole. Aiheuttaako siis hcg-hormoni raskausoireita? Toiveikkaasti koitan keksiä syitä negoille, koska täti ei ole tullut ja haluan olla raskaana.
Valovoimaa ja plussia kaikille,
Hysteria(42).....kp29/25-28........yk5....................1.vaavi toiveissa
dpo 14 (tai 15)
P.S.Mitä s sanotte, jos listan sijaan kaikki aina laittais oman viestinsä loppuun omat tietonsa. Siten ei listaa ja päivittäjää tarttis...? Mitä mieltä olette?