40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta!

mur-mur sinullakin aika lupaavan kuuloisia oireita. Hyvin tunnet kroppasi kun tiedät milloin aikaisintaan alkaa testissä näkyä... Täällä peukut pystyssä sullekin! :)

Voiko jostain kaupasta ostaa herkkiä raskaustestejä? Niitä kymppejä? Vai pitääkö ne aina tilata netin kautta? Asun pääkaupunkiseudulla.

Iloista päivää!
 
HUOMENET DARIA-10 Sinulla varmasti yksi kamallimmista päivistä tänään,olen hengessä mukana:hug: anna surun tulla,ei siinä ole mitään pahaa,päinvastoin auttaa sinua ehkä pääsemään asiasta joskus "yli.":'( Kerron myöhemmin oman tarinani km.ta,nyt en viitsi enempää sinua itkettää suuressa surussasi kun olet.

Mitäs kuulumisia muilla tälle aamulle? Mur-mur taitaa pakkailla reppua reissua varten,meilläpäin(oulun lääni) näyttäis olevan ihan mukava syys sää,eikä sadakaan vielä. mukavaa matkaa koko porukalle!:wave:
Ottis mitäs testi toi tullessaan? ja kiitti päivityksestä.
Raputar kovia kokenut sinäkin,toivotaan parempaa jatkoa ja vilkkaita simoja!;)
Mukavaa perjantaita kaikille tasapuolisesti ja onnen kantamoisia tähän päivään.:)
 
Huomenia, slomalla täälläkin, kurkku niin kipeä ja pää särkee lääkkeistä huolimatta:(

Niin ja päivittäjälle tiedoksi kp 1 tänään kun hanat aukesivat kunnolla, hyvä niin, että alkaa vuoto kunnolla, jos kerran alkaa...Listaan esim kp1/29, niin saattaa mennä aika oikealla kaavalla, kiitos.:flower:

Ottis: Toivottavasti tänäaamuinen testi toisi plussan!!=), flunssaa paljon liikkeellä, työmaallani puolet samassa taudissa.

PlussailuOnnea kaikille edelleen!

Rominas: Onnittelut kauniista viivoista testissäsi!!:flower:


mahdotontako:heart:
 
Ottis
Huomenta vaan kaikille! Kyllä tän aamun testi oli ihan blanco eli se eilinen oli maanantaikappale niinkuin epäilinkin. Nimittäin sen pienen punaisen viivan selkeys sai mut ajattelemaan, ett siihen kohti on testiviivan paikalle lipsahtanut samaa ainetta kuin kontrolliviivan paikalle.

mur-mur En loukkaantunut. Asiaa kirjoittelit. Olis kiva nähdä ne artikkelit. Sulle kivaa mökkireissua toivottelen ja plussaa tuomisina :heart:! Voi ku se oliski ihkua. Plussatuulta +++++++++++++++!

Rominas Selkeä on viiva. Onnittelut siitä :heart:! Kumpis noista viivoista onkaan testiviiva?

Raputar Herkkiä testejä saa tilaamalla mm. osoitteesta Raskaustesti ja ovulaatiotesti verkkokauppa | Testikauppa.fi. Toimitus on nopeaa, mulla tullut yleensä jo seuraavana päivänä postilooraan, kun olen ed. päivänä tilaillut ennen kahta. Muiltakin nettifirmoilta niitä saa, mutt testikauppa taitaa olla just se joka myy ainoastaan erittäin herkkiä testejä. Suomen kotitesti ja Raskaustestit ja ovulaatiotestit edullisesti verkosta myös ihan ok shoppailupisteitä netissä. Kotitestillä saattaa toimitus vähän venahtaa, mutt muuten siellä halvempaa kuin halpatestillä. Raskauskeiju myy myös testejä. Siitä vain shoppailemaan :). Niin juu ja apteekeissakin myytävänä ainakin se yksi herkkä testi, taitaa olla 10 mIU/ml, mutt en nyt saa nimeä päähän, jotenkin se viittaa varhaiseen toteamiseen, ei ole Precheck vaan joku muu. Kerron ku saan nimen päähäni. Kallis se kuitenkin on, sen muistan.

wiiwi67 Kiitos kiittämästä :flower:! Päivitysvuoroja jakelen kyllä mielelläni jos joku haluaa jonkun päivän ottaa hoidettavakseen, mutt ei ole pakko ja sinäkin olet niin 'tuores' tapaus vielä, ett varmasti tuntuu oudolta nämä jutut.

Mahdotontako Pahoitteluni totisesti tädin ryöjäkkeen tulosta :hug:. Ei ole reilua, ei :headwall:!! Perästä tullaan ja sitten pistetäänkin tuulemaan, eiköstä vaan?

ON Jäin kotiin ku kurkku tuntuu siltä kuin se olis pieniä teriä täynnä. Aamusta jouduin ekana kipasta särkylääkettäkin popsimaan ku tuntui keuhkot olevan kuin tulessa. Lämpöä ei ollut todellakaan, vaan mittari näytti 35.9 eli tauti ei ole paranemaan vaan pahenemaan päin ja raskaanakaan en vissinä ole. Laskin, ett mullon vielä 3 r-testiä jäljellä ja ne saa jäädä seuraavaan kiertoon, jos silloinkaan on pienintäkään aihetta testailla. Tässä alkaa taas alasajo ja mietintä mites tästä nyt eteenpäin. Kello kilkattaa!! Toisaalta olen kuitenkin karmivalla tavalla tyytyväinen testien blancouteen, sillä se on jotenkin helpompi sulattaa kuin se, ett taas olis ollut kiinnittymisyritystä eikä se kuitenkaan onnistuisi. Ts. Jos menee perseelleen, on parempi, ett menee kunnolla :).
 
Viimeksi muokattu:
Ottis


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Mahdotontako (45)........kp1/29............yk3...................1.yht.
Tirlittan1968 (42)..........kp2/28............yk2...................2.
liiza (44).....................kp11/24-27.......yk29.................4.
Iida-Karoliina (45).........kp17/23-29.......yk15.................5./1.yht.
wiiwi67 (42)................kp17/25-32.......yk25 (km3/10)....4.
daria10 (40)................kp18/29-34.......yk7...................3/2.yht.
Inia (43).....................kp21/26-30.......yk25.................1.
Ottis (43)...................kp21/24-28.......yk15.................1.
mur-mur (45)..............kp21/25-28.......yk16(km2/10)......3./2.yht.
Ballerina Bolero (40)......kp21/25-28.......yk32.................3.
Raputar (40)................kp22/27...........yk2...................2.
ulla4 (40)....................kp24/35-45......yk1...................4.
tirulii (42)...................kp24/30-34.......yk1...................2yht.
Ämy (41)...................kp25/27-30.......yk2....................4.
Hysteria (42)...............kp27/25-28.......yk5...................1.
haave3 (41)................kp30/28-36.......y2v...................3.
onlydream (37)...........kp30/23-29.......yk?....................3.
haave2010(44)...........kp31/29............yk3(km6/10)........4./1.yht.
Tilda69 (42)...............kp?/28..............yk1....................2.
taavi166 (39).............kp43/28-42.......yk16...................3.
ikiemo (45).................kp66/20-50......yk?......................4.
nillanilla (42)...............kp?/28-33.........yk11...................1.



RKTT

onlydream (37)..............dpo19
Rominas (40).................dpo17 :heart: :heart: :heart:
taavi166 (38)................dpo17
Hysteria (42).................dpo13
Raputar (40).................dpo12
Ottis (43).....................dpo11
mur-mur (44).................dpo9
Solakka Silakka (41)........pp9
daria10 (40)..................dpo5
ulla4 (40)......................dpo4
wiiwi67 (42)..................dpo2


ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Onlydream ja taavi166 Huhuuu, mitäpä kuuluu? Joko näkyy punaista/sinistä tikuissa kaksi kappalein?

Hysteria Testasitko tänään? Plussaa puoleesi puhkun ++++++++++++++++++++++++:heart:!

mur-mur Sulle piti vielä sitä kertoilemani, että eilen kun tulin töistä tein taas uteliaisuuttani ekana o-testin ja koska se näytti niin hailua, tein myös herkän r-testin, ja ku se hetken näytti punertavalta sillä tein sen toisenkin r-testin, mutta pointti on siis, ett nimenomaan o-testin hailakkuus kahden edellisen päivän testiin verrattuna sai mut ajattelemaan, ett peli on pelattu ja onhan se. Eilen illalla ei enää oikea muniskaan niin vihoitellut eikä kohdun seudullakaan ollut minkäänlaisia nippailuja. Tällaista elämä on. Taidan nyt kipaista petiin kirjan kera ja jos uni tulee, saa tulla |O.
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta vaan kaikille! :wave:

Olettepa taas kirjoitelleet ahkerana ei tahdo perässä pysyä kun on ollut niin tapahtumarikasta.

Rominas Komialla kuvalla aloitit tämän aamun. Onnea siitä ja paljon paljon vauvaliimaa.

Toivottavasti saadaan noita plussakuvia lisää kun piinailijoilla tuntuu oireetkin olevan kohdallaan.

Daria-10:hug: voimia

Tätin kiusaamille :hug:

Kaikille oikein kunnon plussamylläkkää ++++++++++++++++++++
 
Ottis
Taavi166 Hyvä, ett täti pysytellyt poissa niiltä nurkilta =). Mulla maha pömpötti vielä toissailtana, vaan eipä pömpötä enää.

mur-mur Jos kilppari menee liikatoiminnan puolelle, niin masu menee pikemminkin löysälle ja mitä muistan omista vajaatoiminnoistani, niin silloin hyvin usein kuvasin oloani "dizzyksi" eli oli vähän semmonen heikko, heikkottava, huippaava ja pyörryttävä olo. Voipi olla, ett sulla lääke vasta alkaa vaikuttaa, ja olo helppaa sitten kun vaikutus tasaantuu.
 
Perjantaita!

iso kiitos kaikille lohdunsanoista ja haleista. Ikävä on niin suuri ja sanaton. Mutta aikansa se ottaa, enkä yhtään häpeile tätä surua ja näitä itkuja joita olen tämänkin aamun päästellyt. Sorruin avaamaan neuvolakortin jonka välissä on ultrakuvia. Ensimmäisessä kuvassa on vain piiiienen pieni papunen, ja toisessa kuvassa jo selväst nähtävä vauvanalku joka otettu np-ultrassa. Mä oon kovasti miettinyt että seuraavan kerran kun mennään 12viikon ultraan niin me ei haluta tietää niskapoimua. Ellei turvotus tosissaan ole silminnähtävä. Säästän näin itseäni ja mies oli samaa mieltä :)

Mahdotontako voi kurjuukisen kurjuus menkoista! Pahoitteluni! Hyvän asenteen omaat, eli ei muuta kuin uutta kiertoa kohden ja lykkyjä oiken paljon. Koitahan selättää tauti!

Rominaksella kauuuuniit kaksi viivaa siinä törröttää vieläkin! Upeaa :heart:

Ottikselle plussatuulia kovasti, onneksi on vielä aikaa toivoa, testailla ja jännittää :) Negan testaus on aina yhtä karmaseva kokemus. Pikaisia paranemisia!!

Hmm... Mitähän mun piti vielä. Mulla ois vielä pitkä viikko edessäni kun r.testi odottais kylppärin hyllyllä.... Mutta testaan vasta kun alkais oleen kp28 täynnä.

Jahas, jatkan tästä töitä ja koitan luonasbreikillä vessassa puuteroida tätä mun punasta naamaani. Onneks täällä on sellainen omarauha, tehdä töitä, eli ei tarvi paljon olla tekemisissä muiden kanssa :) En jaksais jutella edes säästä!
 
Perjantai päivästä kaikille!!!:wave:

Pikaisesti toivottelen kaikille hyvää mieltä&plussia paaaaaljoooon!!!!:heart:

Lämmin halaus tarvitseville:heart::hug::heart:

Mie hetken olen nettipimennossa ja palailen sunnuntaina.
Nyt on kyllä jo vähän mieli matalalla kun lämmöt laski selkeästi, hiotus kohtauksia ja pinnaa alkaa kiristellä:kieh: - 5vrk enää tädin hyökkäykseen, ei mahda mitään..
Pyörrytyshin ja mahan kipuilu poissa!!

Vaan nyt rentoutumaan hetkeksi ja piinailut pariksi päivää pois mielstä:D(niin varmaan..)

Heipat hei hetkeksi!!!:wave:

Ps. Rominas niin ihuna plussa siulla siellä:heart:
 
Onkos kellään muuten kokemuksia Teroista/clomeista? mulla olis tiistaina lääkärille meno,ja nyt ainakin mieli sellanen et vinkumalla vingun ne kuurit itselleni(menen vaikka nälkälakkoon lekurin oven taa,jos ei muu auta):kieh: Olen lukenut muutamia kirjoituksia ko.kuureista ja ainakin mulle tullut sellanen mielikuva et voisivat auttaakin raskautumisessa....

Rominakselle paljon onnea +:heart::heart::heart:
Ottis moi,pitää varmaan vähän "tunnustella"tilannetta vielä.:confused:
 
Ottis
wiiwi67 Mulla on nyt toista kiertoa (edellinen huhtikuussa) ollut Clomit käytössä kp 5.-9., mutt viimeksihän ovis tuli jo kp10 eli tuskin ehti paljon vaikuttaa. Nyt sitten jo mietin, ett pitääköhän mun ottaakin ne kp3.-7., ett kroppa ehtis mukaan? Mun mielestä, jos nälkälakkoon ihan olet ryhtyä niin voisit pyytää lääkäriltä Clomeja tietty, mutt Terolut ei lukemani (tai mulle paukutetun) perusteella ole mikään ajanmukaisin kaveri Clomeille, vaan Lugesteron on kuulema parempi. Terolut kuulema synteettinen estrogeeni kun Lugesteron olisi sitten luonnon omaa estrogeenia tai jotain.. Oli miten oli, mutt jos Clomit otat, kuulostele määrääkö lekuri sut munisten ultraukseen ainakin pariin kertaan alkukierron aikana. Silloin seurataan follien määrää, kokoa, limakalvojen paksuuttaa jne. Mun gyne ei nimittäin seurantaultrasta mitään puhunutkaan ja se jotenkin sai mut kokemaan, ett koko homma on puoskarointia. Työnnetään reseptit kouraan ja jätetään loppu herran haltuun.

Ei niin, ettenkö itse tädin tultua viimeistään viiden päivän päästä jo Clomipurkkia kallistelisi, sillä aion katsoa tän tien päähän. Hyviltä näyttää ainakin netissä seurauksest Clomihoidoista olevan. Joillakin on pelkästään ne eikä mitään muuta loppukiertoon.
 
Ottis
mur-murille Ihanaista nettipimentoa :heart:!

Daria10 Kiitos :flower:! Tosin olen jo toivosta luopunut tän kierron suhteen, mutta eteenpäin on elävän mieli.

Halitus sulle vieläkin ihan vain jotta jaksaisit tän päivän edes pikkasen paremmin :hug:!

ON Lämpö 36.9, mutt eiköhän se aamulämpö (35.9) ole uskottavampi.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Ottis taas päivityksestä :heart: ! Voi pirulauta sitä negaa! Lohdutushali sulle siitä :hug:!

Mulla oli r-testit loppu ja testasin tänään aamulla o-testillä negan (jotain iiiiiiihan toooodella hailua olin näkevinäni, mutta kyllä se ihan blanco oli). Ollaan me kyllä aika pöllöjä, kun testataan niin aikaisin eikä malteta vaan odotella. Toisaalta ymmärrän meitä tosi hyvin. Ollaan siis ymmärrettäviä pöllöjä. (Tähän pitäis saada pöllöhymiö).

Ja kiitos testi-infoista. Oon monta kertaa meinannut tilata, mutta aina on jäänyt tilaamatta kun oon funtsinut etten kiusaa itseäni testaamalla niitä negoja. Sitten oon kumminkin painellut pää kolmantena jalkana apteekkiin ostamaan niitä sairaan kalliita testejä. Tyhymä minä! :headwall: Ehkä nyt tilaan niitä vinon pinon, kun on nettiosoitteetkin valmiina. Kiitos niistä! :flower:

Daria-10 halaus. Jaksuja! :hug:

Rominas Kiitos ihanasta viivakuvasta. Antaa toivoa meille muillekin.

Mahdotontako Voi itku sentään sitä tätiä! Plussia uuteen kiertoon miljoona kiloa! Mun edesmenneellä äidillä oli aina tapana sanoa, että flunssa pitää hukuttaa! Sulle ja Ottikselle nyt siis tämä neuvo! Onneksi nyt on viikonloppu ja saatte (?) levätä monta päivää.

Mur-murille Mukavaa viikonloppua. Tekee varmasti ihan hyvää olla nettipimennossa tovin, jos vaikka hetkeks unohtaisit piinailun.. :whistle:

Taavi166 Vaikka sulla nega, niin täti on poissa kumminkin!!!! Sormet ja varpaat pystyssä että pysyykin ja että plussa tulee pian.

ON Pientä menkkajuilintaa on ollut eilen ja tänään. Mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole (...paitsi että jiulinta on tavattoman pientä, melkein olematonta.. oljenkorsiin takerrun). Täti tulee tänään illalla tai huomenna. Niin se vaan on.

Plussatuulia ja sisusäteitä kaikille :flower:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä