40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Raputar tervetuloa minunkin puolestani :flower:! Vienyt toi päivitys niin huomion, ett tuppaa jäämään kommentoimatta. Kova on teilläkin yritys takana. Toivon mukaan onni alkaa pikkuhiljaa kääntyä ja vielä toinen pikkuisen hoiviinne saatte :heart:. Sulla taitaakin piinapäivät olla jo aika vähissä. Peukutuksia :heart:!!

Tarkistatko tietosi kp-listalta ja oikaiset mua jos olen jotain tulkinnut väärin? Oli kiva ku heti esittelyssä kerroit kp:t sun muut ;). Yrityskerta jäi mulle kuitenkin pikkasen avoimeksi eli kauanko on yritystä ollut päällä vai alkaako se varsinaisesti nyt uusien hoitojen myötä? Tylsää alkaa heti tällaisia tingata, mutt tapan on noi asiat listaan kirjata :ashamed:.

Wiiwi67 Sinun tietosi nyt sain kirjattua kp-listaan. Kiitos lisäinfosta :flower:! Onko yrityskerran noin oikein? Vai laitetaan yk +2v. tai jotain??
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
tirulii Yritin muistaa sen 10-15 sekkaa pitää tikkua pystysuorassa, miten ohjeessa kerrotaan, ett ylimääräiset pisut valuis pois, mutt sit laskin sen pöydälle vaakaan ja siinä se oli tossa pöydän vieressä, kunnes taas kurkkasin ja siinä viiva oli. Eli tikku oli pöydällä aivan oikeaoppisesti ns. testin vaikutusajan ja viivanenkin tuli ihan testiajan sisällä.
 
kyllähän tuo plussa on,mutta just jäänyt tolleen puoliskoksi kuin se mun yks testi jota kattelin kädestäni ja odotin et aika umpeutuu :ashamed:
..mää ihan pikkasen tuulettelen täällä sun selän takana taustalla ettet sää näe..;):):saint::whistle:
 
Ottiksella hurjan jännät paikat :) Teetkö seuraavan testin aamulla? Muista nyt pidäetllä sitä pisua kauemmin ;) Jospa aamulla ois selvempi tulos, eiksje?

wiiwille muuten halauksia tuosta kokemastasi myöhäisestä keskenmenosta! :( :heart: Saanko udella että saitteko selville syytä, miks kävi näin? Meillä tulee huomenna tasan vuosi enkelityttömme poismenosta. Synnytin pikkuisen rv17+3. Niskaturvotusta oli jo aiemmin np-ultrassa paljon, jaksoi sinnitellä mukana vielä kuukauden. Syynä kromosomivirhe istukassa ja vakava hapenpuute.

Tää uudistus on niiiiin OUTO!! :headwall: Tekstiäkin tullut hurjasti, koitan saada kaikkien kuulumisista selvää-

Tervetuloa raputar :wave:


Sen verran vielä että mää oon tänään työpäivän vaan märissy... Vuosi sitten tähän aikaan istuin osastolla mieheni kanssa ja odotimme kun lääkäri ja kätilö väittelivät siitä, milloin minun olisi parhainta synnyttää. Pääsimme illalla jo osastolle ja 27.8.2009 aamulla klo 9.30 oloni oli jo täysin tyhjä, kun tyttöä käärittiin liinoihin... :'( voi pikkuvauva, miksi menit....
 
Viimeksi muokattu:
Ottis Vaikka se viiva on ohut, eikä koko matkaa, niin mun mielestä se on ihan selkeä punainen viiva!!!! :) :flower:

Minkämerkkisiä noi sun testit on? Mä kun aina vaan apteekista ostan, siel on vaan Clearblue, Apteekin oma ja First sign. En oo muunmerkkisiä nähny missään apteeksissa ikinä :confused:

Voi vitsit sentään, surffaan netissä satunnaisen satunnaisesti, joskus vaikka viikon putkeen ja joskus en kato ees sähköpostia viikkoihin, joskus vaan öisin, joskus päivisin ja joskus en ollenkaan. Tosi rauhaton ja ex-tempore-ihminen. Siks toi päivityshomma ei multa oikein luontevasti luonnistuis :( Voiskohan joku vähän säännöllisempi ihminen ottaa sen homman? Onko sulla tapana päivittää aina aamulla vai vähän miten sattuu? Hitsin hitsiläinen, mitäs nyt tehdään. :confused:
 
Ottis
tirulii Kiitos varovaisesta tuulettelusta ;). Mietin tossa, ett vaikka olisin alussa vahingossa tikkua kääntänytkin, niin pisun olisi pitänyt valua tonne ylälaitaan, sillä olen vasenkätinen ja testitikkuakin dippaan vasemmalla ja jos alan tiirailla sitä, tikku on silloin ns. väärinpäin. Jotenkin vaan toi testiviiva on niin ohkanen ja selkeä, ett sisimmässäni uskon testin olevan ns. maanantaikappaleen eli virheellisen, mutt katellaan. Jos huomenaamuna jotain näkyy, voin alkaa pikkasen plussaan uskoa. Mullahan on näitä yhden päivän tähdenlentoja niin paljon ollut, ett enemmän uskon tätiin.
 
Ottis
Hysteria Kyllä tää urakka mullakin helpottaa ku totun tähän uuteen saittiin. On vaan niin pirnaleen hidas, ett välillä on käämit palaa. Ja sit ku yritän kaiken saada tehtyä ennenku ukko tulee kotiin, niin on kiireen tuntu koko ajan ja se ei ole kiva. Toi testi on Wondfo-One Stepin testiliuska. En enää muista mistä tilasin, mutt viiden pakkauksessa ne tuli. Saman firman ovistestejä olen nyt käyttänyt ja aiemmin samoja testejä myös testipuikkoina. Näyttää vaan olevan, ett mitä kauemmin yritystä jatkuu, sitä halvempiin testeihin siirtyy :ashamed:.

Daria10 Voi kurjuuksien kurjuus tätä kammottavaa päivää :hug:. Olisi ollut parempi saada nukkua noiden kurjien muistojen ohi. Halituksia ja enkeleitä sun olkapäällesi.

Ja juu.. aamulla testaan. En varmaan osaa olla testaamatta, vaikka pelottaakin. Toisaalta olis parempi jättää testaamiset tähän ja odotella tätiä kiltisti ja testata vasta sitten jos ei tulekaan. Mutta.. toisaalta olen "pessimisti, joka ei pety" eli haluan tietää huonot uutiset mahdollisimman pian. Testaaminen sen puoleen on ainoa keino varautua pettymykseen.
 
Viimeksi muokattu:
wiiwi67 jep, tätsyä en matkaseuraksi huoli, tulee jos on tullakseen 31.8(toivottavasti ei tällä kertaa tulisi)

Muuten, tuo "täyttö juttu" olishin hyvä, säästyis monessa tapauksessa sellaiselta "vonkaamiselta"..:LOL:
..sehin nimittäin tuttua miulle viime kevättalvelta..:(
Lähinnä ajattelin tuolla "surrur" hankinalla sellaista "piristysruisketta" petipuuhiin, ne kun joskus maistuu puulta..ja sittenhän siinä samalla on hywä simothin talletella - Juuuuh:whistle:;)

Mahdotontako sie et ilmeisesti kuitenkaan ole dippaillut testiä?..
Plussatulia edelleen sinne!!!!:wave::heart:

Raputar Tervetuoa joukkomme kuumeilemaan!!!:wave:

Kuuleppa..olisko siulla siellä pinen pieni salamatkustaja..hmmmm..luulenpa niin, oireidesi perusteella:)

Siulla on nyt dpo11 joten ei mitään hatiä mitiä jos ei testissä vielä näy mitään - miullahin vasta haalea haamuplussa tuli dpo12..

Kovasti puhkun PUUUUUUH:whistle: seuraavaan testiin värillistä testiviivaa!!:heart:
..milloin muuten dippailt se toisen R-testin?..jos tänään, niin seuraavan jos dippaat lauantaina, saattaisi ylläri pylläri jo näkyähin..mutta ihan pare tietenkin odotella kierron loppuun!(kehoittaa yksi "malttamaton sielu":D)

OOOOTTIIIIIS!!!! sory, sory - miulla olihin eilissä päivänä se dpo7(ihan oikkein olit laitellut)..joten TÄNÄÄN se dpo8..sama pää kesät talvet ja laskuoppihin hukassa..:p
 
Viimeksi muokattu:
Daria-10 Voi ystävä rakas, on siullahin ollut iso suru harteillasi pienen pienen poismenon vuoksi:'(.. lämmin, jaksu&voima:hug:


Ottis Miulla oli juuri tuollaisia ne "plussat" silloin ovisaikaan - aina vaan ylhäältä/alhaalta puoleenväliin punaista..

..voisikohan olla mahdollista, että siulla LH hormoni sen verta kohollaan, että näytää noin..
Googlettelin yhteen aikaan ahkerana tästä ja harmittaa kun en laitellut ylös noita sivustoja, joissa naiset ihmettelivät plussia R-testissä - juurikin tuollaisia oudosti värjäytyneitä puoliväliin tai vaikka keskellä isompi piste/läikkä jne.

Miehän omista testeistäni yritin kuvasia ottaa,(sain sen O/R-testipaketin Kotitestiltä testailua varten) mutta kun kamera niin surkia, ei niistä oikein saa selvää..

Toivon kuitenhin kovasti, että siun viivanen on huomenna jo tasaisemmin värjäytynyt - Plussatuulia!!!!:wave::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur No hyvä, etten dpotas alkanutkaan korjata jos se on oikein. Kurja ku enää ei saa otsikkoa, ett näkyis päiväys selvästi. Se sun oviksen aikainen r-testiplussa oli kyllä melkonen ihmetys. Enpä minä suuria aamun testiltä toivo. Alan olla vähän sellanen toivoton tapaus :). Vasta vahvaan plussaan uskon.
 
wiiwi ja daria-10 minunkin puolestani lämmin voimahali :hug: En voi mitenkään käsittää enkä kuvitella kuinka tuskallista tuollainen on, voin vain yrittää kuvitella. Ja kuinka siitä on edes mahdollista selvitä?! Mutta niin se luonto on vaan naisen vahvaksi tehnyt, sellaisiksi kuin te ja kaikki jotka ootte tuollasia kamaluuksia kokeneet. Kukkakimpun ansaitsette kaikki! :flower:
 
Ottis
mur-mur Mulla näytti tänään o-testi ihan hailua viivaa, eli jos onkin ollut kohollaan, niin ei ole enää. Ja eihän r-testin pitäisi reagoida LH:n nousuun, vaikka sitä olisikin:confused:??
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Oli miten oli, mutt nyt just iski samanlainen väpätys silmiin kuin eilen. Mulla on joskus verensokeri noussut aiemminkin ja on sitten tehnyt tätä. Erittäin epämiellyttävä olo. Kurkkukin on kipeä ja vi***taa. Lämpö oli 37.0 eli voipi olla, että olen oikeasti tulossa sairaaksi.
 
Ottis hoooiiiii! :attn:
Juu merkintä tapa käy miten vaan yritystä yht. 2v.km.3/10.sen jälkeen siis 25 vko.a yritystä.
Sulla mahtaa tulla uneton yö,kun testailua odottelet...joten:popcorn: kehiin,että aika kuluu.
Daria-10 Lämmin halaus sinulle kokemastasi,sinulla nyt paha paikka.:heart::hug:
juu km.ei löytynyt mitään syytä,eli kaiken piti olla kunnossa...pieni ei vaan jaksanut.:'(
Aika on hyvä kumppani suuressakin surussa,kiitänkin teitä kaikkia myötä elämisestä,
olette suurenmoisia naisia!:flower::flower::flower:
 
Wiiwi ja Daria-10, isoja asioita olette käyneet läpi, täällä myötätunnolla teitä ajattelen. :flower:

Ottis: Peukut täällä pystyssä huomista testiä ajatellen. Aika lupaavalta vaikuttaa.

Ja kiitos listan päivityksestä. Olipa hauskaa nähdä oma nimimerkki siellä mukana. :) Vähän vaikea vastata että kuinka mones yrityskerta meneillään. En pysty edes laskemaan. Niin mones. Noh, sanotaanko näin että hoitojen jälkeen toinen luomu-yrityskierros. Eli heinä-elokuu mennyt ihan perinteisin menetelmin. Välillä ollaan elelty ilman mitään yrittämisiäkään, ja oviskin on mennyt ohi. Ollaan oltu vähän väsyneitä tähän touhuun. Jos tästä kierrosta ei tärppää (mitä emme kumpikaan miehen kanssa usko) niin emme vähään aikaan jatka hoitoja. Meillä ei yksinkertaisesti ole nyt varaa.

mur-mur kiitos kannustuksesta! :) Tänään tein tokan raskaustestin ja ihan hoo moilasena kun ei edes viivanpaikkaa, ei mitään. Näillä oireilla luulin että täräjää punaiset viivat alta aikayksikön. Tuntui ihan itsepetokselta kaikki tämä piinailu ja itkuhan siinä tuli. Toisaalta oireet saattavat kyllä liittyä johonkin muuhunkin, kuten perussyysflunssaan. Paljon on myös puuttuvia oireita (siis esim. rinnat on ihan entisenlaiset jne.) joten nähtäväksi jää. En tiedä koska testaan seuraavan kerran kun ei ole testejä hankittu ja viikonloppu ollaan reissussa paikassa missä apteekkeja ei ole lähimaillakaan. Mutta kyllä sitten ens viikolla täytyy taas testailla jos tämä olo jatkuu. Miehelle en ole hiiskunutkaan. Yhtenä iltana se totesi että onpas sulla haljakan näköiset silmät, taidat olla kipeäksi tulossa. (Viimeksi kun olin raskaana oli silmäni alkuraskaudessa sellaiset "vetisen" näköiset ja tuntuivat väsyneiltä ja kuivilta..) Siihen totesin vaan että niin varmaan joo. En halua että mies joutuu pettymään jos täti kurvaa kylään... On niin lannistunut hänkin tässä touhussa. Ja me kun olisimme halunneet ison perheen.. Noh, vielä ei (ehkä) ole liian myöhäistä! :) Onnea on kun on tuo yksi rakas lapsukainen siunaantunut. :heart:

Ihana palsta teillä.. Keep it going!
 
Ottis
wiiwi67 Kiitos! Mä laitan sen km:n tonne myös kun muillakin on. Muistelin, ett sulla sellainen on ollut, mutt en muistanut kuukautta :ashamed:. Minä olen onneksi aika hyvä nukkumaan, mutt eri asia on nyt, ett maltan ylipäätään mennä nukkumaan. Kurkku on niin kipeä, ett olen kahden vaiheilla ilmoitanko pomolle, etten tule huomenna töihin. Päätäkin särkee.

Raputar Pitäisköhän meidän laittaa sun kohdalle, ett ly=luomuyritys 2 =)? Rankkaahan tämä touhu on aina vain yrittää ja yrittää ja sitten pettyä. Mun esim. olis ollut parempi olla tänään testaamatta ku tässä kuitenkin väistämättä alkaa haaveilla, ett mitä jos sittenkin ja kun se täti tulee, tuntuu se sitten niin kertakaikkisen kurjalta :headwall:. Jos sulla on dpo11 menossa, niin älä vielä negoista huoli, sillä joillakin ei todellakaan hCG nouse nopeaa raskauden alkuvaiheessa. On sulla ainakin hyvät oireet, joten uskotaan niihin. Saisinkohan laittaa sut RKTT-listalle vielä jännäilemään?

mahdotontako Voi perskuta sitä tätiä jos sinne nyt itteään tyyrää :mad:. Olet kuitenkin saanut alkuperäisen nicken näemmä käyttöön. Minä vielä varovasti sulle peukuttelisin sen puolesta, että jos se ei tätiä olisikaan tuo sinun olettamus, vaan väärän hälytyksen perästä vielä saisit ylläripyllärin :heart:.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Kiva Mrs Bree, ett saadaan taas kuva sun masusta =). Plussaamisestani en olis ollenkaan niin varma. Oireet on kyllä kohdillaan, mutt en siltikään jaksa uskoa, ett niin onnellisesti kävisi.
 
Ottis, LY2 kuulostaa hyvältä. Ja meillä aikaslailla samoja oireita mikäli ymmärsin, sullakin ilmeisesti sellainen olo että jotain on meneillään..? Aamusella tulen tänne heti kurkkiin testikuulumiset.. Peukkuja! Aika hyvät fibat on oireistasi.. +++++ :)
 
Ottis ystäväiseni, ethän loukkaantunut kirjoittelustani?..mie en halunnut sinua tuolla LH/R-testi jutulla millään muotoa lannistaa tai vähätellä testin tulosta: /..en, en olleskaan..punaistahan siellä selkeästi näkyi!:)

Etkös muista kun kertoilin tuolloin keväällä täällä pinossahin, miten R-testi reagoi miulla LH hormoniin aina silloin Ovis+:san aikaan?
Laittelin kyllä silloin paljonhin juttua tänne asiasta ja testi kuviahin yritin liitellä - tosin huonolla menestyksellä kameran surkeuden vuoksi.

Löysin jopa Lääkäripalstalta tietoa asiasta: R-testi voi hyvinkin reagoida LH hormoniin - aivan samoin tavoin, kuin O-testi tuohon hcg:hen!!
Näin oli naistentautien ja Synnytysten erikoislääkäri vastaillut erääseen kysymykseen juurikin tuosta R-testin reagoimisesta LH hormoniin..laittelen tänne siitä linkkiä, mikäli löydän sen uudemman kerran.

Siulla vaan tuo O-testi ollut nyt jo hailukka, joten: Varmaan ihan oikiaa asiaa mittaa, hcg:tä pisussa oli ja toivottavasti jo huomenna enemmän - Plussatuulia!!:wave::heart:

Raputar tuo onhin hyvä kun viikonlopun olette reissun päällä ja vasta alkuviikosta saat testejä - Olisipa silloin jo vahva punainen viivanen siellä R-testissä!!!!:heart:

Miekii taidan ottaa VAIN yhden testin sunnuntaille sinne mökille mukaan reissuun, silloinhan vasta dpo11 ja en ihan usko mitään tuolloin herkällä(10)testillä taaskaan näkyvän..kumma juttu kun miulla ei näy herkällä aiemmin tuo raskaus, vaan esim. herkkyydellä 20mIU/ml sitten..:confused:?


Heipat hei huomiseen - plussatuulia&Ötyä!!!:wave::heart:

:heart:mur-mur

Ps. Miulla se vain pyörrytys jatkuu ja illasta ihan koski ja kovisteli masua pitkään..Voikohan tuo Thyroxin tehdä tällaista "sivuvaikutusta"????
..ettei olisi mennyt jo kahdessa viikossa yllättäin liikatoiminnan puolelle..ei kait sentäis 1/2tbl:lla vrk?

Pikkasen raskautta epäillä uskallan..muutoin saman tyylistä oloista kuin viimeiks ennen plussaa, silloin vain kauhian kuuuumaaaa..mutta olihan sitä varjossahin silloin asteita 34C!!..pyörryttänyt ei näin, mutta huonoa oloista pukkasi kyllä..hmmmm..:rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä