40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Voi mur-mur,olen niin kovin pahoillani sinun pahasta mielestä.:hug:
En tiedä auttaako teillä ,mutta meillä tepsii mökötykseen se kun lyön asian ihan leikiksi,tyyliin "juu minäkin rakastan sinua" ja olenpa kerran tuumannut et"haist itte" ennen kun ukko kerkes ottaa mitään kantaa mihinkään...no monesti on mekin oltu napit vastakkain,mutta kyllä se sopu yleensä ennen pitkää saapuu ja sitteen ollaan taas niiiiin rakastuneita että....
niin että pyyhippäs kyyneleet silmistä ja niistä nenäsi,kyllä se siitä.Niin äläkä unohda näyttää miehellesi kuinka uskomattoman upea nainen olet.:);)
 
Ottis
Wiiwi67 Tervetuloa joukkoon hurjaan :flower:! Pahoittelut myös kokemastasi keskenmenosta. Jos kerrot mulle mikä kp sulla nyt on ja kierron pituus yleensä sekä monesko yrityskerta sitten km:n niin saan sut tonne listaan virallisesti piinaajaksi. Onnellista RKTT-aikaa nyt jo kuitenkin, sillä huomasinpa, ett sulla taitaa tänään olla dpo0?

Daria10 Kiitos lohduista! Hyvä oire sulla toi pahoinvointi =). Toivottavasti se on sitä itseään. Ihana mies sulla ku noin elää hengessä mukana.

Hysteria Kiitos lohdun sanoista taas kerran. Samassa veneessä ollaan näemmä ku noita negoja tehtaillaan, mutt ei luovuteta vielä, eihän? Super:hug: Sulle!

Haave3 Listaa päivitellessä katoinkin, ett sulla on jännät päivät käsillä. Plussatuulta++++++++!

OD Ihanaa, ett täti ei olekaan tullut. Tuhrut voivat olla hyväkin merkki.

SS Oireettomuushan voi olla myös oire. Toivotaan sen nyt sinulla sitä olevan :heart:!
 
Kiitos vihreän palluran selvennyksestä ulla4 :)

lumeton Toivon, että tulee hyvä pilleriseos sulle ja siitä pikkuinen sitten =)

haave3 Viimeiseen asti toivon että tätioireet onki r-oireita. Ne on monesti niin samanlaisa (oon vähä lueskellu nuita ketjuja..)
+++ :whistle:

Silakka Solakka Oireettomuus se oli Rominaksellakin se oikea oire, joten tsemppiä kovasti, hirveästi ja kamalasti ja ihanasti :)

mur-mur Kurja juttu kun nyt on kurja fiilis :( Mutta mutta jospa jospa onkin niin, että se riita vaan kertakaikkiaan oli tarpeen ja hetken päästä molemmilla entistä puhtaampi ja parempi olo. Toivon niin. :heart: Ja mitä tulee noihin oireiden yhtäkkiseen häviämiseen, niin nyt mä sanon sulle kultainen mur-mur: höpö höpö :heart: ! Ennemminkin tulee mieleen, että huuhaat hävisi ja oikeet jää. Ja niin kuin Rominaskin meille todisti, oireettomuus voi olla oire. Ja sitä paitsi, jos ei ole oireita, ei voi veivata niitä niin paljon, vaan energiaa vapautuu johonkin muuhun. (Juu, myönnän, ei toimi mulla.) Mutta siis periaatteessa. Ethän huoli, jooko.

Tuo vi**tus on kuule hyvä juttu. Periks ei perkele anneta, ei miehelle ainakaan !!!! Apinan raivolla vaan ollaan ja elellään, hitto vie! Niin kuin Oivikki ehdotti; voisitko sä toisaan lähettää sen mykän miehes mököttämään jonnekin vähäks aikaa. Ilmoitat vaan (apinamaisen raivoisan coolisti), että sen on parasta lähteä reissuun itsekseen! Toimisko tämmöinen? Voimakukkakimppu sulle :flower:

Rominas Kiva kun saat kohta kattoo kalenteristas että "Hmm.. mitäs menoja mulla tällä viikolla onkaan... hmmm.. Ai juu niin, kaupassa ainakin pitää käydä, sitten on tuo neuvola, jumppa torstaina.. ja semmoista tavallista arkista" :) :heart: (tavallisella arkisella en tarkoita vähätellä, vaan sitä, että se pikkuinen on ja pysyy ja tulee osaksi arkea) :)
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Lumeton Ihanaa, ett suunnitelmat seuraavaan kiertoon ovat valmiina ja olet taas täysillä mukana remmissä.

mur-mur Toivottavasti pattitilanne kotona selviää ja mielikin kirkastuu :hug:.

Mä olen tän saitin kanssa ihan hukassa. Perskuta, ett on mun juttuni kadottanut jo kolmesti taivaan tuuliin :'(.
 
Ottis Tiedän ton harmituksen! Mulle kävi siinä vanhassa versiossa useinkin niin, ei vielä tässä vanhassa.

Välttääkseni sitä harmitusta, joka siitä häviämisestä tulee, koitan muistaa maalata koko tekstin (Crtl + a) ja sit kopioida sen (painaa Crtl + c) ennen lähettämistä. Jos teksti häviää, sen voi sit liittää uuteen kirjoitusruutuun (Crtl + v). Sitä kopioitua tekstiä ei tarvii edes liittää mihinkään siinä välillä, vaan se jää ikään kuin leikepöydälle. Joskus oon kyllä vielä varmuuden varmuuden vuoksi liittänyt kopioidun tekstin wordiin, jossa se ainakin on tallessa jos häviää.

Mut joo, tää uus on monin tavoin vähä hankala kyllä, grr.
 
Viimeksi muokattu:
wiiwi67, Hysteria kaunis kiitos empatiasta&sympatiasta - se lämmittää kovin:heart:

Taitaa vaan jokaisessa parisuhtessa olla ne omat "kompastus kivensä" ja mie tiesin kyllä tätä jo odottaa - tyyntä ollut myrskyn edellä, aina menee juuri näin..: /

Ei mies tuonne reissun päälle lähde yksin..vaan jonnehin jos menisi muutamaksi päiväksi, olisi hyvä..
Mutta kun ei mies lähde, tiedän sen..viikonlopuksi taidan tuonne toiseen mummulaan(hänen vanhempansa)yrittää häntä poikasen kera houkutella, sinne mamman murkinoita syömään hän kyllä hanakasti yleensä lähtee:D.(jos viitin hälle edes ihan heti puhua, niin kuulkaas vituttaa!!)

Mie kaipaisin ihan selvästi nyt omaa aikaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!|O
..saisin piinailla viikonlopun rauhassa, syödä jotain hywää ja katsella telkusta kivan filmin - teksi kyllä mur-murille terää:popcorn:

Hysteria mie kuule olen aikas kova pala purtavaksi, elämähi jättänyt jälkiään..vaan miullahin on ne "herkät" hetkeni:rolleyes: vanhemmiten jotenkin silleen pehminnyt..;)..Juuuuuh:whistle:

Aina mie olen noussu, vaikka kuinka on tallattu..kylläpä se taas tästä kohta..raskasta vain on tuo keskustelutaidon puute miehellä, se vaan korventaa kovin..*huoks*
..ja Huom! miun mies oikiasti hiljainen/rauhallinen..sitten syttyy kun aikansa sisällään pitää..miusta tyhmää tuommoinen:O

Ennemmin tasaisin väliajoin jotain höyryjä kun päästeleepi, ei sitten tilanne karkkaa käsistä niin kuin tänään.
Hän nimittelee - jota mie en hyväsky kyllä olleskaan..en viitsi edes tänne niitä kirjoitella:|..ja ääni nousee vallan korkiampiin oktaaveihin - keskustele siinä sitten?!

Toki mie itsekkin poltan välistä pelihousuni - mutta EN aina!!!!!!!!!!..oppinut elämän koulussa jotain minähii..onkohan tuo mies liian helpolla päässyt?..aina apuja löytynyt läheltä - kotoansa(vanhemmat)

Mie olen kyllä pitkälti itse joutunut kaikki kivet&kannot kääntämään..ei jelppijöitä ole näkynyt, ei..

En mie silti ole katkera - olen ylpeähin, että olen pärjännyt/selvinnyt!! Mies EI KESTÄ negatiivisia asioita(parisuhteesen liittyvää), tai jos tilanne yllättäin muuttuuhin. Kaikki pitää mennä sillä "vaaaanhaaaalla saaaamaaaalla kaaaavaaalla"..helvata sentäis..
Me olemma kyllä kuin yö&päivä - mies päivä, mie yö..yöllähän kun voi tehdä muutahin mukavaa, kuin nukkua tuhista..:rolleyes:..miehen mielestä silloin vain nukutaan!:headwall:

Vaan flikat, tämäpä jo helpotti miun oloista - tämä kirjoittelu..Kiitos:heart:


Ps. SS ei mene okulaattoriin, niin ei - en osaa kovalevylle(mistä sen löytää:p)tallennella ja sitten jossain pienennellä..vaan jospa mie jossahin välissä sen opettelen, kun olo parempi - kiitos siulle neuvoistasi:)
 
Viimeksi muokattu:
onlydream, mahdotontako ja taavi166 ja tietty kaikille muillekin

Tällaisen kirjoituksen löysin ellien ketjusta kun googlailin "nega ennen plussaa" - tarinoita, eli kuinka yleisesti nega muuttuu plussaksi. Tässä siis meille jonkun tsempitys:

"Kp 31 tuli nega ja sitten viikon päästä olikin ihan selvä plussa. Oli tosi iso yllätys. Niin kauan kuin menkkoja ei kuulu, on toivoa ;) Nyt menossa rv 10."
 
Heippaus kaikille, minulla menee hermot tän uuden systeemin kanssa....vanha tunnuskaan ei kelvannuTT!!ohos capsLockkikin päälle pomppas;=)

Eli Mahdotontako olkoon mahdotontako2 nyt sitten, kiitos päivittäjälle.

Niin Oma napa, minulla niin monta päivää ollut menkkakipuja, ja eilen kauppaan mennessä lorahti mukavasti jotain housuun, ei edes pikkuhousun suojaa ollut::=//..Olin ihan varma, että hanat aukes, nopeesti työmaan vessaan...ja mitä ihmettä valkovuotoa??
Illalla eilen menkkakipuaj ja vuotoa myös, mutta valkovuotoa....
Tänään kipuja ja olin ihan varma, että nyt vuoto on alkanut...mutta ei, valkovuotoa edelleen....kurkku kipeänä ja kitalaessa afta, mikä ilkeästi jomottelee.
Eli huomenna vika Luge ja sitten vaan katson alkavatkohan huomenna, perjantaina, vai milloin??
Valkovuotoa ei ole ollut koko kesänä, ihmeellinen kierto siis meneillä.
Bodypumppiin menossa siis tänään;=))

Rominas: Lisääntyikö sinulla valkovuoto? Onko rinnat arat tai mitään mahdollista oiretta? Finnejä? Minulle niitä tullut;=)


PlussailuOnnea kaikille edelleen!!'

Mahdotontako:heart:
 
Ottis
Krääh! Tekis mieli hakata päätä seinään tän uuden version kanssa. Hidas tää on ollut ennenkin, mutt nyt on vielä hitaampi eikä koskaan ole aikaa leikkiä niin, ett tulis sinuks tän kanssa. En tiedä saanko tänäänkään kp-listaa entrattua.

Wiivi67 Sut laitoin kp-listalle oksalle ylimmälle kun en tiedä kiertopäivääsi varmaksi. Korjaillaan sitten toisten.
 
Ottis
Mahdotontako2 Mulla myös ollut valkovuotoa niin, ett valuminen tuntunut. Toivotaan, ett toi on hyvä merkki :heart:.

Henk.koht. olen toivosta luopunut jo, vaikka eilen lämmöt oli 37.2 ja tänään 37.0. Toissailtana oli joku piikki alaspäin ku mittari näytti 36.2. O-testin tänään tein ja samanlainen oli t-viiva kuin eilenkin.
 
Tirlittan1968
Mulla menkat alkamassa etuajassa. Kaikki merkit viittaa siihen että huomena aukeaa hanat kunnolla.
Uutta kiertoa kohti mieli jo menossa, ja siitä jos tärpin sitten vaikka saisi. Mahdotontako toi valkovuoto kuulostaa lupaavalta, sehän on ihan raskausoire!
 
Hirmusti tsemppiä, voimia, jaksamista kaikille !!!

ON Tää piina on ihan hirveää. Mutta jotenkin helpottaa jo se, kun lukee juttuja myöhäisistä negoista, valetädeistä ja kaikista harvinaisuuksista, koska silloin voi tsempata toisia, saaden samaan aikaan itserypeä pessimismisuossa, ettei putoaisi niin korkealta. Tsemppaamalla muita tulee tsempanneeksi itseään varautumaan pahimpaan. Mulla muiden tsemppaukset vaikuttaa positiivisesti, itse mun on itseäni vaikea tsempata.

Must tuntuu ettei mulla ole enää minkäänsorttista järjellistä aivotoimintaa päässä, varsinkin kun mulla ei muuta ole kuin aikaa, piinaavaa! Kostoksi kaikille testaamilleni negoille (dpo12) juon viiniä ja poltan tupakkaa! Ahdistaa niin etten meinaa voida hengittää! :snotty: :mad:

Anteeks tää valitus ja omanapaisuus :( Kukkakimppu teille sisseille :) :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Eli Mahdotontako olkoon mahdotontako2 nyt sitten, kiitos päivittäjälle.
Mahdotontako:heart:
Sun oireet kuulostaa tosi hyvälle, valkkarivuoto, finnit... hm..hm.. peukut pystyssä!! P.S Mullekin on tullut yksi finni... keskelle otsaa!

Kokeilitko ihan sun alkuperäisellä käyttäjätunnuksella kirjautua? Koska mullakaan ei käynyt se lyhyt tunnus, jolla yleensä kirjauduin, mutta kun menin tolla koko nimellä (solakka silakka) niin sitten lopulta onnistui.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Rominas Olen jo useaan kertaan ollut sulta kysymässä, ett aiotko varata yksityiselle ajan ultraan ennen neuvolasta annettua aikaa? Tsemppiä sulle piinailuun :heart:.

Hysteria Hyvä idea toi kirjoittamansa tekstin kopioiminen varuulta jos teksti katoo. Kiitos vinkistä! Soot ihana! Ota vaan vinukkaa ja polta vaikka 7 tupakkaa putkeen, jos se helpottaa. Me annetaan sille siunaus. Voisin tehdä saman jos ei tarvis mennä töihin.

Tirlittan1968 Pahoittelut jos täti todellakin tuloaan tekee. Toivottavasti lopulta yllättää plussalla kuitenkin.

mur-mur Parempaa mieltä sulle täältä lähettelisin jos se vain onnistuisi. Virtuaalihalaan kuitenkin :hug:.

ON Mulla oikeanpuoleinen munis niin kipeä ja ristiselkä myös, ett ähisten ja puhisten kuljen. Nippailee niin ett on henki toisinaan salpautua. Ei siis kiva olo ollenkaan. Ja se tän päivän o-testi oli sittenkin himpun verran vahvempi kuin eilinen. Ei niin, ett raskauteen uskoisin, mutt siihen uskon, ett mun kropassa on jokin perseellään ja pahasti.
 
Viimeksi muokattu:
Hei vaan kaikille :wave: Täällä ohikulkumatkalla vilkuttelen.

Lumeton, huomasin, että aloitat miniasperiinin. Primaspanit kiinnostaa, ja ajattelin seuraavalla käynnillä kysyä lääkäriltäni, kannattaisiko munkin ottaa ne mukaan hoitoihin. Mistä syystä sinä sait ne? Milloin aloitat, miten kauan käytät ja millaisella annostuksella?

Laitan tästä vielä teille kaikille kunnon plussapeukutukset :heart:
 
Mahdotontako2 siis TOOOOOOSI hyvänkuuloisia oirehia siulla - JÄTTISUPERHYPER peukutuksia täältä d=)b:heart:

Ottis kerronpa siulle: Miulla oli juuri tuossa viimeisimmässä tärpissä tuollainen lasku "piikki" lämmöissä, putosivat muistakseni 36.2C..sitten nousten taas 37.1C.. KAIKKI, SIIS K A I K K I on vielä mahdollista - peukutan kovasti d=)b:heart:


Arvatkaas..mie nukuin täyttä unta soffalla tänään klo 18.00-20.30..siis ihan HIRMUINEN väsy iski|O
Tisut ON myös kipiät, valkovuoto ei ole lisinnyt, KN sellainen puolikova, keski välillä - lämmöt 37.2..poskia kuumottelee kovasti, vaikka aiemmin palelin peiton alla nukkuessain.
.. jos mie pikkasen vosin olla raskahana:heart..en paljoa:rolleyes:..sekinhän hywä alku olis:)

Miehelle sanonut olen ehkä muutaman sanasen, vi**ttaa vaan edelleen koko ihminen..

SS Kyllähän mie tuon Avatar kuvasen profiliini osasin heti ottaa oman koneen kuvatiedostoista..en vain osaa sinne mitään kivaa kuvaa tallentaa..mutta opiskelut jatkuu edelleen;)


Mukavaista illan köllykkätä kaikille ihanaisille ja huomiselle :heart:+++++++++++:heart:!!!!!!!!!


Ps. Hyseria..miekii tästä tupekille vääntäydyn..ja jos olis punkkua, sitä lasin varppina lipitteleisin!!:p
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur ja Ottis: Mä tässä fundeeraan, että suostuiskohan tuo meidän tk:n ihana mieslääkäri kirjoittaan mulle lähetteen tuonne aluesairaalaan ultraan (ohi neuvolan) jos oikein hyvän selityksen keksisin.... :p
Hän on ollut TODELLA ihana tuon ku:n jälkeen... Esim. oli mun mieheltä kaupassa salaa kysellyt, että miten Rouva voi. Soitti itse mulle päin kun sairasloma oli loppumassa ja kyseli josko tartten lisää, miten jaksan jne. Ja vaikka kaikki veriarvot oli kunnossa ja hcg laskenut soitti vielä niistäkin erikseen.
 
Rominas Voi miten mukava lääkäris mies=)
Ehdottomasti kysyt häneltä tuota ultrausta aiemmin ja perusteluthin siulla hyvät kun kerran KU ollut ja siitä pelko kova!!


..Ja HUOM!! Sie et ole vielä Neuvolan asiakas, joten TK lääkäri hyvinkin asiaa voipi hoidella!!
 
Viimeksi muokattu:
mahdotontako: Joo, totta tosiaan!!! Nyt kun mainitsit tuon valkovuodon niin on lisääntynyt ja rutkasti!!!!
Nyt on alkanut silloin tällöin tisuja nipristeleen myöskin!! =)

Ja hei, on ollut pakko syödä kolme pientä lämmintä ateriaa päivässä tässä parin päivän ajan kun meinaa tulla "hutera" ja etova olo, jos ei ole syönyt. Taitaa olla tuokin oire!!!!

Tällä kertaa ei finnejä ole ilmaantunut, ainakaan vielä! :D
 

Yhteistyössä