40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Hysteria niiiiin..voihan se olla että joku "dementos" iskeepi kun liikaa testailee ja ajattelee oirehia: /

NO EI VAINESKAAN!!!!!!!:LOL:..
..ja eihän niille ajatuksille MAHDA MITTÄÄN - EI NIIN EI!!!..:)

SS älähän nyt, ne voi hyvinkin olla NIITÄ oirehia, eikä minkään lääkkeen aiheuttamaa - toivon sitä parasta!!:heart:

Ottis eikös siulla aina tärppikierrolla(plussa testissä)ole munikset kipuileet kovastikkin?
..Jään jännityksellä odottelemaan ja peukutukset jatkuu d=)b
 
Oireista vielä..kun kerta kirjoittelitte..

Minulla on oikiasti ollut tänään "outo" oloinen..:confused:
Vielähin huonoa oloista, vaikka söin lättysiä, muhkeasti leipää ja join kaffetta..myös tuo pyörrytys on ihan ihme juttu..
Masua ei kovistele enään niin, mutta se "painaa" kyllä - pikkasen turvoksissa..
..ja tisut alkaa kuulkaa olemaan hieman saman oloiset kun elokuun alussa..hmmm..tosi arat..JOS rinnanpäiden kihelmöinti alkaa tässä lähipäivinä, MIEKIN saattaisin luulla, että jotain..siis J O T A I N on tapahtumassa..:)

SS maitsit tuon viestin esikatselun&muotoilun - SE on hyvä uusi juttu=)..muutoin palsta toimii yhtä hitaasti, kuin aina ennenhin - ainahin miulla..ja pikkasen äkkiseltään sekava..

Toivottelenpa tässä teille ihanaisille, mukavaa iltaa ja kauniita unosia kun simmu painuupi kiinni!!:wave:


:heart:mur-mur
 
Tää uusi systeemi on järkyttävän hidas! Ootteko te muut huomanneet? Ei se nyt koneestakaan voi johtua, joten vika täytyy olla saitissa. Tai sitten on niin ylikuorimittunut? Mut ei tää ennen näin hidas ollu, eihän?

Mun pitää aina muokkailla omia tekstejäni, kun taitaa olla dementeeruksen ja ikänäön lisäks jonkinsorttinen sanasokeus. Musta tuntuu että aina joku kirjain/sana on väärä tai väärässä paikassa. Sisk mulla onaina noita muokkauksia.

Mä en kyllä taida tykätä tästä uudesta. Tai sitten olen vaan niin kaavoihin kangistunut. Toisaalta oon Silakka Solakan tavoin iloinen hymiöiden selityksistä. Toiset hymiöt vaan on aika huonoja, kuten hämillään :confused: , silmiään pyörittelevä :rolleyes: ja iik :eek: koska ne on niin värittömiä. Jollain toisella saitilla on sellainen hauska, missä se ukko tosiaan pyöriteelee silmiään. Mutta onneks tääl on monta kivaakin :) :heart:
 
SS, sun oireet olkoon sitä itseään :heart:. Miten sä saat sun päiväsi kulumaan lomalla piinaten? Mulla ei myöskään nyt töitä, eikä yhtään mitään muutakaan. Istun tai makaan vaan, enkä saa mitään aikaiseksi. Oishan kaikenlaista tekemistä, mutta ei hu-vi-ta mikään :(

Mul on ihan sellainen tunne, että tässä kierrossa tulee monelle plussa, niin lupaavia oireita on ainakin mur-murilla, Ottiksella ja ja Silakka Solakallakin :heart: Ja keillä vielä? Kaikille oikeita oireita toivon :)
 
Hystis nauratti nuo siun muokkaukset, senat sakaisin jutut ja kirjaimet väärillä kohden..koska miulla on kauhian paljon virheitä tekstissäni ja niitä joskus muokkailen pitkäthin tovit:D
..jokin luetun ymmärtämisen vaikeushin varmaan..kun luen, ett NYT on teksti oikkein ja EIIIII HELSKUTA RALLAA, sitten löytyypi taasen virheitä..:rolleyes:
 
HUOM!! Kohta(22.00) alkaa Faktalla(maksullinen kanava) ohjelma:
"Täydellinen synnytys"
On uusinta..kattelkaapa, kellä näkyy..

Nyt - Nati nati ja PUUUUUUH:whistle: puhallan nukkumatin unukka hiekkaa jo edeltä!!!:heart:

:attn:Huomiselle pluuuussiiiiaaaa!!!!!!:heart::heart::heart:
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur, Mahdotontako ja Hysteria: Ei mulla ollut minkäänlaisia oireita ja ei käynyt edes mielen vieressä että voisin olla raskaana...
Seksi jäi pikaiseen :LOL: yhteen kertaan Oilin aikaan ja sekin oli dpo-1. Joten älistykseni oli todella iso testiä tuijotellessani! Ja kun vielä vaan tuo yksi munatorvi jäljellä, niin voitte uskoa että olin tippua tuolilta!!

Mutta tosiaan näyttää se olevan oikeastikki mahdollista!!! Nyt täytyy vaan rukoilla, anella, uskoa ja toivoa että kaikki menis hyvin ja n.9kk päästä olis ihana nyytti kainalossa!
 
Viimeksi muokattu:
On: Tässä mietin että pitäisköhän rohkeasti vaan heti liittyä myös tuonne 40+ odottajiin...
Nyt voin olla vähän taikauskonen ja vainohullu mutta kun en ennen viime vuoden syyskuun keskenmenoa ja nyt tuota kesäkuun ulkoista uskaltanut liittyä, niin nyt tuli tunne, että nyt heti liityt niin kaikki menee hyvin...
 
Rominas, siis oirettomuus oli sun oireesi :) Rukoillaan ja uskotaan, että kaikki menee hyvin loppuun asti, ihan varmana menee!! Liity vaan sinne odottajiin, se ei vaikuta suuntaan tai toiseen, vaikka varmana kaikkia juttuja pelkääkin. Valovoimahalaus sulle :hug:

Kiitos mur-mur hymiöilinkistä :) Just kokeilin, mutta en osannut niitä tänne liittää, höh. Täytyy tyytyä näihin vanhoihin :p
 
Pitihän sitä kokeilla, että pääseekö kirjautumaan ja onnistui se nickillä, ei käyttäjänimellä vai miten sen nyt olikaan...

Ja ONNEA ROMINAS! Kyllä siinä varmasti on usko raskauteen koetuksella, kun toinen torvi poistetaan, mutta ihan samanlainen tapaus on lähipiirissäni. Ystäväni raskautui tosi nopeasti toisen torven ja munasarjan poistamisen jälkeen, vaikka ikääkin oli reippaasti yli 40 vee. Ja mene vain sinne plussaneisiin, kun kerran pääset. Minä ainakin menisin kärppänä.

Onnea kaikille muillekin. Hauskaa katsella esim. Ottiksen dpo-päiviä, sillä itse menen vasta 3:ssa vaiika olen kierrossa päivän pidemmällä. Odottelen silti tätiäkin vasta kp 30 -31. Niin ne kierrot on erilaisia. Enkä mä sata varma ole edes siitä ovuloinko, mutta kanamunalimat kyllä ilmaantui. Kipuja ei ollut. Ja mitä mä näitä mietin, mähän oon lopettanut vauvahaaveilun :)
 
Ottis


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

wiiwi67 (42)............kp??/??............yk?.......................4.
liiza (44).....................kp9/24-27........yk29..................4.
Iida-Karoliina (45).....kp15/23-29.......yk15.................5./1.yht.
daria10 (40)...............kp16/29-34.......yk7...................3/2.yht.
Inia (43).....................kp19/26-30........yk25................1.
Ottis (43)....................kp19/24-28........yk15................1.
mur-mur (45)..............kp19/25-28.......yk16(km2/10)..3./2.yht.
Ballerina Bolero (40)..kp19/25-28......yk32...................3.
ulla4 (40)....................kp22/35-45.......yk1...................4.
tirulii (42)...................kp22/30-34.......yk1...................2yht.
Ämy (41).....................kp23/27-30.......yk2...................4.
Hysteria (42)...............kp25/25-28.......yk5...................1.
Rominas (40)..............kp25/25-27.......yk2(ku06/10)....2.
Tirlittan1968 (42)......kp26/28.............yk2...................2.
haave3 (41)...............kp28/28-36........y2v....................3.
onlydream (37)...........kp28/23-29.......yk?....................3.
haave2010(44)..........kp29/29.............yk3(km6/10).....4./1.yht.
Mahdotontako (45).....kp29/21-29.......yk2....................1.yht.
Tilda69 (42)...............kp?/28..............yk1......................2.
taavi166 (39).............kp41/28-42.......yk16...................3.
Tirlittan1968 (42)......kp53/28.............yk1....................2.
ikiemo (45).................kp64/20-50......yk?......................4.
nillanilla (42)...............kp?/28-33.........yk11..................1.



RKTT

onlydream (37)..............dpo17
Mahdotontako (45).........dpo15
Rominas (40).................dpo15 :heart: :heart: :heart:
taavi166 (38)................dpo15
Tirlittan1968 (42)..........dpo12
Hysteria (42).................dpo11
Ottis (43).......................dpo9
Solakka Silakka (41)........pp7
mur-mur (44).................dpo7
daria10 (40)..................dpo3
ulla4 (40).......................dpo2
wiiwi67 (42)....................dpo0


ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Hysteria, mur-mur ja Rominas Kiitti tsempityksestä ja plussatoivotuksista! Ei kuitenkaan tänä aamuna tullut testiin haamuakaan, joten taisi se eilinen julmettu kipu oikeassa muniksessa olla sitä, ett se nyt antoi parhaansa, mutt sekään ei vain riittänyt :'(.

Ja mitä tähän saittiin tulee, niin hidas on totisesti. Varsinkin näin aamulla kun yrittää pikapikaa päivitellä ennen töihin lähtöä, on ihan pälli revetä ku saa odottaa ja odottaa ennenkuin oma vastaus näkyy ruudulla. Ja korjaamista tosiaankin taitaa olla itsekullakin ;). Minä ainakin joudun usein omia kirjoitusvirheitäni muokkailla. Toi esikatselu on varmasti hyvä juttu jos sitä vain muistais käyttää.

Yritän jossain vaiheessa vähän siistiä tuota kp-listaa. Kivaa tätä päivää kaikille! t. Ottis
 
Heips kaikki ihanaiset 40v.naiset!
Olen mielenkiinnolla lukenut palstaanne ja toivoisin mahtuvan kannustavaan joukkoonne.Olen 42v.naimisissa oleva 3.n murrosikäisen lapsen äiti.Kovasti iltatähteä toivomme koko perheen voimin ja sellainen ilmoittikin jo tulostaan mutta km.romutti haaveet rv15. 3/10.Nyt on kovasti uutta yritystä ilmassa,mutta toistaiseksi ollaan saatu vain haaveilla uudesta raskaudesta..mukavaa keskiviikkoa kaikille ja tsemppiä yritykseen.:wave:
 
Voi Ottis, sinulle lohtuhali täältä, ja suuren suuri sellainen! Miksi näin vaan käy kerta kerran jälkeen :( Epäreilua on.

Wiiwille tervetulotoivotukset! :wave:

ON: Tänne ei mitään kummempaa... Aamull huimasi kovasti, ja mies nousi kuin patruuna sängystä kysymään että "ONKO SULLA PAHOINVOINTIA??" kun olin ensin noussut sängystä ja sitten hiphiljaa kömmähdin takasin päätäni pidellen... Minä että juuuu ei, huimaa vaa :D

Tää uudistunu palsta on musta melko hankala käyttää :( inhottavaa... Pitää totutella kovasti :)
 
Huomenta kaikille.

Kiitos taas Ottis päivityksestä :) Älä kuule siitä negasta välitä, sulla on edelleenkin vielä aikaiset päivät, varsinkin jos hcg ei nouse sulla nopsaan. Eilen lueskelin vaikka mitä ketjuja, huvikseni myös mm. myöhään plussanneiden kertomuksia. Siellä on monta, joilla haamukin tuli vasta kun menkat oli reilusti myöhässä, ja plussa vasta parin viikon (!) jälkeen. Mä uskon edelleen vahvasti, että tää on se sun plussakierto :heart:

ON Vaikka periaatteessa voisin soveltaa Ottikselle kirjoittamaani tsemppiä itseeni, olen 1000varma että ei napsahtanut nytkään. Dpo 11 ja aamulla testattu täydellinen nega Clearblue Plus- raskaustestillä. Tympii. Suorastaan vi****aa! Täti tulee perjantaina, viimeistään lauantaina, siihen asti testailen niitä negoja, vaikka vaan kostoks!

Tervetuloa Wiiwi! Täällä tosiaan on ihania, kannustavia, viisaita, empaattisia, sympaattisia, upeita, kauniita ja rohkeita naisia, sisukkaita sissejä kaikki! :)

Aurinkoista päivää ja plus-sateita :flower:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä