40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Mie en nyt saa mitään aikaiseksi, sellainen paukku tämä oli;) pitäis laittaa potut kiehumaan ja alkaa synttärikakkua koristelemaan!!

..vaan ensin suihkuun ja sitten virkeämpi oloinen..masua juilii kokoa ajan ja liekkö psyykkistä - pahaa oloa pukkaa :x mitä ilmeisemmin..
 
Heippaus kaikille!!

Ja mitä silmäni näkevätkään Mur-Mur plussannut syntymäpäivänsä kunniaksi! Ihanaa, paljon Onnea raskauteen!! :heart: :flower: , ja isot synttäriOnnittelut myös!! :flower:

Ottis: Edelleen kyllä toistakin viiva näkyy, toivottavasti vielä ilmestyisi vahvana!! :heart:

oma napa vasta kp 7 ja digitestillä, siinä testitikussa jo eilisestä vahvistunut viiva, ei vielä hymynaamaa;=))

Kaikille oviksen ja muiden plussien pongaajille, Onnea, Onnea!!

Mahdotontako :heart:
 
Ottis
Mahdotontako Yes, pian pääset RKTT-listalle :heart:! Se jääkin aika lyhyeks ku minä ainakin taidan joutua siitä pian poistua, mutt katellaan vielä huomiseen :).

Mur-mur Kävin siihen kuvaan piirtämässä nuolet näkemieni viivojen kohdalle, jospa nyt hahmottaisit paremmin :). Sellasen paukun itselles järjestit, ettei ihme jos ei oikein osaa mihinkään keskittyä :hug:.
 
:heart: :heart: :heart: :heart: mur mur :heart: :heart: :heart:
Sydämelliset onnittelut sekä plussasta että syntymäpäivistä!!!!!!!! :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
Olen niin iloinen puolestasi! :heart:
 
Ottis: Mä kyllä erotan selvästi tuossa sinun ylemmässäkin kuvassa molemmat viivat, jopa ilman suurennustakin, eli eikö se merkitse raskautta??Onko digirtestiä, sellaiset olisivat niin kivat, varsinkin jos raskaana lukisi!! :heart: ja kp vasta 21, eli se kyllä siitä vielä vahvistuu!
 
Ottis
Mahdotontako Ehkäpä ne kaksi viivaa merkitsisivät raskautta, jos niissä näkyis pisarakaan punaista väriä, mutta kun minä en näe :'( :headwall:. Mulla on yksi digitesti jäljellä, sillä päivällä siihen toiseen pissin jo :ashamed:. Kun avasin, niin kolme viivaa tuli näkyviin, mutta niillä ei kuulema ole merkitystä. Huomenaamuna teen tuollaisen samanmoisen testin ja luulisi sitten jo jotain näkyvän. Kiitos sulle ku oot hengessä mukana :hug:. Viimeisen digitestin säästän lauantaille, jos ei täti ole perjantaina tullut.

Masua kyllä nippailee edelleenkin, mutt se taitaa jo enteillä tätiä, sillä tisut on nyt menkkamaisesti kipeät :'(.
 
tirulii ihanaa, että aika on jo tilattuna!

Ottis noista kahdesta viivasta. Tuo keksimmäinen voi olla siinnä testin "kuoressa". Minä meinaan aikoinani tuollaisen avasin, kun olin myös näkevinäni siinnä kohtaa viivanpaikan ja avattuani huomasin siinnä kohtaan kuoressa harjanteen. Avaamisen jälkeen aloin tilaamaan liuska testjä ( ei tarvitse availla, jos haluaa katsella valoavasten) .

Mur-Mur tännekin onnea.

 
Ottis
Oivikki Kiitti kommentista ja juu, uskon, ett voi olla noin kun kerrot, mutta kun minä näen ne molemmat viivat testissä vieläkin, se keskimmäinen ei ole siis varjokaan ja tosiasiassa ku viimeksi kurkkasin, näin keskimmäisen viivan peräti selvemmin. Tietty ku testi alkanut kellastua sivusta :).
 
Ottis näen selvästi tuon viivan 2 ja "jotain" viivan1 kohdilla..

Miun testissä on vain 2viivasta =)
..tässä uudessa, jonka testasin 4h:n pisun pänttäilyn jälkeen, on testiviiva hieman keskemmällä..ja punainen se on vielähin :) vaikka kameraan en sitä saa vangittua, harmi :(
..nyt pitää sitten apoteekki reissu tänään tehdä - tesit loppui :D
 
Ottis
mur-mur Voi ku olisit malttanut jättää dippaamisen aamuun, niin näkyisi viiva jo selvemmin, mutt kyllä siinä väriä näkyy edelleen. Mulla mahtaa olla silmissä vikaa ku näen tuossakin nyt kaksi testiviivaa :LOL:. Eiku se oliki varjo :ashamed:.

Nyt kipikapi Apteekkiin, ettei mene aamulta jännäilyt huti :wave:.
 
Kiitos Mrs Bree =):flower:

Ottis, voin vaikka vannoa, että yksi testiviiva on vain control viivasen lisäksi :D

..no, mie kun tällainen malttamaton sielu, en mahtanut ittelleni mitään.. :LOL: pakko oli vielä dipata ;)
..mies pitää minua kyllä iiiihaaaan pöljänä kun sanon, että nyt apteekkiin, testit loppui - tänään olen siis dipaillut 3x!!!! :whistle:
..siihen herkkään(10)liuskaan tuli haaleaakin haaleampi viivanpaikka??..ja aamupisuun vieläpä!!
 
mur-mur voi ihme nyt kyllä olen niiiiiin onnellinen puolestasi etten tiedä mitä sanoisin. Huuurrrrjjjaaassttiii onnea. :hug: :heart:

Muuten ei se plussaviivakaan aina niin vahva ole, siskolla plussaviiva oli älyttömän heikko ja niin vain se "viiva " on nyt 1v 3 kk.

Rukouksissa kannan sinua mur-mur, että kaikki menis hyvin. :heart: :heart:
 
Ottis
Hysteria Tulipahan mieleen, kun sinä olet mietiskellyt mihin kaikkeen hulluuteen tää vauvakuume meitä ajaakaan, ett oletkos siitä kuullut, ett kertaalleen käytettyyn tikkuunkin on pissailtu :)? Minäkin kerran, kun teki mieli dipata, enkä raaskinut digitestiä siihen tuhlata :LOL:. Toi tuli äsken mieleen, kun iski pissahätä (taas kerran) ja ajattelin, ett nyt pitää mennä äkkiä pissalle ennenku ehdin napata jonkun testin mukaani. Joskus sitä on itessään pitelemistä :ashamed:.
 
Kiitos Uudi =):flower:..ja ne rukoukset miun&pikkisen puolesta otan kiitollisuudella vastaan:heart:


Nytpä on testi hankittunna aamuksi - ostin ihan Apteekin oman testin.
Pidättehän miulle pikkasen peukkuja ihanaiset, että viiva olisi edes h i e m a n vahvistunut!!? :wave:

Plussatuulia sinne teille kaikille puhkun&puhisen hurrrrrrjasti PUUUUUUUH:whistle::heart:!!!!!


:heart: mur-mur ja se pieniäinen 3+6:heart:..toivon mukaan olisi kyytiläinen miun masussa :)

..tisut kipiät ja vatsaa jomottelee..
 
Ämy
mur-mur Synttärionnea ja plussa onnittelut!

Täällä mennään kp 1 ja tämä huti tuntuu kyllä km jälkeen jotenkin tosi tympeeltä. Tuo vauvakuume on vaan yltynyt km jälkeen. No seuraavaksi ovistestikauppaan.

Plussatuulia kaikille!
 
Ottis
mur-mur Minä peukutan paaaljon :heart:!

Ämy Voi kurjuus ku täti sinutkin löysi :hug:! Voimia sulatella pettymys pois ja onnea hurrrjasti uuteen kiertoon. Olkoon tämä plussaSellainen :heart:.
 
Aivan ihanaa mur-mur :flower: kyllä minä punaista sinun testissä näen! Sata paljon peukutan viivan vain vahvistuvan huomen aamuna :heart:
Ottis miten myös noissa sinun testeissä näkyy kyllä se toinenkin viiva?
Peukutukset myös sinne. :heart:
Kiitos kun korjasit kiertopäivät minulle. En ole tänään testaillut. ei ole nyt kotona taas testejäkään kun kaik olen tuhlannut..Vähällä oli etten poikennut kotimatkalla apoteekissa ja ostanut testejä. Mutta maltoin mieleni. Mutta jo tässä mietin että jospa huomenna käyn ostamassa sitten ja torstaina testais sitten, aamulla ennen Tampereen reissua( siellä meillä aika Ava:lle).
MUR-MUR: ONNEA! 45v tullut täyteen, hienon lahjan tosiaan saitkin, ei parempaa voisi ollakkaan!
 
Ottis
I-K Huomenna vielä aion testata ja jos negaa näyttää, ainakin yritän uskoa kerralla. Tänään oli o-testin t-viiva vahvempi kuin eilen, joten aika outoja on mun hormonihöyryt.

Ostapa ihmeessä testejä, ett päästään piinailemaan sun testailua torstaina. Täti katala pysyköön kaukana!!
 
Meillä on saatu aikaan ihka oikea perhe riita. Mietin tässä hieman et mikä kumma minut sai tuon miehen ottamaan. Eipä elo ole auvoista, ei. Potuttaa siksikin kun tästä pitäis päästä sopuun kun tosiaan torstaina se reissu olis. Melkein tuntuu että peruis sen ja ei edes menis. Lapsille ollaan luvattu että käydään Särkänniemessä , kun lähtevät mukaan ja luonto ei anna periksi että heiltä sen lupauksen peruis. että kaipa on vaan koetettava tämän yli päästä.
 
Ämy voi miten osaankaan siun tunteisiisi samaistua :'(
Km:n jälkeen tuntuu joka nega kierto aina vaan kurjemmalta - lämmin lohtu:hug:
..miunhin kuume yltyi kovin tuon keskenmenneen raskauden myötä..katson nyt päivä kerrallansa, miten tämä menee..kun muutakaan en voi. :|

Kiitti I-K:flower: ja ISO plussa puhallus PUUUUUH:whistle::heart:!!!
..ja toivon sovun teillä siellä miehesi kanssa löytyvän:heart:..


Mukavia unikuvia kaikille..palaillaan aamusella:wave::heart:
 
ottis omiani hormooni huuruja viime kierrossa ihmettelin kun ovis viiva oli loppukierrossa niin vahva..ja viiva sitten r-testissä häipyi ja vuoto alkoi, vaikkakin kierto venyi ylipitkäksi. Vaan eipä noista aina ota selvää, uskon että ainakin se yritys on vahvasti sinullakin nyt tässä kierrossa..jospa kuitenkinsaat sen + r- testiin vahvistumaan..ja eihän tosiaan aina ole ne viivat kovinkaan vahvoja..Tokassa raskaudessa muistan että ei kamalan vahva viiva testissä ollut. Poika jo nyt kuitenkin on jo aika mies..
 

Yhteistyössä