40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis ymmärrän sinun tuskaa ja huonoa oloa miehesi kanssa. Tämä on todellakin ahdistavaa..Ei saa toiseen yhteyttä. Asiat ymmärretään väärin ja mikään ei tunnu sujuvan..ihan mietin tuossa omassa kurjassa olossani että ei kai minulla vaan onnistu nämä avio-liitot, yksinkö olis vaan parempi olla.
Sitten kävi mielessä että tässä vaan vauvasta haaveillaan ja oisko meistä sen lapsen vanhemmiksi jos tälläsiä riitoja tulee vastaan. Eihän näitä kestä pää..
Samputti, viskasin jo kiukuissani yhden leipä lautasen lattialle, ja rikkihän se meni..mies myöhemmin lakaisi sirut pois.
 
Ottis
I-K Minäkin olen ollut tänään laittaa miehen kilometritehtaalle. Aina vain touhottaa omiaan eikä ymmärrä, ett muakin vois välillä ottaa vähän huomioon. Olen puhunut ja puhunut puhumasta päästyäni, mutt vaikutukset ovat hyvin lyhytaikaisia. Nyt paha mieli mulla ku niin rumasti sanoin, ett muuttais pois, niin säästys bensaakin, kun ei jatkuvasti ravais tätä väliä ku käy välillä 'suotta' kotona. Mutt suututtaa oikeasti ku ei yhtään osaa olla mun kans :headwall:.
 
Ottis
I-K Ihan oikein teit ku viskasit sen lautasen lattialle ja varsinkin, ett miehes joutu sit korjata jäljet. Meillä se ei kyllä onnistuis ku mies ei varmaankaan siivoais, mutt ihan mietityttää, ett pitääkö tässä tosissaan kilahtaa (taas) ja lopettaa nätisti puhuminen. Eilen illalla ajattelinkin, ett aina se menee näin, ett kun täti tekee tuloaan, ehdin mieheen tuskatuttuani jo toivoa, etten raskaana olisikaan :ashamed:, vaikken mitään muuta toivokaan, mutt epäilyttää, ett haluaisinko sen lapsen ton miehen kanssa kasvattaa ku sitten olisi kaksi lasta, ja toinen niistä jo valmiiks pilalle kasvatettu :LOL:.

Mä peukuttelen, ett löydätte sovun mahdollisimman pian!!
 
Ottis
I-K Saat sinä mustiskin olla. Ei ole kiva, ett entinen perhe menee sun ja lasten edelle. Mun miehellä työ ja vanha kotipaikka (missä ei asu enää ketään) menee aina mun edelle ja nimenomaan tuossa järjestyksessä.

Mutt nyt mä menen nukkumaan. Kauniita unia sulle I-K ja kaikille muille myös :wave: :wave: :wave:!!
 
VOEEE mur-mur minkä teit :heart: :heart: :heart:



Voi kun nyt olisi se the onnistuminen..viivan vahvistusta sulle toivon vaikka olihan tuo jo ihan hyvänlainen viiva :heart:

Ja niin iinä kävi että mut voi vasitenki sitte laittaa keikkuun listoille eli

tirulii kp 1

Ottikselle myös toivon +++ ja tietysti kaikille muillekkii :wave:
 
Tulimpa jo malttamattomana kurkkimaan että joko mur-mur on tehnyt testin..Jännään täällä ja toivon että pääsee jo oikeasti onnittelemaan sinua..Kaikki peukut ja varpaat on pystyssä.
Ottis Sinun puolesta myös jännittää niin, joko pissit tikkuun siellä?
Tin nolon tempun ja pissin yhteen vanhaan tikkuun, eikä se tietenkään miksikään muuttunut :LOL:
 
Ottis
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

ulla4 (??).....................kp?/??.............yk1....................2.
tirulii (42)....................kp1/30-34.......yk1....................2yht..
Ämy (41).....................kp2/27-30.......yk2....................4.
Hysteria42..................kp4/25-28.......yk5....................1.
Rominas (40)..............kp4/25-27.......yk2(ku06/10).....2.
Tirlittan1968 (42)......kp5/28.............yk2....................2.
haave3 (41)................kp7/28-36........y2v...................3.
onlydream (37)...........kp7/23-29.......yk?....................3.
haave2010(44)..........kp8/29.............yk3(km6/10).....4./1.yht.
Mahdotontako (45).....kp8/21-29.......yk2....................1.yht.
liiza (44).....................kp14/24-27.......yk28................4.
Tilda69 (42)...............kp?/28..............yk1...................2.
Iida-Karoliina (45).....kp20/23-29.......yk15................5./1.yht.
Ottis (43)....................kp22/25-28.......yk14................1.
Inia (43)......................kp25/26-30......yk24.................1.
mur-mur (45)..............kp25/25-28......yk15(km2/10)...3./2.yht.
Ballerina Bolero (40)..kp26/25-28......yk31.................3.
Tirlittan1968 (42)......kp32/28.............yk1..................2.
ikiemo (45).................kp42/20-50......yk?....................4.

Kadonneita lampaitako?

taavi166 (38).............kp53/28-42......yk14..................3.
nillanilla (42)...............kp?/28-33.........yk11................1.
amanta65 (44)............kp71/30............yk?..................4./1.yht.
Sariella09 (43)............kp125/40..........yk?..................5./1.yht.



RKTT

mur-mur (45)...............dpo13
Ottis (43)......................dpo12
liiza (44).......................dpo2
[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

 
Ottis
I-K Mä dippasin ekan testin jo puol kuuden aikaan, mutta kun ei taivaita näyttänyt, en sit viittinyt tulla sitä heti tänne itkemään. Puol kymmenen maissa heräsin jatkounilta ja dippasin toisen testin ja negaa näyttää sekin :'(. Tuntuu niin katkeralta ja pahalta, ett sitä ei voi pieni ihminen ymmärtää. 7. kierto peräkanaa, ett yritystä on, mutt siihen jää :headwall:. Tekee jo mieli heittää hanskat tiskiin :ashamed:.

mur-mur Koitahan jo kopistella koneelle, ettei meidän tarvi sitä viivan vahvistumista koko päivää jännätä =).
 
Ottis pahoillani olen siun negasta, tosi pahoillani:hug:

..ja taidan seurata siun esimerkkiä..viiva niiiiin hailu testiajan sisään, että hyvä kun näki :'( ..tämmöistä tämä on: pikkasen jos ns. "tuulettaa" on hyvin äkkiä matto jo vetäisty jalkojen alta :ashamed:

Illalla oli masu niin turvoksissa ja kovasti jomotteli - aamulla ei mitään enään..vuotoa ei kuulu, ei näy kuitenkaan..

Menen huomenna aamupäivällä hcg:n määritykseen..vaikka turhalta tuntuu sehin :'( kyllä tämä taisi olla tässä, hetken hipaisu vain pikkisen alulla siellä kohdussa ollut..

..toiveita voisi tietenkin elätellä kun se David testi, millä 2x haamuplussan eilen tekaisin, oli herkkyydeltään 20mIU/ml ja Apteekin oma 25mIU/ml..olisiko silllä väliä sitten..ainakaan aamupisuun ei herkkä 10mIU/ml testi miulle näyttänyt kuin sen niiiiiiiiiin hailuraisen viivanpaikan, et hyvä kun näki(ja miehän näin, siksi testailinhin lisää.. )

..sitäkin mietin..kun aamupisu aivan liurua, vaaleaa ja sitten 2h rakossa ollut sen perästä(ei syöty tai juoto siinä välissä) aivan tummaa, melkein oranssia - mistä johtuu?..

Plussatuulia sinne joka mökkeröiseen!!!:heart:
 
Ottis lämmin lohtuhali lähtee sinne NYYT :hug:
mur-mur nyt en muista,että aioitko testata apteekin omalla?? Eikös noi sun eiliset testit ollunna herkempiä?
Ootteleppa vaan sitä viivan tummumista..nii ainaki mulla oli et alkuun toossii haalea apteekin omalla,mutta tummui koko ajan..jopa testiajan jälkeenki vielä tummumista tapahtu :eek:
Sinuna en vielä luopuis toivosta..

Ottis mää en muista tarkalleen mun kiertoa :eek: ,mut laita vaikka 30-34!
Ikä olis 42 ja juu toinen yht.

muoks** ai sinä olit mur-mur lisännytki tuohon txt jo mitä kysyin :)
 
tirulii niin..kuten tuossa yllä jo kirjoittelinhin, aivan herkällä(10)testillä tuli aamipisuun vain viivanpaikka(harmahtava) ja noihin kahteen muuhin(ei aamupisuun) sitten haamulaiset, selkeät kylläkin.

Nyt taas aamupisuun niin haalea viivanen, että hyvä kun eroitti ja EI ole siitä tummunut enään..

Pakkohan se on vain odottaa..ja se kun EI ole miun laji.. *huoks*:ashamed:

..ja miulla ei ole enään testejäkään jemmassa(yhden vain ostin)että olisin voinut iltapäivällä kokeilla, tuleeko silloin muka vahvempi viiva päiväpisusta
..miun hcg:n lähtöarvo on hyvn matala, 1..
 
Huomenta1

minäkin täällä jännännyt murmurin tulosta ja sanon, että ei todellakaan oo vielä kirvestä kaivoon heitettäväksi. mullakin oli kaikki 3 vaiko 4 ensimmäistä testiä aika hailuja ja päätin etten niistä ala stressaamaan ja tässä mennään vko 9 :)

Ja eikös se hcg nouse joka toinen pvä että sekin vielä. Huomenna uudestaan :heart:

Ottiksellev :hug: Mä en nyt muista, mutta ootteko harkinneet hoitoja? mä sanoisin että vois ehkä olla aika ottaa yhteyttä lääkäriin ja käydä ainakin jutskaamassa vähän miten tästä vois edetä. ootte kuitenkin niin kauan jo yrittäneet ja sitähän sanotaan että yli 35 v puoli v yritystä ja sit hoitoihin ellei tärppää....mut ymmärrän tietenkin jos ette hoitoja halua. Se on valintakysymys :)

Kaikille tädin kohdanneille myös :hug: ja hoitoihin ryhtyville superpaljon onnea :heart:
 
Ottis
mur-mur Kiitos :flower:! Mutt älä sinä vielä toivosta luovu. Pisu voi olla toisinaan vähän laimeampaa ja sillä ei viivakaan vahvalta näytä. Minä peukutan vielä sun puolesta :hug: ja totisesti toivon, ett se viiva saisi vahvistua :heart:.

LB Syyskuussa tulee vuosi täyteen yritystä. Tiedän ett pitäisi ajatella hoitoja jne. mutt just nyt olen taas henkisesti niin down, ett tässä ei taida auttaa kuin sähköshokkihoito. Ja sitten tärkeimmät: Haluanko minä tuon miehen kanssa lapsen? Haluaako hän minun kanssani lapsen? Saadaanko me joskus tämä suhde toimimaan niinkuin kahden aikuisen suhteen pitäisi toimia, vai iänkaikenko me kinastellaan ja käydään reviirisotaa kuin teinit??

tirulii Kiitos :flower:! Korjasin listaan antamasi tiedot :).
 
tirulii tuosta tämän aamuisesta haamulaisesta ei kyllä onnistu miun kameralla kuvaa ottaa, on niin huono kamera :( ..hyvä kun sain noista eilisistä, jotka ovatkin luonnossa paljon selkeämpiä, punainen värikin hyvin näkyy.

..mie sanon kyllä nyt että vi**ttaa ja lujaa..samalla niiiiiin pettynyt oloinen ja itkettääkin :'(

Kiitos kaunis ihanaiset kuitenkin tsempeistänne :):heart:..huomenna saan tietää, mikä on sitten hcg arvo..jännittää ja pelottaa kovasti..

Miulla on ihan fyysinen paha olo jo kun niin pettynyt olin tuohon testin tulokseen :ashamed:..tämä tulisi olemaan sellaista yhtä vuoristorataa jos raskaus vain etenee, tiedän sen..
..pakko keitellä kaffet ja syödä jotain, huono oloinen..
 
..mul on vaan semmonen tunne,et sulla on kuitenki kaikki ihan ok mur-mur
Anteeksi jos tää ahistaa sua ku jankkaan tästä ja et itte oikein täysillä halua olla mukana,mutta onneksi sul on se hcg mittaus huomenissa :)
Jaksuja siihen saakka :hug:

Ja tattista vaan Ottis listoille merkinnästä :)
 
Ottis :hug: :heart: Ymmärrän hyvin!
En tiedä mitä mieltä oot näistä perheterapia/perheleirijutuista, voisko niistä olla avaamaan teidän ilmiselvää pattitilannetta? Moni on saanut niistä apua, ja vaikka ei se parisuhde sitten ole jatkunutkaan niin ainakin se on avannut silmät mitä itse haluaa. Kirjastostakin vois löytyä ens hätiin jotain opuksia parisuhteen hoitoon, mutta yksikseen se on varmasti hankalampaa kuin ohjatussa keskustelussa, luulisin.

Mä en sisnällään näistä mitään sen kummemmin tiedä, oon vaan lukenut paljon eri artikkeleita lehdistä ja netistä noista, ja jotkut tuntuu toimivan ihan oikeasti. Tokihan se vaatii sit sit osallistujilta aikamoista panosta.

Tämmönen tuli vain mieleen nyt, toivottavasti et pahastu, mutta kun on seurannut teidän huopaamista, niin tuntuu että jotenkin se patti vois olla purettavissa. Uskon niin. :heart:
 
Ottis
LB Kiitos kauniista ajatuksista! Kaipa se niin on, että kun on surumieli, ett silloin on kuitenkin jotain toivoa. Meinaan, ett jos pelkkää raivoa kihisisin, niin sitten menis huonommin. Tänään mennään mökille saunomaan ja toivon, ett saan miehen kuuntelemaan.

Lämpö 36.8 eli laskemaan päin on :(.
 

Yhteistyössä