40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ottis:
Tirulii Voi kunpa minusta olisi tekemään sama ratkaisu. Tuntuu, ett näissä vauvapuuhasteluissa joudun ihan omilleni ja siksi 'puhun' vain minusta.
Voi Ottis.. :/..mää oon seurannu tätä sun "taivalta" joskus kyynel silmä nurkassa,joskus täynnä raivoo miestäsi kohtaan..en sitä sano että meillä olis helppoo ja elämä sujus silirimpsis tosta vaan,mutta nää vauvahaaveet meillä on aina natsannu kohilleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Ottis:
Haluaisitko muuten jo nyt vai vasta sittemmin takas ihan kp-listalle?
Miulle tehdään luultavammin siirto lääkkeelliseen kiertoon joten varmaan parempi et ilmottelen sit kp;t sun muut tarkemmin..en edes muista mikä kp on tällä hetkellä.TAI tehdäänkin nii,että kun miulla on seuraavan kerran kp 1,nii sit voisin listautua
:saint:
 
Ottis
Ja sitten omaan napaan. Tänä aamuna kuuden kieppeillä tein r-testin. Sitä varmaankin kymmenen minuuttia tuijottelin yrittäen saada siihen toisenkin viivan ihan tahdonvoimalla, mutt eipä onnannut. Sit jatkoin unia ja näin unta, ett olin ollut töistä poissa noin vuoden (Amerikassa, minne kaikki kissat lähetetään :LOL: ) ja kun palasin töihin, oli koko yksikkö muuttanut uusiin tiloihin. Mulle esiteltiin paikkoja ja kuin epähuomiossa joku kertoi yhden aivan maailman ihanimman työtoverin kuolleen. Hänen kuolemaansa unessa itkin yrittäen samanaikaisesti keskittyä kaikkeen mitä minulle kerrottiin. Tän kuolleen työkaverin sisko (jota hänellä ei oikeasti ole) esitteli minulle paikkoja ja kertoi heidän äidin (joka on jo kuollut) tulevan pian siellä käymään. Herätessäni itkin ja itkua oli yllättävän helppoa jatkaa ihan tähän omaan pettymykseen, kun se täti kuitenkin perjantaina tänne jo taas porhaltaa. Nyt olen pettyneempi ja suruisempi omasta tilanteestani kuin koskaan. Jotenkin olin jo hetken niin varma, ett nyt onnistaisi :headwall: :'(.

Lämpö näyttäis olevan vielä 36,9+, mutt kyllä se siitä laskee.
 
Ensinnäinkin Ottis olen niin pahoillani puolestasi :'( lämmin:hug:

..ja toiseksi..
Kiitos kaunis onnittelu laulustasi=):flower:..tiruliille myöskin:flower:

Miulle voisi päivittäjä muutella tuon iän sitten 45v. ;)

Ballerina Bolerolle pikaista paranemista ikävästä taudista:snotty::heart:

Dippailin herkän David testin ja kosteana se viivanpaikka(tietenkin)näkyi - ei muuta.
Tätiä ei vielä näy, eikä KN:ää kokeillessa pientäkään tuhrua - kerrankin näin :)

..vaan nytpä kaffella kun hammasta kolottaapi, mukavaista päivää kaikille!!:wave:..
 
Ottis
tirulii Kiitos symppauksesta! Kivikkoiselta ja karikkoiseltahan tämä tie välillä tuntuu. Eilen esim. olin ihan valmis heittämään miehen maantielle ku osaakin olla niin kertakaikkisen ikävä ihminen :headwall:. Välillä tuntuu, ett hän tekee sen oikein tarkoituksella, ett lopulta hermostuisin niin, ett heittäisin hänet pellolle, ett hänen ei tarvis itse tehdä ratkaisua.
 
Huomenta kanssasisaret, hullunkuriset sellaiset :) :heart:

Mulla on kp 3 menossa ja postiivinen ja toivekas mieli on palannut uuden kierron myötä. Tätiä odotellessa ei kuitenkaan naurattanut yhtään - piinaavaa ja ahdistavaa aikaa oli se, kuten me kaikki tiedetään.

Ottis kertoi omaavansa seinähullunhullun piirteitä... :)

Ottis: "Minä ainaki tunnustan omaavani ihan seinähullun piirteitä varsinkin kierron tässä vaiheessa, kun sitä vain testaa ja testaa siinä toivossa, ett sen toisenkin viivan sais näkyviin."

Noilla piinaviikoilla hulluusoireita ilmenee yhdellä jos toisellakin, kuten mm mur-murilla :) :

mur-mur: "Avasin ja otin patterin poijjes testistä - aivan blancoja molemmat liuskat siellä sisällä, ei viivasen haamujakaan näkyvissä."

Ottis testaa testaamasta päästyäänkin ja mur-mur purkaa testejä :D. Niin kuin nää toimet jotain auttais.. :/

Mä ilmoittaudun myös tähän seinähullujen pinoon: Tädin ollessa tulossa, mä en halunnut mennä vessaan; pidätin pissaa yrittäessäni estää tädin tulon. Niin kuin SE nyt jotain auttais :LOL:

Silloin ei naurattanut yhtään, mutta eilen illalla lukiessani Ottiksen ja mur-murin jutut, ja muistaessani omat pissanpidätykseni, nauroin vatsa kippurassa ja kerroin miehellekin meidän naisten pimahduksista. En oikeesti meinannut pystyä puhumaan, kun hihittelin niin. Mies oli hiukan hämmentynyt, kun ei oikein tiennyt onko tää nyt hauska juttu vai ei - nimittäin pissaa pidätellessä itkin.

Kyllä piinapivät vähän bimboks tekee...

Iso halaus :hug:
 
Mur-murille sydänlämpöiset synttärionnittelut ja toivon kovasti myös sen plussan vielä tulevan. :hug: :flower: :heart:

Ottis :hug: voimahalaus tuntuu niin kovin kiviseltä tuo sinun tiesi. Toivotaan, että vielä helpottaa ja plussaa kehiin. :heart:

Kaikille toivon plussatuulia ja ihania syyspäiviä. Tv Uudi
 
Tämä ei voi olla tosikaan!!!!! :eek:
"2h:n pisun pidätelyn jälkeen, EI herkällä testillä tällainen - saakohan siitä mitään selvää?
..selvä punainen haamuplussa kuitenkin ja mie ooooon niiiiiiin onnellinen!!!!!!:D:heart:
Viivanen aika vasemmassa reunassa!
 
mur-mur Onnea onnea onnea vaan, kilokaupalla Hysteriakin toivottaa :) :hug:

Ottis, mur-mur ja Rominas Lohtukukkasia laitan teille tulemaan, piinapäiviin uskoa, toivoa ja voimaa ja sielunrauhaa antamaan. :flower: :flower: :flower:

Mä osaan kaikki plussanneitten raskausoireketjujen kirjoitukset melkein ulkoa ja siksi haluan muistuttaa siitä tosiasiasta, että r-oireet voi olla IHAN MINKÄLAISIA vain, myös oireettomia. Ja myös aivan täsmälleen samanlaisia kuin tätioireet. Tiedän kyllä että pessimisti ei pety (niin pahasti kuin optimisti), mutta toivottomuuteen ei silti saa vajota. :heart: :hug:
 
Hiisi vieköön te ootte nopeita, eihän tässä pysy näppäimistönsä kanssa Hysteria perässä; mun tekstit vaikuttaa nyt läöhinnä aivan asiattomilta kun tekstiä on tullut aina sillä välillä lisää kun vasta kirjoittelen. Niin että sydämestäni toivon etten tahattomasti ole loukannut aikaisemmalla kirjoituksellani Ottiksen ja mur-murin "seinähulluudesta", koska mä ajattelen, että seinähulluus on vain hyväksi. Ihania ootte :heart:

mur-mur ONNEA, ihan sanat loppuu, kun en tiedä kuinka ilmaisisin iloni puolestasi. Tänään on aivan erityinen mur-mur-päivä! Viivan vahvistumista lähetän sulle ihan hiiiiirmusti ja onnenhalin :hug: :heart: :flower:
 
Poistelen kyllä sitten pinoa rasittamasta nämä kuvat hiukka myöhemmin, jookos? =)

Nyt alkoi heti pelottamaan, että vahvistuuko tuo viivanen?? :|
huomenna tai torstaina olisi kierron viimeinen päivä sitten ja yksi testi jäljellä vielä..

Piättekös miulle peukkuja, jotta plussa huomen aamulla vahvempi :)
Kyllä mies yllättyy kun tulee töistä..ja voisiko sitä parempaa synttärilahjaa enään ittelleen saadakkaan kuin tämä:heart:
 
Ottis
mur-mur Kyllä mä tosta ekastakin kuvasta 'väriä' näin, vaikken ihan siitä itestään. Tallensin omalle koneelleni ja siirsin paint'iin ja siellä sit suurensin ja katoin käänteisinä väreinä, niin kyllä se toi vasemman puoleinen viiva myös vähän valkoiseksi kääntyi. Hirmusesti sulle onnea ja toivotaan nyt totisesti, ett toi plussan alku pysyy ja vahvistuu ja kyllä se vahvistuukin, sillä ethän sä suotta ole plussaillut ennenkään =).

ON Menin sit pöljä samalla systeemillä käsittelemään omaa eilisen tikkuni kuvaa ja kyllä siinäkin se 'haamu' käänteisenä erottui paremmin.
 
Ottis
mur-mur Älä ala nyt pelottelemaan itteäs!! Odota vaan, ett ukkeli tulee kotiin ja yllätä hänet kunnolla :saint:. Mä olen niin onnellinen sun puolesta :heart:!

Onnen helisytykset, kilisytykset ja kalisutukset sulle tästä !! t. Ottis
 
Ottis, voi Ottis. Sä et osaa edes kuvitella, kuinka hirveän lujaa toivon sulle plussaa! Mulla on nyt peukalot pystyssä ja kädet ristissä, ihan totta, mä rukoilen sulle voimaa! Olet lujasti mielessä ja ajatuksissa! :heart: :hug:
 
Kysyin ohimenen poikaseltahin(kattelee keskittyneenä Richard Scaryn ihmeellistä maailmaa)
että näkeekö mitä tuossa tikussa..vastaus: "Punainen viiva ja vaaleanpunainen viiva"!! :saint: ..lapsen suusta kuulee totuuden =)

Kaunis kiitos teille onnitteluistanne Ottis, Hysteria:flower::heart:

Tuo testin viivanen on vielä heikko haamulainen mutta selkeän vaal.punainen luonnossa - ei epäilystäkään!! :)

Olen kuitenkin jotensakkin pessimistisen rauhallinen - pakko, jotta ei tipahda liian korkealta ja satuta ittiään kunnolla.

..vaikka kyllä mie tuota testiä koko ajan katon ja ihmettelen onko se tosikaan?.. saatikka, että masussa jotain ihanaa, pientä olisi kasvamassa - voi mahoton sentäis:heart:

Hurja plussa tuulahdus täältä teille sinne!!!!:heart::heart::heart:
 
Ottis
Hysteria Kiitos :flower:! Se mikä ei tapa vahvistaa =). Ja jo tossa, ett mur-mur plussaa on mulle kummasti lohduketta. Nyt minä puolestani pidättelen täällä pisua, mutt en sillä ett saisin tädin pysymään poissa, vaan toivon, ett tänään tulisi ne eilen tilaamani testit ja pääsisin vielä kerran dippaamaan. Mä nimittäin en meinaa millään uskoa, ettei testi mitään näyttäisi :LOL:. Tai näyttihän se negaa, mutt kuitenkin ;).

mur-mur Sä oot sitten ihana tuossa onnessas :hug: . Toivottavasti se saa pysyä ja päivä päivältä voimistua :heart:! Psst. Laitoin sulle jo yhden sydämen tonne RKTT-listalle haamun kunniaksi. Toivottavasti huomenna saan laittaa jo toisen ja sit ylihuomenna kolmannen.
 
mur-mur: "Avasin ja otin patterin poijjes testistä - aivan blancoja molemmat liuskat siellä sisällä, ei viivasen haamujakaan näkyvissä."

Hysteria ohjeessa sanotaan, että patteri on otettava poijjes!! :D

lumeton kiitos:flower:

Ottis, kiitos sydämmestä :)

Minuu niin harmittaa tuo kamera joka on ihan p**ka, sillä ei saa haamusia mettästettyä :/
..vaan jospa huomenna tulisi jo vahvempi viivanen..

Tiedättekös, mie heräilin kympiltä ja mitään en ole voinut "jännitykseltäni" syödä :whistle: kaffetkin paloi pannuun kun testiä vaan ihailin =)
 
Tikistä, tikistä Ottis.. :LOL:

Ps. Vaihdoin uuden kuvan(pienemmän) ja nyt se viiva näkyy selvemmin, hyvin on vasemmassa reunassa.

Nyt uudet kaffet ja murua rinnan alle, muutoin pyörryn aivan :p

Ai niin, sain 1kk:n kestoisen lähetteen hcg:n määritykseen..käyn luultavasti ekan kerran torstaina jos testi tuosta tummenee..
 
Ottis Joo, mur-murin plussa valaa voimaa ja uskoa, ihana asia. Ja mä ymmärrän niin hyvin sen, ettei meinaa uskoa siihen negaan. Eikä pidäkään uskoa, sillä RKTT:hän tarkoittaa raskaana kunnes toisin todistetaan.

Tuli muuten mieleen vielä yks seinähullu juttu; mä oon nimittäin kerran testannut vaikka täti onkin tullut, kun en ole voinut (halunnut) uskoa ettenkö olis raskaana. Meinasin testata sunnuntaina kun täti tuli jotenkin erilaisena kuin ennen, mutta en sitten mennyt apteekkiin testiä ostamaan kuitenkaan. Ja maanantaina täti oli jo sellainen kuin aina ennenkin. Mutta niin se usko on luja!

Voi itku sentään Ottis, tuntuu niin pahalta kun sun miehes on sellainen jörri nyt. Mikä siihen oikein on menny? Kunpa mulla olis taikasauva, jota heilauttamalla saisin lankavyyhden auki ja teitin taas lähelle toisianne - niin henkisesti kuin fyysisestikin.


ON Kiitokset kaikille tsemppajille :) Oltiin eilen siellä lääkärissä ja suunnitelma on seuraavanlainen: ens tiistaina on ultra, jossa katsotaan follikkeleiden koko ja sit loppuviikosta ruiskutetaan miehen parhaat simot mahdollisimman lähelle munatorvien suuta. Tässä kierrossa siis inseminaatio ja jos ei tärppää, niin heti seuraavasta sitten hevimpi hoito eli IVF (koeputkihedelmöitys). Viime kierron pettymys ei tunnu enää niin pahalta, kun nyt on selvät sävelet ja jotenkin toivekas olo.

Ballerina Bolerolle myös kiitos tsempistä :) Mikä siinä teidän ekassa IVF:ssä niin täysin pieleen meni? Oliko siis jotain muutakin häikkää kuin se, ettet raskautunut? Mulla oli myös viime kierto pms-oireeton, ja senhän mä näin tietysti aivan selvänä r-oireena.. :whistle: Ne perkuleen pms:sät, ovisoireet, tätioireet ja r-oireet voi olla ihan samoja. Hitto, ei sit yhtään sekavammaks osannut Luoja tätä hommaa naiselle tehdä! GRRR. Koita Ballerina Bolero selättää se pms. :flower:

Tirulii Hyvä kun teillä on suunnitelma. Jo pelkkä tieto siitä, että apua on luvassa, helpottaa oloa. Hirmusti tsemppiä teille siihen. :flower: ! Mä oon ihan noviisi näissä hoitojutuissa.. mikä siirto sulle tehdään?


Iida-Karoliinan
haamulle vahvistumista plussaksi, niin ei tartte sitten sinne Riikaan mennä :flower: !

Kp-päiväläisille toiveikasta oloa ja oviksen odotusta ja sen myötä hurjaa seksiä ja lirtatolkulla nopeita ja komeita simoja :D

Piinan kourissa kärvisteleville oikein pulleita plussia ++++ :heart:

 
Ottis
Hysteria Vautsi! Teillähän on aivan mahtavat suunnitelmat. Miun miehein yrittää tosin aina ite ruiskuttaa ne simppaset ainakin mahdollisimman syvälle :). Toivottavasti saadan sun plussaas sitten ihailla kolmen viikon kuluttua :heart:!

Taitaa olla niin, ett mun kannatta lopettaa testailu, sillä tiristinhän minä sentin verran testipurkin pohjalle pissaa ja sit kipasin postilooralle ja heti dippasin yhden ja sain kaksi viivan paikkaa :LOL:. Eräänlaiset pohjat siis =).
 
Ottis mie näjen yhden viivanpaikan(ko)..onko siinä oikialla vielä toinenhin..varjona miulla näkyy..
tuo vasemman reunimmainen näkyy hyvin selväsi juurikin noin kun ei suurenna..

Mie jo kävin kurkkimassa LA:ta..se olisi 14.4.2011 pieni oinas:heart: (miun sisko myöskin)
 

Yhteistyössä