40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rominas:
Hysteria: Ovis testi antaa viitteitä raskaudesta. Testi siis tunnistaa myös hcg:n. Mur-mur ja Ottis saavat kertoa tarkemmin!! =)

Laitanpa huvikseni sulle näytille mun ovis testin kuvan myöhäisen plussan (dpo 18) ajalta. Eli mulla oli hippasen negoja r-testejä "tilillä" ennen kuin sain sitten raskaana sanan digiin.. Ilo oli sitten valitettavan lyhyt ja KU:seksi paljastui. :ashamed:
Kiitos Rominas :) Ottis, koska kerran hcg:täkin on, niin sittenhän sulla on ihan tosi tosi toiveikasta meininkiä :) Hirveän kamalan paljon voimaa niihin viivoihin toivon ja lähetän!
 
Tirlittan, haave3, Hysteria iso pahoitteluni teillehin sen kurjake tädin tulosta:hug:
Parempia tuulia tulevaan kiertoon!:heart:

liiza pääsi RKTT listalle - Onnen pipanoita ja++++++++:heart::wave:

Niin Hysteria..tuo O-testi saattaa jopa reagoida raskaushormoniin(hcg) aiemmin, kuin R-testi!!
..ovat siis hyvin, hyvin samantyyppisiä hormooneja..mutta kaikilla EI kuitenkaan käy näin.

Mie kävin suihkussa ja vähän parempi oloinen.. mutta voi että mie olen silti kovin petynyt:ashamed:..nyt tuntuu, että EI jaksaisi enään tätä ainaista pettymystä..:(
..mieli kyllä paranee sitten kun ovista kohden taas mennään, näin se aina :)

Lähdetään vähän autolla ajelemaan tuonne Kallaveden suunille, kattelaan laivoja ja ostankin ittelleni lohdutukseksi oikein ISON jäätelötötterön-Njam :p

Heipat:wave:

Ps. I-K onko siulla nyt kp17?..tuolla listalla kp18..
 
mur-mur juu, taitaapi olla päivän heitto, vaan eipä kai ole kovin vaarallista. Lohtu hali :hug: sinulle! Eipä itsellä ole toiveet kovinkaan korkealla, jännä juttu noiden testien kanssa kun lupailevat ja sitten vedetään kuin matto jalkojen alta. En viitsinyt edes kirjoittaa aiemmin, vaan nyt totean kun tässä on lukenut muiden kirjoituksia että olen kanssa jo testaillut ja yhteen testiin jäi testi osuuteen toiseen reunaa viivan alkua joka punainen, ja toisen päivän testailussa punainen viiva oli kuin tullakseen ja sitten vaaleni lähes näkymättömäksi..luulin ettei näin voi testit edes toimia vaan uskon sen nyt todeksi kun näin on käynyt muillekkin..En kai sitten vain kuvitellutkaan..
Mietiskelen tässä että uskaltaisiko huomenna aamulla testailla vaan en vielä tiedä millä tuulella olen..
 
Ottis
Hysteria Sillä itteäni ovistesteillä kiusaan, kun ne tunnistaa pisusta hCG:n herkemmin kuin itse raskaustestit. En olis ovistesitä tehnyt, ettei raskaustestissä olisi haamusta nähnyt. Noi ovisplussat on kyllä selviä plussia juu :heart:.

Mur-mur Olen niin pahoillani :hug: :hug: :hug:.

Rominas Peukutan edelleen, ett täti pysyy wegs.

liiza Kiitos myötäjännäämisestä :heart:. Onnea hirmusesti RKTT-aikaan! Olkoon se hedelmällinen :heart:.

ON MÄ lähden vähän relaamaan mökille yksin, joten huomiseen ja heipat :wave:!!
 
I-K Onnea siun testaukseen - milloin sen sitten dippailethin :):heart:

Niin, kurjia ovat testit kun ensin pikkasen viivasta näyttävät ja häipyvät sen siliän tien :(
Vaan se johtuu varmaan juurikin tuosta aikaisesta testauksesta, ei pitäis, ei pitäis:ashamed: vaan odotella kierron loppuun - tiedänhän miekin sen!!

..mie olen täällä kun perseelle ammuttu karhu!!..pahantuulinen kun alamasua&selkää jo menkkojen lähestyvä tulo kolotteleepi :kieh:
..taitaa tulla lyhyt kierto nyt..
 
Tervehdys :wave:

Mahtuisinkohan tänne mukaan tämän suunnattoman kuumeiluni kanssa. Kolme ihanaa on entuudestaan mutta haluaisin niiii-iin kovasti vielä yhden.

Nuorin tyttöseni on jo 3v. eikä suostu enää vauvaksi. Mies ei ihan vielä ole ymmärtänyt ettei auton vaihdontarve merkitse mitään vauvan rinnalla mutta eiköhän tuo ymmärrä mistä on kyse kun aikani asiaa rautalangasta väännän.


Ikää on jo 40v. ja tiedän jo entuudestaan että lähipiirissäni ei vallitse erityisen kannustava ilmapiiri näin vanhan äidin tueksi. Ihanaa että täällä on muitakin jotka tietävät ettei 40 ole vielä paljon ja että ikä on kiinni paljosta muustakin kuin numeroista. Joten vielä saisi kohdalleni luontoäiti yhden ihmeen antaa.

Kaikille teille ihania plussa tuulahduksia toivottelen!

 
ulla4 Olet sydämellisesti tervetullut joukoon ihanaiseen kuumeilemaan!!!:wave::flower:
(mie en nyt niinkään "ihanainen"kun täti tulla kolkuttelee ;) )

Jos haluat tuonne listalle, ilmoittele vähän noita tietojasi(ei toki ole pakko)
eli: ikä, kierronpäivä/kierron pituus, yrityskerta ja monettako kuumeilet =)
..osan noista jo kerroithin..

..ja kyllä se mieshin tajuaa kun aikansa väännät&käännät sitä rautalankaa!! :D..
 
Ottis Lupaan ja vannon että laitan sen kuvan plus testistä jos sellaisen aikaan saan vain :D
mur-mur siksipä just tuossa välillä en näitä testailuja halunnut tehdä, ettei suotta petyisi..
Vaan hirmusti väsyttää ja otinkin reilun parin tunnin päikkärit..vaan eipä oikein auttanut. Ruokaa on pakko laittaa porukalle mutta muuten otan levon kannalta tämän illan.
 
Kiitos mur-mur

Lupaan ilmoittautua listalle heti kun yksimielinen yritys on tässä perheessä saatu aluilleen. Ja tätin olisi vuoro saapua tännekin. Mutta jospa sen jälkeen...

Siihen asti riittäköön tämä ystävällinen tunnelma vaikka ei täällä kyllä kuume pääse laskemaan varsinkin kun vielä palautuu mieleen tuon edellisen pikkuiseni kuumeilu vaihe tuolla yli 35 puolella.

Täytynee vääntää sitä rautalankaa oikeen ahkerasti :saint:
 
Meillä lähestyy Stellan 1v synttärit!!! :heart: :O Kääk!!! Syyskuussa sitten, eikä edes tiedetä missä milloin ja kenen kanssa neitiä juhlistetaan. Olen ollut kovin hiljainen, kun mulla on koko lapsikatras koolla täällä. :heart: :heart: :heart:
Nyt sitten tämän raskauden oireettomuus taisi kadota sillä alamasua on juilinut sellainen parisen tuntia. Eilen ja tänään siis taas.
Ollaan ajateltu että, jos sinne Maaliskuulle tämän pienen kanssa päästään niin hän saa tulla maailmaan Irlannissa ja näin alustavasti kotona. :heart:
Mitäs tänne kuuluu? +++++++++++++++++++++++++++ :whistle: puhalluksia!!!

MB + Lahja 6+0
 
mur mur Tuli vähän treenattua häihin :). Mutta se timmiys tästä hälvenee toivottavasti hiljalleen, kun viikkoja tulee lisää. Ja en aio enää tämän pienen jälkeen tanssia, ja himona salilla käydä. Ihan perusopetusta ja kunnon ylläpitoa. :) Enhän edes niin paljon ehdi kahden pienen kanssa. Eikä ole kiirus pudottaa painoa. Katsotaan miltä masu näyttää vuoden päästä. Kaukaa tuolta veikkaan :)
 
Kiitos rominas, mur-mur ja Ottis - testiselvennyksestä :). Mulla on nähtävästi järki jotenkin jäässä, kun en oikein ihan vieläkään tajua. Miksi sitten on kaksi eri testiä, jos samaa (tai melkein samaa) ainetta testaavat :| ? Ja miks se ei kaikilla sitten toimi, kun naisia tässä kaikki kumminkin ollaan... :) :whistle:

Me oltiin veljen mökillä, saunottiin ja uitiin ja luulen että mun jäässä ollut järki suli siellä saunassa ja poistui kokonaan päästä, lienee siellä järvessä nyt....:LOL:
Siinä lienee syy, miks mä en hahmota tota lausetta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ottis:
En olis ovistesitä tehnyt, ettei raskaustestissä olisi haamusta nähnyt.
:)
Joka tapauksessa toivon kunnon plussia ovistesteihin, raskaustesteihin ja kaikkiin maailman testeihin mitä ikinä keksitäänkään :) :heart: Mä aion kans ens kierrossa kokeilla tota ovistestiä. Täytynee tilata netistä, apteekista ostettuna tulee niin järkky kalliiks. Oviksen aion kuitenkin edelleen bongata Clearbluen didtaalisella, se on tällaiselle bimbolle tarpeeks yksselitteinen :) :LOL:

mur-mur ja rominas, minäkin lähetän lohtuhalin :hug:



Plussaa kaikille puhallellen ja hyvää yötä toivotellen,

Hysteria 'mitä, miks, miten niin, kuinka, milloin, mitä varten' Hemmentyinen :/ :wave:
 
Ottis
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Hysteria42...................kp2/25-28.......yk5...................1.
Rominas (40)...............kp2/25-27.......yk2(ku06/10)....2.
Tirlittan1968 (42).......kp3/28.............yk2...................2.
haave3 (41)................kp5/28-36........y2v...................3.
onlydream (37)...........kp5/23-29.......yk?....................3.
haave2010(44)..........kp6/29.............yk3(km6/10).....4./1.yht.
Mahdotontako (45).....kp6/21-29.......yk2....................1.yht.
liiza (44).....................kp12/24-27.......yk28................4.
Tilda69 (42)...............kp?/28..............yk1...................2.
Iida-Karoliina (45).....kp18/23-29.......yk15................5./1.yht.
Ottis (43)....................kp20/25-28.......yk14................1.
Inia (43)......................kp23/26-30......yk24.................1.
mur-mur (44)..............kp23/25-28......yk15(km2/10)...3./2.yht.
Ballerina Bolero (40)..kp24/25-28......yk31.................3.
Ämy (41).....................kp29/27-30.......yk1..................4.
Tirlittan1968 (42)......kp30/28.............yk1..................2.
ikiemo (45).................kp40/20-50......yk?....................4.
taavi166 (38).............kp51/28-42......yk14..................3.

Kadonneita lampaitako?

nillanilla (42)...............kp?/28-33.........yk11................1.
amanta65 (44)............kp69/30............yk?..................4./1.yht.
Sariella09 (43)............kp123/40..........yk?..................5./1.yht.



RKTT

mur-mur (44)...............dpo11
Ottis (43).....................dpo10
liiza (44)......................dpo0
[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


 

Yhteistyössä