40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Hysteria Sitä tolla vaikeasti hahmotettavalla lauseella: "En olis ovistesitä tehnyt, ettei raskaustestissä olisi haamusta nähnyt" (kirjoitusvirhe ettei=etten), tarkoitin, että aina olen tehnyt ensin raskaustestin ja kun se on haamusta näyttänyt, olen perään tehnyt ovistestin, koska se saattaa tunnistaa pissassa olevan raskaushormonin määrän aiemmin kuin itse raskaustesti. Raskaustesti ei sit kuitenkaan vastaavasti tunnista LH:n nousua virtsassa. Noi testit on kuin identtiset kaksoset, mutt raskaustestillä on vaan hiippalakki päässä, ett sen erottaa ovistestistä :LOL:.

Rominas Voi pihkuran pahkura, etten nyt paremmin sano :headwall:. Olis se täti saanut pysytellä wegs :'( :hug:.

ON Sanoisinko, ett se on sitten tosiaankin tämä kierto tässä. Aamusta tein Sofin Ultimate-testin (en tykkää niistä!!) ja kyllä siihen heti tuli punaista, mutt ihmettelin, ett ei se voi noin sivuun sitä viivaa tehdä, kunnes huomasin, ett kontrolliviiva oli melkein ruudun keskellä. No, viel ennen petiin takaisin kipuamista testiä sähkövalossa katoin ja kyllä siinä punaista hyvin haaleata viivasta näkyi. Noin 5 tuntia unta porskutin lisää ja kun testiä taas katoin, ei siinä näy mun mielestäni kuin viivan paikka, jotain kuitenkin näkyy. Sitten menin tyhmä vielä tekemään siitä toisesta päivän pisusta ovistestin ja eihän testiviiva meinannutkaan nyt olla yhtä vahva kuin eilen tai toissapäivänä!! Ottaa päähän niin suunnattomasti, mutt tätähän minä hainkin, tietoa tilanteesta ajoissa, etten turhia alkais haihatella.

Eilen illalla sattui niin oikean muniksen seutuville, ett nukkumaan mennessä harkitsin kipulääkkeen ottamista, kohdunseutukin oli niin kipeä (nippaili ja nappaili), ett ajattelin jo, ett jos tämä raskautta on, niin ei se ainakaan oikein etene, ku eihän raskaus ole sairaus, eikä se silloin sais myöskään sattua :headwall:. Tisut oli illalla vielä varsin muhkeat, mutt nyt tietty kuvittelen niidenkin jo läsähtäneen. Rstiselkä on kolmatta päivää todella kurjan kipeä.

Oli miten oli, mutt tässä tän aamun raskaustesti. Siinä viivanpaikan voi kaukaa katsomalla hahmottaa, mutt kun kahteen edelliseen testiin vertaan, niin eipä ainakaan ole edistystä tapahtunut. Tosin, toissa-aamuinen testi oli kaksi kertaa herkempi kuin tämä eli ei sen periaatteessa pitäisi sen vahvemmin haamuttaakaan. Silti, olis tänään saanut käsittääkseni jotain jo näkyäkin. (kuva poistettu)
 
Ok, Ottis, kiitos selvennyksestä bimboselle :)
Kurja että viivat tulevat ja menevät miten sattuu. Voi piru :( Nyt ei auta muu kuin oottaa ja kattoa, valovoimaa siihen paljon paljon lähetän.

ON Läjden kohta lääkäriin, tällit miehen kanssa siellä. Keskustellaan hoidoista, jotka mä haluan aloittaa heti paikalla. Siinä mielessä onni, että kierto on tässä alkuvaiheessa, jotta toisaan vois heti tässä kierrossa aloittaa. Myöhemmin on hankalaa, koska ollaan syyskuun puolesta välistä miehen kanssa eri maissa 2-6kk ja silloin ei siis edes voi olla yritystä. Tää valtava raskaaksitulemisen toive vaan yltyy ja yltyy. En tie kuinka pää kestää. Nyt huulipunaa ja menoks.

Valovoimaa ja postiivista tuulta lähetän kaikille tähänkin päivään :heart:

Ai joo, eilen täti sit tuli, joten tänään on kp2
 
Ottis
Hysteria Mitäs tohon tätiin nyt sanoisi, kun noin on hyvät suunnitelmat? Eiku nyt vaan hirveästi onnenpipanoita teille hoidon suunnitteluun ja tuleviin hoitoihin. Hurjan pitkän ajan joudutte olla miehes kanssa erossa toisistanne :(. Toivottavasti tärppi käy nyt sit ennen pakollista selibaattia.

Minä ainaki tunnustan omaavani ihan seinähullun piirteitä varsinkin kierron tässä vaiheessa, kun sitä vain testaa ja testaa siinä toivossa, ett sen toisenkin viivan sais näkyviin. Vaan eihän se niin mene, ku siihen tarvitaan sitä oikeanlaista hormonia, ett jotain näkyis. Nyt yritän saada itseni tekemään ja ajattelemaan jotain muutakin. Tsemppiä kaikille!

Ohops! Mulla lämpö 37.0 :ashamed:. Taitaa olla vauvakuumetta :LOL:.
 
Ottis pahoitteluni negasta, lämmin:hug:
..punaista näkyi aivan selvästi(yläreunasta hieman alespäin)kun suurensin näyttöä 400%!!!

Hysteria kiva, että lääkärille noin nopsaan hakeuduitte - Onnea matkaan!!:heart:

ON..tein se digin aamulla ja sitähän se näytti, mitä olettaa voikin - "ei raskaana".

Sielunrauhan tämän kierron kuumeiluun nyt sain.
Avasin ja otin patterin poijjes testistä - aivan blancoja molemmat liuskat siellä sisällä, ei viivasen haamujakaan näkyvissä.

Et tämmöttii täältä..

Muille parempaa onnea kovasti toivon!!!:wave::heart:

..hikoiluttaa, selkää ja masua jomottaa, veto poijjes, vi**ttaa..No, tätihän se tulee keskiviikkona kyläilemään:kieh: huomiselle synttäreille en sitä vielä kyllä huoli!!!!! B)
 
Ottis
mur-mur Kiitos :flower:! Haaveet kaatuuuuuuuu.. Minäkin ajattelin, ett huomenaamuna voisin dipata digitestin, niin loppuispahan haihattelut tältä kierrolta, kun näkee selvällä suomen kielellä sen 'ei raskaana', niin kurjalta ku se tuntuukin.

Juu, saa kyllä täti luvan pysytellä huomisen visusta sun luotas pois ku mullekin teki niin kivan tempun, ett kolme päivää valskattuaan lähti just synttäripäiväksi pois.
 
Mietin tuossa äskettäin Ottis sellasta, että mitäpä jos en tälle tulevalle kiertoa dippailisi kuin O-testejä ja odotteleisin vain sitten(hermorauniona :p )tuleeko tätsy, vaiko ei?!.. :D

Koetan ainahin, se on varma nyt!!

Tiukkaa se tekee, tiedän sen :/ ..mutta en tilaile R-testejä kotiin jemmaan ollenkaan ja O-testejähin sen 5kpl jotka riittävät vain oviksen testiluun.. =)

Käytänkin ne kaks R-testiä jotka tililin, pois poikkeen vielä ennen tämän kierron loppua(tulevat huomisen postissa)..eipä tule houkutusta sitten:whistle: ..tämä kertoo kyllä saamarin huonosta itsekurista meikäläisen kohdilla!!..tämmöinen mie vaan oon :ashamed:
 
:hug: :hug: mur-mur ja ottis sekä Rominas ja muillekin tädin kohdaneille sekä negan testanneille.
Hysteria onnen kantamoisia teille tulevaan hoitoon. Hyvähän se on että nyt toimii rivakkaan kun eihän me tästä nuortumaan aleta.
=)

Joku haamun esi esi äiti aamuisessa testissä että sanoisin että nega on ja uskon sellaisena pysyvänkin. Torstaina vihdoin eka varsinainen käynti lekurilla jonka tarkoitus johtaa lopulta luovutus munasolu hoitoon. Riikaan uusi aika varattu 31.8..
Nyt ei kaapissa ole r- eikä ovis testejä ja jokusen päivän odotan ennenkun testaan. Tuttuksi viimekierroslta tullut yökkö olo vain yllätti. eikä se ole kivaa, olis kyllä jos olis raskaana, mut kun ei ole. Menkkamaista ala masun jomotusta on tänään ja ärtyinen olo muutenkin, sekä tietenkin turhautunut..
 
Ottis
Haave3 R-testi se on. Voi ku oliski edes haamu eikä pelkkä viivanpaikka :'(.

I-K Tsemppiä piinailuun. Plussatuulta vielä :heart:!

mur-mur Mäkin oon vähän kuriton ja tilasin 3 uutta testä tänään :LOL:.
 
Ottis:LOL:..kuriton olet :p ..vaan onhan se varmuus jollahin tapaa saatava - jos ei sinne kierron loppuun jaksa odotella ;)

Miekin ne kaksi kyllä dippailen pois poikkeen ti&ke ja sittenhän tätsy jo kurvaakin..
..pääsee uutta kiertoa kohden sitten jännäämään taasen :)
..ja ILMAN R-TESTEJÄ =)
 
Ottis
Mur-mur Ku tuohon tosiaankin pääsisi, ett onnistuisi ilman r-testejä jännäilemään :). Kohta olen seuraavalle kierrolle varaamani ovistestitkin tuhlannut :headwall:.

Jääris Kiitti tsempistä! Niin toivon minäkin pysyvää plussaa, mutt tän aamun ovistestin vaaleus veti mielen niin matalaksi, ett aivan olen toivosta luopunut, mutt kyllä mä vielä huomenaamuna testaan ja jos mitään ei näy, jään kiltisti odottamaan tätiä.
 
Ottis enhän miekään mene vannomaan, että PÄÄSEN kierron ilman testausta:whistle:
..vaan kovasti YRITÄN AINAHIN =) ..

Miulla kovat alamasu&selkäkivut:x ..tupakkiahin on mennyt jo muutama kun niiiiiiin harmittaa koko akan kutale joka tulollansa :kieh:



Vaan kyllä se tästä taas, nenu etiäpäin vain!! =)

Mukavaista illan jatkoa kaikille :heart:+++++++:heart: puhujen PUUUUH:whistle: kera!!!!

:heart: mur-mur
 
Ottis
Kiitos mur-mur ja Rominas :flower:! Tootta ihania :heart:! En tiedä onko tää psyykkistä vai mitä, mutt mullon iltapäivästä asti puristanut rinnasta ihan mahdoton, niinku siellä kirrais joku. Päivällä otin jo puolikkaan beetasalpaajankin ku sellasia mulle yksi systeri antoi varalle viime keväänä veljen hautajaisia varten. Ajattelin, ett saattais olla sydänperäistä kipua ku niin taas rassaa tää haamujahti :headwall:.

Mieski ollu tylsä ku mikä. Sille jo sanoin, ettei sen tarvi olla täällä jos pitää ensin valittaa, ett kun ei ole tekemistä ja sitten loppuillan mököttää. Niin pirun yksinäistä, vaikka tuo ukko olis täällä. Pitänee laittaa vaihtoon :kieh:.
 
Hysteria Tsemppiä hurjan paljon teille alkavaan hoitoon!!
Mekin olemme miehen kanssa hoidossa, kun lapsen saaminen luonnostaan ei tahdo onnistua (vaikka esikoisen saimmekin suht helposti ja ilman hoitoja). Toinen lapsemme sai alkunsa inseminaatiosta. Nuorimmaisemme täyttää pian 4 v. ja olemme käyneet jo pari vuotta epäsäännöllisesti nyt hoidossa. Kesäkuun alussa kokeilimme vihdoin ekaa IVF:ää, mikä epäonnistui täysin. Nyt oli kesälomatauko ja seuraavaa hoitoa yritämme mitä todennäköisemmin vasta syyskuussa (rahatilanne!)...

Kaikille muillekin tsemppiä ja peukutuksia vauvaprojekteihin!

Minulla on kesälomaa jäljellä vielä tämä viikko. Olen kukkunut ylhäällä aamuviidestä asti kun piti kurkkukivun takia tulla juomaan lämmintä mehua. Mies sairastui viime viikolla Italiasta palattuamme angiinaan ja keuhkoputkentulehdukseen ja on nyt antibioottikuurilla. Plääh, taitaa tuo angiina sitten tarttunut jo minuun... Ja tänään tiistaina suunnittelimme lähtevämme mökille muutamaksi päiväksi. Katsotaan nyt sitten mikä tämä vointi on, että jaksaako lähteä ja pitääkö lähteä käymään minunkin lääkärissä...

Kierrossa menossa nyt kp 25, täti taitaa tulla päivän päästä kylään. On niin just se sama fiilis kuin aina päivää tai paria ennen menkkojen alkua. Kärsin normaalisti aika voimakkaista pms-oireista jo viikkoa ennen menkkoja, tässä kierrossa ei kuitenkaan juuri ole pms-oireita näkynyt. Mikä on ollut vaihteeksi aivan ihanaa! PMS-oireiden vähyyteen taitaa vaikuttaa se, että olen harrastanut nyt kesän aikana runsaasti liikuntaa (noin kolmesti viikossa) ja kesälomalla kai muutenkin on vähemmän stressiä... Yleensä huomaan pms-oireiden olevan kovempia mitä väsyneempi tai stressaantuneempi on. Raskauskierrossa ei taida myöskään olla kovasti pms-oireita, mutta raskauden todennäköisyyteen en jaksa uskoa vaikka oviksen bongasin Italiassa ja toki yritimme ne päivät taas matkalla hyödyntääkin. Mitään raskausoireita ei ole, lämmöt eivät ole tippaakaan koholla tms. Mulla ylipäätään pms-oireet alkoivat vasta toisen raskauden jälkeen, nuorempana en niistä kärsinyt.

Kääk, nyt olen kukkunut jo tunnin hereillä. Kuuma mehu auttoi kurkkukipuun vähään, nyt takaisin pehkuihin...

 
Ottis
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Ämy (41).....................kp1/27-30.......yk2....................4.
Hysteria42..................kp3/25-28.......yk5....................1.
Rominas (40)..............kp3/25-27.......yk2(ku06/10).....2.
Tirlittan1968 (42)......kp4/28.............yk2....................2.
haave3 (41)................kp6/28-36........y2v...................3.
onlydream (37)...........kp6/23-29.......yk?....................3.
haave2010(44)..........kp7/29.............yk3(km6/10).....4./1.yht.
Mahdotontako (45).....kp7/21-29.......yk2....................1.yht.
liiza (44).....................kp13/24-27.......yk28................4.
Tilda69 (42)...............kp?/28..............yk1...................2.
Iida-Karoliina (45).....kp19/23-29.......yk15................5./1.yht.
Ottis (43)....................kp21/25-28.......yk14................1.
Inia (43)......................kp24/26-30......yk24.................1.
mur-mur (45)..............kp24/25-28......yk15(km2/10)...3./2.yht.
Ballerina Bolero (40)..kp25/25-28......yk31.................3.
Tirlittan1968 (42)......kp31/28.............yk1..................2.
ikiemo (45).................kp41/20-50......yk?....................4.
taavi166 (38).............kp52/28-42......yk14..................3.

Kadonneita lampaitako?

nillanilla (42)...............kp?/28-33.........yk11................1.
amanta65 (44)............kp70/30............yk?..................4./1.yht.
Sariella09 (43)............kp124/40..........yk?..................5./1.yht.



RKTT

mur-mur (45)...............dpo12 :heart:
Ottis (43)......................dpo11
liiza (44).......................dpo1
[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

 
Ottis
|O Paljon onnea vaan, |O paljon onnea vaan, |O palljon onneeaa vaan murrr-murrr, |O paljon onnea vaan :flower: :hug:!!

Onnea toivotan suurta ja syvää,
juhlapäiväksi kaikkea hyvää! t. Ottis
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ottis:
|O Paljon onnea vaan, |O paljon onnea vaan, |O paljonn onneeaa vaan murrr-murrr, |O paljon onnea vaan :flower: :hug:!!

ihan pakko lainata
Ottiksen sanoja ja hienoa lauluääntä,kun issellä sitä ei ole...joten auon vaan suutani laulun sanojen myötä ja Ottis laulakoon :p
 
Ottis
Tirulii Hienoa, ett hoidon suunnittelu pääsee alkuu. Voi kunpa minusta olisi tekemään sama ratkaisu. Tuntuu, ett näissä vauvapuuhasteluissa joudun ihan omilleni ja siksi 'puhun' vain minusta.

Haluaisitko muuten jo nyt vai vasta sittemmin takas ihan kp-listalle?

BB Pikaista paranemista sinulle ja kivaa viikkoa mökillä kun ja jos sinne pääsette. Toivotaan ton pms-oireettomuuden olevan sitä itseään :heart: :).
 

Yhteistyössä