40+ SO WHAT (VOL.11)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Rominas Ok! Odotellaan maanantaihin, ett saat tavallisen testin kätösiis ja sit testaat, mutt jos kovin himottaa, niin o-testihän kertoo jo jotain. Huomenna voit tehdä sen, eikös joo :)?

Oivikki Ok! Mä voin hoitaa päivitykset seuraavat kaksi viikkoa ku vielä loma, mutt sit toivoisin muitakin mukaan. Kivaa mamma-aikaa sulle! Älä meitä kokonaan jätä.

Wautsi Wau Rominas kyllä siun on pakko testi saada huomiseksi jostain?
Laita vaikka se miehesi hakemaan sieltä R-kiskalta testejä jos itse et hirviä/uskalla/kehtaa jne :) JOOKOS!!!??? :D

Oivikki hyvin kaikki kuule menee, olet jo hyvillä viikoilla ja pieni kasvanut hienosti!!:wave::heart:

..vaan arvatkaas flikat, sainko "kyytiä" tuossa äskettäin?..:whistle: NOOOOOO SAIN!!!:D
Hyvän lahja "lelusen" oli mies ostelut - jep, jep!! :LOL:

Rominas huomennahan siulla kierron viimeinen päivä,,,,eiköstä vaan =)

Kyllä kait miekin sitten ihan itteni kiusallahin, aamulla lirittelen mukiin ja dippailen.. :p

vaan..Nati Nati kaikille ihanaisille!!!!:wave::heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Ottis:
Mun mies on kai puupäitten kingi tai jotain.
Ellei kingi, niin ainakin jossain korkeassa asemassa näyttäis olevan!
Niin hän sitten puheli, ett pitää varmaan käydä jossain syömässä, vaihtoi siistimmät vaatteet päälle ja otti kylmäkassit mukaan. Kun kysyin minne menee, sanoi käyvänsä jossain syömässä ja kaupassa. Näin siis toimii oikein miesten mies. Annetaan akan olla ja tympiintyä itsekseen arkipäivät kotona ja kun vkl tulee, touhutaan ensin omia juttuja ja lähdetään sitten vielä yksin (ulos) syömäänkin. Joutas ulkoruokintaan koko mies :headwall:.
Jumankeuta millaista puupääkätöstä. Kuin se kehtaa?! Oikeesti!?!

Mun pitäis hankkia sosiaalista elämää, mutt sekään ei oikein luonaa jos jatkuvasti vituttaa.
Ton fiiliksen ymmärrän paremmin kuin hyvin. Vaikka tietää mikä tekis itselle hyvää, ei saa aikaiseksi eikä huvita, koska pitäis olla jo valmiiks edes hiukan hyvä fiilis saadakseen itsensa liikkeelle. Mulla se menee yleensä niin, että menn hitaasti kohti pohjaa ja vasta kun olen absoluuttisessa pohjamudassa, ja kun siellä tarpeeksi kauan möyrin, niin vasta sitten alkaa matka ylöspäin. Tosin sanoen mun pitää saada jalkojen alle jotain mistä ponnistaa ylös.

Koita sä saada voimaa ja sisua lähteä liikkeelle ihmisten ilmoille ennen kuin se on vielä vaikeampaa. Aloita vaikka kirpputoreista tai kahviloista, joissa voi olla ihmisten ilmoilla ihan rauhassa vaikka kuinka vittuuntuneena. Ja sitten kun mieli rauhoittuu ja mieliala nousee, on helpompi alkaa sosialiseeraamaan.

Jos vaikka koittaisit sen vittuuntumisen voimalla lähteä joka päivä jonnekin, edes hetkeksi. Vois sun mieskin saada ajattelemisen aihetta kun huomais sun käyvän kahviloissa ja vaikka ulkona syömässä. Ihan hirmusti toivon sulle sitä sisuvoimaa Ottis :hug:

Mutta oikeasti.. uskon, ett pikku hikijumpaa ei tee pahaa, kiertääpähän veri kohdussa paremmin.
Nurstin leikkaaminen ja muu hyötyliikunta on oiva alku sen sisun keräämiseksi.

:heart:

Ottis, mur-mur ja muut testispesialistit :) Mulla olis pari kysymystä:

1. Voiko siis ovistestilläkin testata raskautta...? Mikäs niiden ero muuten oikeastaan on?

2. Miten testeissä voi ensin näkyä viiva joka sitten häipyy?? Mihin se oikein häipyy? Mikähän toimintaperiaate niissä testeissä oikein on?

3. Sellaisissa viivatesteissä (siis ei-digitaalisissa testeissä ) haamu on mahdollinen, eikö niin. Digitesteissä haamu ei kai ole mahdollinen, vai? Vai voiko se tulos vaihtua? Siis vähän niinkuin digitaalinen haamu: raskaana-ei raskaana, raskaana-ei raskaana, kunnes kolmen minuutin päästä se pysähtyis jompaan kumpaan.

Mä testasin Clearbluen digitestillä (noin dpo 9) 'ei raskaana'-tuloksen. Ohjeessa sanottiin tuloksen näkyvän kolmen minuutin kuluessa ja mun tulos tuli alle minuutissa. Odottelin silmä kovana jos tulos vaihtuis tai antais edes jotain toivoa, mutta tulos oli ja pysyi. Arvatkaa alkoiko v*tuttaa; kallis testi eikä 'jännitys' kestänyt edes sitä kolmea minuuttia!! Grrrr!!!

Päätin, etten enää ikinä koskaan milloinkaan testaa digitaalisella ennen kuin menkat on selvästi myöhässä. Ja ennen kuin olen saanut viivatesteistä vähintään kymmenen vahvaa haamua. Ja/tai vähintään viisi selkeetä vahvaa plussaa! Niin kuulkaas päätin miä! :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:
Mie ajattelin seuraavan kerran testata 3.8(dpo12/miun synttärit)jos silloin ei mitään näy, ei tule näkymäänkään - sen verta vahvasti jouluna dpo13 viimeiks plussasin.

..muuten..mie saanhin tänään jo yhden lahjan..ette arvaa ;) ..
sen nimi on..enpäs kerrokkaan..niin, se on SE!!:D
Eikös ne kaikki raskaudetkin ole erilaisia, joten ei kai siitä dpo 13:sta voi päätellä mitään varmaa. Niin että elähän nyt tee mitään masentavia johtopäätöksiä, varsinkaan vielä :hug:

Se sinun etukäteen saamasi synttärilahja kuulostaa huippujutulta, vallankin kun kertomasi mukaan vielä toimii... :)

Ja mur-mur kuule, kerroit että sun lämmöt nousi takaisin ! Hieno juttu, sehän on hyvä merkki :) Heittelen plussamerkkejä :)

Kirjoittelin äsken pitkät pätkät, mutta sitten yhteys katkes ja kaik hävis :eek: No hälläpä väliä, se oli omaa napaa: täti on tulossa :(.

Omasta puolestani mun ei siis kannata enää jännittää (joskin toivoa en suostu heittämään ennen kuin se perkeleen täti tulee), mutta jännään sun puolestas Rominas :) Hui :)

Valovoimasisuhalaus kaikille :hug:

Tirlittan1968
Huomenta kaikille. Mulle voi laittaa KP2 ja uutta kiertoa kohti jo mennään. harmittaa kun en pääse kovin usein tällähetkellä koneelle mutta ilmoittelen aina kun pääsen. Nyt lukaisen teidän muiden kuulumisia. Mur-mur testit kuumottanee jo kovasti taskussA ja Ottiksellakin oireita ja testipäivät lähenee. oikein mukavaa sunnuntaita.

rominas, ottis ja mur-mur kiitos. En tätä pinoa jätä seuraamatta kyllä, mutta kirjoittelu saattaa jäädä vähemmälle, kun tuo arkikin alkaa.

Mur-Mur joko testatsit?

Hysteria testreistä, olen vai kerra tehnyt digi r-testin ja se oli juurikin silloin , kun olin jo saannut niihin tavallisiin testeihin niitä haaleita plussia. Mutta uskoisin teksitin kerralla olenvan se lopullinen tulos. Ja lopuun asti RKTT vaikka jo itse "tietäisikin" mitä tuleman pitää.

Tirlittan onnea alkaneeseen kiertoon.

Lumeton hyvä, että tilanne alkaa kuitenkin mennä toivottulla tavalla ohi.

RKTT:läisille ja oviksen metsästjille niitä ++++++

Ottis
Hysteria Kiitti ku paneuduit ärsyyntymiseeni ja ongelmaani. Kyllä mä eilen päätin tosiaankin, ett alan 'elämään' ja teen mitä lystään ukosta piittaamatta jos ei hän minusta piittaa.

Ottis
[/url]

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Hysteria42...................kp1/25-28.......yk4...................1.
Rominas (40)...............kp1/25-27.......yk2(ku06/10)....2.
Tirlittan1968 (42).......kp2/28.............yk2...................2.
haave3 (41)................kp4/28-36........y2v...................3.
onlydream (37)...........kp4/23-29.......yk?....................3.
haave2010(44)..........kp5/29.............yk3(km6/10).....4./1.yht.
Mahdotontako (45).....kp5/21-29.......yk2....................1.yht.
liiza (44).....................kp11/24-27.......yk28................4.
Tilda69 (42)...............kp?/28..............yk1...................2.
Iida-Karoliina (45).....kp18/23-29.......yk15................5./1.yht.
Ottis (43)....................kp19/25-28.......yk14................1.
Inia (43)......................kp22/26-30......yk24.................1.
mur-mur (44)..............kp22/25-28......yk15(km2/10)...3./2.yht.
Ballerina Bolero (40)..kp23/25-28......yk31.................3.
Ämy (41).....................kp28/27-30.......yk1..................4.
ikiemo (45).................kp39/20-50......yk?....................4.
taavi166 (38).............kp50/28-42......yk14..................3.

Kadonneita lampaitako?

nillanilla (42)...............kp?/28-33.........yk11................1.
amanta65 (44)............kp68/30............yk?..................4./1.yht.
Sariella09 (43)............kp122/40..........yk?..................5./1.yht.

RKTT

mur-mur (44)..............dpo10
Ottis (43).....................dpo9
liiza (44)......................dpo-1
[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Jo mennään huh huh..Minulle Kp 4 saapi pukata..Ottis tein tuossa ennen kun täti kurvasi paikalle digiovistestin ja näytti ihan haaleeta väriä myös,mutta ei todellakaan noin paljon kuin sinulla,eli äläs heitä kirvestä kaivooon vielä!

Ottis
Haave3 Pahoittelut tätikurjakkeen vierailusta :hug:! Paljon paljon onnea nyt jo alkaneeseen kiertoon :heart:!

Kattelin tossa aamulla tekemääni r-testiä (20mIU/ml). En paljon siitä stressannut kun oli 2 kertaa 'vahvempi' kuin eilinen testi, mutt siinä kävi kuin mur-murilla ja Rominaxella, ett kun vielä loppupissoja pönttöön lorottelin ja testi oli lattialla, ett kahteen kertaan sen jo käteeni nostin ihmetelläkseni ku niin punaista kahta viivaa näytti selvästi varsinkin kaukaa katottuna ja sitten katosi niin, ett nyt on hailu viivan paikka jäljellä. Lujalla uskolla siinä voi olla näkevinään punertavaa, mutt huomiseen odottelen nyt. Ei tässä muutakaan voi :/ .

Nega :'( :'( :'( ..nyt on oikiasti kova suru päällä :ashamed:
..ja lämmöt romahti alas 36.2..miun kuumeilu tällä kiertoa oli tässä, joten..
..kiltit ihanaiset: Ettehän lohduttele, että "vielä kerkeää plussaksi muuttua" - ei se muutu, ei :(

Muille puhkun kovasti ++++++++++ tuulia PUUUUH:whistle::heart:!!!

((muoks)) Ottis miustahin tämänpäiväinen testiviiva tummempi =)

Rominas pahoitteluni:hug:..odotellaan tätiä yhdessä sitten.

No niin, en sitte mattanut ola sitä digiä tekemättä... Ja ihan siihen suomeksi tuli "Ei raskaana" ja samma på svenska. Siispä tyydymme vaan tätiä odotteleen.... Ja joka sitten kurvaa punaisela ratsullaan pian paikalle, pliis!
Jos lämmöistä asiaa tutkaileen niin ei vissiin tänään tuu kun 37,4 mittari väitti.

Ottikselle hirrrrrmusti peukutuksia!!!!

mur-mur: Lohtuhali!!!! :hug:

Tirlittan, jännitin sunkin puolesta kun meillä oli samat dpo-päivät ja susta ei ollut kuulunut mitään. Voi kurjaa, kun olet taas kp-päivissä :( Kuten myös kurja kuulla sinunkin tädistä haave3 Mulla alkoi yöllä tuhruvuoto, tänään jo enemmän, joten tänään on kp 1 :'(

Ottis, mitä noi ovishaamut oikein tarkoittaa? (Mun mielestä on kyllä ihan selviä viivoja, eikä mitään haamuja). Eikös ovistesti ole ovistesti ja r-testi r-testi? Meinaan että tuohan on ihan pahimman luokan itsensä piinaamista, enkä soisi sulle (enkä kenellekään meistä ) enempää pinaa enkä varsinkaan pettymyksiä. Siks mä ihmettelen miksi sä pissit ovistestiin etkä r-testiin? Ihan sydämestä ottaa. Mutta jos se ovistesti antaa jotain viitteitä, niin sitten tietenkin ovistestiin pissiminen on ok, koska kaikki toivon ylläpitäjät auttaa selviytymään seuraavaan päivään. Ja hei Ottis, muista anyway, että aika aikaisia ovat vielä noi sun dpo-päivät. Oon silmät tihrullaan lukenut plussanneitten oireita ym. ja siellä moni oli testannut monta negaa ja plussansa vasta kuukautisten poisjäännin jälkeen. Joten periaatteessa kaikki on mahdollista. Halaus :hug:

Ja Ottis, myös mä tein päätöksen, että huomenna ryhdyn rupeemaan ja pakotan itseni liikkeelle liikkumaan. Ihan oksettaa oma itteni, kun en oo liikkunut lähes vuoteen YHTÄÄN ja lihakset on enää ex-lihaksia, nykyistä pehmytkudosta. Liikkumattomuus on alkanut vaikuttaa mielialaan, varsinkin kun en ole töissäkään. Mulla ei ole muuta kuin aikaa. Toimintasuunnitelmani on seuraavanlainen: ei enää viinin tissuttelua, tupakkia vähemmän (mä olen ihan kaaaaamea korsteeni), joka päivä vähintään puoli tuntia edes jotain liikuntaa. Sisua sulle ja mulle ja kaikille muillekin sitä tarvitseville.

Aaveiden ja haamujen vahvistumisia, sinisiä ja punaisia plussia sekä toiveikasta oviksen bongausta ja rauhallista mieltä kaikille :heart: toivottaa itteänsä inhoava Hysteria

Ottis Munkin mielestä tänpäiväinen viiva on tummempi ja ovat niin selkeitä, ettei ne mitään haamuja ole. Mutta en uskalla onnitella, koska en vieläkään käsitä ovistestin ja r-testin eroa: mitä se tarkoittaa jos testaa ovista r-testillä ja raskautta ovistestillä? En siis uskalla onnitella, mutta peukkuja pidän ja +tuulia puhallan :heart:

Hysteria: Ovis testi antaa viitteitä raskaudesta. Testi siis tunnistaa myös hcg:n. Mur-mur ja Ottis saavat kertoa tarkemmin!! =)

Laitanpa huvikseni sulle näytille mun ovis testin kuvan myöhäisen plussan (dpo 18) ajalta. Eli mulla oli hippasen negoja r-testejä "tilillä" ennen kuin sain sitten raskaana sanan digiin.. Ilo oli sitten valitettavan lyhyt ja KU:seksi paljastui. :ashamed:

Yhteistyössä