40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Kiitos tirulii, Hysteria ja Inia! Toivonpa tosiaan minäkin, että viiva vahvistuisi. Kovin heikko se tossa r-testissä on, mutt silti ihan havaittavissa ainakin livessä. Voi olla, etten malta olla huomenna o-testiä dippaamatta, mutt toisaalta ei huvita yhtään testailla. On niin tuoreessa muistissa ne monet kerrat ku toisena aamuna onkin sit haamunen kadonnut eikä o-testikään näytä kuin hailua viivaa :ashamed:. Mutt jääpähän sitten turhat haaveet loppukierolta jos tässä vaiheessa jo näkee ett yritystä oli ja se myös meni.

Hysteria Pahoittelut negasta ja muistakin tätioireista :hug:. Mun mies on kai puupäitten kingi tai jotain, sillä tänäänkin jo aamusta kerran ajoin peräänsä, kun lähti kotipaikalleen nurtsia leikkaamaan. Saarnasin siitä kuinka aina joudun olla täällä yksin. Setänsä tuli siihen myös käymään ja uskon hänen vähän yrittäneen valistaa mun miestä ku tuli melkein heti mun perässä kotiin ja kyseli ett pitäiskö käydä kaupassa. Juu, piti varmasti, mutt meinas sitä, ett mun pitäis alkaa hänelle ruokaa väsätä. Annoin aikansa vastausta odotella ja kun kysyi uusiksi, sanoin, ett voithan sinä kaupassa käydä. Niin hän sitten puheli, ett pitää varmaan käydä jossain syömässä, vaihtoi siistimmät vaatteet päälle ja otti kylmäkassit mukaan. Kun kysyin minne menee, sanoi käyvänsä jossain syömässä ja kaupassa. Näin siis toimii oikein miesten mies. Annetaan akan olla ja tympiintyä itsekseen arkipäivät kotona ja kun vkl tulee, touhutaan ensin omia juttuja ja lähdetään sitten vielä yksin (ulos) syömäänkin. Joutas ulkoruokintaan koko mies :headwall:.

Olisin varmasti voinut toimia toisin, mutt olen niin kyrpiintynyt siihen, ett toinen elää niin täysin omaa elämäänsä näkemättä mitään lähiympäristössään, etten jaksa enää edes saarnata. Enkä jaksa muutakaan. Mun pitäis hankkia sosiaalista elämää, mutt sekään ei oikein luonaa jos jatkuvasti vituttaa.

Kävin nurtsin leikkaamassa ja gutaa teki. Kovasti tuulee ja vähän sataa ripsauttikin. Kun lopetin hommat ja istahdin rappuselle, sattui aikalailla alamasuun ja tietty jo ajattelen, ett jos jotain yrittikin kiinnittyä, niin se oli siinä. Mutta oikeasti.. uskon, ett pikku hikijumpaa ei tee pahaa, kiertääpähän veri kohdussa paremmin.
 
Ottis jospa NYT tulisi pysyvä plussa - peukuttelen d=)b:heart:

Hysteria ikävä, p**ka nega siellä siulla, lämmin:hug:..voi harmituksen harmitus :(


Mie ajattelin seuraavan kerran testata 3.8(dpo12/miun synttärit)jos silloin ei mitään näy, ei tule näkymäänkään - sen verta vahvasti jouluna dpo13 viimeiks plussasin.

..muuten..mie saanhin tänään jo yhden lahjan..ette arvaa ;) ..
sen nimi on..enpäs kerrokkaan..niin, se on SE!!:D

Ei a i v a n sellainen, kuin haaveilin(pastelliväri/helmiä kärjessä sisällä, sykkivä jne.)
..vaan himo kasvaa syödessä - sanotaan :p käyn sitten myöhemmin tilailemassa netistä JUURI sellaisen, mistä haaveilin.

Tuolta kaupasta, mistä mies nyt osteli, ei kahiasti ollut valinnan varaa ja 50-60e en antanut "leluseen" miehen satsata.:whistle:

..surrrr ruuuuurrrrrr, onpas meillä sitten mukavoo, kun poikanen höyhensaarilla. :saint: B):D ..miulla kolme siidukkata jemmassahin kun eilen en jaksanut juoda!
 
Ottis: Onnea , vahvana näkyy ovistestissä plussa ja rtestissäkin erottavinan olen jo väriä, toivottavasti nyt tulee pysyvä plussa! :flower: ..Ja sinä kun et edes malttanut millään mennä miehesi toimistolle, taisi olla onnistunut käynti! :flower:

Muillekkin testaajille
: Onnea kovasti plussausten suhteen!

Tilasin digitaalisen ovistestin , kokeilen näkyykö sillä mitään?..Tänään vasta kp 4, mutta toivon, ettei vielä ovista olisikaan lähipäivinä. =)

Meillä lapsenlapsi hoidossa vklopun, ihanaa aikaa vietämme, kävimme shoppailemassa ja kauppakeskuksen leikkipaikassakin, liukumäessä, ym....Ihanaa! :heart:


Mahdotontako :heart:
 
Mie tyhmä, tyhmä tyhmääääääääää :headwall::ashamed:

..menin kuitenhin(mikä lie älynväläys:eek: )testailemaan..ja hetken näytti vaalean punaista viivaa - mieskin näki&myönsi, ehkä n. 20-30s verran - sitten hävisi :ashamed:..tanssin jo hetken tasajalkaa onnesta :/

Voi perskules että olen tyhmistä tyhmin :( nyt jos ei mitään enää näytä, on pettymys TOSI kova!!

T. tyhmä mur-mur:headwall:

Rominas, vieläkö testailet?.. :) siullahan näytti punaista viivasta myös hetken(mikä dpo?)..ja sitten ei enään, niikös?
 
Ottis
Mahdotontako Niinpä, en meinannut millään kiukultani malttaa toimistolle, mutt maltoinpa kuitenkin. Just katoin livessä r-tikkua ja kyllä siinä viivaa kauttaaltaan näkyy. Tuntuu vaan, ett olen niin väsy, etten jaksa väriä edes tihrustaa, mutt maanantaina ollaan jo varmaan viisaampia, jos vain uskallan testata. Pelottaa, ett tämä on taas kemiallinen sellainen :(.

Sulla on siellä hyvänkuuloista puuhastelua =). Onnea tulevan oviksen bongaamiseen :heart:!
 
Ottis
mur-mur Minäkin koneelle kipusin ihan vartavasten kattomaan josko Rominas olis testaillut. Äläs nyt huoli vielä jos testi selvää värillistä viivaa näytti ku hyväähän se vain meinaa sen puoleen, ett huomenis tai ylihuomenna viiva voi olla jo selvempi ja jäädäkin näkyviin. Mie peukuttelen sulle ja vähän mullekin :heart:+:heart:! Mä muuten myös pelkään sitä pettymystä ihan mahdoton nyt. :hug: sulle :hug:!

Mä sain hyvän saaliin mansikkamaalta ja tein mansikkarahkan, jam :p!
 
Nyt testi on niiiiin blanco, kuin olla voipi :( ..en usko niin millään raskauteen..hermostuttaa kauheasti :ashamed:
Mies lähti grillille tulia tekemään, paistellaan broiskua hieman ja mie korkkasin yhden siidukan ;)

Testaa nyt sitten maanantaina ja tiistaina(jos aihetta)..

Ottis Njam, mantsikka rahkaa:p maistuis mullehin!
 
Ottis
mur-mur Koita kestää. Hengessä olen mukana. Hermoillaan kimpassa. Kivaa grillailua sulle. Minäkin ostin itselleni pari sidukkaa, jos ne vielä tänään uskaltaisin korkata.

On Mulla on muuten vähän muhkeet tisut sittenkin. En vain ole osannut edes ihmetellä ku eivät ole olleet kipeitä, mutt nyt lopetan 'oireiden' ettimisen. En ajattele koko r:llä alkavaa asiaa, en :headwall:.
 
Ottis
Miehellä alkoi yllättäen kielen kannat laulaa ja yllätys yllätys, haistoin hengityksessään alkoholin. Eipä taidetakaan lähteä mökille saunomaan. Pikkuhumalassa toi kurjake on nimittäin kovempi ohjeistamaan kuskia kuin akat keskimäärin. Mutt mullapa onkin illaksi itselle uusi dvd - Lomaterapiaa- joten ei tämä aivan toivotonta ole.
 
Yes - mukavaista iltaa siullehin Ottis:wave:

..ja muillehin myös!!!:wave:

Ps. ulkona jo ihanan viileää, sisällä vain saakutin kuuma..mikä piru siinä on, ettei ilma vaihdu?? :eek:..juu ja läpivetoahin kokeiltu - EI AUTA!

vai.. miekö se vain "kuumottelen".. :D --
..lämmöt 37.2..
 
Ottis
mur-mur Jostain luin, ett näillä helteillä kerros- ja rivitalojen lämpeneminen kestää kolme päivää ja oletan, että samoin on toisinpäin. Eilenhän ihmettelin miksi meillä on kotona niin 'kamalan' kuuma, mutt oivalsin, ett se on just sitä, ett talo on varannut lämpöä itteensä ja nyt ottaa aikansa, ett viilenee. Nyt meillä ullakon ovi kiinni ku tuntui, ett sieltä alkaa tulla liian viileätä. Tostapa tulikin mieleen, ett eilen mulla oli lämpöä 37.0 eli sekin saattaa viluttaa. Tänään en ole mitannut. Kivaa ehtoista kaikille!
 
Inia
Minulla oli lyhyt kaava ja Menopur.Aika isoja annoksia..muistaaksein jotain (yli 300?)300,mutta soluja vähemän paitsi,että olivat laadukkaampia.Gonal ja Puregon tuottivat kyllä paljon soluja,mutta kehnonlaisia aikaisemmissa hoidoissa.Jarruna oli orgalutran ja irroituksena pregnyl.Luget sitten siirron jälkeen.
MUTTA lääkäri suositteli mua käyttään lisäksi monivitamiineja (raskausmultitabs ),E-vitamiini ( itse söin vielä b-vitamiinilisää ) , primaspan (korkea hemoglobiini ja useita km.. )..olikohan siinä kaikki??? Ja sitten se että en jaksanut enää itse uskoa yhtään hoitoon vaikka lääkäri oli hyvin toiveikas..
Nii ja kalaöljytabut vielä.. :D omasta halusta.

Et melkonen arsenaali oli aina nieltävänä.Kysele vaa lisää jos kiinnostaa jokin.Pistin vaan näin yleisesti tähän nää ;)
 
mur-mur: Joo, testi näytt haaleaa viivaa ja sitten katosi... Oliskohan se oluut dpo 6?? Pitääpä tarkistaa täältä teksteistä!

Hirmusti peukutuksia sinulle!!!!!!!!!


Kaksi kertaa tänään yritin päästä sinne ärrälle ostaan niitä testejä mutta se eukko oli paikalla, joten haaveeksi jäi. Tokalla kertaa jo olin päättänyt ostaa oli se paikalla tai ei mutta, sitten multa meni pupu, myönnän!!!!) pöksyyn, kun sen naaman näin... :ashamed:

Eli ei testiä tänään... tosin sormet syyhyää kokeilla taas o-testillä.... Hitsin pimpula, pitäsköhän testata sillä ainoalla Clearbluella aamulla, ellei täti tänä iltana napsahda peliin???

Negan testanneille iso lämmin lohtuhali!!! :hug:
 
Voihan kökkö Rominas :eek: olisit vaan käynyt ostamassa niitä testejä ja jos se hirmu olisi mitään vihjaillut, olisit näyttänyt närhen värkit.. :whistle:..:LOL:

..mutta, onhan siulla se digi :) ..testaa vaan huomenna jos tätiä ei nurkilla näy:heart:++++++++++++++++++:heart:
..koskapa, saahan niitä netistä tilailtua lisää. Huomenna jos tilailet, niin tiistaina posti tuo jo kirjeen(Raskauskeiju):wave:

..mie tilailin sieltä pari puikkotestiä - nyt niitä on sen verran, että pärjään tuonne 5.8 asti(kierron loppu)..maksoivat postareineen sen 7e.

Kovasti plussatuulia siulle, Ottikselle ja hela jengenille!!:wave::heart:

Ps. mitenhän maltan olla huomen aamulla dippailemati?..
Kääääks!! :p
..odotellaan täällä poikasen simmahtamista, jotta päästään miun lahjaa kokeilemaan.. hih, hii:D
 
Ottis
Rominas Tattis :flower:! Voi ku ihkua, ett täti ei ole tullut :heart:. Testaapa o-testillä. Tai no, taitaa olla liian myöhä siihen, mutt aamulla sitten. Ja jos siltä tuntuu, niin laita vaan digi peliin. Hirmusesti pluusapuhureita sinulle :heart:!
 
Voi minuakin... :/ Pakko, Huom!! PAKKO, o-testiin pissiä, ja kaksi lähes tasavahvaa siihen napsahti!! Noh, nyt karkas unihiekat silmistä!!!

Mihin ihmeeseen olen sen kameran piilottanut!! Nyt pitäis photograaffia saada teille näytille!!
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

onlydream (37)...........kp3/23-29.......yk?....................3.
haave2010(44)..........kp4/29.............yk3(km6/10).....4./1.yht.
Mahdotontako (45).....kp4/21-29.......yk2....................1.yht.
liiza (44).....................kp10/24-27.......yk28..................4.
Tilda69 (42)...............kp?/28..............yk1...................2.
Iida-Karoliina (45).....kp17/23-29.......yk15................5./1.yht.
Ottis (43)....................kp18/25-28.......yk14................1.
Inia (43)......................kp21/26-30......yk24.................1.
mur-mur (44)..............kp21/25-28......yk15(km2/10)...3./2.yht.
Ballerina Bolero (40)..kp22/25-28......yk31.................3.
Rominas (40)..............kp26/25-27.......yk1(ku06/10)...2.
Hysteria42..................kp26/25-28.......yk4..................1.
Ämy (41).....................kp27/27-30.......yk1..................4.
Tirlittan1968 (42)......kp28/28.............yk1..................2.
haave3 (41)................kp31/28-36.......y2v...................3.
ikiemo (45).................kp38/20-50......yk?....................4.
taavi166 (38).............kp49/28-42......yk14..................3.

Kadonneita lampaitako?

nillanilla (42)...............kp?/28-33.........yk11................1.
amanta65 (44)............kp67/30............yk?..................4./1.yht.
Sariella09 (43)............kp121/40..........yk?..................5./1.yht.



RKTT

Rominas (40)...............dpo14
Tirlittan1968 (42).......dpo13
Hysteria (42)...............dpo13
mur-mur (44)..............dpo9
Ottis (43).....................dpo8

[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Hei palstasiskot :wave:

Olen tässä ollut pari päivää käymättä koneella, kun oli se vieras kylässä ja kävimme myös mökillä yms. ihanaa oli. En ole ennättänyt vielä lukea sillä aikaa tulleita viestejä. Joten pahoittelut, jos päivittyksessä on jotain pielessä :ashamed:

Ajattelin, että minun on ehkä aika luopua päivityksistä vaikka oudosti se pelottaakin, ihan kuin alkaisin liikaa luottaa, että tämä raskaus jatkuu onnellisesti loppuu asti. Etsitään siis uutta lauantain päivittäjää. Rohkaisuksi sanon, että olen tosi kömpelö tietokoneen kanssa, kuitenkin Inia laatimilla ohjeilla olen onnisutunut, vaikka en edes osaa kuvia koneelle siirtää yms. joten rohkeasti vain kokeilemaan!!!

Maanantaina alkaa työt.

Onnea RKTT:läisille ja +++++ ropisemaan!!!
 

Yhteistyössä