Huomenta naiset
Täälläpä on käyty yllättävää keskustelua... tietänette mitä keskustelua tarkoitan.. ..Hmm
Kiitos kun olette niin osuvasti siihen vastanneet. Siis kiitos minunkin puolestani :heart: !
Jälleen kerran taas olen mennyt sekaisin kuka missäkin kierron vaiheessa on ja siksi en osaa erikseen ovis - tai r-plussia puhallella. Toivottuja plussia kuitenkin puhaltelen.
Ja kiitos Ottis, mur-mur ja Inia kommenteistanne mun kirjoitukseen aiemmin. Totta on, että mies ei tietenkään voi tietää mitä mun päässä (tai mahassa. Tai tisseissä.) liikkuu ellen sitä hänelle kerro. Mutta eipä ole mieskään puhunut sanallakaan mitä hänen mielessään liikkuu, eikä kysynyt asiaasta mitään. Ajattelen asiaa niin, että jos kyseessä olis vaikka asunnon hankkiminen, niin varmasti puhuisi asiasta oma-aloitteisesti, ottaisi selvää asioista jne.
Mä kipuilin tän mun härkäpäisyyden ja puhumattomuuden kanssa aikani, kunnes eilen sitten saatiin asia puheeks. Mun aloitteesta tietenkin... (Grr). Vähän se helpotti, mutta katsotaan nyt miten tästä eteenpäin. Tuoreessa suhteessa on paljon opettelua puolin ja toisin, kun ei vielä oikein tiedä miten toinen "toimii".
Mä hihittelin täällä itsekseni yks päivä, kun mur-mur ja Ottis intoilitte testaamisesta jo 'melko' aikaisessa vaiheessa
Tunnistin siitä itseni ja mä mietin että raskaustestifirmojen myynti pysyy korkealla meidänkaltaisten intoilijoitten avulla. Kurja kuulla negatesteistä, mutta ei masennuta niistä, eihän. Varsinkaan ennen kuin menkat on myöhässä. Voiskin muuten joskus ottaa skaba siitä, kuka meistä malttaa olla pisimpään testaamatta
.
Aikaisemmin mäkin olin niiden suurkuluttaja, mutta nyt olin päättänyt olla testaamatta ennen kuin menkat on myöhässä. No niin taas joo.. Eilen torstaina (TOTT
) testasin negan (dpo 11) ja tänään (dpo12) samaten. Eihän se tietenkään mikään yllätys ollut, mutta joku masokisti sitä vissiin itsessä piilee, kun väen vängällä itteään kiusaa. Kiitos mur-mur siitä testauspäiväkalkulaattorista, se on oikeesti hyvä, vaikka harva meistä sitä kuitenkaan toteuttaa..
Oon lueskellut raskausoireista ja ainahan sitä kuvittelee niitä itselläänkin olevan. Kun mun kaikki oireet (oviksesta ja flussasta johtuvat) loppui dpo 7, siirryin sitten lukemaan oireettomuudesta, koska 'päätin' että jos mulla ei kerran ole oireita, niin se saa sitten luvan olla raskausoire
.
Tissit on ehkä kenties ihan hieman isontuneet, tai niin mä kuvittelen, mutta sehän on ihan normaalia ennen menkkoja. Ja tänään just äsken jotain hulahti housuun, ja ajattelin että nytkö se täti tuli. Ei tullu; se oli joko valkovuotoa tai aamulla saatuja simppoja. Oon monesta paikasta lukenut näistä huladuksista mitä muilla on. Mulla ei ole koskaan ennen valkovuotoa hulahdellut, ja olen ovisaikaa lukuunottamatta kuiva kuin Sahara. Siksi mulle tuli mieleen että jospa ngasta huolimatta sittenkin olisin... Mutta sitten muistin ne simot, se hulahdus oli varmaan niitä
Nyt täytyy lähteä auttamaan kaveria muutossa, mukavaa plussatuulista päivää kaikille teille ihanille naisille!
Mulla oli mielessä vielä ainakin 200 asiaa, mutta oon niin surkian hidas kirjoittelija, että en osaa tiiviisti itseäni ilmaista ja en viitti teitä ihan kauheasti pitkillä romaaneillani piinata - piinaa on meillä kullakin ihan riittävästi jo omasta takaa.
Aijoo, testasin eilen ja tänään First Signal-testillä, jonka pitäis näyttää 10 mIU/ml herkkyydellä. Koska monella on varmasti aika paljon kokemuksia sekä raskaus- että ovistesteistä, voitais kerätä ne kokemukset omiin ketjuihinsa, mitäs mieltä olisitte?