tatskattu, näin sie mm. kirjoittelit..
Ja kehitysvammaisten hoitajana valitettavasti usein törmään siihen, että ei niin hedelmällisessä iässä nainen on saanut vammaisen lapsen... enkä tarkoita nyt down lasta vaan ihan vakavimmasta päästä olevan vammaisen, eli syvästi kehitysvammaisen ja näin minä olen päätynyt sitten hoitamaan ns.itsekkäiden naisten lapsia
Tämä lause sai meistä useamman takajaloilleen!!
Miten sinä, tuntematta meistä ketään henkilökohtaisesti, voit oikiasti sanoa että olemme itsekkäitä jos halumme vielä lasta?
..ja kuten rinafina kirjoitteli miusta hyvin, me itse varmasti mahdollismamma pitkälle oman lapsemme hoitaisimme siitä "vammaisuudesta" huolimati..tiedätkös, monella meistähin on useamman vuoden yritys kuitenkin takana ja lapsi - se vammainenhin, saattaa olla osalle meistä hyvin, hyvin toivottu&rakas:heart:
V a i k k a tietenkin jokainen meistähin toivoo sitä tervettä lapsosta, niin kuin te nuoremmat pidätte monasti sitä itsestään selvyytenä - niinhän miekin 21v. kun odotin esikkkoaani.
..ei käynyt keskenmenot&vammaisuudet paljoa silloin mielessä..
Niin..se ikä&"viisaus" ei kulje aina todellakaan käsi kädessä..mutta elämänkokemus, kaikkine ylä&alamäkineen kyllä vaikuttaapi tällä ikää jo kovastikkin elämäämme kaikkinensa!!
Toki 40v tietämillä ja vanhempanakin, on erilaisia "haluja"..mutta mahdollisuus tulla äidiksi, on monelle vasta ehkä silloin toteutettavissa(miulle näin kun tapasin avomieheni 39v)sitä ennen olin elänyt sinkkuna/yh:na 17v.
..kaikenlaisia syitä on ja niitä en ala tässä erittelemään..
Teet arvokasta työtä ja jos koet sen omaksi työksesi on se hyvä juttu..meistä vain osasta saattoi tuntua vähän muulta :/
Katsoppas, pitäähän siunkin osata vastata huutoosi kun tuollaisen mielipiteesi meille tänne "mummoille" kirjoittelit..eiköstä vaan!!
..muuten..itse käyn säännöllisen epäsäännöllisesti noissa muissahin kuumeilupinoissa ja naiset - ikään katsomasti, ovat yleensä aina tsempanneet&tukeneet toisiaan!!
Plussatuulia siullehin&aurinkoista kesää!! :flower::heart: