Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:
Lämmöistä..
Niiden kuuluisi nousta muutama päivä oviksen jälkeen ja pysyä normi lämpöä korkeammalla tädin tuloon asti.
Raskautta lämmöistä ei oikkein voi ennustaa, sorry
Mutta mutta... jos niiden kerran pitäis pysyä ylhäällä, niin silloinhan siitä periaatteessa pitäis voida ennustaa ? Vaikka tiedän ettäei voi, niin silti en tajua miksi ei voi. Voi voi
- - kuulostelen täällä kotosalla olessani kyllä ittiäni KOKO AJAN!!!!!!!!!
Mä oon samanlainen. Onko kenelläkään keinoa, jolla pääsis piinasta pois. Tarpeeseen tulis
!!!
ei miunkaan mies tiedä miun kiertoja/oviksia..tajuaa sitten siitä kun alan "kyöhnäämään" ja simoja vaatimaan
..
..niin ja tädin tulon tietää hän siitä kun muutun noita akaksi..
Toki sitten tuon piinailujakson aikana miehellekin testejä nenun alle kannan arvioitaviksi, aina välistä!!
Sä et kerro miehellesi kierroistas, mutta kysyykö mies niistä?? Mitä sun mies sanoo ja miten se suhtautuu kun arvioi niitä tikkuja?
Miten teidän miehet osoittaa OMA-ALOITTEISTA kiinnostustaan vauva-projektia kohtaan? (Ei vain sitä että vain kuuntelis meidän selostuksia.)
Kuinka monen mies on:
- kysynyt kierron vaihetta?
- ilmaissut huolensa jos/kun ei ala onnistua ja vauvaa näkyä eikä kuulua?
- itkenyt??
- asettanut takarajaa?
- Ehdottanut tutkimukseen menemistä?
- Tilannut aikaa tutkimukseen (siis itsellensä)?
- Ehdottanut hoitoon menemistä ja kenties varannut ajan?
- Ottanut selvää naisen kuukautiskierrosta ja hormoneista?
- Ottanut selvää tutkimuksista, esim. sperma-analyysistä?
- Ottamut selvää adoptiosta?
- Tenyt jotain konkreettista?
- On tietoinen alkoholin ja elintapojen vaikutuksesta siemennesteeseen?
- On tietoinen kivesten kuumuudesta ja sen vaikutuksesta sperman laatuun?
- Pyytänyt teitä lopettamaan tupakanpolton ja/tai juomisen, laiduttamaan tms.
Siis, mitä miehet tekee oma-aloitteiseti osoittaakseen olevansa aktiivisesti mukana ja haluavansa vauvaa yhtä paljon kuin nainen?
Mun mies meni oma-aloitteisesti sperma-analyysiin... oma-aloitteisesti no jooo... siis sen jälkeen kun mä mainitsin että eikös oliskin viisasta tutkia molemmat heti alkuunsa, ettei mene kallista aikaa harakoille.
Mä vaan taidan olla niin kovapäinen, että mä en aio haluta vauvaa enemmän kuin mies. Mulle on ensisijaisen tärkeetä, että mies tahtoo sitä
VÄHINTÄÄN yhtä paljon kuin mä, mielumminen enemmän. Ja osoittaa sen kans! GRR! (Nyt mua alkoikin suututtaa kun ajattelen!)
Mur-mur :hug: Mä en tienny sun km:sta.. Voi kurja. Mutta nyt olet siis taas mukana ja siirtänyt sun takarajaa =) ?
Ia torstai on siis toiveikas testipäivä...
Hmm... mul olis silloin dpo 11 (kp24/25-27)... Täytyy miettiä, mutta joka tapauksessa teidän testituloksia seurailen ja jännäilen ja peukuttelen!