40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Heippa minut voisi lisätä listalle, tänään kp 18/23-25, eli viime kierto anakin oli lyhyt, eli menkat alkaa viim ensi sunnuntaina , jos alkaakseen;=))

PlussailuOnnea kaikille! :flower: :heart:

Ja plussaviivojen vahvistumisia myös! :flower:

mahdotontako :heart:
 
..täällä hiukka selkään&alamasuun jomotteleepi.. :) mitähän se tarkoittanee?.. :saint:..valkkariahin nyt enämpi kuin normisti..
Lämmöt 37C.

Testailuunhin niiiiiin pitkä aika vielä - Pläääh:eek:
..milloinhan sitä ekan dippailisi?..järkevää olisi tuonne dpo10 tietämille ensimmäinen jättää..
..vaan, eihän miulla ole kärsivällisyyttä varmaankaan:whistle: ..tosin, testejähin vain 4kpl+CB:n viikkonäytöllinen..ei noilla pitkälle pötkitä jos intoudun esim. jo dpo7 testaamaan :p

onlydream tuliko siun eka haamunen nyt eilen dpo11, vaiko tänään dpo12?
Kännystä muuten saat s.postiisi laiteltua kuvaa(jos ei kovin vanha känny) ja sitten talletettua koneellesi. Sieltä sitten vielä tänne vaikka Aijaa.comin kautta!

..helpoita olisi kuitenkin kamerasta siirto koneelle ja Aijaan.comin kautta tänne..

Eli..piuha vain kameran ja koneen väliin, kamera auki ja ei kun vaan toimeksi!! :D
..tuossapa ohjetta..
http://verkko-opas.fi/?id=19
..Ps. voit tallentaa r-testikuvan vaikka "työpöydälle" ja poistat sen sitten kun meille tänne laitellut olet!
..toki voit laitella sille tärkeälle kuvaselle ihan oman kansionhin :) tai sitten "valokuvat" kansioon jos sellainen valmiina..
 
Rominas sie kun dippailit dpo6, niin oliko se hetken näkyvä testiviiva selkeästi punertava? :)..vaiko sellainen harmahtava..
..millloinkas ajattelit seuraavan kerran testailla?..

Olisiko TOTT-päivä siihen mitä mainion?..mie dippailen silloin ekan!!!!!! :D

Kukas muu silloin tulisi kimppa testaukseen??:wave: Huhuuuuu:whistle:!!!!
 
Ottis
OD Jos teillä on suht uusi läppäri, niin siinä on todennäköisesti kameran kortille paikka sivussa. Siihen vaan kun kortin laittaa, voi siirtää kuvan vetämällä työpöydälle ja aijaan tai sekunti.comin kautta tänne ja sitten kuvan voi poistaakin. Mulla on ihan oma "dippailua"-kansio, jossa tänne laittamiani kuvia säilyttelen :). Vahvoja plussapuhureita täällä laittelen :whistle:!

Psst. Kone avaa varmasti automaattisesti jonkun ohjelman, joka siirtäisi kuvat kansioon, mutt mä laitan sen yleensä pois heti ja otan oman tietokoneen kautta kortin auki (suojattu asema e tai f) ja siitä vedän kuvan työpöydälle. Helpompi ja nopeampi niin.
 
Heiputi hei!

Mur-mur: Ihan vaaleanpunainen se viiva oli. Mietin tuossa, että jos aamulla testaisin....

Mutta täytyy kyllä sanoa, etten usko siihen ihanaiseen plussaan alkuunkaan... Oli vällyjen alla niin hiljaista Oilin aikaan... :/

Voi kökkö ku alkoi tuossa harmittaa, että töistä lähtiisä kävin vessasa... olis ollu kuuden tunnin pisukat purkkia vaille... :headwall:
 
Ottis Kiinni veti!!!:wave: ..mie vähän arvelinkin, että sinä ainahin miun kanssa testailet sitten ;)Kiva!!

:attn:ja muitahin mukaan testailemaan TOTT-päivänä!!!!!!!!!:wave:

Rominas äläpäs yhtään vähättele pupustelu kertoja!!!
..se kertahin riittää jos niikseen käy, onhan se monasti näistähin pinoista luettu!! =)
..ja jos vaal.punaista näkyi - vaikka hetkenkin, EI se tule jos ei hcg:tä ole hiukka pikkasenhin pisussa - NIIIIIN!!! :D

Miepä odottelemaan siun huomisen testausta..vai miten? :whistle: :)
..yön jäljiltä se pisu olisi "tujua"..

Ihanaisia, plussaisia unikuvia teille kaikille toivotteleepi..:wave:

:heart: mur-mur

Ps..miulla repii nivusia ja selkää.. :) mikähän lie..
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Tilda69 (42)................kp?/28..............yk1..................2.
Iida-Karoliina (45).....kp12/23-29.......yk15................5./1.yht.
Ottis (43)....................kp13/25-28.......yk14................1.
Inia (43)......................kp16/26-30......yk24.................1.
mur-mur (44)..............kp16/25-28......yk15(km2/10)...3./2.yht.
Ballerina Bolero (40)..kp17/25-28......yk31.................3.
Mahdotontako (45).....kp19/23-25.......yk1..................1.yht.
Rominas (40)..............kp21/25-27.......yk1(ku06/10)...2.
Hysteria42..................kp21/25-28.......yk4..................1.
Ämy (41).....................kp22/27-30.......yk1..................4.
Tirlittan1968 (42)......kp23/28.............yk1..................2.
haave3 (41)................kp26/28-36.......y2v..................3.
onlydream (37)...........kp26/23-29.......yk?..................3.
haave2010(??)...........kp26/29............yk2(km6/10)....4./1.yht
ikiemo (45)..................kp33/20-50......yk?...................4.
taavi166 (38)..............kp44/28-42......yk14.................3.

Kadonneita lampaitako?

liiza (44)......................kp50/24-27.......yk27................4.
nillanilla (42)...............kp?/28-33.........yk11................1.
amanta65 (44)............kp62/30............yk?...................4./1.yht.
Sariella09 (43)............kp116/40..........yk?...................5./1.yht.



RKTT

onlydream (37)............dpo13
Rominas (40)...............dpo9
Tirlittan1968 (42).......dpo8
Hysteria (42)...............dpo8
mur-mur (44)..............dpo4
Ottis (43).....................dpo3

[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.



 
:( :( ei viiva vahvistunut tänään samanlainen hailakka haamunen ja kellarikin napsahti aivan kuivaksi,mutta kuvotus on ja pysyy :x taidan odottaa kiltisti to-pe saakka seuraava testausta tai sitten tätöstä,taitaa tullaa itku pikku ilosta..
 
Ottis
OD :hug: hailakasta haamusesta, vaikka en sinuna vielä pyyhettä kehään heittäisikään, sillä onhan tässä vielä aikaa sen kunnolla värjääntyä. Toivotaan nyt suuresti ja kovasti ihanaista ihmettä vielä :heart:!

Rominas Joko olet testaillut? Tahtoo tietää ja heti, sillä en koneella tänään kovin paljon pääse pyörimään. Minäkin listan jo päivitin, kun en tälle sivulle kattonut, mutt poistin sen sitten. Plussatuulta :heart:!

mur-mur Tietäähän sen, että minä olen ensimmäisten joukossa tikkuja pisussa uittamassa. Tunnustan, ett tänä aamunakin jo tikkuun pissasin, vaikka järjen ääni korvan juurella sanoi, ettei ole mitään järkeä jos ohjessakin sanotaan, ett testi havaitsee hCG:n nousun 6-15 päivää hedelmöittymisestä ja mulla vasta dpo3 menossa :LOL:, mutt jäärä mikä jäärä ja niin puikon haaskasin eikä vastausta tarvi edes kertoa ku se on ilmiselvä =).
 
OD tuliko se haamu viiva testi aikana. Minulla oli pitkään hailakka se testi viivan väri, pp14 sitten vähän oli vahvistunut viiva ja silloin tein myös digi testin. Iso peukutus, jotta sinulla vahvistuu se väri siinnä testissä! Onko sinulla herkkiä testjä?

Minulle tulee tänään illalla se kaveri ulkomailta vieraaksi, en ehkä ennätä palstailemaan ennen la iltaa. Kaikille ++++ rikasta RKTT aikaa d =) b
 
UUSI, KESÄINEN VIIKKO ALKOI!! :flower:

onlydream älä ihan vielä luovuta, kattellaanpas tuonne kierron loppuun saakka :)
Oivikin sanoin kysyn "minkä merkkisiä testejä siulla on"?..herkkiäkö..ne eivät(yllätys yllätys) aina näytäkkään aikaisemmin/vahvemmin sitä plussaa, vaikka luulisi!!

..myös kotitestin liuskat näyttävät piiiiitkäään toisilla haamuista..

Kovasti plussatuulia siulle puhkun vieläPUUUUUUH:whistle::heart:!!!!

Oivikille mukavaista ystävän vierailua!!! =)

Rominas jokos uuden testin dippailit.. :) vielä hyvin kerkeääpi liuska/puikko saada punaista väriä, vaikka ei tänään näkyisikään!:heart:

Ottis onkos siulla "pikkasen" malttamattomampi miel, kuin miulla?.. :whistle:..hmmmm.. ;) ..nooooo, pikkasen vain :D
 
liiza Terveppä Terve!!:wave:

Kiva, jota pääset taasen kuumeilemaan kanssamme:heart:
..juuuh, miekin haluaisin olla vaikka 40v =) ..mutta ensi viikolla JO 45v!!
..muutoin ei ikä miulle mikään ongelma..se vaan, että hedelmällisyys laskeepi koko ajan iän mukaan on se ikävämpi puoli :/
 
Onnea Onlydreamille ja viivan vahvistusta !!! :)

Lyhenteistä muistan jo muutaman; ON (Omaa napaa), dpo (days past ovulation), RTTK (raskaana kunnes toisin todistetaan), eiks nii? MUtta mikä on TOTT ?
Tietääkö joku, löytyykö jostain lyhennelistaa?

ON: Ovulaation jälkeen dpo 0-6 mulla oli oireita: Nenä tukossa, aivastelu, ärtyisyys, vi*tutus ja väsymys. Ai niin, ja pientä nippailua mahassa.

Dpo 7 ei ollu enää mitään muuta kuin vähä väsytti ja lämpö noin 37,2 (flunssa jatjuu).
Tänään Dpo 8 ei ole enää väsymystäkään. Vain lämmöt ja iso harmitus jo valmiiks; en mä raskaana ole! Oviksen jälkeisen viikon olin kaikkine (flussa!)oireineni aivan varma että nyt tulee kaksoset (gyne näki molemmilla puolilla follikkelin olevan tulossa).

Silloin vuos sitten kuumeillessani "oireilin" paljon enemmän ja testailin ahkerasti, mutta aina se oli nega. Oon nyt päättänyt hartaasti (yrittää ) olla testaamatta ennen kuin menkat on viikon myöhässä, ainakin!

Tulipa just mieleeni, että mitäs jos kaks eri munasolua hedelmöittyy ja toinen niistä kiinnittyy, mutta toinen ei.. Onks silloin tilanne, että menkat tulee JA on raskaana? Eihän nainen sit periaatteessa voi ikinä tietää onks se raskaana vai ei vaikka menkat tulis. Mä en tajua! :eek:

Ja entäs nää lämmöt sitten? En tajua niitäkään. Koskaan ennen en oo niitä mitannut, mutta nyt kun oviksen jälkeen tuli flunssa, ihan mielenkiinnosta mittasin ja jatkoin. On joo koholla vielä, mutta eipä ole flussakaan kokonaan pois. Mutta siis; voiko niistä lämmöistä päätellä onko raskaana vai ei? Josain luin, että jos lämmöt ei laske menkkojen alkamisen aikoihin, se olis merkki raskaudesta? Eli kääntäen jos lämmöt laskee paljon ennen menkkojen alkamista, ei oo raskaana? On tää niin vaikeaa.

Miten te, rakkaat kanssakuumeijijani pidätte päänne järjissänne oviksen jälkeiset kaks viikkoa? Mä en oo töissä ja mulla on aivan liian paljon aikaa pohtia. Ei auta vaikka kuinka päätän olla ajattelematta, joka viiden sekunnin välein päässä pyörii vain oireiden tai niiden puuttuminen..

Miehelle en oo puhunu näistä ajatuksista, oireista ja niiden loppumisesta mitään. Ajattelen, etten halua piinata sitä, vaikka toisaalta yksin kärsiminen johtaakin sitten umpimielisyyteen ja loukkaantumiseen, jota yritän peitellä. Ihme kierre.

Ja toinen syy puhumattomuuteeni on se, etten koe miehen olevan yhtä 'inessä' tässä jutussa kuin mä. Oon vähän loukkaantunut, koska se ei ole oma-aloitteisesti puhunut asiasta, ei kysynyt mun kierrosta mitään, ei ole ottanut asioista (siis hedelmöittymisestä, munasolun kulkeutumisesta, kiinnittymisestä, naisen hormonitoiminnasta ym.) selvää.. Tuntuu kuin se ei oikeesti tajuasi, että mulla on häneen verrattuna (se on 36) about viimeiset hetket meneillään. Se on tosin kauniisti sanonut, että jos ei lasta tule, niin sitten voidaan adoptoida tai jotain, että mä olen hänelle se tärkein, että en ole hänelle vain maha. Kauniisti sanottu, mutta ei se taida hoksata, että adoptioonkin alan olla aika vanha (ja meillä vasta 5kk nuori suhde ja adoptio on iso prosessi ja mä en edes tiedä olisko musta siihen).

Flussa ja odotuksen odotuksen raastavuus; kärttyisyys, alakulo, masennus, stressi, loukkaantuneisuus ym. on aiheuttanut myös sen, että seksiä ei tee mieli. Ja nyt kun on jo yhdeksän päivää edellisestä rakastelusta, huomaan kuinka se etäännyttää. Meillä on siis aika uusi suhde ja tässä vaiheessa tuo 9 päivää näyttää etäännyttävän enemmän kuin vakiintuneemmassa vaiheessa. Ainakin mulla näin. Huima ero ovisaikaan, jolloin olin miehen kimpussa aamusta iltaan ja rakkautta ja hellyyttä riitti ja piisasi ja mul oli vaan vaaleanpunaiset prillit. Nyt on peililasit, jotka ei päästä mitään valoa sisään, eikä mua voi nähdä. Oviksen jälkeen oon nyt tavallaan kääntynyt täysin itseeni päin.

Ottis ja mur-mur ja muut, miten te jaksatte? Tiedän, että monilla on yrityskertoja takana jo vaikka kuinka monta ja kaikenlaisia mies-ongelmiakin/ongelmamiehiäkin on (niinku nyt esim. Ottiksen höntti-mies, joka ei hoksaa antaa oikeeseen aikaan tarpeeks).

Ajattelin laittaa itsellelleni jonkin takarajan. Esim.: jos en nyt oo luomusti raskaana, yritetään elokuussa ja syyskuussa inseminaatiolla. Jos ei sittekään onnistu, niin lokakuussa pistän hanskat tiskiin ja ilmoitan miehelle, että siitä ei koskaan tuu isää (siis ainakaan mun kanssa). Ja lokakuusta eteenpäin me joudutaan joka tapauksessa olemaan miehen kanssa eri maissa 2-6kk).

Johan tästä ON-romaani tuli, suokaa anteeks :(

Toivon plussia ja viivojen vahvistumisia kaikille :heart:
 

Yhteistyössä