40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
mur-mur Kiitos :flower:! Vaikuttaa vain siltä, ett miestä ei nappaa pätkääkään eikä huvita minuakaan alkaa vonkaamaan :ashamed:! Meillä oli sellanen reilun tunnin kestoinen ukkosmyräkkä ja vettä tuli ku aisaa, nyt on kivan lepposa olo.

Oivikki Kiitos RKTT-toivotuksista, mutt katellaan nyt pysyttelenkö tuolla listalla vaiko en. Huonolta näyttää. Muniksia pakottaa niin maan perusteellisesti ja limatkin olis hyvät, mutt ei auta itku markkinoilla.
 
Voi kökkö sentäs Ottis :( ..ymmärrän hyvin, ettet viitsi alkaa vonkaamaan..
..vaan älä vielä luovuta, tänäänhän vasta ovis+..ja teillä viimeikskin riitti kerta pupustelu siihen haamuplussaan! :wave:
..jospa nythin ja kestävä sellainen:heart:..

Mie hikoilen/kuumottelen täällä kun pikku possunen - lämmöt poppasi 37.1 ja ovis sit mitä ilmeisemmin oli!!(aamulla lämmöt 36C)

Jännästi tuntuu kipeä kohta oikealla muniksissa..jos sellainen ihme kävisi että plussaan, niin luulenpa silloin munarakkulan puhjenneen juurikin tuolta oikialta puolen! =)

Voi että minnuu taas jännittää ja odotukset korkialla(jälleen kerran).. :saint:..pakko vain uskoa&toivoa, muutoin ei tätä jaksaisi!!
 
Toivottelen vielä täältä suloisia unikuvia kaikille!!:heart:

..pupustelut jäi nyt tältä iltaa..en jaksanut/kehdannutkaan alkaa miestä "painostamaan" kun niin oli naatti poikki reppana..näillä simoilla mennään ja katotaan kuis käy!! :) ..

..avasin yhden olusen ja nautin sen hartaasti&nautiskellen - Nati nati:wave:
 
Ottis
mur-mur Kiva 'nähdä' sut noin toiveikkaana. Paljon onnenkantamoisia sulle lähettelen ja plussatuulia puhaltelen :whistle:+++++++++++++++++++++++++++++++:heart:!!

Minä kiehun ja kihisen omissa limoissani. Olen niin raivoissani, ett sitä ei voi ymmärtää kuin just saman kokeneet. Mies on nukkunut jo tunnin eikä tehnyt elettäkään siihen suuntaan, ett oltas jotain puuhailtu. Ei ymmärtänyt, vaikka suoraan suomeksi asiasta sanoin. Kolmatta iltaa oikealla puolella muniksessa juilii ja paukkuu niin, ett siellon varmaankin suurfolli kypsymässä ja täällä vain pihtaillaan :'(. Olen niin katkera, ett tekis mieli mennä repimään mies sängystä ja antaa hänen kuulla kunniansa. Ei senkään tarttis nukkua jos mä en voi edes kuvitella nukkuvani koko yönä :headwall:.
 
Ottis
Alkaa muuten olla huolestuttavan paljon listalla noita pitkäkiertolaisia. Missä ovat ja mitä kuuluu liiza, Rinafina, nillanilla, amanta65 ja Sariella09?? Pitävätkö luvut paikkansa vai onko vain tullut kirjausfiba?

taavi166 Mitkäs ovat fiilikset Kierto näyttää olevan lopuillaan, oletko testaillut? Saaks plussatuulia toivotella :heart:?
 
Ottis
Minä täällä taas. Kyllä se LH-huippu eilen oli, sillä o-testi näyttää tänään tältä http://sekunti.com/upload/img/36366IMG_5015.JPG

Minä olen niin kertakaikkisen pettynyt ja katkera, ett jos osaisin itkeä, niin itkisin :'(. Miehelle laitoin aiemmin viestiä, ett vois jättää ruokatunnin väliin ja käydä jörnäsemässä. Ihme kumma vastasi, että "tuu sitten toimistolle". Puol vuotta sitte olisin vielä mokoman tehnyt onnesta soikeana, mutt nyt jäin täyttelemään sudokuja. Mies soitti nyt sit noin puol tuntia sitten ja kysyi, että olenko tulossa. Sanoin, että en ja niin hän lähti syömään. Koskaan ennen mulla ei ole ollut näin pitkään näin selviä ovisoireita ja tietty uskon, ett siellä muhii nyt se vuosisadan follikkeli ja sitten en saa simppasia :headwall:. Tämä on niiiiiiin väärin, niin väärin :headwall: :headwall: :headwall:.
 
Ottis
mur-mur Kiitos :flower: :hug:! Olen nyt niin pyörällä päästäni, ett toisaalta tekis mieli vain painua nukkumaan ja unohtaa tämä kaikki, toisaalta tekis mieli purkaa tää raivo johonkin, mutt mihin? En jaksa, en viiti, en halua.
 
Voi itkujen itku Ottis :'( :(..tiedän siun fiiliksesi täysin kun itselläni talvella vähän samanmoinen tilanne oli.. itkuhan siinä miulla pääsi ja viha miestä kohtaan kova silloin..katkera olin..

En osaa kuin lohdutella täältä virtuaaliseti :heart::hug::heart:
 
ON hieman..

Aamupäivällä iski aivan yllättäin hirveän kova kipu kohdun/munisten kohdille :eek:
Nämä kivut olen AINA yhdistänyt yleensä munarakkulan puhkiamiseen. Ke-To oli kovaa tylppämäistä kipua ja siellä mitä ilmeisemmin folli aivan puhkiamisillaan - siitä kipu..nyt tänään sitten puhkesi.

Lämmöt oli aamulla vain 36.2..eilen illasta 37.1..taisi vaan lämpöjä hetkellisesti nostaa eilen "joku"..

Toivottavasti miehen siimahäntäisiä virkeänä siellä polskuttaisi uida, vajaan 2vrk:n jälkeen pupustelun..


Kesäisiä plussatulia joka mökkeroiseen!!!:wave::heart:

Ps. Kipu alavatsalla vielähin, vaikka kovin jo hellittikin - tuntui aivan peppureiässä saakka :x ..molemmin puolin munasarjoja vaan jomotteleepi..tämäpäs nyt on pitkäkestoinen..ei kyllä normisti ole näin :| taitaa ikä tehdä tehtävänsä jo.
 
Moikka! Pääsinpäs piipahtaan täällä... ihan pakko päästä nimittäin.... Teinpäs ihan piruuttani r-testin jo näin aikaisessa vaiheessa ja en olut uskoa silmiäni... kaksi viivaa!! Paniikissa aloin haeskelemaan kameraa, jotta voisin todistaa, etten hullu olemattomia näkevä ole. Kameraa en löytänyt ja SE viivakin katosi testistä... Siispä kysymys kuuluu: Olikohan testi viallinen?? Onko muille käynyt noin, että testiajan jäkeen häipyy pois??
 
Tulimpa moikkaamaan;=)

Ottis: vielä ei ole varmaan liian myöhäistä, kun mies tulee kotiin, hyppää kimppuun;=))

Rominas: Joissain testeissä ensin tulee molemmat viivat ja sitten toinen viiva kuivuu pois tai sitten molemmat jää, toivottavasti kuitenkin enteilee plussaa sinulle!

Oma napa toinen kierto, kun ovis ollut todella aikaseen jo noin kp 7-10 välillä....saa nähdä tuottiko tulosta;=)

PlussailuOnnea kaikille! :heart: :flower:

mahdotontako :heart:
 
Siis Rominas..IHANAAA!!!!! =)

Älähän huoli vielä, teit testin niiiiin aikaisessa vaiheessa ja hcg:tä pikkasen vasta erittynyt pisuun(ja vielä päivä sellaiseen), varmasti viiva vahvenee pysyväiseksi parin päivän sisään!!!!!=) :heart:

Voi miten ihana juttu jos näin nopsaan nyt tärppää siulla :)
 
Ottis
Rominas Kyllä se viiva vielä siihen testiin tulee ja jää pysymäänkin. Mulla on kerran käynyt noin, ett viiva näkyi aivan selvästi ja sitten se häipyi yht'äkkiä ja jäi haamuilemaan. Kyllä siellä sun kohdussa jotain tapahtuu. Plussatuulta :heart:!

Mahdotontako Kiitti tsempistä :flower:! Sullapa on lyhkäsiä kierrot olleet, mikäs kp sulla nyt on? Milloin päästään sitä ei niin mahdotontako jännäämään :heart:?

Sen puoleen olen katkera, että jos mies lasta tosissaan haluaa, vaivautuu hän myös useammin kuin kerran oviksen aikaan pupuilemaan. Raivoissani lähdin lopulta ajamaan toimistolle. Mies ei heti paikalla ollut, mutt tuli viiden minuutin sisään kun soitin ja silloin jo kihisin niin, ett miltei olisin voinut listiä koko miehen. Tuli halimaan ja mä sähisin, että "Painu siitä sisälle, ett saat kuulla elämäs saarnan!" ja mies luikki nöyränä sisälle. Niinpä sitten saarnan pidin, mutt se ei kovin tehokas ollut, sillä en todellakaan enää löytänyt sanoja, vaan itku oli ihan tulla. Mies kysyi sitten lopulta, ett "Onko se nyt sitten liian myöhästä?" ja minä sanoin, että kyllä vaikka teoriassa tiedänkin, ett näin ei välttämättä ole, mutt liian myöhäistä oli siihen, ett olisin saanut sisääni ns. uunituoreita simppasia, enkä taas vähintäänkin 9 päivää pusseissa lilluneita :(.

Me siis pupuiltiin toimistolla ja siitä oli romantiikka kaukana. Mies ei sängyltä noustessaan uskaltanut edes suudella, vaikka meinas, vaan lopulta puristi kättä kuin vieras konsaan ja sanoi kiitos. Naurattas, jos en vieläki olis niin vihainen :headwall:.

Ei tämä sota ole tässä vielä, vaan pidän huolen, ett mies saa totisesti tänään kuulla kunniansa ja oikeastaan toivon, ett tästä panosta ei edes sitä haamusta tulisi, sillä miehen ei tarvitse todellakaan kuvitella, ett kertapanolla näistä jutuista selviää, grrrrr..

Ja jos tästä tärppi tulisikin, niin olispahan lapsen alkuunsaanti ainakin ollut ikimuistoinen.

mur-mur Meillä taitaa molemmilla olla vähän hormonimyrskyä, ku mullakin on näitä tuntemuksia ollut jo neljä päivää. Välillä tuntui kipu muniksessa hellittävän, mutt siellä se on vieläkin. Toivon nyt puhkeamisen tuntevani, ett tiedän onko tosissaan pienintäkään toivoa. Minä nimittäin hullun lailla uskon, ett mun ukon simppaset vaativat pikkasen tavallista enemmän aikaa uiskennella asemapaikalle ja valmistautumiseen ;).
 
Ottis
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Tilda69 (42)................kp?/28..............yk1..................2.
Iida-Karoliina (45).....kp9/23-29.........yk15................5./1. yht.
Ottis (43)....................kp10/25-28.........yk14..............1.
Inia (43)......................kp13/26-30......yk24.................1.
mur-mur (44)..............kp13/25-28......yk15(km2/10)...3./2. yht.
Ballerina Bolero (40)..kp14/25-28......yk31.................3.
Rominas (40)...............kp18/25-27......yk1(ku06/10)...2.
Hysteria42..................kp18/??.............yk4..................1.
Ämy (41).....................kp19/27-30.......yk1..................4.
Tirlittan1968 (42)......kp20/28.............yk1..................2.
haave3 (41)................kp23/28-36.......y2v..................3.
onlydream (37)...........kp23/23-29.......yk?..................3.
haave2010(??)...........kp23/29............yk2(km6/10)....4./1.yht
ikiemo (45)..................kp30/20-50......yk?...................4.
taavi166 (38)..............kp41/28-42......yk14.................3.

Kadonneita lampaitako?

liiza (44)......................kp47/24-27.......yk27................4.
Rinafina (44)...............kp47/31.............yk3..................6.
nillanilla (42)...............kp?/28-33.........yk11................1.
amanta65 (44)............kp59/30............yk?...................4./1.yht.
Sariella09 (43)............kp113/40..........yk?...................5./1.yht.



RKTT

onlydream (37)............dpo10
Rominas (40)...............dpo6
Tirlittan1968 (42).......dpo5
mur-mur (44)..............dpo1
Ottis (43).....................dpo0

[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

 
Ottis kylläpä se meidänhin lemmiskelystä on monasti romantiikka kaukana, enempi sellaista p****kelua :/ ..nyt viime aikoina olen tosin nauttinut enämpi :)

Toivon tämän p**on riittävän siihen ylläri pylläriin siullahin:heart:
..vaikka tilanne oli/on mikä on, se vaavi olisi varmasti siulle paras lahja:heart:

..miulla nämä kipuilut jatkuu ja välillä vihlaisee kipeästikkin :x ..huonoa oloista pukkasi myös..pakko ottaa nyt Panadolia jotta jaksaa alkaa pakata kamoja reissuun..
 
Ottis
mur-mur Niin oliski. Kiitos sulle tsempeistä taas kerran. Sä oot ihuna ihiminen :hug:. Miehen vielä tänään luokalle otan ja jos ovis kovin viipyileepi, saa mies luvan myös sovintoseksiä harrastaa tänään tai huomenaamuna. Ihan siis vaan periaatteen vuoksi, ett yhdellä panolla hän ei tästä pääse, perkkules :headwall: :LOL:.
 
Ottis
mur-mur Onnistunutta pakkailua sinulle ja ennenkaikkea rentouttavaa viikonloppua systerin seurassa grilliherkutellen :wave:!

Muhun iski totaalinen uupumus ja tekis mieli mennä päikkäreille. Sen taidan tehdäkin. Jaksan sitten koulata miestäkin paremmin.
 
Oho Rominas, toivottavasti pysyvät viivat testissä!!! Peukkuja paljon!! :flower:

Murmur mehevää alkionkasvatusviikonloppua :D toivotaan että se alku on sinne pyrähtänyt ja jumittunut tai jumittunee näinä päivinä!

Ottis Pikku päikkärit tekee hyvää (nimim. kokemusta on joka päivältä nykyään) ja illalla sit annat äijälle kyytiä oikein emännän kädestä :D

mahdotontako sulle myös paljon onnenpuhureita testipäiville :)

Minä vaan nukun ja makaan ja nukun. kamala väsytys ja kun on kokoajan niin kuuma ettei voi nokkaansa ulos pistää, kertakaikkiaan tuo lämpö saa oksentamaan jos tuonne menee. Sisällä sit makaan tuulettimen vieressä ja yökkäilen tasaseen tahtiin, tosin pönttöä ei oo tarvinnu halata vielä. hyvä niin.

kaikille oikein mehukasta viikonloppua toivottelen ja paljon plussapuhureita! :heart:
 
Tirlittan1968
No onpa se Ottiksen mies pihtari! On se kun kerran kuussa sois ajallaan antavan mutta ikävää kun joutuu ruinaamaan niitä simppoja. Toivottavasti sieltä nyt olisi simpat saatu juuri oikeaan aikaan. Mur- murilla onkin ollut oikein kunnolla panoja simppatilille :D ja nyt on kiva sitten rktt listalla jännitellä.
Minulla kun on käytössä se "muumimuki" menetelmä eli minulla on simpanluovuttaja joka käy ovisplussan aikaan rykäisemässä lastinsa mukiin. Yksi tärppi tosiaan tuli joka meni 10v kesken, mutta uutta siis yritetään samalla menetelmällä.
Oikein mukavaa perjantai-iltaa kaikille ja eiköhän se Rominaksen viiva ala vahvistumaan. Mulla on sellainen kutina että tämä on hyvä + kuukausi.
 
Ottis
Tirlittan1968 Sulla on hyvänkuuloinen menetelmä. Tuolleen se olis paljon lunkimpaa ku sopimus pelaa. Plussaonnea sullekin :heart:!

LB Kiva, ett sulla on huono olo. Eiku oikeesti, ei varmaankaan ole kivaa ku on kuuma ja aina vain tekee pahaa :(. Ootko saanut miten syötyä? Miestä jo vähän rökitin, kun tuli kotiin. En ihan ehtinyt nukahtaa.
 

Yhteistyössä