40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Täällä koskee niiiiin maan kovasti muniksiin, auts auts!!!! |O

..ja mies väsy kun tuli töistä..niin aina :(..kunpa nyt illaksi virkistyisi hieman..kyllähän tämä on sellaista kun ei aina satu nämä "haluamiset" yksiin..vaikka meillä on nyt ollutkin viime aikoina "hywä putki" päällänsä :)
..mutta ei hedelmällinen kummiskaan sitten..

..nyt se ukko ryökäle tuolla pihalla uutta ajopeliä vaan raassaapi!!!..ja minua ei jaksanut - PÖH!!!:eek:..:D
 
Ottis
mur-mur Vähän on samat fiilikset täällä. Munikset paukkuu ja tisseihin sattuu niin maan perusteellisesti, mutt ukko ei ole montaa sanaa sanonut sitten kun tuli töistä. Just äsken kysyin, että mitä mököttää ja siihen sanoi, ettenhän minäkään ole sanonut mitään. Sanoin, ett kaiken mitä on tapahtunut olen kertonut, mutt ett ei voi paljoa kuulua, kun olen päivät täällä yksin enkä ketään kuule enkä näe. Kolmas päivä yksin kotona ja olen jo ihan helisemässä pitkästymisen kanssa :headwall:. Enkä miehelle ole viittinyt pupuilustakaan mitään sanoa, ku yritän tässä nyt saada itteäni ns. innostumaan :LOL:.
 
Ottis
Anteeks palstahäiriköinti, mutta voi Viulu sanon minä. Mies kyllästyi kotielämään kahdessa tunnissa niin, että päätti lähteä mökille nurtsia leikkaamaan. Sanoin, että jää sitten samantien yöksi, mutta muista vetää ainakin käteen, ettei pääse siemenet pilaantumaan. Tässä sitä ollaan tän vireän seksielämän kanssa taas :headwall:. Pitäis olla lähemmäs 40 astetta lämmintä, että miestä petipuuhat yhtään kiinnostais. Itse hän lomalla sanoikin, ett hänellä lämpimässä jöpsöttää herkemmin. Juu ja minä purin hammasta ku piti sietää toisen hikistä olemusta päällään, allaan ja miten milloinkin :LOL:. Huokausten huokaus, eipä taas auta kuin laittaa vaan jäitä hattuun ja suostua ajattelemaan, ett tässäpä oli tämä kierto taas.
 
Ottis voihan perskules tuota siun miestäis :eek:

Olisiko iiiiiihan mahdoton ajatus, että menisit siekin sinne mökikille perästäpäin?.. saunoisitte ja uisitte, rentoutuisit..sitten k e n t i e s, voisi "kaveri" olla otillaan!!! :D

..tämä vaan ehdotus ja ihan fiilistesi mukaan tietty menet..ukko mokoma voisi vaan yllättyä!!! ;)

Mie lähden kans nyt saunomaan, että saapi pikku kaverin ajoissa nukkumatin maille - mikäli miestä vähän meinaan "hyvänä pitää" tänään..ja hän minnuu.. :p
 
Ottis
mur-mur Niinhän se ukko lähtöä tehdessään kyseli, että mikä päivä on ja ku kerroin, että keskiviikko, sanoi sen olevan saunapäivän, mutta ku sekin pisti niin päähän ku on tuollanen vanha jäärä, ett just K E S K I V I I K K O on se S A U N A P Ä I V Ä. Minähän ennen vanhaan saunoin jok'ikinen ilta ja ukko muistaa kyllä muistuttaa, ettei ole keskiviikko jos vaikkapa tiistaina saunan lämmitän ja tässä pyhässä vihassani päätin nyt, etten lämmitä täällä kotonakaan saunaa, vaan saa mies saunoa ihan itsekseen.

mur-mur Ajatus oli siis tosikaunis, kiitos siitä :flower: ja ihan varteenotettavakin jos en sattuisi nyt olemaan niin kyllästynyt tähän vääntämiseen. Enhän minä viimeksikään sitä piliä saanut keskiviikkona, vaikka piti, mutt sattumoisin ei ollut päässyt ruuti sunnuntailta pilaantumaan ja sen haamusen sitten kuitenkin kahden viikon kuluttua sain. Kiukuttaa vaan nyt kun mies ei sitten millään ota tajutakseen, ett niitä simppasia ei pitäis siellä pussissa kovin kauan virutella ja jos edellisestä pa**sta on jo viikko, niin luulisi silloin jo normaalia miestä vähän haluttavankin. Vaan ei mun :headwall:.

Oli miten oli, mutt kaupassa kävin ja hain itselleni pari sidukkaa, mutt sit tein kuitenkin digitaalisen r-testin ja tietenkinhän se 'ei raskaana' näytti. Mutt ajattelin pelata varman päälle ku eihän sitä koskaan tiedä menkoistakaan varmaksi onko ne totta vai ei. Mulla ne nyt totta oli, mutt tavallaan sain kieroutunutta mielihyvää digitestin tuhlaamisesta pelkkään vi**tukseen :LOL:.

Pupuiluonnea :heart: :heart: :heart:!!!
 
Voi Ottis:hug:ymmärränhän mie tuon siun ajatuksen juoksun aivan täysin ja täällä myötäelän, uskotkos!!? :heart:
..ja eihän sitä nainenkaan ihan k a i k k e e n taivu, vaikka paljon kestäähin!..

Kiitos pupuiluonnen toivottamisesta :)
..sain&annoinhan mie:saint:
..nyt siimahännät ui siellä missä pitääkin!!(toivon mukaan)

Vaan kyllä se teki miullehin tiukkaa, mutta kun sitkiä olin ja suostuttelin(ahdistelin?)aina vaan ja AIVAN miun tapojeni vastaisesti, niin jonkin sortin "laukaus" miehestä lähti:whistle:

Toivottavasti olis sitä kuivaa ruutia?..eikös se juuri ole sitä syttyvää!!?..vai mitens se meni.. :p

Nyt mie toivottelen Ottis siulle rentoista iltaa ja kyllä se miullehin olisi maistunut siidukka saunan&na**nin päälle ;) mut mehua vaan lipittettelen.

Jospa se miehekkeesi ymmärtäisi jotain siulle antaa tällä kierrolla kuiteskin?..siemeniä?..KYLLÄ KIITOS!!:D

Kauniita unosia kaikille ihanaisille!!:wave::heart:

Ps. Jokohan onlydream testailee TOTT-päivänä, huomenna?.. =)
 
Ottis
mur-mur Suurkiitokset symppauksesta! Pääasia kierron tässä vaiheessa kuitenkin, ett sinä sait niitä simppasia :heart:! Join sitten vähän muutakin kuin kaksi sidua, kun niin jurppi ja aamusta meinasi olla vähän paha olo ja morkkis varsinkin :ashamed:. Kaikenkukkuraksi löysin kissareppanani aamulla saunanikkunalta hyvin huonossa kunnossa. On kai joutunut tappeluun ja kohtapian lähden kaksosveljeni kanssa viemään sitä lääkäriin. Ei kärsi reppana liikuttaa jäseniään yhtään ja verta tuli varmaankin suusta aamulla, kun ei ulkoisia vammoja näy, karvaa vaan lähtee kamalasti. Palaan siis päivityspuuhiin myöhemmin. Pääsi se päivän toinen pisukin lirahtamaan pönttöön, joten o-testikin saa vielä odottaa.
 
Huomenia!

TOTT päivän kunniaksi testattu ja negaksi se pitänee tulkita :/ aamulla 5 den aikaan purkkiin pissasin ja tein testin, no en sit unen pöpperössä jaksanut odottaa tulosta ja kun parin tunnin päästä katsoin siinä oli koko kontrolli alueella punaista,punaisen viivan lisäksi joka ei ollut kuitenkaaan normi paikallaan,on tämä kans yhtä souta noiden kanssa :headwall: viime kierrossa ei ollut oikealla ajalla testejä nyt tämmöistä... no huomenna uusisksi.

 
Ottis
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Tilda69 (42)................kp?/28..............yk1..................2.
Iida-Karoliina (45).....kp7/23-29.........yk15................5./1. yht.
Ottis (43)....................kp9/25-28.........yk14................1.
Inia (43)......................kp12/26-30......yk24.................1.
mur-mur (44)..............kp12/25-28......yk15(km2/10)...3./2. yht.
Ballerina Bolero (40)..kp13/25-28......yk31.................3.
Rominas (40)...............kp17/25-27......yk1(ku06/10)...2.
Ämy (41).....................kp18/27-30.......yk1..................4.
Tirlittan1968 (42).......kp19/28............yk1..................2.
haave3 (41)................kp22/28-36.......y2v..................3.
onlydream (37)...........kp22/23-29.......yk?..................3.
haave2010(??)...........kp22/29............yk2(km6/10)....4./1.yht
ikiemo (45)..................kp29/20-50......yk?...................4.
MrsBree (40)...............kp33/28-3?.......yk3..................6./2.yht.
taavi166 (38)..............kp40/28-42......yk14.................3.
liiza (44)......................kp46/24-27.......yk27................4.
Rinafina (44)...............kp46/31.............yk3..................6.
nillanilla (42)...............kp?/28-33.........yk11................1.
amanta65 (44)............kp58/30............yk?...................4./1.yht.
Sariella09 (43)............kp112/40..........yk?...................5./1.yht.



RKTT

onlydream (37)............dpo9
Rominas (40)...............dpo5
Tirlittan1968 (42).......dpo4
mur-mur (44)..............dpo0
Ottis (43).....................dpo-1

[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

 
Ottis
OD Jospa se siitä selkeäksi plussaksi muuttuisi. Mulla tuolla Kreikanmaalla testi teki ihan samaa viime maanantaiaamuna. Välittömästi värjäsi koko testialueen punaiseksi ja kun aikani jaksoin odotella, muuttui se sitten viivanpaikaksi. Se oli tosin päivän toisesta pisusta tikkuun väkisin muutamasta tipasta lirutettu testipissa :). Plussaa sulle kovasti toivon :heart:.
 
Ottis
Eiköhän tämä ovisplussa ole http://sekunti.com/upload/img/33885IMG_5003.JPG
Tosin toivon, ett se huomenna vielä vähän vahvistuu, mutt tänään ei auta kuin mies kellistää tuntu miltä tuntu. Ja oikealla puolella muniksessa tuntuu kyllä.
 
MrsBree siekö olet pieniin päin?..voi miten nopsasti tärppäsi - Onnea ihan hurrrrrjasti!!!:wave::heart::flower:

Onlydream miulla mennee aina koko testialue testistä punaiseksi ja sitten siitä vaalenee hitaasti..ja tuo controll viiva ei aina ole JUURI samassa kohden joka testissä!!..olen näin huomannut, vasitenkin puikkotesteissä.

Parempaa onnea suraavaan testaukseen:heart:++++++++++:heart: !!!

Ottiksella miusta selvä O+!!! =)
..voi siun kisu parkaa, toivottavasti ei ole mitään vakavampaa.. :(
 
Dippailin itsekkin vielä tuossa äsketäin O-testin ja hailumpi on jo viivanen, joten eilinen testaus pitää kutinsa!

Tylppämäinen jomottelu jatkuu alamasulla, ehkä hieman enempi oikealla. :x



Aurinkoista&plussakasta päivää kaikille!!!=) :heart:

Ps. Mies meillä on valitellut huono unisuudestaan..aamulla kuitenkin mainitsi, miten oikkein hyyyyyvin oli viime yönä nukkunut!!!=)
..niinpä, pussukat tyhjinä paremmin unukka maistuupi.. :LOL:
 
Ottis
mur-mur Kiitos tulkinnasta :). Minä olenkin nyt sitten päättänyt, että kun mies tulee kotiin, hänelle kaunistelematta sanon, että nyt pitäis jörniä ja sit katotaan kuin käy.



Kisulille laitettiin tipassa nestettä ja kipulääkepiikki, jonka pitäis vaikuttaa vuorokauden ajan. Mitään varsinaista vammaa ei löytänyt lääkärikään, mutt kun kissan kivuliaista kävelyä videoin ja sitä uusiksi kattelin, huomasin sen aristavan varsinkin oikeata etutassua. Muuten on vaan sitten kauttaaltaan niin kipeä, ettei kovin jaksa eikä halua liikkua, mutt kyllä se siitä toipuu ja jos kipuilu jatkuu lupasi lääkäri laittaa reseptin apteekkiin, ett saadaan lisää kipulääkettä.

 
Ottis siun mieheesi tepsii ehket juuri parhaiten tuo "suora" puhe..eli "piliä ja vähän äkäseen - hooopi, hopi nyt"!! :D ..ei mitään vihjailuja, ei ei..

Nuo kisulaiset kyllä paranevat yleensä aika nopsaan noista yhteenotoistaan, jonkin aikaa kuitenkin nuolevat haavojaan. :)
 
Arvatkaas..mie tilailin Vauva lehden Elokuun alusta tulemaan kun oli tarjous puoleen hintaan 18.70e/6kk :whistle: :)
..on siis kyse kestotilauksesta mutta mie "tarvittaessa" perun sen sitten..toivottavasti ei tartteis:heart:
Tilaajalahjaksi valitsin muumi mamma mukin.

Miulle tuli pitkään Vauva, sitten Meidän Perhe ja viimeiksi KaksPlus -lehti..lopettelin sitten tilauksen tuon km:n jälkeen:ashamed: ..vaan nyt olisi taasen kiva kattella/lueskella vaavi aiheisia juttuja :heart:
 
Tirlittan1968
Ottis kyllä noi viivat melko tasavahvoilta näyttää joten teillä varmaankin jörnitään sitten
illalla. :LOL: Hyvä että kissa sai lääkkeet on ne aika sitkeitä elukoita. Mun kisupentu 11kk tippui ikkunasta keväällä ja kerrostalon 3s oli korkeus. Kovasti arasteli oikeaa lonkkaa ja kyykkäsi kävellessään monta viikkoa mutta ei ollut murtuman murtumaa kun lääkärissä käytiin.
 
Ottis
Tirlittan1968 Kiitos vahvistuksesta :flower:! Juu, niin muniksissa tuikkii, ett tekis mieli miehelle jo viestiä laittaa, ett tarttis tulla kotiin ajoissa.

Kovia on sinunkin kissasi kokenut. Tuo mun katti on vähän sellanen pehmo kolliksi ja yleensä pyrkii taisteluista pois ja mua tietty harmittaa hurjasti, etten ole yöllä nujakointia kuullut, mutt ei voi mitään. Tuli niillekin tirsoille hintaa lekurikäynnin myötä 67 euroa :|.Sain itsekin samalta irtokissalta 'köniini' toissailtana ku yritin hätyytellä sitä pihasta pois meidän maammanpoikaa kiusaamasta.

mur-mur Nyt on sellaiset merkit ilmassa, ett sun ei tarvitse sen lehden kestotilausta perua. Niin ahkeraan te olette pupuilleet, ett varppina onnaa. Näin minä ainakin toivon :heart:!
 
Toivon kyllä miekii niin maan kovasti nyt, että se plussa miulle ilmestyisi testiin parin viikon sisään :) :heart: ma-ke on lemmitty ihan ahkeraan ja parempaan ei pystytä..nooooo, e h k ä tänään kerran viel jos mies vain suostuvainen hommiin..;)..vaan taitaa mies polo olla jo kuiviin tiristetty :D

..muuten..munasarja jomottelut hiipui poijjes tuossa päivän mittaan..joten, kyllä se munarakkula sieltä puhkesi jo..ja ensiviikon pe. tai seuraavan viikon ma. saan tietää, tapahtuiko ovulaatio sitten ihan oikiasti kun proge testin tuloksen saan!

..kattellaan ja kuulostellaan..

Huomenna lähdetään viiden pintaan körryyttelemään Pohjois-Karjalaan siskoni tykö yhdeksi yöksi, rentoista seurustelua ja grillailua tiedossa!! =)
 
Ottis
Wautsi, nyt on sulla pullat hyvin uunissa, mur-mur :). Toivottelenpa teille jo oikein lokoisaa matkaa siskosi luokse. Nauttikaahan toistenne seurasta ja grilliherkuista :p. Täällä on valtava myräkkä.. ja kas.. mies tuli kotiin ;).
 
Voi kun toivoisinhin niin olevan Ottis - pullat kohta uunihissa.:)

Menestyksekästä siimahäntäisten tallettelua siullehin kovasti toivottelen!!! :wave::heart:

..täällä tuuleksii myös tosi kovasti ja vesikelejä onhin perjantai illasta jo luvattu!..
 
Lumeton voi ei!!! Miten voit nyt?

Ottis hyvä, että kissa sai lääkkeet, siitä se sitten hiljalleen alkaan toipumaan. Hyvää RKTT aikaa!

Mrs Bree mitä silmäni näkevät, onnea tuhannesti :heart:

Mur-Mur Sinulle myös hyvää RKTT aikaa. Ja mukavaa matkaa :wave:

Onlydream siis jäikö se testi punaiseksi, minullakin aina ensin värjäyti punaiseksi, mutta se hävisi testiaikana. Peukutan täällä, että muuttuu +.
 

Yhteistyössä