40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Rominas Kiva, ettei mennyt ihan tylsäksi kelloon tuijotteluksi, ett pääset päivityshommiin. Joskus ystävän kanssa turiseminen on kaikkein parasta lääkettä ihan kaikkeen. Onnea ja menestystä sulle simppajahtiin!!

mur-mur Meillä myös mm. suurin osa saniaisista pääsi kuihtumaan jo meidän ensimmäisen lomaviikon aikana, mutt onneksi ahkera kissavahti ehti pelastamaan muut kukat. Yllättäen mökillä riitti se, ett miehen veli kävi kerran kukkaset kastelemassa ja ne olivat suht hyvässä kunnossa. Vähän jouduin vielä eilen kuivia napsia pois, mutt ei paha ollenkaan. Mutt sanonpa vaan, ett nyt opin, etten matkaa heinäkuun alkuun varaa, vaan reissua maltetaan ensi vuonna odotella pidempään. Heh! Ja sitten tietty täällä on takatalvi silloin :).

Täällä satoi aamusta vettä ja nyt on lämmintä enää vain 17 astetta, joten ei helteillä meitä täällä hellitä.

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti :whistle: ++++++++++++++++++!!
 
Ottis
Mukavasti muuten toi kp-lista kasvanut nyt kesän aikana. Keväällä taisi yhdessä vaiheessa olla vain 10 nimeä tolla listalla. Alkaa siis hyvältä näyttää, että yritystä on ilmassa :).
 
Tervehdys nillanilla :wave: ..juu, lämpöä piisaa ja tuulettimet onneksi viilentää - ainahin sisätiloissa =)

Ottis Onnekasta testailua siulle!! =) ..täällä meillä päin lämpöä miusta just sopivasti, 23C.

Ps. O-testi dippailtu ja vielä ei tänään ovis+ näkynyt. Hyvä vaan jos viipyilisi vielä muutaman vuorokauden :)
 
Ottis
Mulla kone jumitti, mutt sitä kirjoittelin mur-mur, ett munkin tekis mieli hirmusesti jo o-testiä dippailla, vaikka vasta kp7 menossa, mutt sen verran juilii tuolla oikealla puolella muniksissa, ett luulen siellä jotain tapahtuvan. Sit toiseks, tsekkailin luottogyneni aikoja ja hänelle pääsee aikaisintaan ensi maanantaina ja sitä mietin, ett onko haittaa tai vahinkoa mahdolliselle kiinnittymiselle jos gynekologinen tutkimus tehdään joko ovispäivänä tai päivää sen jälkeen? Onks kellään tietoa? Kutkuttas niin maanperusteellisesti jo saada jotain tolkkua tähän tilanteeseen mm. sen suhteen, missä kunnossa limikset on vai mikä kiikastaa, kun kiinnittyminen ei onnistu :ashamed:.
 
Ottis kyllähän lapsettomuushoidoissakin monesti ultrataan, ovatko follit kasvaneet tai sitten puhjeneet/ovulaatio tapahtunut?..tarkan tiedon kysymykseesi, voisi kertoilla se siun oma gyne! =)

..ja miekin lämpimästi suosittelen siellä gynellä käyntiä, että sie voisit ehkä saada jotain tukea tuohon limikseen(lugesteron?)..jos vaikka siitä kiinni tuo raskauden jatkuminen!? :heart:
 
Ottis
mur-mur Oukkelis poukkelis! Minäpä varaan sen ajan maanantaille heti, niin tullaan viisaammiksi. Miehen kanssa en asiasta nyt pääse neuvottelemaan, kun hän mököttää. Olin kissan kanssa ullakolla päikkäreillä, kun tuli töistä kotiin ja nokkiintu siitä varmaankin, kun eivät tervetulleeksjoukot olleet alakerrassa vastaanottamassa. Mutta ku mua väsytti niin mahdoton |O. Muhun tais iskeä nyt se väsy mikä miestä vaivas Kreetalla viime viikolla. Hän nukkui kolme päivää melkein aamusta iltaan ja taas illasta aamuun. Yksi päivä ku tulin rantakävelyltä olin valmis nirhimään sen jos olis palattuani taas makuuasennossa ja olihan se :headwall:. Mutt minä sanoin siitä enkä mököttänyt :LOL:.
 
Ottis
Mur-mur Ajan gynelle maanantaiksi varasin. Samalla huomasin huomiselle toiseksi lähimpään kaupunkiin vapautuneen ajan huomiselle, mutt se tuli nyt vähän äkkiä, sillä tänään ovistestin tein ja niin hailua haamun haamua näytti, ett ovis ei ihan heti käsillä ole ja tuskin mitään näkyisikään. Maanantai kp13 on varmaankin ihan hyvä aika tarkistaa limikset. Samalla pääsen sitten hoitelemaan muitakin asioita :).
 
Ottis hieno juttu, jotta gyne ajan sait jo ensiviikolle!!:wave:

..juu, miunkin mieheke EI puhu, vaan möksöttääpi sitten!!..on ne kummia nuo miehen köriläät.. :D ..tietenkään EI kaikki näin toimi - onneksi!! ;)

Nyt on meillä uusi/käytetty automobiili pihassa ja käytiin perheenä jo koeajamassa tuolla Saaristokaupungissa päin, ihana Kallavesj siellä siinti ja aallot vuan liplattel!! =)

Hei..onko kukaan muuten käyttänyt näitä: Pro Balance Soyaforte vitamiineja??
..mie tilailin ja tänään aloitin syömään, on 2kk:n annos paketissaan.

.Pro Balance (tabletit ja voide)
*sisältää soijaa sekä villijamssia, joka vilkastuttaa progesteronin, estrogeenin ja testosteronin tuotantoa.
*käytetään PMS- oireisiin n. 10 päivän ajan ennen kuukautisvuodon alkamista
*käytetään vaihdevuosissa ja sen jälkeen 3 viikon jaksoissa ja sitten 1 viikko taukoa
*voi käyttää hormonikorvaushoidon ohella
*aktivoi luuta rakentavia soluja, ehkäisee osteoporoosia


..tuolla myös tietoa lisää ja ohje toisenkinlaisena annostuksena..
http://www.luontaisporssi.fi/shop/product_details.php?p=815

..myös: Pro Balance Combi uutuutena!..olisinkin sen tilaillut jos vain huomannut aiemmin..
http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/cPath/33/products_id/1942

Syön nyt tämän paketin ja kuulostelen, onko mitään vaikutusta. :)
 
Ottis
Lumeton Voi kurjuus sentään jos ei hCG-arvot lähde laskemaan. Toivotaan nyt kuitenkin, että kaikki kuivuis ja kuihtuis pois itsestään, ettet joutuisi leikkaukseen. Kaikkea sitä ihmisen elämässä sattuukaan :hug:. Voimia!!

mur-mur Toivonpa vaan, ett simppasia sait eilen illallakin :heart:.

Mulla tuli paperiin pyyhkiessä jo illalla kunnon limoja ja toki ajattelin, ett niitä pitäis hyödyntää, mutt ei ollut oikein intoa alkaa miestä petiin kumoamaan. Ensinnäkin yksi kylällä kuljeskeleva irtokissa hyökkäsi mun jalkani kimppuun kaikilla tassuilla ja sain mojovat haavat polven yläpuolelle ja polven alapuolellekin yhden vuotavan naarmun ja paljon kirveleviä sellaisia. Kun istahdin sängyn laidalle jalkaa puhdistamaan en silloin vielä tajunnut, ett kynnet olivat raapaisseet haavoja jalan takaosaankin ja niistä tuli sitten päiväpeitolle verta. Kun mies tuli kotiin ja menin pikkupöksyilläni vastaan ja kerroin mitä tapahtui, tämä vaan sanoo, ett olisit antanut kissojen tapella. No, ei siinä vielä mitään, mutta kun hän tuli sisälle ja näki päiväpeiton sanoi siinä olevan verta. Minä siihen, että niinpä niin, tietenkin kun reisistä tulee verta takaakin. Ts. Mua alko ottaa päähän se, ett mä olin verissäpäin ja säikähtänyt, niin tämä huomaa vain veren päiväpeitolla, mutt ei tuu mieleenkään kattoa missä kunnossa minä olen. Minä kun olisin heti hyökännyt hänen haavojaan puhdistamaan, jos näkisin hänellä verta jostain vuotavan. Sainpa siis taas todeta, ett mulla on tunnevammainen mies. Kyllä hän sitten saarnan jälkeen yritti olla kovinkin myötäelävä, mutt eipä toi enää auttanut. Sittenkin toisekseen, petipuuhat eivät enää kiinnostaneet, kun pelkäsin haavojen taas aukeavan, jos alan riehua. Semmonen stoori :).

Tämä päivä pitää elää kuitenkin silleen, ett simppasia illalla saan. Ihan jo sillä, ett miehen simppavarastot pysyvät hyvinä. Tänään en o-testiä tee, kun eilen uteliaisuuttani yhden sellainen haaskasin ja mulla on enää 4 testiä jäljellä ja tietty toivon, ett ovis tulis vasta maanantaina kp13 ja silloin ois kiva saada testata viel sunnuntainakin.
 
lumeton voi eiiiiiii :eek: ..toivottavasti ei leikkauspöydälle asti tarvitse - jaksuja kovasti:heart::hug::heart:


Ottis Juuh, simoja "sain" ;)
..vaan kyllä mies oli väsy, väsy, väääääääsy..hiki lensi kun osaansa suoritti..jotenkin ihan tuli huono omatunto:ashamed:

Tänään hän saattaapi päästä päiväkaffeille töiden lomassa..hmmm.. :whistle: ..jospa..mitä luulette?..olisinko iiiiiihan liian vaativa jos "tsippadippadei vähän.. :p :D
..illasta kun n. kympin aikoihin hää jo taas ihan valmis vaan nukkumaan.. :(

Ottikselle onnistunutta simojen mettästystä tälle iltaa!!!!:wave:

Heiiii..mitens onlydream - oletko jo R-testiä dippailut? =)
 
Ottis
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Tilda69 (42)................kp?/28..............yk1..................2.
Iida-Karoliina (45).....kp6/23-29.........yk15................5./1. yht.
Ottis (43)....................kp8/25-28.........yk14................1.
Inia (43)......................kp11/26-30......yk24.................1.
mur-mur (44)..............kp11/25-28......yk15(km2/10)...3./2. yht.
Ballerina Bolero (40)..kp12/25-28......yk31.................3.
Rominas (40)...............kp16/25-27......yk1(ku06/10)...2.
Ämy (41).....................kp17/27-30.......yk1..................4.
Tirlittan1968 (42).......kp18/28............yk1..................2.
haave3 (41)................kp21/28-36.......y2v..................3.
onlydream (37)...........kp21/23-29.......yk?..................3.
haave2010(??)...........kp21/29............yk2(km6/10)....4./1.yht
ikiemo (45)..................kp28/20-50......yk?..................4.
MrsBree (40)...............kp32/28-3?.......yk3..................6./2.yht.
taavi166 (38)..............kp39/28-42......yk14.................3.
liiza (44)......................kp45/24-27.......yk27................4.
Rinafina (44)...............kp45/31.............yk3..................6.
nillanilla (42)...............kp?/28-33.........yk11................1.
amanta65 (44)............kp57/30............yk?...................4./1.yht.
Sariella09 (43)............kp111/40..........yk?...................5./1.yht.



RKTT


onlydream (37)............dpo8
Rominas (40)...............dpo4
Tirlittan1968 (42).......dpo3
mur-mur (44)..............dpo-1

[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.



[/quote]

 
Ottis
Minäpä napsaisin tällaisen koneen kätköistä, en muokannut yhtään, katsotaan pitääkö tässä kierrossa kutinsa.

Itseasiassa pitäisi pitää, sillä minähän tulen mur-mur 3 päivää sun jäljessä :).
 
Jep ottis, niinhän sie tulet =)
..mie sitä miestä vartoon..jos vaikka "pippeliä" hieman.. :whistle: :D
..iiiiiihaaaan selvästi ovista pukkaa kun"hyrryyttääpi".. :LOL:

((MUOKS)) Pöh, miehellä niin kiirus oli, että pikaiseen kaffet vaan hörppäsi.. :/ ..jospa sitten koettaisin kuitenkin illasta houkutella :D
..mutta..ovis+ pamahti!..eli: PÄIVITTÄJÄ! miut voipi lautella tuonne RKTT-listalle ja dpo-1 - Kiitos :flower:
 
Ottis
mur-mur Raadollista on tämä naisen elämä ku ihan pitää pippeliä vartoo ;), mutt näinhän se menee näissä hommissa. Mulla piti oikea munis illalla sellaista juilintaa, ett ihan jo pelkäsin siellä jonkin poksahtavan ja nytpä on taas tuntemuksia kovin. Sietää toivoa, ettei miehen työt nyt niin paina päälle, ettei illalla jaksaisi painaa päälle.

Mä olen jotenkin ihan vedoton. Eilen nukuin melkein kahteentoista, neljältä ip piti ottaa jo tunnin torkut ja illalla kymmenen aikaan alkoi niin uni painaa simmuja, ett otin kissan kanssa ullakolla parin tunnin tirsat, heräsin puolen yön aikaan ja luin varmaankin tunnin ja nukuin taas aamulla reilusti yli kymmeneen. Herätyksen laitoin kymmeneksi, ettei ihan harakoille menisi koko päivä, vaan tuntuupa tuo silti menevän. Nyt olis hyvä sää leikata nurtsia, mutt ei nappaa yhtään. Huomiselle lupasi lehti 26 asteen hellettä ja sinne sitä ei ainakaan kannattaisi jättää.
 
Ottis
No jopas se nyt. Minä vähän itekseni ajattelinkin mur-mur, ett sulla saattaapi tälle päivälle ylläripylläri olla ja sieltähän se tuli. Onnellista ja hedelmällistä RKTT-aikaa sulle. Täältä jo plussaa puhkun :whistle: +++++++++++++++++++++++++++:heart:!!
 
Kiitti Ottis + puhkuista =)
..olishan tuo Oili neiti voinut pikkasen vielä viivytellä..vaan minkäs teet..
Kovin vain luulen keskeneräiseksi jäävän tuon munasolun(jos sitä on) kun näin aikaiseen puhkeaapi munarakkula :( ..

Miulla kans aamun tunteina oikeaa puolta taasen jomotteli..jospa tällä kertaa sieltä irtoaapi jotain?

Miullahan ovis+:sta menee se n. 12h ja sitten kipuilee TOSI kovasti kun munarakkula puhkiaa :$ ..
Lueskelin tuolta aiemmin, että yleensä munasolu elelee kuitenkin VAIN sen 12h vaikka 24h puhutaan..
..jotenka, illasta olisi nyt vain vielä miehen yritettävä "tikistää" :p

Mie olen kansa ollunna kaaauuuuheeeeaaan väsy!!!! |O
..ilmako sen tekee?..vaikka, kyllä ovis aikaan minnuu aina väsytääpi!..

Täällä 26C varjossa, tuuleksii mutta jotenkin hiostavaa! :x

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti!!!!:wave::heart:
 
Ottis
Niin olen minäkin jostain lukenut, ett 12h on se aika minkä munis elää puhjettuaan ja siihen on tähdättävä ja sitten kun vielä ottaa huomioon, että simpat tarvii sen 7 tuntia selviytäkseen muniksen luo ja valmistautumiseen, niin tarkkaa on ajoitus.

Hikinen on keli totisesti. Mä kävin vähän nurtsia leikkaamassa ja kompostia möyhimässä ja ihan hien pukkas pintaan. Tuulee kovasta ja ukkospilviä taivaalla, joten ihan jo odotan, ett kohta tärähtää, ett vähän raikastus tää ilma.
 
Juu, Ottis onpa sitten ihan siinä hilekkeellä, että illasta saadut simot kerkeää "valmistautua" jos kympin aikaan lemmitään :|..ovis+ testasin ennen puoltapäivää ja ovis yleensä siitä alle vuorokauden päästä..

..jospa tuo oletettu munasolu vaikka sen 17h eleleisi:whistle:
..on se kyllä tarkaa peliä, on se..ja silti naisia raskautuu maailmassa ihan miljoonamäärin!!! =)..
Wikipedian mukaan maailmassa syntyy 134 miljoonaa lasta vuodessa.
 
Ottis
Sanos muuta mur-mur. Mutt niillä onkin onni tai 'onnettomuus' puolellaan. Mutt minä uskon kyllä, ett teidän toissaillan ja eilisenkin pupuilut jo riittää. Tärkeintähän on, ett simppasia on siellä hollilla, ku munis puhkeaa.

Mulla alkaa olla sellaista nippailua ja jäytämistä tuolla oikeassa munaskuussa, ett taidanpa sittenkin jo taas tänään dipata. Nyt on varmaan pisuakin tullut soppelisti pidäteltyä. Vähän ennen kolmea join lasillisen Beroccaa ku olin vähän steppaillut enkä ole sitten sen jälkeen juonut. Lisää testejä tilasin halpatestistä. Toimitusaika oli 1-3 arkipäivää riippuen siitä missä asuu eli hyvällä tuurilla voisin saada uusia testejä jo perjantaina.
 
Juu, testaileppa Ottis ja tule kertoilemaan, minkä vahvuinen viivanen sieltä tuli!:wave:

..mie joten kuule luulen, että mieheni simot eivät ole pitkäikäisiä, edes sitä 3vrk:tta..tai sitten ne vaan uivat "minne saattuu" ..aika tarkasti on meidän lempimiset ajoitettava tuonne juuri munarakkulan puhkiamishetkeen..

Miehän olin pupustellut silloin raskautuessani viimeiks muistaakseni näin: keskiviikko, torstai, perjantai ja lauantaina EI(olettu ovis+) ja sitten se sunnuntain päivä p*no"(ovis)..luulenpa tuon sunnuntain simojen tehneen silloin tehtävänsä..arvoitushan se loppupeleissä kuiteskin on?..

Käääks, vaan nyt niihin kotihommeleihin on mentävä, tiskikonetta tyhjentämään ja täyttämään ;)
 
Ottis
Juu, kyllä se ovista pukkaapi, mutt LH-huippua viimeistään kahden päivän päästä eli voipi ovis osua lauantaille :(. Mutt on se niin kurjaa ku pitäis taas jaksaa alkaa sitä pippeliä vongata. Se tässä hommassa on kurjinta, kun ei toi seksi ole kovinkaan spontaania meillä. Ukko tuli kuitenkin just kotiin, joten tiedä tuota jos illemmalla onnistaisi :).
 

Yhteistyössä