40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Tirlittan1968
Onnea Ottikselle vuosipäivästä!!

Kp 15 on mulla ja mielellään menen RKTT listalle jännäämään. Edellinen tärppi tapahtui 5 yrityskerralla mitä laskeskelin. Mulla meni monta kuukautta jotta kroppa tokeni keskenmenosta ja vasta nyt on kierto normaalin oloinen.
 
Tirlittan1968 voinko udella, kun ei pieni pääni nyt muista..milloinka se siun km olikaan/millä rv:llä?..lämmin:hug:vielä siitä..jospa se tärppäisi pian taas uudemman kerran - Toivotaan kovin!:)

Mukavaa&hedelmällistä jännäilyä RKTT-listalla!!!:wave::heart:
 
Tirlittan1968 voi itku, pahoillani olen kyllä siun puolestasi :(
..montako kiertoa meni, ennen kun kierto palasi entisenlaiselleen?
..kerkesitkö käymään R-ultrassa?..

..sillä utelen vaan kun itselläni nyt lähti lääk.tyhj. jälkeen 5kierto ja tänään, kp8 aivan juuri ja juuri huomattavissa oleva hailu viivanen O-testissä - normisti on aina tässä vaiheessa kiertoa jo vahvempi viivanen..
Olisiko nyt sitten kierto hieman pidentymässä miulla ja oviskin tulisi myöhemmin?..toivosin sitä niin kovasti!
Kierrot siis lyhentyneet kesk.km:n johdosta 28->24 ja oviskin kp13-15->kp10-11
..viime kierrolla ovis tuli kp11 ja kierron pituus 25(sitä edellinen 26)..

..niin, kyllä se tuo spontaani kohdun tyhjentyminen onnistuessaan, on paljon parempi kuin lääk. tai kaavinta - hellävaraisempi kohdulle, se on siis se positiivinen asia tuossa asiassa.. :)
 
Tirlittan1968
En onneksi ehtinyt t-ultrassa käymään, olisi varmaan ollut kovempo isku tuo keskenmeno jos olisi vauvan siellä nähnyt. Minulla meni 3 kiertoa jotta normaali kierto tuli ilman mitään välivuotoja.
Olen aika positiivisella mielellä ja uskon että uusi raskaus vielä toteutuu, ja ei voi kuin toivoa että sen vauvan vielä syliin asti saisi.
Toivottavasti meistä jokainen vielä sen + raskaustestiin saisi. Ehkäpä tämä kesä, valo ja lämpö auttaisi asiaa
:)
 
Ok. kiva kun kertoilit =) ..miulla ei mitään välivuotoja ollut kun se tyhjennysvuoto loppui, kierto vain lyheni.

Tirlitan1968 mie toivon sitä pikkistä siun syliisi asti ja ikäähin on siulla 3v vähempi kuin miulla - onnistuu se vielä!!:heart:
..kesä, lämpö ja aurinkoinen voi hyvinkin tehdä tehtävänsä!!:wave::flower:
 
Ottis
Tirlittan1968 Sut RKTT-listalle lisäsin. Onnea tähän yritykseen :heart:! Toivotaan sen tärpin tulevan ja vauvan myös masussa pysyvän ja hyvin kasvavan. Haluatko myös kp-listalle? Entä onko ikä oikein?
 
Ottis
Tilda69 Nyt en enää kirjoitustasi löydä, mutta muistelisin sun kirjoitelleen, ett oviksen bongasit ja sitä onnellisesti pääsitte hyödyntämäänkin. Ts. kysymys kuuluu, ett haluatko RKTT-listalle? Mikä dpo sulla nyt olis?

Rominas Voi ku nuori pari vielä olette =). Toivottavasti sen kaiken remppa- ja muuttopuuhan keskellä onnistutte vähän pupuilemaankin ja tuloksena olisi sitten kivasti plussa, kun pääsette viimein rauhaantumaan.

Mrs Bree Onnittelut uuden nimen johdosta kuin myös suhteen uudesta laadusta :).
 
Ämy
Päivittäjä Voisitko korjata kiertopäiväksi 14. Kiittelen etukäteen!

mur-mur Pari kiertoa meni toipuessa. Nyt on siis kolmas kierto menosssa. Nyt on olleet nuo kierrot 27 päivää (ennen 28-30). Ovista en ole testillä vielä katsonut. Nyt mennään kp14 niin eilen keho antoi merkkejä että ovis pitäisi nyt olla lähellä.
Keskenmeno oli spontaani ja kohtu tyhjeni itsekseen mutta se oli yllätys että tapahtuma voi olla niin pitkä, liki kaksi viikkoa vuotoa. No siitä on nyt toivuttu.
Kiitos muuten tsempityksestä sen insuliinihommelin suhteen!

Hyvää alkavaa viikoa kaikille! Mukavaa että täällä on lämmihenkinen porukka tukemassa!
 
Tilda69: Tervetuloa mukaan!!
Tirlittan1968 Pahoittelut myös sinulle ja onnea kovasti uuteen yritykseen!

Henkisesti ihan turta olo nyt minulla, Vuodan aivan älyttämästi, Eka vuota päivä oli hiljainen ja eilen sitten jo 2 tunnin välein ramppasin vaskissä tämppoonin vaihdossa kun alkoi läpi valumaan, ja nyttempä en enään edes tamppoonia ole laittanut kun lorisee vaan, vähän jo kävi mielessä että pitaskö terkkariin lähteä, mutta mitäpä ne tälle voisi, hyvähän se on että tyhjenee kun kerran alkoi tyhjenemään..Nyt olen vapaalla mutta huomenna ja huomennakin. toivottavasti tiistaina ei enään näin vuotaisi kun aika hankalaa on töissä rampata yhtenään vassassa ja pelätä että tulee läpi.

 
Rominas semmoista se välistä aina on, tiedän:hug:

Ämy, eli siullahin kierto pikkasen lyheni km:n myötä..taitaa olla siis aika yleistä, jotta kierto ettii paikkaansa jonkin aikaa tuollaisen jälkeen :/ ..

Meillä pupustelut jäi tältä iltaa kun huomattiin yllättäin, että poikanen olikin valveilla vielä!!..suosiolla jätetään huomiseen ;)

Ei kuulemma tule uni poikaselle kun on kuuma ja ei saa itteään rentoutettua - näin hän miulle virkkoi :) ..laittelin sitten tuulettimen hurisemaan huoneseen hetkeksi, jospa kohta poikanen jo höyhensaarilla :heart:

Mukavia unia muillehin kun sinne höyhensaarille menette - nati nati, nukkukaatte makiasti:wave:..

:heart: mur-mur
 
Tirlittan1968
Voiko joku päivittäjä lisätä mut myöt suohon kp listaan. Eli kp 16 menossa eka yritys keskenmenon jälkeen ja toista väsään. Kiertopäivät on normaalisti 28. Koiran kanssa lähdössä lenkille ja sitten kuntosalille vähäksi aikaa. Lämpötila on vaan senverran korkea ettei meinaa saada mitään siellä aikaiseksi.
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Tilda69 (42)................kp?/28............yk1..................2.
Iida-Karoliina (45).....kp4/23-29.......yk15................5./1. yht.
Ottis (43)....................kp6/25-28.......yk14................1.
Inia (43)......................kp9/26-30......yk24.................1.
mur-mur (44)..............kp9/25-28..yk15(km2/10).......3./2. yht.
Ballerina Bolero (40)..kp10/25-28......yk31.................3.
Rominas (40)...............kp14/25-27....yk1(ku06/10)......2.
Ämy (41).....................kp15/27-30.......yk1..................4.
Tirlittan1968 (42).......kp16/28.........yk1...................2.
haave3 (41)................kp19/28-36.....y.2v..................3.
onlydream (37)...........kp19/23-29.....yk?...................3.
haave2010(??)...........kp19/29.......yk2(km06/10)........4./1.yht
ikiemo (45)..................kp26/20-50......y?...................4.
MrsBree (40), née MamaStella,kp30/28-3?....yk3..6./2.yht.
taavi166 (38)..............kp37/28-42......yk14...............3.
liiza (44)......................kp43/24-27.....yk27.................4.
Rinafina (44)...............kp43/31...........yk3..................6.
nillanilla (42)...............kp?/28-33.......yk11.................1.
amanta65 (44)............kp55/30...........yk?...................4./1.yht.
Sariella09 (43)............kp109/40...........yk?................5./1.yht.



RKTT


onlydream (37)............dpo6
Rominas (40)...............dpo2
Tirlittan1968 (42).......dpo1

[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.[/quote]

 


..heti omaa napaa..
Mie täällä pikkasen huolestuneena.. :(

Eilen O-testissä niin haalea viiva, että voisin sanoa jopa harhoja näkeväni..ja nyt teinkin tavoistani poiketen aamupisuun - melkein sama juttu :/ täytyy vielä kopaista iltapäivällä, mikä on nyt homman nimi..suruinen jo mieleen hiipi - tässäkö tämä kuumeilu nyt on jos en enään ovuloi!! :ashamed:
..miullahan ovis+ jo kp10-11 nykyään ollut, nyt kp9 ja yleensä tässä vaiheessa on viiva jo hyvin vahva..

..no kattelaan vielä..nyt kaffelle :)


Aurinkoista alkanutta viikkoa jokaiselle ihanaiselle ja niitä++++++++++tuulia!!!!:wave::heart:
 
Ottis
Ämy Kp:si korjasin. Mä vähän ihmettelinkin, kun olin siinä edessä1:sen näkevinäni, mutta kun nimes oli listalla ns. kp4:n paikalla ajattelin, ett sinne olis ykkönen vaan lipsahtanut eteen. No, nyt on asia korjattu. Minä olen joskus miettinyt kumpi olisi helpompi kokemus spontaani vai keskeytynyt km, mutt toivonpa silti, etten enää spontaania sellaisia pääsisi kokemaan, vaan jos joskus raskaaksi tulen, niin siinä tilassa myös pysyisin. Ja tietty toivon, ett kaikilla kävis samoin.

Toi, että kierto lyhenee km:n jälkeen, taitaa tosiaankin olla aika yleistä. Mulla ainakin ovis varhaistu puolen vuoden ajaksi ja sitä myöten tietty lyheni kiertokin. Vaikka eipä toi ovis taida vieläkään kohillaan olla ku ovis tuli viimeksikin kp12 :(.

Rominas Harmin paikka, ett simppatalletukset jäi tekemättä, mutt toivotaan, ett tänään lykästäs kuitenkin. Miehet on sitten uskomattomia kapistuksia ku vetävät herneen nenään ihan joutavista asioista.

I-K Kyllä se vuoto varmaankin töihinpaluuseen mennessä laantuu. Mullakin se matkustuspäivä eli 2. vuotopäivä oli kaikista kovin. Inhotti kun ei koskaan ylösnoustessaan voinut olla varma eikö valkosten housujen läpi jotain hulahda. Ja minä kun matkaan varasin siteitä ihan vain normaalin vuodon verran ja tämä vuoto yllätti minutkin. Mutt eipä sitten auttanutkaan kuin rampata ensi lentokentällä ja sitten koneessakin tarkistelemassa.Suomessa jouduinkin poiketa hetipian yön auki olemaan markettiin vähän shoppailemaan :ashamed:.

Mur-mur Jospa se ovis nyt vasta tuloaan tekisi ja sillä viiva niin heikko. Mitäpä jos se Oili nyt siirtyisi vähän enemmän sinne omalle paikallensa?

 
Ottis
Rominas Kiitos mun eilisen mokan, Ämy on taas tän päivän listalla väärällä paikalla eli hänellä pitäis olla nyt kp15 menossa. Laitatko hänet listassa oikealle kohdalle, pliide? Kiitän ja kumarran :saint:.
 
Ottis sellaista toivetta miekin elättelen, jotta tulisi hiukka myöhmmin tuo Oili neiti =)

Mie tilailin noita David O-testejä sieltä Verkkoapteekista ja luulen niiden olevan herkkyydeltään 25mIU/ml(kotitestin liuskat esim. 20mIU/ml)..voi sekin vaikuttaa..herkillä david O-testeillähän(10)on viiva miulla ollut oikeastaan AINA näkyvissä, testasinpa missä vaiheessa kiertoa tahansa!

..nyt tilailinkin vielä "luotto" myyjältäni One Stepin liuskoja, kattellaan mitä ne keskiviikkona näyttääpi..

..Ottis, tuliko siulla ovis+ vaiko ihan ovis silloin kp12? ..jos ovis+ niin silloinhan munarakkula puhjennut vasta kp13-14 ja sehän ihan Ok!! :)
 
Ottis
mur-mur Mulla oli ovisplussa kp11 ellen väärin muista. Se oli sillon jussin jälkeisellä viikolla tiistaina oletettavasti se plussa. Ei kovin vahvalta näyttänyt ja kuvittelin vielä, ett olis vahvistunut, mutt sit niitä samoja tikkuja mulla ei enää ollutkaan ja tein digitestin keskiviikkona ja sen testiviiva oli paljon haaleampi kuin edellisenä päivänä eikä hymynaamaa näyttänyt, joten oletin siis, että keskiviikolla kp12 olis osunut ovis ja se ei välttämättä ole ihan huippua :). Ja olihan se ovis silloin ke ku vuotokin alkoi sitten ke-iltana ja mulla aina toi luteaaliaika on sen 14 vrk kuin kellosta katottuna.

Nyt sitten tossa käväsinkin testikaupan sivuilla ja tilasin viisi ovistestipuikkoa, eiköhän niillä tästä kierrosta selvitä. On se kumma, ett kun tänne kp6:een asti pääsee, niin sitten jo toivo alkaa taas nostaa päätään ja jos sattumoisin saisin nyt miehen pysymään kesävireessä niin ei olis hassumpaa ollenkaan, sillä tuolla reissun päällä häntä pupuilutti melkein alvariinsa. Eka pupuilu siellä olikin niin, että koko satsi tais livahtaa ulos ja kun mies sen huomasi, sanoi, ett nyt meni koko satsi hukkaan, johon minä, että meni se muutenkin, kun ovis oli keskiviikkona. Mutt sitä siis vain meinaan, ett nyt olis ainakin simpoissa laadunparanemisen toivoa :).
 
Ottis kyllä ihan selvästi on siun mieheesi vaikuttanut "ilmaston" vaihdos - kun kerta "hyrryytti" koko ajan!! :D

..meillä onhin sitten viime kierrolla munarakkulaiset puhjenneet samoihin aikoihin, jos siullahin ovis+ kp11 - miulla myöskin =)
..siulla vaan SELVÄSTI kovaa kiinnittymis yritystä kyllä on useasti..voi kun onnistaisi kunnolla vielä ja hyvä keltarauhanen tulisi, sitten sinne kohtuun tiukkaan pikkinen tarraisi!:) :heart:

..juuh, miekin olen ihan hermostuneena täällä ja toiveet tietty aina nostaa päätään kun ovis lähetyypi(jos vielä tulee)..nyt vielä mieshin ollut "nohevampi&hanakampi" siemennösten suhteen - ei enään panttaile niin pirusti!!! ;)
 
Ottis
mur-mur Näin se on käynyt, joten nyt kaikki toivo siihen, ett Oili vähän matkalla viipyilisi :).

Mä taidan tästä lähteä vähän partsille kreikan rusketusta syventämään. Ihan ajattelin, ett stepperin sinne raahaisin ja muutaman askeleen polkaisisin, sillä matkalla katosi aivan huomaamatta ainakin pari kiloa ja hävisi vähän makkaroitakin, mutt tuntuivat tulleen viikonlopun aikana takaisin ku eihän täällä ole pitkään rantaviivaa, jota kävellä kilometritolkulla aivan huomaamatta :(.
 
Laitellaans vielä tuohin..


Ottis älä liikoja sressaa "kesämakkaroista" kun työt ja arki taas alkaa, ne lähtevät poijjes!!:wave:
..mie toivon meille molemmile sitä ovis+ vasta aikaisintaan..sanotaanko..kp13..olisko ihan hyvä!? =)
 
Ottis palannut kotorintamalle :wave: ,mukavaa että loma sujunut hyvin ja pahoittelut kuitenkin tädistä :hug:

Oma viikonloppu ollu kiireinen niin ei täällä ole kerennyt käymään,no nyt ne piiitkät piiinaa päivät käsillä kun dpo:t rupeaa nousemaan :eek: outoa tässä kierrossa on se että tisut ei ole ollenkaan kipeät vaikka yleensä oviksen jälkeen menee monta päivää hellinä ja kosketus arkoina :/ teroja olen syönyt tässäkin kierrossa niinkuin viimeksikin, alamasua on jomotellut ja olevinaan paineen tuntuakin havainnut,hormoonit on jotain temppuja tehneet kun mieli on niin herkässä itkun saa aikaiseksi pienestäkin :'( ,no ei auta kuin kiktisti odottaa pari päivää ja sit rueta testailemaan,onneksi niitä testejä nyt on. =)

mur-murille ovis testiin paksua punaista viivan toivon :heart:

työt kutsuu :wave: :wave:
 

Yhteistyössä