Ottis
Tulipa vielä tosta haamukuvastani mieleen, ett meillä näyttäis kameralla olevan nyt kuvia yli vuoden ajalta ja ku niitä tuolla reissun päällä yksi ilta aikani kuluksi kattelin, huomasin siellä vielä olevan kuvan siitä viime vuoden toisesta plussastani. Ekan plussan sain dpo16 tiistaina ja seuraavan testin tein lauantaina päiväpisusta ja testiviiva oli totisesti melkein kaksi kertaa vahvempi kuin kontrolliviiva. Joskus täälläkin mietiskelin sitä testiä, ett oliko vahvistunut ensimmäisestä, mutt nytpä on sekin asia varmentunut.
Surullisen haikea on olo, mutt ei auta kuin elää päivä kerrallaan etiäpäin. Kivaa perjantaiehtoota kaikille. Mä luulen, ett otan tässä pienet kauneusunet ku mieskin lähti käymään toimistolla. Huomenna on mun synttärit, joten oletan olevani oikeutettu nautiskelemaan muutaman jääkylmän siiderin tänä iltana kaksosveljeni kera . Hikistä tuntuu olevan täällä kotomaassakin. Itseasiassa hikisempää kuin Kreikassa, tai ainakin kosteampaa.
Surullisen haikea on olo, mutt ei auta kuin elää päivä kerrallaan etiäpäin. Kivaa perjantaiehtoota kaikille. Mä luulen, ett otan tässä pienet kauneusunet ku mieskin lähti käymään toimistolla. Huomenna on mun synttärit, joten oletan olevani oikeutettu nautiskelemaan muutaman jääkylmän siiderin tänä iltana kaksosveljeni kera . Hikistä tuntuu olevan täällä kotomaassakin. Itseasiassa hikisempää kuin Kreikassa, tai ainakin kosteampaa.