Ouzolla vähän kilisyttäisin jos se näin netissä olisi mahdollista. Eli kippis ja kulaus (Jamas!) isssekullekin. Hellettä on pidellyt, mutt aivan edellisten kesien tapaan nappasin mä sateen taivaalta mukaani ja toin sen ainakin tänne koti-Suomeen.
Liiza Olen todella todella pahoillani, että haamunen katosi :hug:. Tiedän tunteen ihan satasella, sillä ihan samoin minä testasin keskiviikkoaamuna selvän haamun ja vaikka yritin tolkuttaa itselleni, etten pettyisi, kun vuoto alkaa, tuntuu se karvaalta vieläkin. Mieskin viivan näki. Kun tikun aamusella parvekkeella nokkansa eteen tökkäsin ja kysyin näkeekö hän siinä toista viivaa sanoi sormella osoittaen, että "Joo, näkyy siinä pieni punainen viivan alku." Että mä olin onnesta kattoon sillä hetkellä lennähtää, mutt mutt kuten tekstistä jo näkyy, täti alkoi sitten keskiviikkona ip:llä tulla kylään. Kunnon vuoto oli alkanut vasta torstaina aamuyöstä ja tietty eilisen kun matkustettiin vuoteli niin, ett sain koko ajan pelätä, että kun seuraavan kerran nousen ylös, holahtaa veri housujen läpi :ashamed:.
Rominas ja Mur-mur Kiitos ku olette jaksaneet kuulumisiani jännäillä. Tuossa yllä ne kerroinkin. Kuudes kierto siis peräkkäin, kun hedelmöittyminen tapahtuu, mutt kiinnittyminen ei :'( :headwall:. Tosi ahdistavaa, mutt pikkuhiljaa on alkanut päähän jo uppoutua ajatus, ett ei tästä hommasta tule valmista. En tiedä onko tuon asian sisäistäminen hyvä vai paha, mutt sen tiedän, ett mieheenkin se koskee, sillä 'punaisen alkavan viivan' päivänä hän niin ihaillen katteli kaikkia lähistöllä olevia vauvoja, ett se mua ihan sisältä vihlo varsinkin siinä vaiheessa, kun aloin itse tuntea tädin tuloon viittaavia kipuja. Paljon on vielä itkuja itkemättä :'(. Lentoasemallakin huomasin, ett yrittäessäni nukkua, en äänteen kakofoniasta muista ääniä kuullutkaan kuin lasten itkun, kirkunan tai naurun :|.
LB Sun masuasukilla näyttäis kaikki olevan hyvin :heart:. Ihana juttu, Onnea matkaan edelleen ja kilotolokulla vauvaliimaa ja metreittäin vauvatarraa :heart: :heart: :heart: .
Rominas Sulla alkoi sitten menkat =). Pikaisesti jok'ikisen rivin luin ja kaiken muun plussametsästyksen keskellä sun onnenhihkaisusi menkkojen alkamisesta sai mut ääneen nauramaan. Hieno homma, toivon, ett pääsette tulevaa Oilia nyt sitten paremmalla onnella hyödyntämään.
Inia Kiitos kun olet hoidellut mun päivitysvuoroja, olet kultanen. Pahoillani, niin pahoillani olen kuitenkin sun edellisen kierron negasta. Se on niin kertakaikkisen epistä, ettei mikään :'(. Paljon onnenenkeleitä luoksesi lähettelen.
ON Mulla siis nyt kp3 menossa :ashamed:.