40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
AinoEmilia aivan SUPER ihania uutisia - Onnea kahmalokaupalla siulle!!:wave: :flower:
..ja pikkiselle rekkalastillinen taraa&vaaviliimaa!!!

..eli toivoa aina on!!!!..elämä ihanasti välistä yllättää :)..

Toivon&uskon myös kaiken menevän hyvin ja siun pienen saavan syliisi n. 9kk:n kuluttua - pidä ittestäis hyvää huolta!!

ps. Käythän kertoilemassa meille kuulumisiasi välillä.. =)
 
Ihanaa AinoEmppu, miten hyviä kuulumisia! Nyt vain onnea matkaan, että kaikki sujuisi hyvin!

liiza, oletkos testaillut uusiksi? Viivanvahvistumisia!

I-K, peukut pystyssä!

nilla, kiva kuulla että sinuakin vielä kuume vaivaa! :D

Meillä oli lainalapsia täällä tämän viikon, aikamoista hulinaa! Mutta ihania lapsia ovat, koululaisia jo.
 
Hei kaikille... vanhoille tutuille ja uusille odottajille tässä ketjussa... ;) Palailen taas varovaisin odotuksin tähän ketjuun. Keskenmenohan on takana kesäkuun alussa, mutta yritys ei tällä erää vielä loppunut. Nyt ensimmäiset menkat kuun alussa takana ja oviksenkin bongasin maanantaina tikkuilemalla. Hikistä touhua tuo "pupustelu" näillä helteillä, mutta joka ilta on nyt hyödynnetty :p Saas nähdä jaksetaanko vielä tänä iltana... Ikääkin on taas kertynyt, eli 44v täytin tuossa kesäkuun lopulla - parempi olla ajattelematta tuota oikeaa fysiologista ikää, muuten masentuu täysin... Mutta tsemppiä kaikille kanssasisarille... Käytännössä jo todistettu taas yhden kerran, että raskautua voi vielä näillä kymmenillä - mutta onko se mahdollista vielä uudestaan; nähtäväväksi jää; jos Luoja suo... :heart: Suru kalvaa vielä menetyksestä, mutta eteenpäin mennään ja töissä hikoillaan :p
 
omaa napasta..

Nyt alkoi muniksissa tuntumaan taasen kasvukivut :x ..

..olisko NYT siellä sopivan kypsä munasolu ja ihana ylläri miun syntymäpäiväksi(3.8) tulisi!? :) :heart:..
..plakkariin pamahtaa silloin JO 45v!! :p Huh, huh..

"Aikuinen nainen mä ooooooon"!!!!!!!!!..
 
liiza Voi ei. :hug: Jospa seuraava kierto jo sen pysyvän plussan toisi.
Täti ei ole vielä täälläkään, minulla ei ole koskaan ollut näin pitkää kiertoa, siis ihan outoa on. Toisaalata ei hassumpaa olis jos kierrot olis tämmösiä, jatkuvaa tätiä kun on yleensä ja se ei ole kivaa lain. Vaan nega oli edelleen tänä aamuna testissä.
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Ottis (42)....................kp3/25-28.......yk14................1.
Inia (43)......................kp6/26-30......yk24.................1.
mur-mur (44)..............kp6/25-28..yk15(km2/10)......3./2. yht.
Ballerina Bolero (40)..kp7/25-28......yk31................3.
Rominas (40)...............kp11/25-27....yk12.............2.
haave3 (41)................kp16/28-36.....y.2v..................3.
onlydream (37)...........kp16/23-29.....yk?...................3.
ikiemo (45)..................kp23/20-50......y?....................4.
MrsBree (40), née MamaStella.....kp27/28-3?.......yk3.......6./2.yht.
taavi166 (38)..............kp34/28-42......yk14..............3.
Iida-Karoliina (45)......kp36/23-29....yk14.................5./1. yht.
liiza (44)......................kp40/24-27.....yk27.................4.
Rinafina (44)...............kp40/31...........yk3..................6.
nillanilla (42)...............kp?/28-33.......yk11.................1.
amanta65 (44)............kp5230...........yk?...................4./1.yht.
Sariella09 (43)............kp106/40...........yk?..................5./1.yht.



RKTT

liiza (44).............................dpo31
Ottis (42)..........................dpo16
onlydream (37)..................dpo3
Rominas (40)...............dpo-1

[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


 
Ottis
Ouzolla vähän kilisyttäisin jos se näin netissä olisi mahdollista. Eli kippis ja kulaus (Jamas!) isssekullekin. Hellettä on pidellyt, mutt aivan edellisten kesien tapaan nappasin mä sateen taivaalta mukaani ja toin sen ainakin tänne koti-Suomeen.

Liiza Olen todella todella pahoillani, että haamunen katosi :hug:. Tiedän tunteen ihan satasella, sillä ihan samoin minä testasin keskiviikkoaamuna selvän haamun ja vaikka yritin tolkuttaa itselleni, etten pettyisi, kun vuoto alkaa, tuntuu se karvaalta vieläkin. Mieskin viivan näki. Kun tikun aamusella parvekkeella nokkansa eteen tökkäsin ja kysyin näkeekö hän siinä toista viivaa sanoi sormella osoittaen, että "Joo, näkyy siinä pieni punainen viivan alku." Että mä olin onnesta kattoon sillä hetkellä lennähtää, mutt mutt kuten tekstistä jo näkyy, täti alkoi sitten keskiviikkona ip:llä tulla kylään. Kunnon vuoto oli alkanut vasta torstaina aamuyöstä ja tietty eilisen kun matkustettiin vuoteli niin, ett sain koko ajan pelätä, että kun seuraavan kerran nousen ylös, holahtaa veri housujen läpi :ashamed:.

Rominas ja Mur-mur Kiitos ku olette jaksaneet kuulumisiani jännäillä. Tuossa yllä ne kerroinkin. Kuudes kierto siis peräkkäin, kun hedelmöittyminen tapahtuu, mutt kiinnittyminen ei :'( :headwall:. Tosi ahdistavaa, mutt pikkuhiljaa on alkanut päähän jo uppoutua ajatus, ett ei tästä hommasta tule valmista. En tiedä onko tuon asian sisäistäminen hyvä vai paha, mutt sen tiedän, ett mieheenkin se koskee, sillä 'punaisen alkavan viivan' päivänä hän niin ihaillen katteli kaikkia lähistöllä olevia vauvoja, ett se mua ihan sisältä vihlo varsinkin siinä vaiheessa, kun aloin itse tuntea tädin tuloon viittaavia kipuja. Paljon on vielä itkuja itkemättä :'(. Lentoasemallakin huomasin, ett yrittäessäni nukkua, en äänteen kakofoniasta muista ääniä kuullutkaan kuin lasten itkun, kirkunan tai naurun :|.

LB Sun masuasukilla näyttäis kaikki olevan hyvin :heart:. Ihana juttu, Onnea matkaan edelleen ja kilotolokulla vauvaliimaa ja metreittäin vauvatarraa :heart: :heart: :heart: .

Rominas Sulla alkoi sitten menkat =). Pikaisesti jok'ikisen rivin luin ja kaiken muun plussametsästyksen keskellä sun onnenhihkaisusi menkkojen alkamisesta sai mut ääneen nauramaan. Hieno homma, toivon, ett pääsette tulevaa Oilia nyt sitten paremmalla onnella hyödyntämään.

Inia Kiitos kun olet hoidellut mun päivitysvuoroja, olet kultanen. Pahoillani, niin pahoillani olen kuitenkin sun edellisen kierron negasta. Se on niin kertakaikkisen epistä, ettei mikään :'(. Paljon onnenenkeleitä luoksesi lähettelen.

ON Mulla siis nyt kp3 menossa :ashamed:.
 
Ottis
http://sekunti.com/upload/img/6053914.7..JPG

Tässäpä tosiaan kuva keskiviikon haamusesta. Väri ilmaantui tosiaankin ihan ajoissa ja selvästi sen näki. Kuva ei ole tarkin mahdollinen, sillä niin mun käsi jännityksestä tärisi, ettei oikein zoomaus onnistunut :ashamed:. Mutta... kävi miten kävi, niin positiivista tässä on se, ett nyt olen ns. 'todistanut', ett meillä miehen simppaset elävät sen reilun 3 vrk, sillä ihan selvän ovisnippauksen tunsin keskiviikkoiltana ku oltiin kotoa lähdetty mökille, kello oli silloin 21.30 ja edellinen pupuilu tapahtui juhannussunnuntaina. Mökillähän me ei sitten enää pupuiltukaan ku miehen piti saada nukkua, enkä viittinyt painostaa. Torstailta pupuilut jäi ihan matkaväsyn vuoksi ja seuraavan kerran touhuiltiin vasta perjantaina.
 
Ottis
Rominas Kiitos :flower:! Onnittelut oviksen bongaamisesta ja onnistuneesta hyödyntämisestä myös. Pupuiluonnea tuleviinkin päiviin. Onnittelut eilisen hääpäivästä myös :flower:! Monesko se onkaan =)?

Haave 2010 Tervetuloa mukaan remmiin taas. Saako sut lisätä kp-listalle? Ja jos niin annatko tietos niin se varmaankin onnistuu. Onnea uuteen yritykseen :heart:!

I-K Mites sen sun kierron nyt kävikään, onko plussa :heart: tulossa vai tätikö vaan vitkuttelee :headwall:? Plussapuhureita :whistle: ++++++++!
 
Hei Ottis ja kiva kun palailit onnistuneelta reissultasi, ikävä jo kuule miulla oli!!! :)

..olen vain niin pahoillani kun siun haamunen jäikin haamuiseksi :'( niin suru juttu ja kuudes kerta jo perätysten..niin väääääärin ja ihan..sieltä:eek:..lämmin lohtu:heart::hug::heart:

Löytyisiköhän lääkäriltä tuohon ongelmaan mitään apuja?.. :eek:
 
Mie väänsin keskiviikkona kättä lääkärin kanssa tuosta kilppari asiasta, huh huh..jäi niin p**ka maku suuhun koko puhelusta :(

..mutta tänään hän soitteli uudemman kerran ja hieman toinen ääni jo kellossa ;) oli konsultoinut toista lääkäriä ja laitteli vielä lähetteen tuohon S -T3-V testiin..ja sain vielä kinuttua Progesteroni testiin lähetteen myöskin - jeeee!! :D ..se kertoo sitten, jotta ovuloinko vielä oikiasti..
..tosin..
"Haluttaessa tarkempaa tietoa keltarauhasen toiminnasta suositellaan kolmea perättäistä määritystä 4 - 10 päivää ennen kuukautisia.
Tällöin saadun kolmen määritystuloksen summa yli 60 nmol/l viittaa hyvään keltarauhastoimintaan".


Ottis miullahan tällaisia arvoja kilpparitesteistä..
TSH 3.09(noussut 2.16:sta/29.9-09)
T4V 12.2(laskenut 14:sta/29.9-09)
Tygl.AB 1.5
T-boAB 0.3

..miltä nämä arvot siusta näyttävät?.. =)

..vaan nyt mie jatkan auton mettästystä, ollaan hankkimassa uutta( käytettyä ) n. 10000e hintaista kulkuvälinettä - huh mikä homma näin kuumalla :whistle:..lauantaina jos kävisi autoliikkeissä, mikäli ilma viilenee.. ..täällä ilman kosteus melkein 64% ja lämpöä 28C..mie hikoilen ihaaaaan sikana kokoa ajan, tämä on jo ihan jotain kauhiaa!!!!|O
 
Ottis
Mur-mur Ikävä oli mullakin teidän kuulumisia ja aina intetnet-kahvilan nähdessäni ajattelin, ett mitäpä jos poikkeaisin, mutt aina oli mies messissä, joten ei onnannut. Ajatuksissani olette kuitenkin olleet ja plussia olen tänne toivonut. Pahoittelut sinullekin tädin vierailusta :hug: ja hirmusesti onnea uuteen yritykseen samoin kuin autokaupoille :).

Musta näyttäis, ett sun kilppariarvot ovat laskusuuntaan, sillä mitä korkeampi TSH on niin sitä alempana on yleensä toi T4V ja niin se näyttää sinullakin menevän. Mutt älä pidä tätä raamatun sanana, sillä lähes unettoman yön jäljestä olen ihan sippidippiduu ja tuntuu, ettei sormetkaan entiseen malliin näppäimistöllä napsaa :).

Juu, tarkistin omista labravastauksistani ja näin se näyttäis olevan, että TSH:n viitearvot ovat 0.3-4 eli sulla vielä ns. rajoissa, mutt huonompaan suuntaan menossa. T4V:n viitearvot ovat 9-19 ja sekin menossa sulla huonompaan suuntaan :(. Lupasivatko lääkitystä?? Paina nyt täysillä päälle. Hieno juttu kuitenkin, että sait keltiksen määritykseen ajan myös. Mä peukutan sulle :wave:.

AinoEmilia Onnittelut :heart:!! Sut yrjöklubiin lisäsin, mutt niinkus huomaat niin tiedot ovat erittäin vajaat eli ikääsi kaipaisin, kiertopäivää, jolloin plussasit, normaalin kierron pituutta ja mahdollisesti myös dpo:ta ja monesko yk ja myös monesko lapsi haaveissa, näitä juttuja tuonne on yleensä laiteltu. Eli jos nakkaat mulle tietoa niin lisään ne tonne alkuun :). Vauvaliimaa ja tarrasukkia sulle ja teidän luomuvauvalle :heart:
 

Yhteistyössä