40+ SO WHAT (VOL.11)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Kiitos, kiitos Ottis puhureista=) samoin sinne!!:heart:

Kyllä siulla pizzaa ja pari siidukkaa olis kyllä pitänyt olla viikonlopun kunniaksi!!!:p

((muoks))
miulla just TOTT päivänä dpo10

Viimeksi muokattu:
No nyt tässä olisi:

jostain syystä se tämänpäiväinen eli 19.11 dipattu näyttääkin nyt kuivuttuaan vahvemmalta, vaikka onhan noi kumpikin pystyviiva aika ohkaisia vaakaviivaan verrattuna - joissain nettikeskusteluissa ja tulkintaohjeissa sanottiin ettei ne silloin merkitse mitään. Ja se david testi oli nyt jotenkin kostunut, ja viivasesta lähtenyt värit seikkailemaan, niin se oli nyt sellainen ihan valkoinen viivankohta ja vieressä väriä. Sitä en kuvannut.

No, miltäs näyttää huomioiden se aamuinen digin "ei raskaana"....?

Viimeksi muokattu:
Ottis
Meillä näemmä sama harrastus, mur-mur. Niin kipusin minäkin pikapikaa kaupasta (taas) tultuani kurkkaamaan putusen kuvia, enkä suotta =). Korjasin tilanteen ja hain pizzan (miehelle myös) sekä pari sidukkata. Harmi ku ei ole punaviiniä nyt tarjolla. Viime perjantaina ne vimoset kaksi lasillista nautiskelin. Se tässä Jumalan selän takana asumisessa on ku pitäis aina lähteä niin kauas, jos haluais alkomaholia ja tarve ei nyt tarpeeksi kova ollut :).

Putunen Kyllä siinä viivasta näkyy ja minunkin mielestä tuo tän päiväinen himpun verran vahvempi. Kyllä minä siitä aamun digin 'ei raskaana'-viestistä huolimatta uskoisin, että olet raskaana. Toivottavasti viiva tuosta vielä vahvistuu ja pikkuinen pysyy matkassa :heart:! Peukutuksia ihan kaikin raajoin ja sydän sykkyrällä!

putunen, yhdyn Ottiksen sanoihin - olet raskahana!!!:heart:

Ylemmässä testissä tuo ohkainen pystiviiva, joka CB:n sivuston mukaan Ei olisi plussa olleskaan..

..mutta tuo tämän päiväinen SELKEÄSTI jo vahvempi!!!

La-Su tulee - jos kaikki menee hywin, varmasti digitestiinhin jo tekstiksi muutahin, kuin "ei raskaana"..:kiss:

((muoks)) kun nyt tarkemmin tiirailin testejä, on Kp18 testissähin KUI-TEN-KIN tuo viiva vain osittain ohkainen..ylempää hieman vahvempi/leviämpi..eikös vain?:)..vai harittaako miun silmät ihan..:D

Viimeksi muokattu:
Ottis miulla, ei nyt ittelläni ole mitään hywää..arvaa tekiskö mieli?:whistle:
..juuuu, KYLLÄ!!!;)

Jospa huomenissa parit siidukat/ölyset ja sitä itte tehtyä pizzaa-Njam:p

..Tai..on miulla Fazerin konvehteja ja valmispizzaa:saint:..vaan sitä punkkua olis kyllä NYT tehnynnä miel..

((muoks)) on tämä väsy i-han mahdotonta - olen pilkkinyt soffalla tunteroisen:O..silmät ei meinaa pysyä auki ja silti ei oikeen osaa vielä rauhoittua mammimaankaan..ja kyllähän noita reisiä, nisusia taas hieman repii..tietäiskö se hyvää?..:)

Viimeksi muokattu:
on: Testien family-pack saapui postilla tänään. Ja pakkohan se oli heti testata... vaikkei mies edes reiluun vkoon kotimaassa olekkaan... Noh, nyt sentään testiin kahta viivaa pukkas ja valitettavan vahva oli testiviiva ... Hmmm... Saiskohan mahdollisen oviksen siirtyyn ajatuksen voimalla tuonne ensi vkon lauantaille... :p

Ihmettelen vain tuota viivasta testissä... Jotenkin olin luullut ja kuvitellut, että jos menkka vuotoa, niin silloin o-testi blankko!

Viimeksi muokattu:
Huomenta :) ja mukavaa lumista viikonloppua kaikille!

Ainakin vielä tällä hetkellä olen jotakuinkin raskaana, koska apteekin omaan raskaustestiin tuli testiajalla hailakan punertava viivanen. Ei se kyllä ihan hirmu hyvin näy, mutta näkyypä kuitenkin :rolleyes: myös hämärässä. Tuo apteekin omahan ei kai vääriä plussia juuri näytä?

Nyt vaan katselen tilannetta ja testaan esim. maanantaina uudelleen, jos ei menkkoja näy. Silloin pitäisi kai hcg:n olla jo vähän enemmän koholla. Nythän on mennyt vasta vajaa kaksi vuorokautta ekasta haamun häivähdyksestä. Kumma juttu kyllä, kun tuntuu, että mun aamutesteissä näkyy huonommin kuin iltapäivällä - voiko jollain erittyä hcg:tä paremmin muulloin kuin aamulla?
Nyt siis jännään samaa kuin mur-mur täällä viimeksi - eli kohoaako hcg.... :|
Mutta hieman uskallan olla onnellinen raskaana olosta - vaikka se kestäisi sitten vain hetken - päivä kerrallaan elää nyt Putunen :wave: :heart:

Samaa olotilaa toivon teille kaikille ihanaisille!!!!

Viimeksi muokattu:
Putusen kuulumisia tulin kurkkimaan. Hyvä että niitä viivoja edelleen näkyy. :) Täällä peukutetaan edelleen pysyvälle plussalle.

Olisko kellään tarvetta tuollaiselle CB:n digiraskaustestille ja paketille ovistikkuja? Voisin nakata postiin.

Tässä vielä kuva arvioitavaksi, kun te niistä niin tykkäätte :D Kiitos muuten kaikesta ihanasta kannustuksesta KAIKILLE! :hug: Ihana palsta tämä on - en pois halua(isi).

Oletteko te Morticia ja taavi166 jollain odotuspuolen palstalla? Minkälaista siellä on, kannattaako tulla mukaan? Tätä palstaa olen lueskellut jo toukokuusta asti mutta itse kirjoitellut kai vasta heinä-elokuusta enemmän. Tuntuu oudolta vaihtaa : / No vielä en vaihdakaan - en ennen kuin apteekin testissä testiviiva on kontrolliviivaa vahvempi! :D

Viimeksi muokattu:
Ottis
Putunen mur-murilla ainakin on muistaakseni näyttänyt vahvempaa viivaa myöhemmästä ku aamupisusta tehty testi. Ja kyllä tuossa testissä punaista viivaa näkyy =). Kaponen on, mutt viiva kuitenkin. Sille vahvistumista! Peukkuja!

mur-mur Minä otin ja lähdin sit toisel puolel jokkee toverin luokse maailmaa parantamaan. Saunahan siinä väliin jäi, mutt onnistuu toi suihkuttelu näemmä aamullakin. Mies haukkui minut juopoksi ja nyt kun aamulla lähti jonnekin ja kysyin, ett minne menee, sanoi, ettei ainakaan ryyppäämään :headwall:. On se kumma ku pitäis varkain juoda, ett olis oikein. En totisesti liian usein käy yhtään missään ja ylipäätään näe kavereitani ja heti tulee huutoa. Kaiken kukkuraks se murmeli lähti liikenteeseen mun autolla, joten en pääsekään lähtemään systerin luo niinkuin suunnittelin.

Morticia Varmasti on tässä pinossa monellakin tarvetta testipakkaukselle :).

Plussapuhureita ihan joka tupaan!

Viimeksi muokattu:
Ottis
Putunen Ei täältä tarvi (tai oikeastaan saakaan :)) lähteä heti pois, kun on plussannut. Ihana teidän juttujanne lukea, sillä tuohon siunattuun tilaanhan me kaikki pyritään. Älä mene pois :hug:.

Morticialta olisin miuluusti pienemmällä hintaa ostellut digin&O-testit..kerkesi Pilvilinna vain jo Yv:tä laitella asian tiimoilta!=)

Omaa oloistani..

Vasy..väsy ja vääääsyyyyyyy koko ajan!!!!
Yöllä/aamulla palelsi, sitten hiki ja taas palelsi!!!:$..masu pikkasen turvoksissa..tänään dpo5..

Näitä tuntemuksia oli myös viimeiks..olisipa SITÄ samaa!!!!:heart:

Ottis olipas hywäinen, että käväisit rentoutumassa
"tois puolel jokkee"!!!!:wave:
..ja miehen rutaleelle potku per***ksille kun moisia siulle haastelee..saakeli sentäis!!:kieh:

Hän on mustis&kade kun siulle ystäviä&vieläpä HAUSKAA!!!!
..minnuu ihan pistää vihaksi siun puolestasi!!...

..aika vahva hymiö, vaan ei mahtanut mur-mur tunteilleen nyt tällä erää mittään..:rolleyes:

Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Niin pisti vihaksi mun siskoakin, kun soitin, etten voi lähteä ku mies vei auton mennessään. Meinas soittaa miehelle perään ja asettaa ajan, jolloin kaaran pitäisi olla kotona. Toppuuttelin, että antaa ukon nyt taas rauhassa kiukuta. Mutt meinaa tää mun elo olla aika synkkää ja ikävää ku tälleen menee viikonloput.

ON Mulla tuli yllättäen vilu päiväsellä ja nakkasin kuumemittarin kainaloon ja lämpö oli 36.7 eli 0.3 enemmän kuin normaalilämpö. Ovis ainakin tapahtunut. Mutt sitä laskeskelin, ett jos niin sattuisi, ett olisin raskaana, niin sen mukaan mulla olis nyt vasta dpo1, sillä miehen simppaset eivät kuitenkaan ole ehtineet kutuasemalle kuin yhden jäljestä perjantaita vastasta yötä, sillä kuuden jäljestä vasta pupuiltiin.

Ottis

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Km/Monesko haaveissa

Hysteria (?).................kp?................ yk? (kkm.11/10) 1.
haave2010 (44)...........kp4/28-30........yk6(06/10)...4./1.yht.
tetu68 (42)..................kp8/27............yk8....................3/1.yht.
Rominas
(40)...............kp8/25-27......yk14(09/09 06&10/10) 2.
Tirlittan1968 (42).........kp12/28............yk5(04/10) 2.
Ottis (43)....................kp14/23-28.......yk17( 08/09) 1.
Viidenmamma (40)......kp17/25-30......yk6(10/10) 6.
mur-mur (45)..............kp18/28...........yk19(01&08&11/10) 3.
Ballerina Bolero (40)....kp25/25-28......yk35....................3.
Nuuttimus (41)............kp25/28-36.......yk2v...................3.
Mahdotontako (45)......kp25/29............yk4....................1. yht.
sarppav (39)...............kp26/27-32.......yk4(07/10) 2.
putunen (41)...............kp26/24-32.......yk9....................3./1.yht.
Raputar (40)................kp29/27...........yk5.....................2.
liiza (44).....................kp30/24-27.......yk31(02/07 08/08) 4.
Iida-Karoliina (46)........kp41/23-29......yk16...................5./1.yht.
wiiwi67 (42)................kp52/25-32......yk27 (03/10)...4.
ulla4 (40)....................kp53/35-45.......yk3.....................4.
onlydream (37)...........kp86/23-29.......yk?....................3

Ottis (43)......................dpo1
mur-mur (45)................dpo5
putunen(41)..................dpo14:)heart:dpo12)
liiza (44).......................dpo18

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1

ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:

Ottis
mur-mur Päivitin listan, ku ei mulla nyt tässä tän kummempaa tekemistäkään ole :). Paitsi, että olen yrittänyt sulatella kompostia ja kohta pitäis uskaltautua tonne pakkaseen.. hrrrhh..

Kiits kun päivitteleit Ottis=)
..ja hywäinen, että lämmöt nousseet:)..

Juu, täällähin kauniin kirpakka, aurinkoinen keli tänään ollunna, tuuleksii kyllä kovin kylmästi - Hrrrrrhh tosiaan!!

Viimeksi muokattu:
Meitin pienessä poikasessa taas kova yskä ja kuumeen oli nostanut kun tulivat iskän kanssa HopLopista kotio..voihan surku:(..ei päässyt Joulun avausta(ilotulitus) kaupungille kattomaan.
..heti melkein alkoi sairastelu kun eskan aloitti syksyllä..:O

Nyt lapsonen kattelee vanhaa VHS kasettia " Joulupukki ja noitarumpu" aivan ihanainen tarina:heart:filmissä Mauri Kunnaksen kuvittamat hahmot!

..mie odottelen kaupasta %juomaa, tilasin mieheltä peräti 3 olusta!;)
Laittelein päivällä partsulle tunnelmalliset jouluvalot Callunoiden lomaan kiertämään..sitten vielä havuja&käpyjä rustiikkiseen metalli ruukkuun - nätti on, kun sika pienenä!=)

Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur se siellä vaan tunnelmoi :). Hiljaista näyttää olevan täälläkin. Nautinnollista iltaa sulle!

ON Oli noin tunti sitten alamasu niin kipee, ett ei totta ollenkaan. Ovisoireitako lienee? Korkkasin sidukan saunoessa minäkin ja tässä tuumin paistelenko pian pizzaa :p.

Aaaaah, kyllä tuo sauna tekee aina hywwää=).. ja jano juomana kylmä olut-slurps!!:p
Mukavaa illan jatkoa ihanaisille!!..
..ei taida huomenna olla R-testillä dippaajia?..miullahin liian aikaista;)

Maistuvaa siidukka hetkeä Ottikselle!!:wave:

Ps. Ottis tilailin tuolta Halpatestiltä R-testipuikkoja..sinähän muistaakseni olet noita käyttänyt, eiköstä vaan?..oletko ollut tyytyväinen..=)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä