40+ SO WHAT (VOL.11)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/31 = 10,23 Pino alkanut 29.12.2009 --> 29.12.2010 mennessä "tavoite" = 10 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

Putusen yrjöklubiin lisäsin ja katselin samalla tuota alkulistalla olevaa 'tavoite'-listaa. Sen mukaan meidän pinon tavoite olisi ollut, että 10 raskautuu tämän vuoden aikana, vaan meistäpä onkin yrjöklubiin päässyt sinä aikana jo 19 ja mitä vielä tuleekaan ennenkuin vuosi on lopuillaan =). Toki listoille on tuona aikana tullut porukkaa lisääkin ja jotkut heistä raskautuneet hyvinkin nopeasti eli tilasto ei ole ihan suoraviivaisesti tulkittavissa. Hyvää plussasaldoa joka tapauksessa :heart:.

ON Tuossa kun hetkeksi keskityin totaalisesti tilastojen maailmaan, kuulin kissapojan maukuvan niin selvästi, että vaikka tavallaan muistin heti, ett se on kuollut, tuntui kuin olisin palannut ajassa taaksepäin. Ja nyt itkettää taas ja entistä enemmän :'(.

Ottis
Haave2010 Halit :hug: tädin tulosta. Paljon paljon parempaa onnea seuraavaan kiertoon :hug:.

mur-mur Juu, mä huomasin Putusen plussanneen ja hänet jo laitoin yrjöklubiinkin :). Aivan mahtisjuttu.

Kyllä se viiva tänään hailumpi oli kuin eilen. Vaikka tikku ei pisussa varmaan ollut kuin 3 sekkaa ja viivat tulivat hyvin hailuina, sai siitä kuitenkin sen verran selvää. Tietty jos ukko nyt heti tulis kotiin ja pupuiltas, voisi pieniä toiveita olla, mutt toisaalta voipi olla parempi toiveita nyt enää herättelemättä, sillä yhdestä pupuilusta tuskin paljon iloa näissä hommissa on, vaikka jotkut viisaammat sanovatkin, ett yksi kerta siihen riittää =).

Ottis
Kiitos mur-mur! Ehkä mä olen entisessä elämässäni ollut joku ihan kamalta olio ku tuntuu, ettei tässä elämässä oikein mikään luonaa. Aina ja iänkaikkisesti olen kaikessa ollut vähän lapsipuolen asemassa eli en sillä onnellisempien puolella laisinkaan.

Voi Ottis :hug:

Mun isoisä kuoli (no siitä on jo 5 vuotta), mutta kuitenkin sen jälkeen tunsin todella useasti, että joku "kosketti" minua olkapäähän, aina kun oli paha olla. Ja olin varma pitkään, että se on ukki.
Ukki oli 103-vuotias kuollessaan ja lähti täältä ns. saappat jalassa, eli oli viimeiseen saakka todella hyvä kuntoinen sekä mieletään, että kieleltään.
Aina ajattelin, että lohduttamaan tuo minua tuli ja antamaan voimaa jaksamaa eteenpäin. Kun tuntui usein, ettei kukaan tajua mua. Varsinkin kun oli synnytyksen jälkeen masennusta pitkään.

Ehkä tämä on sinullakin kisulta sellainen voiman lähetys sinulle!

Viimeksi muokattu:
Ottis
Kiitos halista putunen :hug:. Tsekkaatko ekalta sivulta, että tietosi ovat oikein?

Morticia, Kurkkaatko sinäkin ekalle sivulle ja katsot ett kaikki on ok?

mur-mur Oot sitten niin kertakaikkisen ihana ihminen, ett ansaitsisit halin ihan livesti, mutt ku se ei ole mahdollista, laitan tällaisen virtuaalihalin :hug:.

Ottis
Sarppav Kiitos kauniista tarinasta. Onpa ukkisi elänyt todella pitkään, huih! Mahtavaa ollut varmasti saada tuntea ihminen, jolla on ollut noin runsaasti elämänkokemusta. Ehkäpä kisuli todellakin muistutti naukaisullaan, että elämässä on hyvääkin, sillä töistä lähtiessä ajattelin (mitäpä muutakaan kuin) kisulia ja sitä, että nyt vain täytyy tyytyä siihen, ett sellainen ihanuus on elämässäni joskus ollut ja selvitä vaikka vain päivä kerrallaan tästä elämästä, josta SE ihanuus puuttuu. Jos tarkkoja ollaan, niin nyt kisulin ääni oli vaativa, tahtoi ulos tai ullakolle ja ehkä se pitäis ottaa ns. vinkkinä, ett tarttis tehdä jotain :).

Niinpä Ottis - se YKSI kertahin voi riittää!!=)
..miullahin oli 2x kun se eka meni harakoille(lakanoille):p

Stressiä liiaksi älä kuiteskaan tästä ota jos nyt ei onnaa
Vielä kerkeät esim. tämän vuoden puolella talletella ja onnen käydessä, raskautua:heart:
..siitä miehin haaveilen..:rolleyes:
Olisihan se ihuna plussata joulun aikaan ja nyt kes-tä-väm-min, kuin viimeiks:heart:

((MUOKS)) en ole sen ihanaisempi, kuin te muutkaan - tavan mur-mur:)..no, ihan sellainen omanlainen..toisten mielestä outo:whistle:..olikohan se Hystis joka kirjoitti, että: "hyvällä" tavalla outo?!..:D

Viimeksi muokattu:
Joo on tiedot oikein - kiitos Ottis :flower:
Aika hurjaa olla jo yrjöklubissa .... :O

Voi kun niin kovasti toivoisin teille Ottis, mur-mur, Ida-Karoliina, liiza, sarppav, Ballerina Bolero ja Hysteria pysyvää plussaa!!! ja toki kaikille muillekin täällä, mutta kaikkien nimiä en nyt valitettavasti muista... :ashamed: kun pää on vähän sekaisin :confused: Kumpa tämä marraskuun plussapuhuri tarttuisi kaikkiin!! :wave:

Viimeksi muokattu:
Ottis
Voi kihveli ku aijaa.com ei toimi :headwall:. Olisin laittanut vertailukuvan eilisestä ja tän päivän tikuista ku niitä nyt katellessa ei se tän päivän viiva ole oikeastaan ollenkaan hailumpi kuin eilinenkään, siis suhteessa kontrolliviivaan. Molemmissa vasen laita yhtä tumma kuin kontrolliviivassakin, mutt toinen laita haaleampi. Ts. mahkuja vois vielä olla. Kuitenkin dippasin sitten noin tunnin rakossa olleessa pisusta uuden o-testin ja siinä testiviiva jo huomattavasti haaleampi kuin noissa edellisissä. Huomenna en sitten kuitenkaan voi enää testailla, että oliko ovis vaiko ei ku piti hätäillä testaamisten kanssa :LOL:.

mur-mur Niinhän se on, ett ehtiihän sitä vielä tän vuoden puolella plussaamaan (jos onni on myötä), vaikka tämä kierto menisi harakoille, ku mulla se tätä seuraava jännäpäivä olisi 27.12.2010. Sitä jo eilen laskeskelin. Toisaalta, jos itsekkäästi ajattelee, niin eihän nyt parhaimpaan pikkujouluaikaan saisi hötkyilläkään olemaan raskaana, vaan eipä tuota noin osaa ajatella. Sit toiseks, mulla ei ainakaan ole tiedossa yksiäkään pikkujouluja, joten se niistä :LOL:.

Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Se toinen on sekunti.com, mutt sekään ei pelaa. Näyttää vaan, ett sivun lataus 'valmis', mutt ihan blancoa näyttää. Aijaassa jotain häikkää ku ei avaa sieltä aiemmin laitettujakaan kuvia. Illemmalla yritän uusiksi. Yllättävän vahva toi tän päivän eka o-viiva kuitenkin on, joten voipi olla, ett miestä tänään petiin vien vaikka väkisin :). Ei sitä oikein osaa jättää tilaisuutta käyttämättä.

Siis Ottis..Jouduit vedellä lantraamaan pisua, johon päivällä dippasit O-testin..siis ihanko totta?..eihän sitä vedellä kannata lantrata, tulos muuten epäluotettava..
..ymmärsin nyt varmaan ihan väärin..enkös vaan..;)

Viimeksi muokattu:
Ottis
Et ymmärtänyt mur-mur. Pisu oli oikeasti niin sakeaa ku en ollut juonut mitään, ett sitä nippanappa riitti testiin ja kun sen olin dipannut lorautin vähän vettä päälle. Niinhän r-testeistäkin sanotaan, ett jos pisu kovin sakeaa, sitä voi lantrata. Ei se siitä vedestä ainakaan voimistumaan pääse, son saletti. Tunnin jälkeen dipattu testi näyttikin sitten vähän tummempaa kuin toissapäiväinen, mutt ei niin tummaa kuin eiline, joten kai se ovis tänään on tai ainakin kovasti tuloillaan. Pitäis lähteä miestä kampeamaan.

Ottis tuota EN olekaan tiennyt: Että virtsaa voisi lantrata ennen testiä??
..kannattaneeko kuitenkaan noin tehdä jos ovista tai raskautta mettästää..
..sillonhan virtsa laimeampaa ja LH&HCG laimenee myöskin siinä virtsamäärässä!?..eikös?..No, itse en näin ainakaan tekisi;)

Käyttöohjeissa mm. noin mainitaan..
- Vältä juomista kaksi tuntia ennen virtsanäytteen ottamista sillä laimentuneesta virtsanäytteestä tehty testi ei välttämättä havaitse LH huippua.
..samahan se olisi HCG:n kanssahin..jos juomalla nesteitä jo liikaa, virtsa saattaa lantrautua, niin eikös se laimene myöskin samalla tapaa jos vettä siihen lisää?..näin mie sen asian tippaleipä aivoillani rätnään=)

Onnistunutta simojen mettästystä siulle!!..
..kattokaa mikä hymiö..:p

..ja vohan se mennä näinhin jos oikeen Ottis intoutuu....:D

Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur En nyt muista minkä r-testin ohjeessa luki ihan oikeasti tuosta vedellä laimentamisesta. Mutt sehän ei sinänsä haittaa jos näyte laimenee, enintään jättää huipun näyttämättä, mutt tuosta omastani en nyt tältä päivältä osaa sanoa mitä se on, paitsi ett se neljän aikaan tekemäni testi näytti jo sitten huomattavasti haalumpaa viivaa. Onks mulla ovis nyt sit tänään vai huomennako se on ku päivän eka testi kuitenkin tuollaistakin näytti. Ääh! Mulle saapi laitella ehkäpä dpo0 tänään, sillä miehen kanssa kuitenkin pupusteltiin eikä tarvinnut taistellakaan pilistä.

Niin juuri Ottis; jättäisi sen huipun näyttämäti - se jota ettitään juuri O-testillä!!
..mutta se siitä..:)

Olipa kiva, jotta simojen mettästys onnistui!!!!=)
..laittelenpa siut RKTT-listalle..kohtahan mie sinne ypö yksin olisinhin jääny..

Ottis
Ymmärrän yskän mur-mur, mutt luulen sen toisen testin jo vähän kertoneen missä mennään. Ovis saattaapi tulla huomisen puolella, sillä alkuillasta vielä limoja bongailin, mutt pelataan ns. varman päälle ja tulkitaan toi eilinen testi ovishuipuksi. Se kuitenkin ehkä pikkasen vahvempi kuin tänpäiväinen lantrattu ;). Mutt ihan oikeasti en pisua tikkuun saanut kuin ehkä 3 sekkaa ja näytti siltä, ett se ei edes tikkua kastele kunnolla ja sillä vähän veteen sitä dippasin myös :ashamed:.

Ottis: Jos et ole nyt jo hommiin ryhtynyt, niin nyt äkkiä!!!! Housut nilkkoihin ja menoksi!! PP:t peliin!! Tai tulee karttakeppiä sormille!!! ;-)

Hyvä hyvä, Ottis että jahti tuotti tulosta!!! Nyt peukutetaan!!! :heart:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä