40+ SO WHAT (VOL.11)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Niinpä mur-mur, Taisi olla toissalauantaina, että mulla oli saunan lauteilla sidukkapullo mukana ja kun mies tuli lauteille, niin hän ärähti ensimmäisenä, ett' "Mitä litkuja täällä on?" ja nakkas mun heikosti kiinni olevan pulloni apukeittiön lattialle. No, siitähän valui sidukat maahan ja meni matto pesuun ku sekin sidukkaan kastui. Itse mies kulki pitkin iltaa lipittämässä viinaa varkain ja kaatoi maahan mun ainokaisen sidukkani. Se meinas pikkusen pistää vihaksi, just tuo tekopyhyys, ett mä olen melkein juoppo, kun otan sidukan lauteille ja hän ei juo, kun tekee sen varkain.
Tätä mie juuri tarkoitinhin..itsekästä, tekopyhää..: /

Taisi miullahin se ovis oikiasti olla, aamulla oli lämmöissä parin asteen nousu.
Eilen illalla ensin sellainen vahva piikki alespäin..nyt lämmöt 37C..

Kyllä on munasarjat kipuilevat olleet monta, monta päivää ja pissillä saa juosta ahkeraan, ei kuitenkaan virtsatie tulehduksen oirehia - onneksi.

Kovasti en vielä tällä kierrolla tärppiä osaa odotella..mutta ehkä seuraavalla jos vaan simppa tallettelut onnaa.=)

Ottis
Morticia Jees! En turhaan tullut kurkkaamaan olisiko dippailukuvia tullut =). Aivan mahtavan ihana toi sana "RASKAANA" ja 3+. Näyttää olevan Hcg:t ihan kohillaan. Ihanaa. Vauvaliimaa ja tarrasukkia :heart:.

mur-mur Niinhän se on, ymmärrät hyvin. Mietin tässä pitäiskö vain käydä miehen kimppuun kuin sika limppuun. Mutta.. ei edelleenkään inspaa ku tiedän mikä on asenteensa ku olen jo ehtinyt tässä mököttää. Hän ei anna piliä ku minä 'äkäilen'. Tätä kiristystä se on nyt ollut puoli vuotta ainakin jo, ett pitäis olla mielin kielin, ett vois olla mielin kielin ja joskus saada testiin sen pysyvän plussan.

Kiitos Mur-mur. Siivet saa olla. Yritys kertaa en kyllä osaa sanoa, oisko alotettu yrittää kesäkuussa. Laitetaanko se sieltä vai miten työ ootte laittanu. Mut nyt on keskenmenon jälkeen ensimmäinen yritys ja kesäkuusta olis sitten kuudes.:confused:

Kiitos. Kyllä tuo raskaana-sana jotenkin vakuuttaa paremmin kuin pelkät viivat. :)

Mur-mur, siirryn tuonne masun kasvattajiin mutta taustailen ja jännäilen täällä teidän kanssa vielä jos sopii. En minä pitkään ehtinyt teidän seurassa olla mutta mukaviksi kaikki havaitsin joten haikea ois poistua kokonaan.

Morticialle Huisin paljon ONNEA!

Viidenmamma Tervetuloa myös minun puolesta. Ja pikaista perheen lisää toivon sinulle.
Itsellä 4 lapsukaista, vaan jom isoja ovat, kuopus 14v.
Ikää sinulla vaan paljon vähemmän ja teillä vielä hyvät mahdollisuudet on lapsukaisia saada lisää, mikä sen ihanempaa kun pienten jalkojen tepsutus.

ON: Kävin hcg:n määrityksessä. Tuloksia ei ole vielä.
Tosin en odota että olisin raskaana, en nyt enään. Kuitenkin olen noita testejä tehnyt ja nyt aamulla ihan hyvin onnistui testi, Pisu oli tarpeeksi kauan rakossa.
Ja nega oli.

Ottiksella upeat viivat ovistestissä..Voisitpa hyödyntää nuo...

Viimeksi muokattu:
I-K voihan surkuinen:(..olen kyllä hy-vin pahoillani siun puolestasi, halitusrutistus täältä:hug:

Oliko teillä vielä siellä pakkasessa..munasoluja(ko)?..näinkö se oli..olen ihan tietämätön näissä asioissa:confused:..jospa siellä se ylläri sinua vielä odottaisi - Jaksan uskoa näin!!

Viimeksi muokattu:
Murmur Kiitokset halista!
Pakkasessa on 6 pakkasukkoa jotka odottelee siellä seuraavaa h-hetkeä.
Hyviä öitä myös sinne teille kaikille!

Eihän sitä tiedä että mikä meitä vielä tulevaisuudessa odottaa. Vaikka ylläri näistä pakkas ukoista kukaties.

Viimeksi muokattu:
Ottis: Systerit varmasti oikeassa, että suhteen eteen pitää tehdä kaikkensa mutta raja nyt kaikessa... Miltä sinusta tuntuu? Rakastatko sinä häntä? Haluatko olla hänen kanssa? Haluatko elää hänen kanssaan elämäsi? Pystytkö kestämään hänen tempauksensa? Tai paremmikin haluatko kestää hänen tempauksensa? Mitä saat häneltä sellaista mitä arvostat? Onko se tarpeeksi paljon "saamista"? Tahdotko?

Iso Iso Lämmin Rutistus ja Hali!!!! :hug:

Viimeksi muokattu:
on: masentaa ihan he***ti! Kuulin tuossa, että 4 samaan aikaan, nyt 2 vuotta täyttäneet, odottaneissa raskaana ja osa ei olisi edes halunnut raskautua ja ehkäisystä (kierukka) huolimatta tulossa toukovauva. Miksi se ei voinut meille tulla? :'(

Ihanaa heille ja paljon onnea! Tuntuu vain ihan kauhean pahalta... pitäis hankkia varmaan kierukka ... :headwall: Jospa se auttas...

Yhteistyössä