I-K Mitäpä kuuluu?
Morticia Testikauppaan siitä ja vähän äkkiä =).
viidenmamma Tervetuloa listalle. Muistan jossain välin ihmetelleeni kun sinua ei siellä näkynyt, mutt nyt olet ja toivotaan sun pian siirtyvän tuonne plussanneiden puolelle :heart:.
Putunen Yes, sinäkin dippailet huomenaamuna. Alkaa olla todella jännät paikat täällä.
mahdotontako Milloinkas sinä aiot testailla? Melko jännät paikat sinullakin :heart:!
Taavi166,
mur-mur,
liiza ja
mahdotontako Kiitos tsemppauksesta.
IronMaiden Kiitos infopaukusta. Ihan kiva saada muistutusta siitä, ett simppasten pitäisi todellakin olla ajoissa plakkarissa.
ON O-testin dippasin heti ku töistä tulin ja tältä se näyttää:
Ei ole testiviiva ihan tasapaksu kontrolliviivan kanssa, joten elän toivossa, että tämä ei vielä se o-plussa olisi, vaikka läheltä liippaakin. Testiviiva alkoi mullakin piirtyä testiin yht'aikaa kontrolliviivan kanssa, aivan kuin taavin taannoisessa r-testissä
. Vähän enemmän kuin vain vähän katkera olen, jos tämäkin kierto menee harakoille. Taidan miestä vähän painostaa kertomalla hänelle, että vain tämän vuoden loppuun yritetään ja jos tulosta ei synny, heittäydyn loppuelämän kestävään selibaattiin tai hankin ehkäisyn. En tietenkään oikeasti hanki, mutt mies pitää saada ymmärtämään, ett tässä ollaan jo laina-ajalla ja ett ei näitä juttuja hoidella pihtailemalla jos lasta oikeasti halutaan.
Mun täytyy kuitenkin tunnustaa, ett jos lapsen voisi noin vain tilata, niin ehkä vähän sitä tilausta vielä vitkuttelisin, ett saisin vähän selkeyttä tähän tilanteeseen. Ts. lievästä katkeruudesta huolimatta olen tavallaan jo varautunut, ett kintuille kusee tämäkin kierto ja that's it. Kahden kauppa tämä on ja jos ei homma pelitä, se ei pelitä. Mutta... vaikka en ole kisulin kuoleman jälkeen kovin innokas ollut mökille menemään, lähden minä nyt sinne yksin perjantai-iltana ja vaikka mikään ei miestä enää kotona pidättelisikään, teen hänelle selväksi, että NYT minä tarvitsen miettimisrauhaa ja maisemanvaihdosta, vaikka se varmasti ekana iltana taas kovasti itkettääkin, kun kisulia siellä varmasti kovasti kaipailen.