40+ SO WHAT (VOL.11)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Lumista huomenta kaikille!
Vihdoin täällä etelässäkin sataa lunta...

Morticalle ja Taaville aivan valtavasti vauvaliimaa, enkeleitä ja onnea matkaan!

Ottikselle toivottelen kovasti voimia oman elämän tarkastelussa. Toivottavasti saat oman mielesi ensin selväksi, mitä haluat ja toivot ja ennenkaikkea tahdot elämältä. Kuului siihen mukaan sitten "hankala" mies tai ei...:hug:

ON Minulle ei mitään erikoista kuulu. Tästä kierrosta ei ole odotukset kovalla, kun ei ollut jaksamista talletuksille juurikaan. Jos sitten on niistä vähistä tärpännyt, niin hyvä. Testaan vasta ensi viikolla (TOTT), jos ei tätsy aiemmin kolkuttele ovelle.
On tässä ollut vähän vatsannippailuja, ja huimausta. Mutta lienee normaalioireita tällä hetkellä. Ei auta kuin odotella...

Meillä ei sairaskierre parane millään. Itselläni nostaa taas flunssa päätään. Limaa ihan hirveästi ja se aiheuttaa heijastekipuja korvaan. yskä kova. Ab-kuurin ja sen jälkeen viikon olikin jo parempaa. Mutta taas mennään... Todella sitkeä tapaus tämän vuoden flunssa.
Tänäänkin olen herännyt ennen viittä, kun ei vaan saanut oireilta nukuttua.
Poika on edelleen ab-kuurilla ja hän voi selkeästi paremmin. Mutta saikin 10 pv:n kuurin ja siitä jälkellä vielä 2 päivää. Sen lisäksi lääkäri sanoi, että jos on vähääkään oireita (nuhaa tai limaisuutta) jäljellä niin jatketaan vielä viikko. Ja tuntuu, että jatketaan. Ja hällähän on selkeästi bakteerin aiheuttama korvatulehdus ja nielunpään tulehdus. Joten se ehkä meneekin tuolla kuurilla.

Onko teistä joku perehtynyt luonnonmukaisiin tai homeopatisiin lääkityksiin, niinkuin tällaisen pitkittyneen flunssan osalta?
Mä olen eilisen tutkinut, että mitä kannattaisi tehdä. En haluasi itselleni uutta ab-kuuria...
Suolahuonehoitoja olen katsellut, niistä voisi olla apua. Ja sitten luin parista rohtoyrtistä, jota voisi kokeilla: kurkuma ja valkosipuli ainakin.
Onko kokemuksia jollakin?

No niin, lähdenkin tästä katselemaan, miten tuolla ulkona selviää tänään auton kera. Lumitöitä ei ehkä ihan vielä kannata aloittaa, kun sadetta luvattu pitkälle iltapäivään... Hyötyliikuntaa siis luvassa tänään :D
Ai niin, uusi naapurimme onkin "mökkitalkkari", ja sillä on traktorin ja muut, joten tulee ainakin oma tie kotipihalle saakka aurattuna valmiiksi, noh menköön...

Huomenta... Miulle saa laittaa sitten dpo 2/29-30.... Menkat alkoivat ennakkovaroittamatta eilisiltana. Eli ei raskautumista tällä kierrolla edelleenkään. Nyt kuukauden tauko Clomeista ja sitten vois kokeilla tupla-annoksella... Sitä lääkäri ehdotti aiemmin syksyllä.
Tsemppiä päivään kaikille! :heart:

Ottis
Rominas Tuo on niin syvältä kumpuava kysymys, ett siihen ei voi kuin yhtyä :'(. Eilen kattelin töissä ikkunasta yhtä mammaa, joka roudas toista lievästi kehitysvammaista lastaan autoon. Hän sai keskenmenon vuotta ennenkuin minä ja itki haluavansa kolmannen lapsen ja nimenomaan tytön. No, näin kävikin, mutta kun raskaus oli 'turvallisen' pitkällä, kertoi tämä mamma haluavansa keisarinleikkauksen ja ett samalla poistetaan kohtu. Ihan ymmärrettävää sinänsä, mutt toisaalta jotenkin 'liian' helppoa. Joskus tuntuu, ett kaikki muut saavat ihan kaiken mitä osaavatkaan tahtoa ja itse ei saa mitään :(. Tsemppiä sinulle! Varmasti tuntuu kurjalta, mutt et ole yksin tuon tunteen kanssa :hug:.

Kiitos I-K ja halitus :hug: sinulle! Parempaa tulosta olisin toivonut, mutt eihän heitetä vielä pyyhettä kehään, ennenkuin tulokset ovat tulleet.

Sarppav Kiitos :flower:! Illalla olin tän asian suhteen ensin kiukkunen, sitten yllättävän tyyni ja yritin jo uskotella itselleni, etten lasta haluakaan :LOL:. Yöllä näin kuitenkin painajaista kissapojusta ja ihmeen lohdulliselta tuntui, kun mies otti tiukkaan haliin ja piteli siinä kunnes nukahdin uudelleen. Aamusta, kun mies oli lähtenyt töihin, kesti pitkään ennenkuin nukahdin, mutt sitten näinkin unta, ett monien kuolleiden vauvojen jälkeen sain neloset =). Neljä pulskaa tervettä lasta, kaksi tyttöä ja kaksi poikaa. Ensin olin yksin, miestä ei näkynyt ja vaikka paras ystävä oli miehensä kanssa auttamassa, olin ihan helisemässä mistä saat vaatteet niin monelle lapselle. Alkoihan niitä löytyäkin ja kun mieskin ilmaantui kuvaan, oli sylejänkin kasassa neljä. Toi oli ilmiselvä lohtu-uni ja sillä jaksetaankin pitkälle. Peräti niin pitkälle, ett jos tänään ovisplussa tärähtää, saatan sittenkin vongata piliä, vaikk eilen miehen pehmittely-yrityksistä pysyttelin kylmänä kuin kala.

Kiire töihin jo, kivaa tätä päivää kaikille! t. Ottis

Huomenta kaikille! :wave:

Pahoittelut sinulle Iida-Karoliina, mutta onneksi sinulla on toivoa kuitenkin jatkossa. Toivotan sinulle lämpimästi onnea tulevaisuuden uusissa yrityksissä :hug:

Onnittelut Morticialle raskaana - sanasta!!!

Omaa napaa: Näin unta, että tein raskaustestin ja siihen tuli kaksi viivaa.

No - sitten aamulla kävin mieheltä salaa dippailemassa ja tihrustin testiä hämärässä. Jotain siinä olin ehkä näkevinäni, koska tuikkasin sen sitten käsilaukkuun ja otin töihin mukaan. Täällä sitten katselin kunnon valossa, ja on siinä jotain =). Se näyttää enemmänkin viivanpaikalta, ja on sellainen harmahtavan punertava, ehkä enemmän harmaa kuitenkin. Se kuitenkin näkyy joka kulmasta jokseenkin selkeästi, kun silmät on aika harjaantuneet :rolleyes:. KOSKAAN en ole saanut noihin testeihin (David puikko) minkäänmoista viivanpaikkaakaan, joten pieni toive tässä nyt heräsi. No viime kierrossakin vähän näkyi hailukkaa tosin eri testissä, mutta se näkyi silloin vasta kp 26 ja dpo 14, jolloin jo menkatkin alkoi. Nyt on kp 24 ja dpo 12.

Kuvaa en saa laitettua kun olen tosiaan töissä. Huh huh. Saapas nyt nähdä mitä tapahtuu. Pitäisiköhän huomenna testata uusiksi vai vasta ylihuomenna? :O

Nyt tihrustin uudelleen, ja on siinä hieman punaväriä...

Viimeksi muokattu:
Rominas..ymmärrän hyvin fiiliksesi:hug:..miksi se joka EI HALUASI, saa..ja sellainen, joka HALLUAA jää ilman..:ashamed:

Jaksuja:heart:

sarppav
..eihän sitä tiedä - kun vähiten odottaa, voikin olla ihuna ylläri tiedossa:)
..näin toivotaan!!:heart:
Kurjaa tuo taudin pitkittyminen:snotty:..pikaista paranemista toivon!!:kiss:

haave2010 huru-akkako sinne saapui, surku juttu:(..halitus:hug:
..mutta, jospa tupla clomikierros tuo yllärin - toivotaan!!!!:heart:

Ottis toivon kovin, että se aurinkoinen paistelisi sinne päin, siun eloosi pian!!

Jokohan putunen ja lizukka ovat dipaileet?

Pluissasätehiä laitan tulemaan!!!

Viimeksi muokattu:
putunen..IHUNAAAA!!!!!!..JOtain siellä on tapahtumassa....lisää laitan plussasadetta!!
..nyt kyllä jännittääpi..

Maltatkos odotella lauantaille seuraavan dippailun kanssa?..;)

Laitathan testistä kuvaa kun palajat töistä kotio!!!:wave:

Viimeksi muokattu:
En taida lauantaille asti malttaa odotella, eli kyllä jo huomenna taas dippailen. Kuvan kanssa voi olla hankaluuksia, kun mies on nyt mun luona huomiseen asti, ja pitäisi mua varmaan pöhkönä, jos näkisi sellaisissa puuhissa :whistle:

Mutta jos huomennakin tulee haamuinen tai viivanpoikanen tai jotain, niin laitan sitten huomenillalla kummankin testin samaan kuvaan teille tihrusteltavaksi. Jospa tässä tosiaan olisi mun vuoro nyt... en voi kyllä uskoa, enkä vielä uskokaan, mutta hauskaa oli saada edes jonkinmoinen viivanen testiin :). Pidemmälle en vielä ajattele.

Kiitokset plussasateista ja peukuista - niitä tarvitaan :flower:

Lueskelin netistä kokemuksia david -testeistä, ja niihin ei kai kovin helposti synny edes mitään viivanpaikkaa vaan ovat negoina ihan valkoisia. No niin oli mun toissapäiväinenkin ihan valkoinen. Nyt kuitenkin tossa itsepintaisesti köllöttää viivanen, jossa hieman punaväriä. Toivottavasti viiva nyt pysyisi eikä vuotaisi pois : /

Viimeksi muokattu:
Morticia lämpimät onnittelut plussasta. :flower:

Putunen peukut pystyssä, että viiva vahvistuu. :heart:

I-K olen tosi pahoillani. Onneksi sinulla jäljellä "pakkasukkoja", toivotaan parasta.:hug:

Ottis haleja ja suukkoja, sekä voimia tuhannesti. :kiss:

Pahoittelut kaikille tädin yllättämille. Tsemppiä itsekullekin ja paljon plussia kehiin. :wave:

Sääennusteen mukaan etelä-Suomeenkin on luvassa koko ensi viikoksi pakkasta ja lunta!!! :xmas:

Putusella ei ole maltti valttia - vaan hain ruokatunnilla apteekista ClearBluen - ja siihen tuli ihan SELKEÄ PLUSSA - tällainen +

Nyt vaan toivon että se pysyy............ huh
En ole tätä vielä tajunnut - ihan ihme olotila
:confused:

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Km/Monesko haaveissa

Hysteria (?).................kp?................ yk? (kkm.11/10) 1.
haave2010 (44)...........kp2/28-30........yk6(06/10)...4./1.yht.
tetu68 (42)..................kp6/27............yk8....................3/1.yht.
Rominas
(40)...............kp6/25-27......yk14(09/09 06&10/10) 2.
Tirlittan1968 (42).........kp10/28............yk5(04/10) 2.
Ottis (43)....................kp12/23-28.......yk17( 08/09) 1.
Viidenmamma (40)......kp15/25-30......yk6(10/10) 6.
mur-mur (45)..............kp16/28...........yk19(01&08&11/10) 3.
Ballerina Bolero (40)....kp23/25-28......yk35....................3.
Nuuttimus (41)............kp23/28-36.......yk2v...................3.
Mahdotontako (45)......kp23/29............yk4....................1. yht.
sarppav (39)...............kp24/27-32.......yk4(07/10) 2.
putunen (41)...............kp24/24-32.......yk9....................3./1.yht.
Raputar (40)................kp27/27...........yk5.....................2.
liiza (44).....................kp28/24-27.......yk31(02/07 08/08) 4.
Iida-Karoliina (46)........kp39/23-29......yk16...................5./1.yht.
wiiwi67 (42)................kp50/25-32......yk27 (03/10)...4.
ulla4 (40)....................kp51/35-45.......yk3.....................4.
onlydream (37)...........kp84/23-29.......yk?....................3

Ottis (43)......................dpo0
mur-mur (45)................dpo3
putunen(41)..................dpo12:)heart:dpo12)
liiza (44).......................dpo16

ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) = dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1 jne..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:

Viimeksi muokattu:
putunen HALUTAAN NÄHDÄ KUVAAAAAAA IHUNASTA PLUSSASTAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

..JO 3 ihunaa :heart:+:heart: ja marraskuun loppuun vielä aikaa ..vieläköhän joku yllättää?..liiiiizaaaa!!..olekkos rapistellut testiä?..:)

Viimeksi muokattu:
Kiitokset =)

On tätä toivottukin, mutta silti yllätti, että nytkö sitten... hoitoihin hakeutumista jo mietin ensi vuoden puolella tai ainakin joihinkin selvityksiin ja tutkimuksiin menoa...

Kuvaa on luvassa valitettavasti vasta huomenillalla - nyt teidän pitää vaan malttaa... ;)

Pelko on ettei tämä pysy ---- mutta niin kauan iloitsen kun voin =) . Ja näköjään toimintaa kuitenkin on eli uusiakin mahdollisuuksia ehkä vielä. Tämä olisi mun ja miehen ensimmäinen yhteinen - olisi niin upeaa saada kokea yhteinen vanhemmuus hänen kanssaan - niin ja mies odottaa tätä yhteistä ihmettä ehkä vielä enemmän kuin minä....

Ottis
Putunen Hienoa, ihanaa, ett pikkasen viivasta jo näkyy ja kiva myöskin, ku lupailit jo huomenna vähän testailla. Saadaan vähän jännättävää :heart:. Plussatuulta :heart::heart::heart:!!

Unari Kiitos kaunis :flower: :kiss:.

ON Byääh :'(, mä kohta itken, kun kaikilla vaan haamuttaa ja plussaa pukkaa ja niin pukkas minullakin eilen plussaa ovistikkuun, vaan siltikin aina vain jään lehdellä soittelemaan :'(. Ihan oikeasti en ole kateellinen kenellekään teille niistä plussista =), vaan todella iloinen ku mikäs sen ihanempaa :heart:. Oma tilanne vaan jurppii nyt niin maan perusteellisesti, sillä tänään vielä o-testin dippasin ja vaikka siihen en paljoa saanut pissaa lirutettuakaan, on viesti selvä: Ovispäivä on tänään :ashamed: ja illalla jäin ilman piliä ihan omaa jääräpäisyyttäkin. Mies yllättäen lämmitti saunan eikä sitä nokkani edestä sammuttanutkaan niinkuin oletin, vaan peräti ilmoitti, että sauna on lämmin. Saunan jäljestä mies ei tapansa mukaan pukenutkaan enää farkkuja jalkaan, vaan jäi steppailemaan pikkareissa ja varmaankin toivoa tai ajatteli, ett jos on oikein kiltisti, voisi päästäkin pukille jne. Vaan mä kiehuin liemessäni enkä mennyt viereensä illasta makoilemaan, kun kahtena iltana olin saanut suoranaiset pakit, vaikka mies ei siinä vaiheessa vielä tiennytkään että pitäisi pupuilla. Mutt ihan oikeasti ajattelin, ett jos hän aina äkäilee, kun viereensä menen, on parasta olla menemättä ja tässä sitä nyt sit itketään haaskatun oviksen perään :headwall:.

Ai juu,
mur-mur, seuraavaksi kun päivittelet listaa, niin minulle voi nuo enkelisiivet kanssa laittaa. Eli 07/10 oli keskenmeno :(

Putunen; ihanaa-ihanaa! TOivotaan että plussa pysyy. Vaaviliimaa ja tarrasukkia kovasti sinullekin!!!

Minä en uskalla vielä testata. Meinasin että viikon vielä odotan, mutta katsotaan nyt... Ei kuitenkaan ennen ensi viikon alkua.

Ottis putusella tuli haamuviivasen jälkeen CB:llä jo PLUSSA!!=)

..ja..sie et ole vielä ovista haaskannut: Jos testissä viiva vahvempi(oliko?)kerkeät aivan hyvin tallettelemaan..ja voisi olla mahkuja vielä vaikka eilen oli vahvempi viiva - tänäänhän se ovis sitten olisi ja munasolukin elelee sen 12-24h..kopaise talletella jos vain voit!!!!:):heart:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä