40+ SO WHAT (VOL.11)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Mä lähden nyt mammamiittiin (siis tuon esikoisen perhevalmennusryhmän mammojen), käyn samalla apteekissa eli pääsen testailemaan joskus klo 17 paikkeilla vasta. Ajattelin kuitenkin jo tänään dipata vaikka pieni pelko onkin persiissä että se testi ilmoittaakin ei raskaana.

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Km/Monesko haaveissa

Hysteria (?).................kp?................ yk? (kkm.11/10) 1.
tetu68 (42)..................kp5/27............yk8....................3/1.yht.
Rominas
(40)...............kp5/25-27......yk14(09/09 06&10/10) 2.
Tirlittan1968 (42).........kp9/28............yk5(04/10) 2.
Ottis (43)....................kp11/23-28.......yk17( 08/09) 1.
Viidenmamma (40)......kp14/25-30......yk6(10/10) 6.
mur-mur (45)..............kp15/28...........yk19(01&08&11/10) 3.
Ballerina Bolero (40)....kp22/25-28......yk35....................3.
Nuuttimus (41)............kp22/28-36.......yk2v...................3.
Mahdotontako (45)......kp22/29............yk4....................1. yht.
sarppav (39)...............kp23/27-32.......yk4......................2.
putunen (41)...............kp23/24-32.......yk9....................3./1.yht.
Raputar (40)................kp26/27...........yk5.....................2.
liiza (44).....................kp27/24-27.......yk31(02/07 08/08) 4.
haave2010 (44)...........kp30/29............yk6(06/10)...4./1.yht.
Iida-Karoliina (46)........kp38/23-29......yk16...................5./1.yht.
wiiwi67 (42)................kp49/25-32......yk27 (03/10)...4.
ulla4 (40)....................kp50/35-45.......yk3.....................4.
onlydream (37)...........kp83/23-29.......yk?....................3

mur-mur (45)................dpo2
putunen(41)..................dpo11
liiza (44).......................dpo15

ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) = dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1 jne..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:

Viimeksi muokattu:
Mie en ole näköjään päässy listoille ollenkaan. joten tässä miun uudet tiedot. Olen 40v viiden lapsen äiti. Vanhin 11v ja nuorin 2v 3kk ja nyt ois siis kuudennnen haaveilu menossa. Olin syys- lokakuussa raskaana, mut meni kesken 8+5 viikolla ja odotin kaksosia.:'( Nyt on kiertopäivä 14 menossa ja eilen talleteltiin=) toivottavasti ei liian myöhään. En ole ovista testaillu koskaan ja en oikeastaan tunne sitä mistään muusta kuin liman määrästä, eilen kyllä oli pistosta munisten kohdalla. Raskaaksi olen tullut suht helposti. Näin vanhemmalla iällä vasta imetyksen lopetettua. Olen nimittäin pitkän linjan imettäjä. neljännen kohdalla loppu vasta 2,5 vuotaana, kun huomasin hällä reikiä hampaissa. Viidettä imetin vähän yli 2v ja heti tulin raskaaksi.
Toivottavasti pääsen minäkin teidän listaanne jännäämään.

Uusia testailuja tulin katsomaan, muttei näy vielä :)

Minulla mahaa juilii ihan menkkamaisesti, muttei niiden vielä pitäisi alkaa - ja kun lämmötkin oli äsken 37,5 niin ei varmaankaan tänään ala vielä, eikä ole näin varhain koskaan alkaneet. Viimeksi kun täti sitten saapui, laski lämpö edellisenä iltana huimasti.

Huomen aamulla yritän testailla, ja eiköhän silloin jo jotain näy jos yleensä meinaa näkyä. Sitten odotan kiltisti lauantaita ja ostan tädille vaikka kukkasia odotellessa...:flower: :D Josko täti leppyisi, ja jättäisi ensi kierrossa sitten tulematta joulukiireissään. Ja saisi jättää sitten tulematta koko tälle palstalle! Taikka sitten lahjoitan tädille risuja :stick: Hus pois!

Iida-K tiedän niin tuon, kun käy tiirailemassa sitä näkemäänsä viivaa, useissa kierroissa niin tein. Minulla oli niitä viivanpikkoja ja joissakin kierroissa testi ajanjälkeen tulleita punasävyisiä viivoja. Toivottavasti tänään saat verikokeen tuloksesta varmistuksen + plussasta!! Teitkö aamulla kotitestin?

++++ tänne kaikille

Viidenmamma nyt laittelein siut päälistalle - pahoitteluni, että en hoksannut aiemmin:ashamed:
..minkä laittelen yrityskerraksi?..entäpä, haluatko nuo enelinsiivet?..

Plussasätehiä siulle laitan kovasti!

Viimeksi muokattu:
Ottis
I-K Mitäpä kuuluu?

Morticia Testikauppaan siitä ja vähän äkkiä =).

viidenmamma Tervetuloa listalle. Muistan jossain välin ihmetelleeni kun sinua ei siellä näkynyt, mutt nyt olet ja toivotaan sun pian siirtyvän tuonne plussanneiden puolelle :heart:.

Putunen Yes, sinäkin dippailet huomenaamuna. Alkaa olla todella jännät paikat täällä.

mahdotontako Milloinkas sinä aiot testailla? Melko jännät paikat sinullakin :heart:!

Taavi166, mur-mur, liiza ja mahdotontako Kiitos tsemppauksesta.

IronMaiden Kiitos infopaukusta. Ihan kiva saada muistutusta siitä, ett simppasten pitäisi todellakin olla ajoissa plakkarissa.

ON O-testin dippasin heti ku töistä tulin ja tältä se näyttää: Ei ole testiviiva ihan tasapaksu kontrolliviivan kanssa, joten elän toivossa, että tämä ei vielä se o-plussa olisi, vaikka läheltä liippaakin. Testiviiva alkoi mullakin piirtyä testiin yht'aikaa kontrolliviivan kanssa, aivan kuin taavin taannoisessa r-testissä :). Vähän enemmän kuin vain vähän katkera olen, jos tämäkin kierto menee harakoille. Taidan miestä vähän painostaa kertomalla hänelle, että vain tämän vuoden loppuun yritetään ja jos tulosta ei synny, heittäydyn loppuelämän kestävään selibaattiin tai hankin ehkäisyn. En tietenkään oikeasti hanki, mutt mies pitää saada ymmärtämään, ett tässä ollaan jo laina-ajalla ja ett ei näitä juttuja hoidella pihtailemalla jos lasta oikeasti halutaan.

Mun täytyy kuitenkin tunnustaa, ett jos lapsen voisi noin vain tilata, niin ehkä vähän sitä tilausta vielä vitkuttelisin, ett saisin vähän selkeyttä tähän tilanteeseen. Ts. lievästä katkeruudesta huolimatta olen tavallaan jo varautunut, ett kintuille kusee tämäkin kierto ja that's it. Kahden kauppa tämä on ja jos ei homma pelitä, se ei pelitä. Mutta... vaikka en ole kisulin kuoleman jälkeen kovin innokas ollut mökille menemään, lähden minä nyt sinne yksin perjantai-iltana ja vaikka mikään ei miestä enää kotona pidättelisikään, teen hänelle selväksi, että NYT minä tarvitsen miettimisrauhaa ja maisemanvaihdosta, vaikka se varmasti ekana iltana taas kovasti itkettääkin, kun kisulia siellä varmasti kovasti kaipailen.

Viimeksi muokattu:
Kaunis on jo viivanen Ottiksella testissä=)..miulla tuollainen jo tietää O-plussaa!
Jaksuja siulle tämän hetken kinkkiseen elämäntilanteeseen..
..ja se mökkiperjantai olisi varmasti kiva; rentoutuen, saunoen ja kynttilöitä poltellen - rauhoittuen:heart:..mie ainahin tykkeväisin hirmuisen paljon!:)

Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Juu, mutt ku sekin olisi niiiiiiin paljon kivempaa, jos mökille saisi eläväisen ihmisen mukaansa. sellaisen, jonka kanssa voisi istuskella välillä terassilla, polttaa tupskun jos toisenkin ja järvessä pulahtaa, tai edes yrittää, puhua sielunsa puhtaaksi ja istuksia lauteilla vaikka keskiyöhön asti. Jos miehen kanssa ollaan mökillä, teen tuon kaiken yksin. Tosin sidukkaa en saa lauteille mukaani ottaa, ku eihän se hänen maailmaansa sovi, ku hänen maailmassaan käydään äkkiä juomassa varkain pullon suusta ja otetaan sitten mukamas pelkkää lantrinkia perään. Mulla alkaa taas olla niiiin negatiiviset visiot tästä elämästä, että... mies tietää, ett just sillä aina kisulin mökille mukaani halusin, ett siellä olisi Jotain, sillä ei siellä ole mitään miehen kanssa, ihan yhtä kuin yksin olisi, paitsi, että yksin ollessaan saa koluutella niin paljon kuin lystää eikä tarvi pelätä milloin toinen kilahtaa :ashamed:.

Anteeks negafiilikset. Lupaan yrittää vähän reipastua :).

mur-mur Juu, mutt ku sekin olisi niiiiiiin paljon kivempaa, jos mökille saisi eläväisen ihmisen mukaansa. sellaisen, jonka kanssa voisi istuskella välillä terassilla, polttaa tupskun jos toisenkin ja järvessä pulahtaa, tai edes yrittää, puhua sielunsa puhtaaksi ja istuksia lauteilla vaikka keskiyöhön asti.
Ottis TOTTA TURISET!!!..tuo mistä kirjoittelit(lainasin sen)on miunhin mieleen ja siskojen kera näin kesäisin mökillä tehdäänhin!;)
..eikö miehet osaa tällaista?..ei kait..mie ainahin nautin kaikesta tuollaisesta, että saapi sydäntään purkaa sielunsa kyllyydestä toiselle, joka jaksaa kuunnella ja ymmärtää - löytyy empatiaa&sympatiaa!:heart:
Kyllähän me %juomaahin otetaan ja rentoudutaan sillähin tapaa jo..mutta kyllä se toisen ihmisen seura on tärkiää!!

Yksin olo, ei ole sama kun yksinäisyys..ja miusta jotenhin tuntuu Ottis, että sie olet välillä tuossa parisuhteessasi kovinkin yksin..:ashamed:
..en tiedä, olenko ymmärtänyt oikein..vaan minähin koen omassa suhteessani aika ajoittain niin hyvinkin vahvasti!
..ei ole kiva tunne:(..
Onneksi näin ei ole viime aikoina ollut monasti.
Sitä on vain niiiiiiiin eri puusta veistetty, kuin tuo toinen puoliskonsa, ajatellaahin monista asioista myös niin eri tavoin..johtuneeko siitä sitten..

Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Miehistä en todellakaan tiedä osaako ne tehdä mitään vastaavaa :confused:, mutt mahtavaa se tyttöporukassa on, kun löytyy sitä sielujen sympatiaa :saint:. Mitä olen omaa ukkoani seurannut miesporukoissa, niin autoista, kaikenmaailman koneista ja pärisevistä ne puhuu, tai pahimmillaan firman asioista ja töistä. Sitä mistä saunalauteilla sitten puhutaan, en uskalla arvaillakaan :LOL:.

Ottis
mur-mur Kyllä minä olen aikalailla paljon ihan konkreettisesti yksin tässä parisuhteessa, mutt varsinkin yksinäinen, sillä meillä ei todellakaan sitä yhteistä säveltä ole. Parin viimeisen viikon aikana ollaan ehkä joka toinen tai kolmas ilta käyty yhdessä lenkillä, mutt sekin tapahtuu aina vähän niin, ett toinen patistaa toista, ei koskaan täydessä yhteisymmärryksessä, että "Yes, mennään!". Intressit on yksinkertaisesti aivan erilaiset. Just nyt tuntuu, etten todellakaan tiedä kauanko tätä kestää.

Systerit, joiden kanssa aika paljon praatailen tästä suhteestakin, ovat yleensä olleet sen kannalla, ett kaikkensa kannattaa tehdä suhteen eteen, mutt onpa sieltäkin alkanut kuulua viestiä, että jos tuntuu ett aina kaikki toistuu samanlaisena, eikä parempaa ole näköpiirissä, olisi ehkä aika luovuttaa. Mutt ongelma onkin siinä, ett jos saan miehen näkemään, ett tämä peli ei vetele, hän on hetken aikaa 'ihmisittäin' ja yrittää minutkin ottaa huomioon, mutt sitten hän taas jo vähän ajan kuluttua luisuu takaisin omille raiteilleen, missä ei ole tilaa kuin hänelle itselleen.

Niin Ottis, missä kulkee jaksamisen ja yrittämisen raja?..

Aikansa - joskus piiiiiiitkäänhin, moni nainen jaksaa ja jaksaa, antaa anteeksi ja yrittää..
..vaan joku päivä tulee raja vastaan..
Pitäähän sitä eloansa saada itsekkin ELÄÄ ja myös omilla ehdoillaan - MINUT huomioon ottaen, ei vain aina toisen ehdoilla!
Terve itsekkyys on Ok!!

Vaikka miulla menee aika ajoittain mieheni kera sukset pahastikkin ristiin, ei kos-kaan tartte hissutella omassa kodissani!
Esim. SAAN ja VOIN ottaa siiderin, jos toisenhin(lue=moooonta;)) silloin kun haluttaa jne..ei mieheni siitä suutu tai loukkaannu, saatikka ala ärisemään tai moittimaan!..

..ja miusta tuo on juuri Ottis ikävää, että siun pitäis olla kuin miehesi - samalla tapaa ajatella, toimia ja jopa nauttia alkomahoolia..ei se noin saa mennä!!!:O

Viimeksi muokattu:
Mahdotontako, vosithan kopaista dipata jo huomenissa - TOTT päivänä!:D

Ottikselle
vielä..toivottavasti en sinua loukannut kirjoituksellani, ei ole tarkoitukseni:kiss:
..kertoilin vain, mitä mielessäni liikkuu kun sinua ja eloasi ajattelen
..ja ei siun tartte esittää reipasta/optimistista jos siltä EI tunnu!!:heart:

Viimeksi muokattu:
Ottis
Niinpä mur-mur, Taisi olla toissalauantaina, että mulla oli saunan lauteilla sidukkapullo mukana ja kun mies tuli lauteille, niin hän ärähti ensimmäisenä, ett' "Mitä litkuja täällä on?" ja nakkas mun heikosti kiinni olevan pulloni apukeittiön lattialle. No, siitähän valui sidukat maahan ja meni matto pesuun ku sekin sidukkaan kastui. Itse mies kulki pitkin iltaa lipittämässä viinaa varkain ja kaatoi maahan mun ainokaisen sidukkani. Se meinas pikkusen pistää vihaksi, just tuo tekopyhyys, ett mä olen melkein juoppo, kun otan sidukan lauteille ja hän ei juo, kun tekee sen varkain. Sillä en sitten viime viikonloppuna hänen kanssaan mökille lähtenytkään, kun täällä saan yksin ollessani olla kuitenkin rauhassa, join tai en. Miehen moraali on sitä luokkaa, ett puun kaatumisesta metsässä ei ääntä kuulunut, kun sitä ei kukaan ollut kuulemassa.

Ottis
mahdotontako Eikös sulla siellä eilen kuitenkin jotain viivan alkusta ollut? Voi, että kun se oikeaksi plussaksi muuttuisi :heart:.

Mies tuli kotiin ja yrittää taas olla kuin mikään ei olisi vinossa ja mua mökötyttää. Miks ihmeessä yritän aina olla kiltti ja mieliksi, kun se ei todellakaan ole kuin miehen miellyttämistä vain siksi, ett jonkinkaanlainen kotirauha säilyisi?? Ei tämä ole elämää :ashamed:. Voi olla, että tänä iltana asioista puhutaan.

Yhteistyössä