Hei kaikille pitkästä aikaa! ! ! Olen sen epäonnistuneen PAS:n jälkeen viettänyt nyt hiljaiseloa, mutta tulin kurkkaamaan mitä teille kuuluu.
Mulla on muuten menossa kp 20. Ovis tuli tässä kierrossa jo kp 11, sillä menkat olivat lugesteronien takia vähän myöhässä. Ovikset on hyödynnetty, kuten aina, mutta ei meillä taida tärpätä ilman hoitoa, eikä hoitojen kanssa. Nyt on normaalit pms-oireet alkamassa, väsyttää ja kiukuttaa. Hoidoista me taidetaan nyt luopua, meille saa tietenkin vielä tulla yllätysihme jos on tullakseen. Yritän kuitenkin nyt rauhoittua ja aloittaa muiden asioiden suunnittelun vauvan sijasta. Vielä en tiedä, mitä on luvassa, mutta aika näyttää sitten
Hysterialle ja
mur-murlle lähettelen todella suuret pahoitteluni tapahtuneesta ja kokemistanne keskenmenoista :'( Tuntuu niin väärältä! :'( Kovasti paljon voimia jatkoon teille molemmille, toivottavasti teille on pian edessä positiivisia kuulumisia!
Hysteria Aiotteko jatkaa pian hoitoja?? VOIMIA VOIMIA VOIMIA ja KAIKKEA HYVÄÄ TEILLE! !
:flower:
mur-mur Vieläkö jaksat kuumeilla ja yrittää? Huom. En ole lukenut viikkoihin viestejä, joten olen tosiaan pudonnut kärryiltä. Pidän kovasti peukkuja, olipa päätöksenne jatkosta mikä hyvänsä!
Morticialle onnea plussasta! Kiva saada välillä hyviäkin uutisia ketjuun! ! ! En olekaan lukenut taustatietojasi, onko tämä sinulle/teille mones raskaus/vauvanalku?
taaville hurrrrjan paljon onnea myös plussasta. Tosi ihania UUTISIA!
Onnea sekä Morticialle että taaville jatkoon! !
Mahdotontako Mitä sinulle kuuluu?? Uusi kierto ja uusi yritys? Miltä näyttää? Mä kuules masennuin niin siitä epäonnistuneesta PAS:ista, että ryystän kahvia taas yhtä paljon kuin ennenkin. Voi minua surkimusta...
Tsemppiä kaikille tähän harmaaseen marraskuuhun, onneksi se joulu sieltä jo kolkuttelee pian ovillemme!