40+ SO WHAT (VOL.11)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Kiitos teille kaikille ihanille naisille myötäelämisestä.
Testasin tänään kolo 04 yöllä negan. Minulla on vaikeaa nyt pitää pissaa rakossa pitempää aikaa, herään pissitykseen ja vassaan on vaan pakko päästä, vaikka kuinka kylkeä koittaisi kääntää.
Pissa oli nytkin hädin tuskin 3 tuntia rakossa. ja se on aika lyhyt aika kuitenkin.
Miten te jotka olette käyneet varikokeessa niin paljonko on maksanut?
Vaivaa nyt tämä kuitenkin ja näkyskö siinä että onko ollut edes yritystä kiinnittyä?
Voisin tietty kysyä klinikalta mutta kun on niin pimpo olo, ajattelevat että ei tuo nyt tuota usko ettei raskaana ole.:ashamed:

I-K voit pyytää TK:sta omalta lääkäriltä(hoitaja, joka vastaa puhelimeen)lähetettä HCG määritykseen!!
..olen todella pahoillani negasta:(lohtu:hug:

Yksityisellä hinnat välillä 25-60e

Viimeksi muokattu:
Ottis
Voi I-K ku kurjaa :hug:. Tk:sta antavat varmaankin lähetteen hCG:n määritykseen, kun oikein kauniisti pyydät. Peukutellaan plussan puolesta nyt vielä kuitenkin. Eikös sulla keskiviikkona ollut vasta virallinen testauspäivä?

mur-mur Ihana toi sun avatar :kiss:. Mä en ymmärrä miks mä en saa enää laitettua itselleni avatarta. Kerran vekslasin ja sen jälkeen ei ole onnistunut lataaminen ollenkaan :'(.

ON Suihkussa kävin ja mies par'aikaa suihkussa. Pitäisi tsempata itsensä pilin vonkaukseen, mutt ihan pakko tunnustaa, ett hyvistä ovislimoista huolimatta ei kiinnosta sitten pätkääkään. Pitäis olla tässä suhteessa vähän erilaista potkua, niin sujuis nämäkin hommat :ashamed:.

Ottis
Kiitos mur-mur vinkeistä! Pitää ip katella jos saisin jotain laitettua. Niin tylsä toi pelkkä vihreä pallukka tuossa.

ON En saanut itseäni viettelyvireeseen. Muistin liian monta kertaa, jolloin koko puuha on ottanut ihan liian koville ja luovutin suosiolla. Ei nyt jaksa taistella yhtään mistään. Mutta sen sijaan ei tarvitse huolia, että tämä kierto menisi ihan hukkaan, sillä tunnen itseäni jo sen verran, että kun ja jos ovishuippu iskee, ei tätä tyttöä pitele enää mikään. Mutta.. illalla juili alamasua niin, ettei ole sitä kyllä tehnyt koskaan. Tavallista tuntuvampi ovis siis joko käsillä tai mennyt jo. Ja just tuon vuoksi, ett jos ovis onkin jo huti, ajattelin vielä tänään testata ennenkuin alan miestä ahdistella.

Hei pitkästä aikaa... Jäänyt on päivityksetkin tälle listalle, kun en ole ilmoitellut itsestäni mitään pitkiin aikoihin... Mukana hengessä edelleen ollaan. Kiertopäivä nyt 28/29. Eli tätiä odotetaan saapuvaksi - tai sitten ei... Vain Luoja sen tietää... Tsemppiä ja hyvää viikon jatkoa kaikille :heart:

Sorry - korjaus edelliseen... Päivistä olen minä näköjään sekisin mennyt... Nyt on siis mulla dpo 29/29. Clomit olivat tässä kierrossa käytössä. Merkkejä tuhrusta tms. ei ole vielä näkynyt...
Huomaan surukseni täällä monen kohdalla viime aikoina olleen menetyksen tuskaa - keskenmenoja... :'( Voimia ja uutta uskoa vielä kaikille kanssasisarille! Saman menetyksen kokeneena, edelleen minullekin suru mieleen hiipii usein, mutta silti pikkuinen toive vielä kytee... :heart:

Liizalle ja Haaveelle kovasti plussasäteitä!!! Oispa ihana saada tähän marraskuun synkkyyteen punaväriä :heart: taikka sinistä, jos sellaista on testissä...

Eipä aamun testaus ainakaan vielä tuottanut tulosta - ei edes harjaantuneisiin silmiin ilmaantunut haamulaista taikka viivanpaikkaa taikka edes roskishaamulaista.

Mutta eipä se mitään - hyvällä mielellä nyt olen kuitenkin, vaikkei viivasta ilmestyisi TOTT -päivänäkään. Mutta silloin siis uusi kokeilu - pieni toivo elää

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Km/Monesko haaveissa

Hysteria (?).................kp?................ yk? (kkm.11/10) 1.
tetu68 (42)..................kp4/27............yk8....................3/1.yht.
Rominas
(40)...............kp4/25-27......yk14(09/09 06&10/10) 2.
Tirlittan1968 (42).........kp8/28............yk5(04/10) 2.
Ottis (43)....................kp10/23-28.......yk17( 08/09) 1.
mur-mur (45)..............kp14/28...........yk19(01&08&11/10) 3.
Nuuttimus (41)............kp21/28-36.......yk2v...................3.
Mahdotontako (45)......kp21/29............yk4....................1. yht.
sarppav (39)...............kp22/27-32.......yk4......................2.
putunen (41)...............kp22/24-32.......yk9....................3./1.yht.
Raputar (40)................kp25/27...........yk5.....................2.
liiza (44).....................kp26/24-27.......yk31(02/07 08/08) 4.
Morticia (42)................kp33/29-34......yk 1v..................2.
Iida-Karoliina (46)........kp37/23-29......yk16...................5./1.yht.
ulla4 (40)....................kp49/35-45.......yk3.....................4.
wiiwi67 (42)................kp48/25-32......yk27 (03/10)...4.
Ballerina Bolero (40)....kp21/25-28......yk35....................3.
haave2010 (44)...........kp29/29............yk6(06/10)...4./1.yht.
onlydream (37)...........kp82/23-29.......yk?....................3

mur-mur (45)................dpo1
putunen(41)..................dpo10
Iida-Karoliina (46).........dpo14
liiza (44).......................dpo14
Morticia (42).................dpo16:heart: (dpo13)

ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) = dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1 jne..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:

Viimeksi muokattu:
Mahdotontako..aaaaaavistuksen viivasesta näen..punertavaa en - vielä!!:)
..suurensin näyttöä 400%..viivanen näkyy tasan 1cm. kodilla, mitattuna tuosta kontrol viivasen vasemmasta reunasta..=)

Plussasätehiä&pikaista paranemista!!!:heart:
..mikä dpo pvä siulla nyt on menossa?..

Viimeksi muokattu:
mur-mur hoi. Kai mut saa tosta kp-listastakin poistaa. Ihan kiva oli kyllä siitä lukea, että vastako ne menkat on kymmenen päivää myöhässä. Itestä tuntuu, että raskaana on oltu ikuisuus, vaikka ei se oikeesti niin ole. Neuvolaan soittelin eilen. En oikein muistanut koska sinne kuuluu ekan kerran soittaa, mutta soitin nyt. Pitkän kiertoni takia sain ensimmäisen ajan jo ensi viikon perjantaille. Neuvolatätin sijainen kun kysyi vain viimeisten kuukautisten alkamispäivää, enkä sitten viitsinyt puhelimessa sönköttää mitään ovistesteistä sun muista. Sijainen sanoi olevansa vain viikon, joten ensi viikolla onkin sitten tuttu täti vastassa. Tai se mikään täti ole, onko edes mua vanhempi! :D

Kamalasti tärppionnea teille kellä kellistysaika menossa. Ei tämän plussan tekokaan mistään romantiikan oppikirjasta ollut. Ilmotin miehelle olohuoneessa, että nyt tarttis p**a, jos vielä meinataan yrittää. Muksut oli juuri saateltu ulkopuuhiin ja me siirryttiin muihin puuhiin. Kyllähän se itse touhu jossain määrin vie mukanaan, mutta kyllä se semmosta lapsentekoa tuppaa olemaan kun meilläkin 17:a yrityskertaa tarvittiin. Katotaan kuinka pitkälle se puuha kantaa.

Mahdotontako, minä en suurennellut näyttöä ja silti näin jotain. Jännää aikaa sinulla.

Morticia, sinua etsiskelen. Viivasi oli niin mahdottoman selkeä siinä testissä, mutta kirjoitit, että viime kierrossa oli samanlaine ja menkat alkoi. :confused: Mikä on tilanteesi nyt?

taavi166 jep, niin mie vähän arvelinhin tänään kysellä, että poistanko siut listalta - olet siellä toisella listalla sitten sen vajaata 9kk!!!:heart::wave:
..niin, eipä se monastikkaan kovin romanttista tämä puuhastelu ole: /..vaan pääasia, että tuottaa tulosta!!!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä