40+ SO WHAT (VOL.11)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Hysteria (?)................kp?................yk? (kkm. 10/11/10) 1.
Rominas
(40)..............kp2/25-27.......yk14(09/09 06&10/10) 2.
Tirlittan1968 (42).........kp6/28............yk5(04/10) 2.
Ottis (43)....................kp8/23-28.......yk17......................1.
mur-mur (45)..............kp12/28...........yk19(01&08&11/10) 3.
Nuuttimus (41)............kp19/28-36.......yk2v...................3.
Mahdotontako (45)......kp19/29............yk4....................1. yht.
sarppav (39)...............kp20/27-32.......yk4......................2.
putunen (41)...............kp20/24-32.......yk9....................3./1.yht.
Raputar (40)................kp23/27...........yk5.....................2.
liiza (44).....................kp24/24-27.......yk31...................4.
tetu68 (42).................kp29/27...........yk7....................3/1.yht.
Morticia (42)................kp31/29-34......yk 1v..................2.
Iida-Karoliina (46)........kp35/23-29......yk16...................5./1.yht.
ulla4 (40)....................kp38/35-45.......yk3.....................4.
wiiwi67 (42)................kp47/25-32......yk27 (03/10)...4.
Ballerina Bolero (40)....kp47/25-28......yk34....................3.
taavi166 (39)..............kp50/28-42........yk17...................3.
haave2010 (44)...........kp55/29............yk5(06/10)...4./1.yht.
onlydream (37)...........kp80/23-29.......yk?...................3

mur-mur (45)................dpo-1
putunen(41)..................dpo8
Iida-Karoliina (46).........dpo12
liiza (44).......................dpo12
Morticia (42).................dpo14:heart: (dpo13)

ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) = dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1 jne..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä[/COLOR]

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:

Viimeksi muokattu:
On: Testasin tänä aamuna, negahan se sieltä tuli. Ihan selkeä sellainen.
Oivikki, kyllä tosiaan teki mieli lopettaa lääkkeet tähän paikkaan ja heti. Kamala oli tuo pettymys ja toivoton tunne siitä että koskaan me voitaisi onnistua. Vaan kyllähän me ensi vuoden puolella taas yritetään, ja kai taasa toivotaan ihmettä ja petytään katkerasti. Ei oikein isän päivä tunelmat ole katossa meillä. Kamala katsoa miehenkin pettymystä kun sain kerrottua asian, mielummin olisin ollut kertomatta.
Huomenna on vielä tehtävä kuitenki testi ja vielä vika 17 päivä eli keskiviikkona. Ja sitten tämä kierto on ohi..ja tätiä odottelemaan vain.

Taisi miulle ovis+ pärähtää..vielä jäi yksi testi ja dippailen sen varuilta huomenissa.
Olisi saanut kyllä viipyillä pari päivää vielä tuo Oili-neiti..vaan minkäs teet, näin mennään..:)

Viimeksi muokattu:
Ok Rominas - Yk 14 siis..

Morticia, koetettaan kovasti imussa tulla..täällä odottelen kun mies on käynyt suihkussa jos vaikka pikkasen tykättäis - ja silleen..:rolleyes:

Mukavaista illanjatkoa ja ötyä jo valmihiksi kaikille kun silmät painuupi kiinni!!

Viimeksi muokattu:
Taaville ja Morticialle kovasti onnea plussasta :heart:. Toivotaan että pikkuiset hyvin tarraavat ja saatte nauttia yhdeksän kuukauden matkasta pienten kanssa.

Hysterialle :hug:. Km on aina ihan kamala, eikä niitä kenenkään tarvitsisi kokea.

Iida-Karoliina :hug:. Uskon että fiilikset on todella kurjat, vaikka pieni mahdollisuus vielä onkin. Olisin niin toivonut sulle plussaa, jotekin se olisi antanut toivoa itsellekkin :( . toivottavasti seuraava pas sitten on se hoito joka tuo vauvan syliin asti. Jotenkin itsekkin lohduttaudun sillä että ehkä ensi keväänä pääsisi siirtoon, mutta asiassa on edelleen paljon miettivää.Ja raha on valitettavasti se kaikista isoin.Lainalla en hoitoa haluaisi rahoittaa, kuollutta lehmää kun on kurja maksaa.Jos siis niin kurjasti kävisi.Mutta kummasti se vauvahaave aina vaan on eikä haalene.

Muillekkin vilkutukse :wave: ja kovasti plussa tuulia puhalten täältä taustalta.

Ottis
Mur-mur Ja mä ku jo katoin tosta kuvasta, ett Oili olis sun luo vasta tuloillaan.

Terri Kiitos ovistsempistä! Tänään nippaillut vasemmanpuoleista munista niin, ett hetken jo epäilin Oilin tulleen ja menneen, mutt tulihan niitä limoja tänään sitten kuitenkin. Ihunaa, ett sinä oviksen sittenkin bongasit. Odotutti ihmeesti. Varmasti häjyä jos o-testissä ei näy yhtään mitään ku kyllähän se yleensä edes heikosti haamuttaa. Pupuiluonnea ja plussaa testiin parin viikon päästä :heart:.

Rominas Sua sais kai onnitella tädin tulosta, sillä nythän te pääsette sitten ihan kunnolla uuteen yritykseen ku kaavinnan jäljestähän yleensä suositellaan pitämään se yhden kierron tauko. Eiku sullehan tehtiin lääkkeellinen tyhjennys, eikös vaan? Olikos nyt kuitenkin niin, ett mies ei olekaan H-hetkellä koto-Suomessa?

I-K Voi pihkura sitä negaa :headwall:. Ihan takuulla olet äärettömän pettynyt. Olen pahoillani :hug:.

Morticia Teemme kaikkemme, jotta päästäisiin sinne 'paremmalle' puolelle :heart:.

Putunen Mikäs sun testaussuunnitelma on? Dpot ihan kivat =).

ON Meillä jäi talletukset tekemättä. Mies alko taas tyhjästä natkuttaa ja niin istuskelin saunan lauteilla pitkään murheitani hautomassa ja mies on nukkumassa jo. En tod. tykkää tästä, etten yhtään voi olla oma itseni tai miten haluan omassa kodissani, kun toisella on sitten jatkuvasti jokin väärin :(. Koko ajan pitää olla varpaillaan :ashamed:.

Ottis: Joo, lääkkeellinen taas oli.
Ja mies tulee olemaan poissa oviksen aikaan. Noh, mutta näillä mennään... Kaippa se on pakko uskoa, että kaikki menee niinkuin tarkoitettu on.. Heh, joku alkaa syvälliseksi :saint:

Ottis, tuota sinun tekstiä on surullista lukea. Ei kukaan voi tykätä siitä, ettei omassa kodissaan voi olla oma itsensä. Sellainen paikka ei ole koti. Ja jos olen oikein ymmärtänyt, talo on sinun, joten jos siitä joku lähtee, niin et sinä. Voi rähmä sinua missä pattitilanteessa olet. Kun voisikin taikoa tilanteesi paremmaksi, mutta täytyy vain tyytyä ajattelemaan sinua lämmöllä. :)

Morticia, oletko jo siirtynyt sinne odottajien puolelle? Minä vain pikkaisen uskaltanut vilkaista. Missä ketjussa pyörit?

mur-mur, taidat olla tykkäilemässä :kiss: Kiva taas jännätä seurauksia! Ja kiitos kuvan vaihdosta. Niin, kai mut voi poistaa tosta dpo-listastakin. Tein nyt illalla itseäni rauhottaakseni testin, vieläpä sen kitsaa taaveetin ja vahva viiva piirtyi samaan tahtiin kontrolliviivan kanssa. Että kyllä tässä nyt vielä raskaana ollaan.:wave:

Viimeksi muokattu:
..ja tietenkin vielä I-K:n huomiseen dippailuun SUURI plussapuhu!!!

..kerta vielä tallettelin..nähtäväksi jää, riittääkö paukut..;)
..mie jotenhin vain luulen, että Kp 15-16 tullut ovis, antaa tärpin!

Viimeksi muokattu:
taavi, miepä poistelen siut RKTT-listalta ihan justiinsa..:)

Ottis ei ole hyväinen ei, siun oloisesi nyt - lämmin:hug:
..niin mieluusti haluisin sinua jotenkin lohduttaa..

Tässä se kuva(kerkesin jo poistella välillä)jossa viivaset tasavahvat - livenä huomaa paremmin!

..huomenna kuiteskin vielä varmistelen, oliko oi-ki-as-ti ovis+!!

Viimeksi muokattu:
Taavi, olen tuolla 40+ odottajissa. Siellä on vain aika vähän meitä loppukesän odottajia. Tulehan sinne seuraksi. :) Olen kyllä yhdellä toisella foorumilla heinäkuisissa jo varovasti kuikuillut, se on sama foorumi jonne liityin kun odotin esikoista ja olen kotiutunut sinne tämän parin vuoden aikana. Heinäkuisissa on jopa 2 sellaista odottajaa joiden kanssa odotettiin edellisä lapsia.

Olipa pitkän tuntuinen työpäivä tänään. Puoli tuntia sitten kotiuduin ja olipa outo olo kun kaikki oli jo nukkumassa. Nyt pitää hengähtää hetki että työt ei tule uniin. Hyvää yötä kaikille, kauniita unia!

Ottis: Jos naisista sanotaan että outoja niin kyll nuo miehetkin osaa... Esim. Mä pääsin duunista klo 14.00. Ajomatka ripeästi, ilman valvontakameroiden välähdyksiä, kestää n. 35 min. Olin kotona klo 15.15 ja oin käynyt kahdessa kaupassa ostoksilla ja kuunnellut parkkiksella/ajaessa vittuilut kuin hidas olen suoriutuun kotiin että herra sitten ehtis ampumaan valoisaa aikaan ja saati klo 16.15 kokoontumispaikalle pikkujouluun. Ensinnäkään tuo ampumisjuttu ei olis MITENKÄÄN edes ehtinyt sopia koko asiaan...Ehdotin kyllä viimesen puhelun aikana että jätänkö maito kaupan väliin, ettei tarvi pahalla tuulella olla mutta ei kuulemma väliä enään...

Huokasin kyllä helllllllllvetin syvään kun sain miehen heidän pikkujoulu kokoontumispaikalle.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä