40+ SO WHAT (VOL.11)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Miulla pukkaa huonoa oloista ihan tuon oviksen(kai se tulee..)takia, ainahin näin luulen
..ja maha on iiiiihan turvoksissa..eilisen lemmiskelyn jälkeen koko masu meni kovaksi, silleen supisteli..:$..paha oli ihan olla..

Tänään avataan kyllä varsiainen talletustili sitten..;)

Kiitos mur-murtarrasta ja vaaviliimasta, niitä totisesti tarvitaan. Mutta on kyllä niin raskaanaoleva olo, masussakin ihan mahdoton paineen tunne. Voi kun tää olis nyt ihan oikea plussa.

Sinulle pidän peukkuja että tässä kierrossa saisit sen pysyvän plussan. Talletelkaahan ahkerasti. ;)

Kiitos kaunis Morticia:)
..ja kyllä se on oikia plussa siulla ja viipyilee tällä kertaa masussa sen melkein 9kk!!:heart:

Kovasti koetan talletella.:D
..viimeiks pupuiltiin ovis+ päivänä ja siitä tärppi kävihin!

Jos nyt illasta ja sitten huomenissa Isänpäivän kunniaksi talletteleisi..maanantain vosi huilia ja taas 16-17.11
..miehellä sopivasti Vp 17pvä:)..jospa se riittäis?

Ainahan tosin miun suunnitelmat on melkeinpä muuttuneet tässä matkan varrella -mennään tuntemusten mukaan!=)
..tuolta mieheltä kun ei oikein väkipakolla saa niitä siimahäntaisiä!

Pitänee käyttää kaikki viettely konstit ja heretä ihan kehrääväiseksi misuksi....kuuuuuurrrrrnaaaaauuuuuu!!!!!
..tällä kertaa jos jellona ei muriseis:vampire: vaan kehräisi kaunihisti!:rolleyes:

Viimeksi muokattu:
Rominas..olisko siusta surkiaa jos kierto pari, menisi voimia keräillessä?..:)
..mie parashii sanomaan ja ehdottelemaan..ittelläni oli kauhia kiirus päästä uudestaan lääkkeellisen tyhjennysken jälkeen hommiin!!:whistle::rolleyes:

vaaan onhan miulla tuota ikäähin jonkin verran enämpi, siitähän se johtui..

Hyvinkin saattoi olla siulla nyt menkat - niukat sellaiset!

Ps. Dippailin O-testin ja viiva näyttäisi taas vahvemmalta - maha on niiiiin tuvoksissa että!!!!!!!:O

Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Hyvä, ett talletuksia harjoiteltu jo. Ja vaikka tuntuisi, ettei siimhäntäisiä salaiseen sopukkaan asti mennytkään, niin kyllähän niitä kuitenkin aina sinnekin livahtaa touhutessa :heart:! Onnistuneita talletteluita tälle illalle =).

Rominas Mulla km:n jälkeen oviksen aikaan oli jotain ihme tuhruvuotoa, mutt jos selvää verta, niin kai se täti sitten on. Jos tämä kierto menee miehen matkan vuoksi huti, voi olla se ihan hyväkin juttu, ett ehtii kohtu vähän huilaantua ja sitten pikkunenkin tarraa lujemmin kiinni. Peukutuksia!

Morticia Aivan ihanaa :heart:, upeeta :heart:!! Selkeä plussa tuo on, jeee =)! Vauvaliimaa ja tarrasukkia!

Ottis

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Hysteria (?)................kp?...............yk? (kkm. 10/11/10) 1.
Rominas
(40)..............kp0/25-27......yk14(09/09 06&10/10) 2.
Tirlittan1968(42).........kp5/28...........yk5(04/10) 2.
Ottis (43)....................kp7/23-28.......yk17.....................1.
mur-mur (45)..............kp11/28............yk19(01&08&11/10) 3.
Nuuttimus (41)............kp17/28-36.......yk2v...................3.
Mahdotontako (45)......kp18/29............yk4....................1. yht.
sarppav (39)...............kp19/27-32.......yk4......................2.
putunen (41)...............kp19/24-32.......yk9....................3./1.yht.
Raputar (40)................kp22/27...........yk5.....................2.
liiza (44).....................kp23/24-27.......yk31...................4.
tetu68 (42).................kp28/27...........yk7....................3/1.yht.
Morticia (42)................kp30/29-34......yk 1v..................2.
Iida-Karoliina (46)........kp34/23-29......yk16...................5./1.yht.
ulla4 (40)....................kp37/35-45.......yk3.....................4.
wiiwi67 (42).................kp46/25-32......yk27 (03/10)...4.
Ballerina Bolero (40)....kp46/25-28......yk34....................3.
taavi166 (39)..............kp49/28-42........yk17...................3.
haave2010(44)...........kp54/29............yk5(06/10)...4./1.yht.
onlydream (37)...........kp79/23-29.......yk?...................3

taavi166 (39)..................dpo17:heart:(dpo12)
Morticia (42)...................dpo13:heart: (dpo13)
Iida-Karoliina (46)...........dpo11
liiza (44).........................dpo11
putunen (41)...................dpo7

ovistestiplussapäivä = dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) = dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1 jne..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:

Viimeksi muokattu:
Ottis
Kuulkaas naiset, äskettäin pisulla käydessä bongasin erittäin mojovat ovislimat ja nyt on vasta kp7 menossa. Veikkaisin siis, että ovis tulee kp10-12. Toivottavasti posti tuo testit heti maanantaina, ettei mene huti koko juttu. Mies lähti mökille taas ja mä jäin kotiin yksikseni, taas. Ei tilanne kuitenkaan paha ole, sillä ihan sovussa erottiin, mutt näyttää vain siltä, ett molempia kiinnostaa ehkä enemmän omat kuin yhteiset jutut. Jospa mies nyt mökillä relattuaan ja hyvin nukuttuaan olisi suosiollinen luovuttamaan simppasia huomenna. Vähän jo suunnittelin, ett huomenna 'pahat' simppaset alta pois ja sitten parin kolmen päivän päästä ne varsinaiset simppaset sisään.

Ottis, hywäinen suunnitelma siulla..

Mie voisin melkein veikata, että miulla ovistestin viivanen vahvenee su-ma..eli, Kp 14 olisi sitten H-hetki..
..vaan, mistäpä sitä ihan tarkkaan taas tietää, viime kierrollahin Oili kurvasi vasta Kp16!!

Kovasti on ainahin tuntemuksia: selkää särkee, maha koko ajan ihan turvoksissa, painaa ja isolla hädällä juoksen usiammin:x..pierettäähin ja silleen..:whistle::D

Sauna lämpiää ja kohta kylpee ropsauttamaan mur-mur lähtee..sitten iltapalaa, poikanen mammimaan..ja jos laatuaikaa miehen kera viettäis:p..
..näin ainahin suunnitelin, saas nähdä..

Mukavaista illan köllykkää ihanaiset!!!

..ja huomisiin testeihin(kai joku silloin testaileepi?)..
PLUSSA viivasia!!!

Viimeksi muokattu:
mur-mur: Hirrrmu kiirehhän tässä olisi päästä taas "tosi" toimiin. Malttamatonham sitä on... Hymph!!!

Mutta oli sitten mikä tahansa niin ei nyt vuodon aikaan kyllä puuhailla yhtään mitään. Joten taitaa joulukuulle mennä hommelit.

Voi että sentään ettei ole tullut kirjoiteltua ylös tuon 09/09 kkm jälkeen, että miten vuoto alkoi jne... Olin kirjoittanut vain, että kk ? Ja ilmeisesti sitten ollut, kun seuraavat tullut ajallaan.

Tuossa katselin almanakkaa ja huomasin laskeneeni, että jos normilla kierrolla laskis, niin menkat olis alkanut n. 9.11 (siis ilman raskautta ), joten aikalailla oltas tuon punaisen vuodon perusteella oikeilla jäljillä.
Tänään siteeseen tullut enemmän vuotoa, joten kaippa (?) tässä joku kp menossa... Toivottavasti tai sitte mun alapäässä joku pahasti vialla.
Tuossa mietin, että jos vuoto vielä jatkuu 24.pvä niin sitten alan kyllä todella huolestumaan ja lääkäriin aika vauhdilla.

Onko muuten kukaan teistä Oulusta?
Ihan siksi kyselen, että yksityistä lääkärikeskusta mietin mihin menisin tutkimuksiin... Gynekoa ajattelin, kun siellä Aydin Tekay ja Ilkka Järvelä mutta onko jollakin joku vielä parempi paikka tiedossa??? Olisin siis ihan vain normi tutkimuksiin menossa.

Viimeksi muokattu:
Rominas ilmoitteleppa sitten kun haluat tuonne listaan menossa olevan kiertopäiväsi merkattavan?..=)
Kuuleppa..jos sie silloin 9/09 tänne pinoon jo kirjoittelit, se tieto siun vuodon alkamisesta saataisi löytyä vanhoista pinoista!!?:wave:

Siimahäntäiset miulla nyt paremmassa tallessa..;)

Nati nati kaikille, nukkukaatte makiaisesti!!!!

Ottis
mur-mur Hienoa, ett talletuksia tehty :heart:. Ihana päästä taas sun kanssas jännäämään.

Rominas Meillä näyttää olleen km 09 melkolailla samaan aikaan, mulla se vaan oli 08/09. Ikävä ku en voi auttaa kiertosi selvittämisessä sen enempää kuin ton lääkärijutunkaan kanssa. Paitsi, että Suomen tarveystalolla on gynejä pitkin maakuntaa. Kannattaa vain tsekata, ett paikka johon ajan varaa, on ultrauslaitteet, jos on tarvetta ultraukselle. Ihan kohtuuhintaisiakin lääkäreitä ovat.

Taavi166 Tulin ihan kattomaan oletkos kuvaa digitestistä laittnaut, mutt saattaapi olla isäinpäivän aamupuuhat viel vähän kesken :heart:.

Morticia Testailitkos sinä tänä aamuna? Viivan vahvistumista toivottelen, ja ett pikkuinen pysyisi matkassa :heart:.

ON Täällä paistaa aurinko, kaunis on siis ilma ja mieskin tuli ihan ajoissa kotiin. Vois olla lähes täydellinen aamu ellei olisi kisulia aina vain ikävä. Viime yönä se jylisteli mun unessani henkikissana tellaisella tenholla, ett siitä unessa miehellekin soitin asiaa ihmetelläkseni. Tai ei hän ainakaan ole vielä kertonut ett olisin oikeasti soittanut. Postilaatikolta tullessaan mies sanoi nähneensä kissan jäljet lumessa. Kutittelis mennä niitä kattomaan ja pian saatan sen tehdäkin. Hoopo, hassusti kuvittelen, ett ne olis meidän pojun jäljet. Jotenkin uskomatonta on, etten pojun kuoleman jälkeen ole nähnyt yhtään ainoata kissaa livessä.

Täällä on aamutoimet käynnisä juu Ottis. Meni metsään tämä isänpäivä-ylläri ihan täysin. Kävin hakemassa sen digitestin perjantaina, mutta täpinöissäni kerkesin sen hukkaamaan. MINÄ EN löydä sitä mistään. Koko eilisen ehtoon, muitten ollessa saunassa hain kiukkusena talon sisältä ja ulkoa ja auton käänsin ja tallinkin ja sitä EI ole missään. Tai ainakaan minä en sitä löydä. Uutinen on kyllä kerrottu isälle, mutta ilman testiä sitten. Harmittaa ihan älyttömästi, mutta ei se nyt auta. Vain minulle voi käydä näin. :':)':)'(

Muutenkin tuntuu ihan hullulta tai semmoselta epäilevältä. En ole testiä tehnyt sitten torstain. Välillä etoon, mutta yleensä keskellä päivää ja alakerrassa on välillä sellainen painontunne tai jomotus. En oikein tahdo tai usakalla uskoa olevani raskaana. Kai tässä vaikuttaa sekin kun tätä kolmatta niinkaun tarvinnu yrittää, niin millään meinaa uskoa, että se nyt sitten olisi onnistunut. Mies kyllä oli onnellinen ja iloinen. Kai tämä tästä.

Morticia, Onnea. Tekstejä en ole kerennyt lukemaan, mutta kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. ONNEA!

Ottis ja mur-mur, teille onnea ja onnistunutta simppajahtia. Teillä on mukavan samanaikainen tuo kierto, joten olette usein samassa vaiheessa samoihin aikoihin. Peukut pystyssä!

Ottis
Voi taavi166 :'(, surku ku se ylläri meni nyt vähän toisenlaiseksi. Mihinkähän sinä olisit voinut sen testin hukata?? Toivottavasti se kuitenkin löytyy ja pääset dippaamaan vaikka illan iloksi, kun ei siitä aamun ratoksi ollut. Noin varhaisilla viikoilla raskaus on varmasti hyvin epätodellista, mutt kyllä se siitä pikkuhiljaa todemmaksi muuttuu. Vauvaliimaa ja tarrasukkia sulle edelleenkin :heart:.

Ottis
Juu taavi166 Viimeksi taisi mur-murin ja mun kierrossa olla parin päivän ero ja nyt se on 4 päivää. Mur-mur kiilasi yhden kierron verran mun edellekin, kun ne Terolutit panivat mun kroppani ihan sekaisin. Mur-murilla on ovis siirtynyt etiäpäin, kun mulla se näyttää aina vain yrittävän tulla varhemmin, joten tiedä tuota vaikka todellakin päästäisiin ihan samalta viivalta jännäämään nyt :saint:.

Ottis, en ole testannut tänään. Mulla on yks Pregchekin testi jonka ajattelin tehdä huomenna. Jos sekin näyttää plussaa niin kipaisen apteekista vielä ClearBluen digitestin. Haluan nähdä sanan "raskaana". :)

Taavi, onpas harmi kun testi katosi. Jospa se jostain vielä putkahtaa... vaikka ei se isänpäiväyllästystä enää pelasta.

Ja Ottikselle ja mur-murille peukkuja ja plussatuulia. Ja toki muillekin.

Viimeksi muokattu:
~*~Lumista Isänpäivää ihanaiset!~*~

Voe voe taaviseni - minne i h m e e s e e n sen digin olisit voinut jemmata?:confused:..
..vaan älä sure, kyllä sie siunatussa tilassa olet ihan varppina!!!!!:heart:

Morticiankin dippailua odottelen - ihana siitä digistä varmaan nähdä se "raskaana":rolleyes:

liizukka
, etkö vielä arvannut dippailla?..siehän mainitsithin, että olisi 2x tullut vahva O-viivanen..toisesta taisi tulla vasta vähän aikaa sitten?..

Plussasadetta siulle ja I-K:lle myöskin..jännittää kyllä hirmusti teidänhin puolesta!!!!:heart:

Miulla jo aika vahvasta viivasta O-testissä - laitan kuvaa jos tuolla kameralla onnistuu..
Pikkasen vattan turvotus näytäisi hellittävän ja tuo virtsaamis tiheys, on miulla yleensä varma merkki lähestyvästä oviksesta!
..aa-vis-tus tylppää kipua vasemmalla munisten kohdilla..

..mittailin lämmöt - 38C!!..hupsista:O..et-tei vain ovis kuitenhin sitten, vaikka testi ei tasavahvaa näytäkkään??:confused:
..no, illasta jos tallettelut onnistuupi, olen tälle kiertoa tyytyväinen ja jätän loput ylemmän käsiin..muutahan en voi.:)

Viimeksi muokattu:
Tässä tämän päivän dippaus..

..ja tässä viime kierron(tärpin)dippaus..

Livenä kattoessa, ei kauhiasti ole eroa..on vain niiiiin paljon tämän päivän kuva laadullisesti huonompi tuota toista-Plääääh!!!:kieh:

Viimeksi muokattu:
Onnea upeasta plussasta Morticia! Ja taavi, tärkeintä miehelle on varmasti tieto raskaudesta. Tietysti olisi ollut kiva nähdä sanat testissä, mutta ihanaa kerrottavaa sinulla kuitenkin oli.

Mur-murille, Ottikselle ja Oivikille kiitos ovistestitsemppauksesta. Mun tilanne on ollut siis sellainen, että testiin ei ole tullut viivan häivähdystäkään ja se on ollut "pelottavaa". Eilen kuitenkin (KP 14) alkoi viiva häämöttämään kunnolla ja tänä aamuna testiviiva suorastaan roihahti esiin heti, kun pissa sen ohitti. Ennen vanhaan vaan kun tein testin mihin kierron aikaan vaan, niin jotakin merkkiä viivasta siihen tuli. Mutta ilmeisesti lh:n määrä jotenkin vähenee (?) vanhetessa, kun gyne suosittelee vanheneville haaveilijoille munasolujen stimulaatioon juuri Menopuria, jossa on mukana myös lh:ta. Mutta "kriisi" on nyt tällä kertaa ohi ja talletteluja tehty ja toivottavasti tehdään vielä lisää. Niin ja kanamunalima tuli jo torstaina, joten siksi olin ihmeissäni, kun testissä ei näkynyt mitään. Eli kyllä se Ottiskin pian plussaa.

Onnea vaan mur-murilekin viivojen ja simppojen metsästykseen. Ollaan ennenkin menty lähes samaa matkaa kiertoa ja silloinhan sinä plussasit (joulukuusssako?), Oivikki plussasi sitten keväällä, joten mun matkassa kannattaa olla :-DDDD

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä