40+ SO WHAT (VOL.11)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Aamulla ajattelin tehdä jos vain muistan / ehdin ennen töihin lähtöä. Kun on aamuvuoro vain pari kertaa kuussa oon ihan zombie ja herään yleensä vasta työpaikalla. :) Täytyy tuolta Prismasta tänään hakea joku testi kun noita Davidin ei enää ole. Onko suosituksi?

I-K tiedänhän mie, että siun tekis mieli dipata..mutta peloittaa jos tulee pettymys(blanco):ashamed:..samahan se meillä kaikilla on..siulla on vielä nuo hoidot tehty ja odotuksethin ON tietenhin korkialla!

Plussasätehiä hirrrrrrmuisen paljon laittaa mur-mur..
Oi, jospa olisi ihuna..
..siellä tulossa....yksi
tai, jopa kaksiihanaa!!!:heart:

Viimeksi muokattu:
Huiiii! Jännittää testaajien puolesta. Nyt on aika saada 9 kk:n plussia kehiin.

Hei sanokaapas viisaammat, että miksi minulle ei tule ovistestiin viivoja. Menkat kyllä kulkee ihan tarkkaan omien tuntemusten mukaan ja ovis niiden mukaan tulisi. Siis näitä samoja limoja ja kiputuntemuksia on jo useampi vuosi tarkkailtu. Aikaisemmin vaan ovistestitkin ovat tukeneet tuntemuksia. Nyt ei oo useampaan kiertoon viiva vahvistunut lähes lainkaan. Jos ja kun ne viihdevuodet lähestyy, niin luulisi oviksen vaan jäävän väliin ja kierron pituuden muuttuvan.
Pitäisi varmaan mennä gyneä tapaamaan, jos aikoisi selvän asiasta saada, mutta mitäpä minä sinne, vanha tätsykkä :)

Ottis
Kiitos mur-mur :flower:!

I-K Varmasti pelottaa testaaminen ja jännittää ihan vietävästi. En varmaan osaa edes täysin kuvitella kovien satsausten jälkeen miltä se pettymyksen pelko tuntuukaan, mutt vähän olen jyvällä kuitenkin. Tsemppiä sinulle ja tietty sitä plussaa sinullekin toivon.

Morticia Sittarista saa tosiaankin ihan käypiä testejä. Heh! Musta kaikki ne testit ovat hyviä, joilla on joskus saanut jonkinlaista väriä testiin :LOL:.

Rominas Kaikinpuolin rikasta viikonloppua sinullekin! Oletkos jo ovista dippaillut vai menikö se jo?

ON Mullon vähän surumieli. Mies lähti mökille ja täällä yksikseni istuskelen. Tällainen miniero tekee meille ihan hyvää, mutt just miehen vuoksi vähän onkin suru puserossa, kun tiedän, ett hänellä on nyt itsensä kanssa vaikeaa, mutt ei vaan saa purettua oikealla tavalla sitä pahaa oloaan. Tekis mieli mennä halaamaan ja kertoa, ett kyllä minä sinua kuitenkin rakastan, mutta.. kun minusta ei ole tekemään sitäkään. Ihan itsekäs olen ku ajattelen, ett saanpahan ainakin tämän yhden illan tepsutella ihan rauhassa pelkäämättä häiritseväni toisen yöunta. Ja tietty kun ajattelen, ett ehtiihän sen huomennakin tehdä, iskee samantien pelko persieseen, ett jos sitä huomista ei tulekaan :'(. Mä taidan nakata ukkokullalle viestin =).

Ottis
Terri Vaikean kyssärin heitit. Totuushan on, ettei meillä vanhoilla nahoilla enää joka kierrossa sitä ideaalista ovista tule. Pitänee siis tyytyä ajattelemaan, ett kiertoja menee hukkaan ja joskus voi tärpätä kun se hyvä munis kohtaa hyvän simppasen. Näin se menee. Viime kierrossahan minäkin bongasin oikein vahvan ovisplussan ja vieläpä David-testillä, joilla niitä ei herkästi tule ja suuria jo kuvittelin :ashamed:. Sitä vaan yritän sanoa, ett ei ne vahvat ovisviivatkaan aina kuitenkaan kerro, ett kunnollinen ovis tapahtuisi. Voi kuinka toivonkaan, ett tekin vielä sen iloisen ylläripyllärin saisitte :hug:. Älä kuitenkaan viel ihan kokonaan toivosta luovu. Sen verran pitää haaveita olla, ettei niiden yht'äkkinen toteutuminen sitten tule ihan puun takaa ;).

Terri miullahin nuo O-viivaset oli yllättäin jo 3vrk taaksepäin vahvana..ja nyt tänään himmeämpiä(2x dippailin):(..kyllä naisella kuukautiskierto voi toimia pitkäänhin Ok ja siltikään ei ovulaatiota enää tapahdu - näin lääkäri miulle kertoili..ja johan sitä ollaan(ainahin mie)siinä iässä, että ei ihmekkään jos..

Viimeksi muokattu:
Totuushan on, ettei meillä vanhoilla nahoilla enää joka kierrossa sitä ideaalista ovista tule.
Onneksi ei Ihan Mahoilla kuiteskaan:whistle:..:LOL:

..ja muuten: Millainen on SE maho!!??:confused:
..se on kuulkaas aivan mul**ujen miesten keksimä haukkumanimi - Ei muuta:mad:!!!!

:attn:Ja Hei!!..tämä ei ollunna yleistys - kaikki miehet EI todellakaan ole mul**uja..vaan niitähin piisaa harmillisesti yllin kyllin..: /

..mies painui suihkuun ja mie alan laittelemaan poikasta yöpuulle..ehkä sitten jos mäihä käy mie vähän..ja silleen.:rolleyes:..koetan siis olla oikkein noheva!!:D..miulla on yksi siidukkahin-nam:p..se maistuuhin lemmenleikkilöiden jälkeen..;)

Viimeksi muokattu:
Nahoja tai mahoja :-DDDD

Niinhän se on, ettei oviksia tule näillä vuosirenkailla enää entiseen malliin. Mutta mä ihmettelen vain näitä oireita ja sitä, että pystyn silti lähes päivälleen laskemaan kierron pituuden, joka kuitenkin vaihtelee 24-32. IKÄÄN KUIN ovis sittenkin tulisi. Mutta ei kuitenkaan tikkuun asti. Mutta toiveet on kuitenkih ihan nollissa, ei sitä enää näillä päivillä kestävään plussaan asti päästä.

Ottis, älä liikaa mieti miehen tuntemuksia, sillä eihän hänkään ainaa mieti, miltä sinusta tuntuu. Nauti tästä illasta ja huomenna mietit, mitä silloin haluat tehdä.

Kiitos mur-murille kommenteista. Rankkaa on sullakin ollut viimeaikoina, mutta josko tämä kierto olisi sittenkin se oikea.

Terkkuja muillekin ja hyviä ötyjä.

Ottis
Kiitos mur-mur ja Terri. Te olette ihan oikeita aarteita.

Terri Jospa se ovis sitten kuitenkin tulee, vaikkei tikkuun asti tulekaan, jos kierto noin säännöllinen. Käsittääkseni ennen menopaussia ensin kierto lyhenee ja sitten pitenee pitenemistään. Sen puoleen sulla siis tilanne vielä varsin hyvä jos noin pysyy ruodussaan. Voi taivas jos mulla olis yhtään läheisemmät suhteet tonne yläkertaan, niin sulle (ja meille kaikille) se plussan heti tilaisin.

Kiitos tuosta viisaudesta, ett suotta miehen tunteita suotta mietin, kun ei hänkään varmaan minun. On vain niin surullista kun on pian vuosikausia jauhettu näitä samoja juttuja ja mikään ei mene eteen- eikä taaksepäin. Mutt sen verran otin itselleni 'aikaa' ett just kumosin itselleni lasillisen punaviiniä ja uudesta tukasta huolimatta laitoin saunan lämpenemään ja aion tänä iltana saunoa hyvällä omatunnolla miettimättä mitä mies siitä ajattelee. On mulla huomenna aikaa hänelle rakkauttani vannoa jos siltä tuntuu :).

mur-mur Toivottavasti kaikki sujuu suunnitelmiesi mukaan ja poikasen nukkumaan saatuasi saat miehen lämpenemään lemmiskelylle. Peukutukset!!

Mun lapsuudessani, kun meillä oli vielä lehmiä, sanottiin mahoksi tyttölehmää (hiehoa), joka ei tullutkaan raskaaksi (so. tiineeksi) keinosiemmennyksestä huolimatta. Tosin en muista, ett meillä olis koskaan käynyt niin, mutt siitä tämä mun mieheni mulle osoittama hellittelynimi juontaa. Sen edellisen ison riidan jälkeenhän hän ei ole uskaltanut edes humalassa sanoa minua mahoksi, vaan olen 'nainen, joka ei saa lasta aikaiseksi'. Mun mieheni on siis edelleen oppimiskykyinen ja edes vähän kuuntelee saarnojani. Not that bad ;).

Viimeksi muokattu:
Ottis, enhän mä oikeesti voi tietää, mitä sun miehesi ajattelee ja tietysti toivon, että nyt tosissaan miettiin, miltä sinusta tuntuu. Ja se että on oppinut olemaan käyttämättä maho-sanaa, kertoo siitä, että ottaa sinutkin huomioon. Ehkä hän ei aikaisemmin ymmärtänyt, miten loukkaavaa se on.

Jotakin häikkää siinä oviksessa on, jos lh-hormonia ei erity tarpeeksi tikkuun asti. Lieko 5 hormooniavusteista kiertoa vielä vaikuttanut omaan hormonitoimintaan. Tietysti sitä voisi klinikan gyneäkin lähestyä, mutta miksi. Ei se raskaus kuitenkaan ala, joten mitä turhaan laittaa euroja tietääkseen jonkin hormoniarvon. Ne on mitä ne on ja se siitä.

Toisaalta ennen esikkoa en koskaan saanut selvää plussaa ovistikkuun, vaikka kaksi raskautta alkoi. Mutta kyllä niissä selviä viivoja kuitenkin näkyi, toisin kuin nykyään.

Terri siis eikö tule ollenkaan viivoja niihin ovis tikkuihin? Minulla oli ongelmana se, että ei näkynyt välillä selkeäsit yhtä tumma tai tummempi viiva, vaikka sitten utrassa näytti siltä, että ovis on juurikin tulossa / mennyt ja verkokeen mukaan kaikki ok. Viivat tummenivat ja sitten yhtäkkiä haalistuivat. Minulla tuli se ovis tosi nopeasti testi + jälkeen, joten aloin testaamaan 2 x päivässä niinä päivinä, kun oli odotettavissa se +. Lisäksi aloin rajoittamaan nesteiden nauttimista useamman tunnin ennen testausta.

Ottis kiva, kun kampaja reissusi oli mukava ja onnistunut.

Mur-Mur toivottavasti käy sinulle hyvä mäihä tänään!

Iida-K testaa vaan, jos siltä tuntuu, jos alkaa aikaisin testaamisen voi sitten kuitenkin vielä toivoa sitä väriä myöhemmillä päivillä tikkuun, jos ei veilä mitään näy. Mutta jos se valkoisen näkeminen heikentää motivaatiota lääkkeiden käyttöön, älä testaa vielä.

Nillanilla ihanaa :heart:. Tuletko tuonne odotuspuolelle juttelemaan meidän kanssa miten odotus sujuu vai oletko löytänyt jonkun muun palstan tai lopettanut palstailun? Joka tapauksessa paljon onnea edelleen odotukseen!

No juu, kyllähän mie tiedän, että elukasta - lehmä esim. käytetään sanaa maho jos ei sikiä..
..vaan ei se ihmisen lapselle sovi olleskaan sellainen nimittely!!:O

Ottis, Terri oikiassa - elä liikaa huolehi miehestäsi ja hänen tunnoistaan..kun tuntuu, ettei hänkään niin usein siusta huoli..:ashamed:
Ole silleen terveellä tavalla itsekäs - ainahin välillä, jookosta?:kiss:

..ja juu, kyllä mie sain ja annoinhin:rolleyes:..tosin..siimahäntäiset meni pitkin ja poikin jonnehin muuanne kuin salaiseen sopukkaan!:p
..vaan ei tällä erää harmita laisinkaan - tuntui nannalta ja se pääasia.:)

Nati nati ihanaiset, te miun tärkeät nettikamuni:heart:

:heart:Plussatuulia huomisiin testeihin!!!!:heart:

Viimeksi muokattu:
Terrille vielä kun jäi tuo ovis juttu vaivaamaan..

Surffailin hieman netissä ja löysin paljonhin tietoa, että vaikka ovista ei ole testillä saatu kiinni, on selkeä ovulaatio monellahin tapahtunut kun R-testi sitten parin viikon päästä näyttänyt plussaa!!:heart:

..eli näinhin sitten voipi käydä..vaan jos sinua vaivaa kovastikkin oma tilanteesi - käy ihmeessä lääkärin pakeilla.:)
..ei kait siitä haittaakaan olisi!

Noita ovuloimattomia kiertoja, on naisella vuodessa keskimäärin 3krt. joskus enemmänkin.
Tuleeko siulle edes haamuviivasta näkyviin O-testiin ja dippailetko usiamman testin/vrk?

Miulla oli kaksi kiertoa peräkkäin välillä, joissa ei lämmöt nousseet kunnolla olleskaan, sahailit ees sun taas ja testiinkään en saanut tasavahvaa viivasta - ovuloimaton kierto varmasti oli!

Oletko sie miten noita lämpöjäsi seuraillut yleensä?..miulla selkeästi jos ei 3vrk:n sisään lämmöt nouse, merkitsee se ovuloimatonta kiertoa.

Olen kyllä huomannut, että tämän vuoden aikana on O-viivan mettästys olut vaikiampaa: /..vaihtelua jo hieman noissa ovis+ päivissä kun vielä -09 oli hyvinkin sama Kp aina.
..toki nuo keskeytyneet raskaudet vaikuttavat myös kiertoon..

..huoks..tämmöttii vaan..

Viimeksi muokattu:
Huomenia, varhaista sellaista!

Ottis: En kuule osaa sanoa, että onko se ovis tulossa vaiko jo mennyttä lunta... : /

Tikkun en tasavahvaa ole saanut. Eilen tikkuun ei ilmaantunut viivaa ollenkaan... : / Nyt viiden pvän ajan on ollut kirkkaan punaista vuotoa, vain vähän siteessä ja pyyhkiessä. Aluksi ajattelin, että se varmaan kuuluu jälkivuotoon mutta nyt olen alkanut kääntymään siihen ajatukseen, että oliski menkat, kun pari pvää juilinut masua silloin tällöin aika railakkaasti. Eli periaatteessa vois olla kp 5... En tiedä...

Niin tai näin, jos nyt on menkat ja ovishan silloin parin vkon päästä, niin se on kyllä ihan p**a juttu... Mies lähtee keskiviikkona Dallasiin vajaaksi kahdeksi viikoksi... joten taitaa sitte mennä 2 kiertoa vallan tässä lepäillessä. : /

Nyt pakko kipittää suihkuun ja lähtä vauhdilla töihin.

Ihanaista lauantaita kaikille!! :heart:

Huomenta! Ja hyvää työpäovää Rominakselle.

Dippasin kuten lupasin ja ajattelin pikaiseen laittaa kuvankin tänne kun on pari minuuttia ylimääräistä ennen töihin lähtöä. Kyllä se on nyt ihan selvä viiva, eiköstä vaan:

Pitäkää nyt peukkua että olisi ihan oikea pieni vauvanalku tuolla eikä taas vain kemiallinen raskaus.

Morticia - IHANAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
..selvä :heart:punaviivahan:heart: siellä on!!
Kovasti mie laitan tulemaan pikkiselle pesänrakentajalle tarraa&vaaviliimaa!!:heart:
..ja lisää ihania R-oirehia - tulis vain k u n n o n öklöpöklö oloista:xse tietää sitä, että hcg on nousussa ja sitä on riittämiin!!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä