40+ SO WHAT (VOL.11)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
On muuten älytyhmää aikaa toi aika mitä sä nyt elät Morticia. Testiä ei oikein kannata tehdä, kun ei sitä kannata verrata aamulla otettuun, eikä oikein mistään saa lisätietoo onko vai eikö raskaana. On kuin jäitä polttelis. :D

Hellurei ihanaiset:wave:

Olen kyllä tosi mielissäni, että Hystiksen surullinen "reissu" meni tilanteen huomioon ottaen 100% hywin!:heart:
..empatia on häviävä luonnonvara nykyään..:|

Nyt vain ihan rohkeasti ajattelet sitä isoa menetystäsi, annat kivunhin tulla ja patojen tulvia yli äyräiden
..se parantaa siun oloistasi rakas ystäväin!!:heart::hug::heart:

Viimeksi muokattu:
Ottis
Hysteria Mahtavaa, ett olet saanut hyvää hoitoa. Kyllä ne enkulinsiivet itkettää ja saa itkettääkin. Mulla eka ovis tuli kaavinnan jälkeen kp17 eli pikkasen vaan venähti eka kierto ja vuoto oli kuin olis ollut menkat, tosin 3-4 päiväset ku yleensä pääsen vähän vähemmällä. Nyt voit siis alkaa ihan normaalisti odottaa ovista ja sen hyödyntämistä. Onko ajatuksena nyt tämä kierto luomuilla vai lähdettekö heti pakkasukkoja sulattelemaan?

mur-mur Yes! Sieltä se ovis Oili tulla jolkuttaa, kun jo viivaa näyttää. Ei kai sitä enää kovin luomusti osaa tjot-linjalle heittäytyä, kun on oppinut oviksen varmistamaan testailulla jne. Onnea joka tapauksessa :).

Morticia Ihanaa kun ja jos jo haamuttaa :heart:. Tärkeintähän on, että SINÄ sen viivan siellä näet, mutt kuva olis kieltämättä kiva =). Plussatuulta!!

mur-mur, kiitos. Olo on kuin tuolla pallerolla viestissäsi, mutta vielä pidetään asia ihan omana tietona sunnuntaihin. Siksi mä täällä kai roikunkin hehkuttamassa, kun muille en voi. :ashamed:

miten mur-mur sun ovistestailut? Eikö eilen ollut melko vahva viiva? Entä tänään? Vai päätitkö kuitenkin mennä tjot-meiningillä?

Ottis, Pidä siskosta hyvää huolta ihan rauhassa. Minulla kun ei ole hajua mitä ne kaikki päivämäärät siinä yrjö-listalla on? Joten kun kahvit on juotu ja maailma parannettu, niin kerro. Ja voit sää ne maailmanparannus-jututkin Kertoa. :p

Miulla on aivan kamalan kovat kipuiset oikealla puolella muniksissa - auts auts kun sattuu!!:O:x
..juu ja O-testin dippasin - viiva sen kun vahvenee.
veikaan, että tasavahvaa näyttäisi pe-la akselilla..aika aikaiseen nyt tulee ja tiedän, että sellaisella kierrolla ei kunnon munasolua irtoa..:ashamed:

Pikkasen tuo kemiallinen sotki miun kiertoa, ei voi mitään..jospa joulukuun kierto olisi jo pidempi..sattuuhin piinailut taas joulun pyhiin:xmas:

Viimeksi muokattu:
Tirlittan1968
Onnea Taavi- aivan upea juttu. Vahvistuihan se viimeinkin. Paljon onnea!!
Minulle voisi laittaa kp3 menkat tulivatkin normaalia aiemmin tässä kuussa.
Mur-murilla ovis käsillä- kohta saadaan taas jännittää!
Mukavaa torstaita kaikille

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Hysteria (?)................kp?...............yk? (kkm. 10/11/10) 1.
Rominas
(40)..............kp0/25-27......yk14(09/09 06&10/10) 2.
Tirlittan1968(42).........kp3/28...........yk5(04/10) 2.
Ottis (43)....................kp5/23-28.......yk17.....................1.
mur-mur (45)..............kp9/28............yk19(01&08&11/10) 3.
Nuuttimus (41)............kp15/28-36.......yk2v...................3.
Mahdotontako (45)......kp16/29............yk4....................1. yht.
sarppav (39)...............kp17/27-32.......yk4......................2.
putunen (41)...............kp17/24-32.......yk9....................3./1.yht.
Raputar (40)................kp20/27...........yk5.....................2.
liiza (44).....................kp21/24-27.......yk31...................4.
tetu68 (42).................kp26/27...........yk7....................3/1.yht.
Morticia (42)................kp28/29-34......yk 1v..................2.
Iida-Karoliina (46)........kp32/23-29......yk16...................5./1.yht.
ulla4 (40)....................kp35/35-45.......yk3.....................4.
wiiwi67 (42).................kp44/25-32......yk27 (03/10)...4.
Ballerina Bolero (40)....kp44/25-28......yk34....................3.
taavi166 (39)..............kp47/28-42........yk17...................3.
haave2010(44)...........kp52/29............yk5(06/10)...4./1.yht.
onlydream (37)...........kp77/23-29.......yk?...................3

putunen (41)...................dpo5
taavi166 (39)..................dpo16:heart:(dpo11)
Morticia (42)...................dpo10(haamuinen dpo10:heart:)
Iida-Karoliina (46)...........dpo10
liiza (44).........................dpo9

ovistestiplussapäivä = dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) = dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1 jne..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:

Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Tänään sitten pahat simppaset alta pois ja sitä rataa :heart:.

Just tein mur-murit ja tallensin Mortician kuvan koneelle ja kun katoin suurennettuna, näin siinä kyllä punaista haamulaista.

Morticia Huomenna tai ylihuomenna uutta testiä putkeen ja toivotaan viivan tuosta vakaasti vahvistuvan :heart:! Ihanaa, jospa tästä tulisi kunnon plussakuu =).

Taavi166 Minkä mä laitan sulle plussauspäiväksi? Kerro mulle sen päivän dpo, kp ja päivämäärä niin pääsen etiäpäin. Voi mennä illalla myöhäänkin ennenkuin pääsen sua yrjöklubiin laittelemaan, mutt kuitenkin. Tai kurkkaa ekalta sivulta mitä tietoja sinne on laitettu ja laita oma litanias tähän niin siirtelen sitten. Se eka haamuhan sulla tuli aika varhain, mutt päätä ite minkä haluat. Oletkos jo ekaa ultraa ajatellut milloin menet?

Tirlittan1968 Harmi tosiaankin, ettei se täti ymmärtänyt pysytellä poissa :headwall::hug::'(. Parempaa onnea tähän kiertoon.

ON Vaikka tässä nyt ollaan miehen kanssa taas vähän välitilassa, tänään jo vähän kalenteriin kurkin, että jos ovis tulee kp12 niinkuin viime kierrossakin, on mulla seuraava jännäpäivä 2.12.2010 ja siitä ku laskeskelin eteenpäin ja haaveilin, ett jos sattuisikin plussa tulemaan niin varhaisultraan pääsisi soppelisti ennen joulua. Mikäpä olisikaan sen parempi joululahja itse itsellein kuin nähdä ja kuulla pienen sydämen kiivas syke :heart:.

Ottis
mur-mur Eteenpäin elävän mieli :). Viime yönä mies nosti valtavan pormakan, kun mun systeri soitteli yöllä vähän ennen kahtatoista mun autoon jääneen laukkunsa perään. Vastata en uskaltanut, mutt laitoin tekstaria, ett kertois asiansa ku en uskalla puhua ku mies nukkuu jo. Pääsihän se mokoma heräämään ja ihan älyttömästi suuttui. Ei ottanut millään ymmärtääkseen, etten voinut laittaa puhelimesta kokonaan virtaa pois ku huolestutti kuitenkin, ett mikä asia soitattaa niin myöhään. Ylipäätään tästä on tapeltu ennenkin, ett jos joku sisaruksista mua tartvitsee, mulle voi soittaa koska tahansa ja aina olen valmis tekemään kaikkeni auttaakseni ja mies taas pitää mokomaa ihan hullun hommana. Oli miten oli, mutt tänään töistä tullessa oli sellainen olo, että kisulin myötä tästä talosta on todellakin kuollut ja kadonnut kaikki kaunis ja ihana. Tuntuu kuin eläisin oman elämäni tunkiolla, enkä tiedä miten tästä eteenpäin. Sisko oli miehensä kanssa liikkeellä, joten paljon ei voitu puhua itse asiasta, mutt on tää vaan aika rankkaa.

Mies tulikin nyt kotiin, joten palataan illemmalla asiaan.

Yhteistyössä