40+ SO WHAT (VOL.11)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Miulle soitteli aamusta TK:n lääkäri perhesuunnitteluneuvolasta ja hän sitä mieltä, että miun kannattaisi käydä edes kerran ihan gynen lääkärillä.
Hän ei antanut reseptiä nyt heti puhelimitse..ja vähän oli sitä mieltä, että lugesteronista EI olisi hyötyä minun tapauksessani..noin hieman arvelinhin hänen sanovan: /

Aika kuitenkin ultraan varailtu ja vielä yritän asiaani viedä eteenpäin ja saada sen reseptin!

Salaa kävin vilkuilemassa tuota yrjöklubia ja sitä mitä tietoja siellä päivittäjä tarttee. Huomasin saman kuin putunen, pysyviä plussia tarvittas. Lokakuusta tuli plussaton, tyhmä kuukausi. Ei se auta kun tikutella ja peittoja heilutella.

Tämä 40+ ketju täällä vauvakuume puolella on ihan yliveto. Itekin alotin 35+ -ketjussa, mutta hyvin pian siirryin tänne, kun täällä on elämää. Ei ole kiva kirjotella viestejä kun vastauksia saa oottaa kolme-viisitoista päivää.

taavi juu ei ole kiva sellainen pino, missä on hyvin hissua!;)
..menee vaan yksin puheluksi..

Mie tuossa dippailin O-testin kun niin vahvoja tuntemuksia ollut muutaman päivän..
..ja kyllähän se yllätävän vahvaa viivaa vaan näytti - tänään Kp8..eli, ovis olisi tulossa tällä kiertoa mitä ilmeisemmin jo Kp12-13..
Olisin niin tykännyt jos tuo kierto olisi pysynyt vaikka tuon 28vrk:n mittaisena..vaan kattellaan, kuin käy..:)

Viimeksi muokattu:
Kieltämättä tämä on pino, jossa ei päivässä yksin tarvitse puhelle ;)
Hyvä niin!
Minäkin tänne (onnekseni) löysin, kun kanssa ajattelin, että tuolla muissa pinoissa on niin "nuorta" tuo porukka, ettei sieltä oikeasti saa sitä vertaistukea ja seuraa, mitä täältä.
Onneksi on ihanaiset naiset täällä :D

Niin, minullahan on vasta hieman vajaa kuukauden päästä tuo 40+ täynnä, joten olen siis juniorina täällä kuokkimassa...

ON mitään ihmeitä ei omassa voinnissa ole. Paitsi kamala väsymys, mutta se johtuu siitä, että tuo 2-v tenava on vieläkin kovassa flunssassa. EI viime kerralla saadun antibiootit auttaneet. Korvat edelleen kovasti tulehtuneet, nyt samoin nielun pää (vai nielurisat) ja silmät (taas). Ja kaiken päälle kamalan kova yskä, kun lima valuu kaikkialta ärsyttämään...
Nyt saatiin 10 pv:n antibiootti, jos sillä lähtisi pöpöt pois!

Täällä jännätään Taavin puolesta, ihan kamalasti! Kieltämättä on ollut "liian vähän" r-plussia meillä, joten kaikki tervetulleita ja yhtä jännittäviä!!!

Nyt torkkumaan, kun poikakin on päikkäreillä...

Voi sappav siun pientä:(..

Puhallan pipi peikon muille maille vierahille PUUUUH:whistle: - menekkös siitä!!!!!:stick:

Kyllä miekin niiiiiiiin olen mielissäni kun tämän pinon löysin..
..taavin plussasta pidetään kynsin hampain kiinni ja tädille kieltä näytetään!!!!!
Lisää ++++++ puhkun kovasti!!:heart:

Viimeksi muokattu:
Voi sarppav:n tenavaa, pikaista paranemista. Toivottavasti ab-kuuri puree.

Mulla taas toiveet plussasta kohoaa taivaisiin kun tuli uusi oire, kaffe närästää niin pirusti eikä oikein tee edes mieli juoda.

Viimeksi muokattu:
Kyllä mä taas dippailen. Vaikka mulla ei kyllä oo enää kun 2 noita mammaksi.fi:stä tilattuja testejä. Saakos noita samanmoisia liuskatestejä jostain kaupasta tai apteekista? En viittis kovin kalliita ostaa nippukaupalla.

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Rominas
(40)..............kp0/25-27......yk14(09/09 06&10/10) 2.
Ottis (43)....................kp4/23-28.......yk17.....................1.
mur-mur (45)..............kp8/28............yk19(01&08&11/10) 3.
Nuuttimus (41)............kp14/28-36.......yk2v...................3.
Mahdotontako (45)......kp15/29............yk4....................1. yht.
sarppav (39)...............kp16/27-32.......yk4......................2.
putunen (41)...............kp16/24-32.......yk9....................3./1.yht.
Raputar (40)................kp19/27...........yk5.....................2.
liiza (44).....................kp20/24-27.......yk31...................4.
tetu68 (42).................kp25/27...........yk7....................3/1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp26/28...........yk4(04/10) 2.
Morticia (42)................kp27/29-34......yk 1v..................2.
Iida-Karoliina (46)........kp31/23-29......yk16...................5./1.yht.
ulla4 (40)....................kp34/35-45.......yk3.....................4.
wiiwi67 (42).................kp43/25-32......yk27 (03/10)...4.
Ballerina Bolero (40)....kp43/25-28......yk34....................3.
taavi166 (39)..............kp46/28-42........yk17...................3.
haave2010(44)...........kp51/29............yk5(06/10)...4./1.yht.
onlydream (37)...........kp76/23-29.......yk?...................3

putunen (41)...................dpo4
taavi166 (39)..................dpo15:heart:(dpo11)
Morticia (42)...................dpo9
Iida-Karoliina (46)...........dpo9
liiza (44).........................dpo8

ovistestiplussapäivä = dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) = dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1 jne..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:

Morticia Prisma&City market myy R-tesetjä ainahin 2kpl/pkt
..ja R-kioskilta saa yleensä noita RFSU:n testejä 2pl/pkt..
Myös Yliopiston apteekit myy yleensä edullista liuskatestiä, olikohan hinta jotain alle 4e/kpl..
Nämä ovat 25mIU/ml herkkyydeltään.

:attn:Jos huomenna aamupäivällä tilaat Verkkoapteekista Verkkoapteekki.fi raskaustesti saat testit perjantaille - nythän se postin lakkokin peruuntui!!:wave:
Esim. 10xliuskatesti+postitikulut= 4.40e..huokeita ovat!;)
Puikkotestithin: 5xpuikkotesti+postarit 6.90e

Eivät ole herkkiä(10)testejä, vaan 25mIU/ml.

Nyt kattomaan "neljän tähden illallinen" ohjelmaa, kaffetta&pasteijaa - Namis:p

Viimeksi muokattu:
Ottis
Nillanilla Ihania ultrakuulumisia sulla :heart:! Onnea matkaan edelleenkin, vauvaliimaa ja tarrasukkia =).

taavi166 Surku kun olet melkein yksin joutunut täällä puhella. Mutta olipa ihana nähdä viivan noin selvästi vahvistuneen. Taisi se eilisiltainen dippailu vain lisätä tuskaa. Usko jo ystävä hyvä, että SINÄ OLET RASKAANA :heart: :hug:.

Rominas Mullakin on greippimehu luonut aivan mahtavat ja valtaisat ovislimat. Usein joutunut pikkareita ihan kesken päivän vaihtaa :). Eipähän tartte ainakaan mitään liukasteita vauvan tilauksessa.

mur-mur Kiitos enkulinsiipitarjouksesta, mutta mulla taitaa olla ollut noita ns. tärppejä niin usein, ett ei niitä kannata laskea. Se yksi oikea km oli 08/09, mutt siitäkin jo aikaa niin, ett saapi olla siivetönnä mun kohtani. Toivotaan vaan, ettei sinne sitä tarvitse koskaan lisätä.

Miten sun mur-mur oviksen tikuttelu, joko se kohta alkaa vai menettekö tästä etiäpäin tjot-meiningillä. Tänään ku jouduin pidempään autolla ajella, ehdin jo ajatella, ett pitäisköhän tilailla testejä, mutt koitan ainakin vielä tovin mieleni malttaa. Greippimehua tuli tänään kuitenkin jo Lidlestä ihan litratolkulla ostettua, joten ei tässä kokonaan olla toivosta luovuttu. Tosin oli tänään tuo mies taas niin tyhmä, ett jälleen kerran kyseenalaistin ylipäätään yhdessä asumisen saati vauvahaaveilut. Mies nimittäin saunaan lämpenemään laittaessaan sanoi siihen sävyyn tänään saunovansa, ett se kuulosti siltä, ett mun ei sitten tarvi saunoa. Lapsellinen olen ku tollasesta otan nokkiini, mutt lapsellisempi on mies :ashamed:.

Nyt harmittaa. Kattelin noita plussakuvaketjun kuvia. Enpä tiedä mikä nuukuus iski meikäläiseen apteekin hyllyllä. En raaskinut ostaa sitä cb:n digiä, joka selvällä suomenkielellä kertoo ollaanko vaiko eikö. Ostaa täräytin apteekin oman. Kai sen takia, kun niitä sai kaksi sillä yhden cb:n hinnalla. Mutta kun nyt se menee niin, että mun täytyy siihen isänpäiväkakun kylkeen liimata ne apteekin oman testin käyttöohjeet. Muuten sieltä tulee kysymys; mitä tää nyt tarkottaa? Grrr. Tyhmä minä. Toisaalta voishan sitä huomenaamulla tuhlata ihan omaksi iloksi sen apteekin ja käydä vielä kerran apteekissa. Saako niita cb:ta muualta kun apteekista? Älytyhmät ongelmat mulla. Ja ihan ite aiheutettu. :stick:

taavi voithan sie roikkua täällä niihin eka suppareihin asti:kiss:
..vaan luulenpa, että kun asia siulle kunnolla konkretisoituu, sie halajat tuonne masunkasvattajien puolelle!:heart:
..ja täällähän me ollaan, vaikka päivittäin kävisit moikkaamassa.:)..TAI..sitten tullaan siun perässä, imuuuuussa oikkein!!!:wave:

Tuolta muuten saat CB:n digin tilailtua: Clearblue digitaalinen raskaustesti viikkonytll 1 kpl - 13,01EUR - Verkkoapteekki.fi ja luulenpa sen kerkeävän perjantaiksi..100% varma en voi ollla, mutta itselleni on ainahin Verkkoapteekin kautta tulleet ostokset vuorokaudessa.
Tämä CB:n testi tulisi Hellilän keskusapteekista..soittamalla selviää varmasti, kerkeääkö!

Halpatesti: Toimitusaika | Halpa-Testi.fi lähettää myös ostokset samana päivänä jos tilaa, ennen klo. 14.00 ja makselee pankkikortilla (VISA jne.)

Raskaskeijusta Clearblue - Ovulaatiotestej ja raskaustestej | Raskauskeiju.fi olen 99.99% varma, että jos tilaat nyt - saat testin perjantaiksi!!:wave:

Viimeksi muokattu:
Ok Ottis - ei siis enkelinsiipiä.
..itse halusin itselleni näkymään nuo kuitenhin..jotenkin vain realistisempi tämä kuumeilu..vai sanoisinko nyt - TJOT meininki.
..ja eihän ne mielestä kuiteskaan unhoitu ei, olipa enkelin siivet, tai ei..
Tänään viimeiks lääkäri mainitsi, että ovat kuitenkin raskaita menetyksiä, vasitenhin kun noin perätysten tulleet - ne pikkuviikoillahin olleet kaksi viimeistä..näinhän se onhin:ashamed:

Tänään oli tarkoitus houkutella miestä "tsippadippadaa" ja huonot simot pois poikkeen..on vain hieman alavireinen olo:|
Tosi voimakkaita ovis oireita kyllä ollut, tisuthin jo NYT pirun kipiät - yleensä vasta oviksen jälkeen!!:O

Suihkuun mars mars mur-mur..kattelen vielä jos kuiteskin onnistuis vähän..hmmmm..;) ja silleen..:D
Ottis muuten..mie dippasin tänään 2x O-testin ja yllättävän vahvaa viivasta näyttivät - myöhempi dippaus, vieläpä aavistuksen vahvempi!

Suihkussa käyty ja..
Juuu, tulipa tuossa mieleeni suihkussa olessa..että, mitäs TJOT meininkiä se mulla muka on jos ovista tikutan&suunnittelen huonojen simojen saalistusta pois miehen kassiloista??..
Hywä minä!!!!:whistle::D:)

Nati nati kaikille ihanaisille:heart:

..ja en mie taija tänään jaksaa lempiä..piru kun laiskottaa:ashamed:..kerkeäähän tuota vielä, mieskin painui jo punkan pohjille. Huomenna hällä vp ja illasta voisi pupustelut maistuahhin sitten.:p

Viimeksi muokattu:
Ottis Kiitos kun mun pitkät omanapakirjoitukset ei haittaa. Tää pino vaan on niin iso henkireikä, niin kuin moni täällä on sen todennut. Mä tunnen puristuksen olkapäällä, kiitos rakas Ottis :heart: :heart:!

Taavi166:n viivojen vahvistumista olen mäkin jännityksellä seurannut ja onnekseni sen nähnyt. Ihanaa taavi, sä teit sen! Hih, miten hauska sana toi ’älytyhmä’. Joo, älytyhmä ongelma sulla kyllä. Korjaa huomenna se ongelma ja mee sinne apteekkin törsäämään se CB testi :). Etkä tietenkään jätä tätä pinoa! Roikut täällä supistuksiin asti, sitten roikut täällä vaipanvaihdon välissä ja taas ovista bongaamassa jne… :) Ja voihan sitä roikkua tietty muuallakin samaan aikaan (masunkasvattajissa, niinku mur-mur sanoi).

tetu68 Mullakin on monet kerrat menny silmät ristiin yrittäessäni tahdonvoimalla saada valkoista punaiseksi – tiedän tunteen. Ja totta on sekin, että kun/jos se täti tulee, ”normioloa” on sen pari viikkoa ja sitten se piinahelvetti alkaa taas. Ota siis parin viikon vapauttava loma ja kerää voimia tulevaan :).

Iida-Karoliinalle toivon jalkapallojoukkueellista lapsia :)!

Päivittäjälle, mut on vissiin jo yrjöklubista poistettukin, ja mulle ne siivet vois jonnekin laittaa (apua, nyt alko itkettää kun kirjoitin ton) :’(

Kiitos nillanilla :heart:! Hassua toivottaa negaa, mutta niin teen nyt sulle! Negaanegaanegaa nillanillalle. Ihanan pitkällä jo oot! + - + - + - + - + - + - + - + <-- Plussat tarkoittaa VAUWALIIIIIMAAA ja miinukset sitä toivomaasi negaa !!! :flower:

Rominas Hyvä kun hyvät ovislimat, mutta hemmetin hiiva :stick:! Plussaa sulle ovikseen ja iloluontoista simojen metsästystä hiivasta huolimatta ;)

Morticia Kärsivällisyyttä ja plussaa siulle puhallan ++++++ :flower:

Mur-murille reseptin puhallan :) ja siihen päälle sen ovisplussan, jossa on THE EGG oottamassa sun miehen SUPERSIITTIÖITÄ :)

sarppav Kurjaa kun sinun pikkuisesi on kipiä. Paljon kuumaa juotavaa, jotta tauti hukkuu, jotta äitiki pääsee nukkuu :) ZZZzzz

ONKaavinta meni hyvin. Vuotoa oli operaation jälkeen pari siteellistä ja nyt tarvii vain pikkuhousunsuojia, ei varmaan ees huomenna enää. Sain muuten parasta hoitoa mitä ikinä missään ja mitä en tienny ees olevan olemassakaan. Sairaala oli ku viiden tähden hotelli, mutta ennen kaikkea henkilökunta oli upeaa, empaattiseta, osaavaa, ihanaa. 100 pistettä!!

Osaako joku sanoa, että kun vuoto kaavinnan jälkeen loppuu, niin oliko se vuoto ikään kuin kuukautiset? Eli siis onko ovis odotettavissa parin viikon päästä? Vai oonkohan nyt jotenkin ylikärsimätön? Mulle ei määrätty mitään hcg:n seurantaverikokeita, joten pitääkö tässä nyt vaan odotella vai tikutella vai mitä tässä nyt oikein pitäis tehdä?

Fyysisesti olo on oikein hyvä, mutta henkinen puoli on vasta alamäkeen päin menossa: vasta nyt se tieto alkaa pikkuhiljaa imeytyä tajuntaan. Pala on kurkussa ja tulva silmien takana, eikä padot aukee. Niinpä sisälle pakkautuu pikkuhiljaa kyynelmeri. Aaltoina tulee ja menee nää olot :(:':)|:confused::ashamed::':)O:kieh::x:headwall::'(

No nyt on dipattu. Mun toiveikkaan silmäni näkevät siinä haamuakin haamumman viivan mutta kuvaan en saa sitä ikuistettua en millään. Odottelen siis huomiseen ja dippailen uudestaan.

Toiveet ei oo kyllä korkealla, alavatsaa juilii siihen malliin että täti tulee varmasti lähipäivinä.

Morticia, JEEEEE! Noi sun dpo:tkin on ihan otolliset haamuiluun. Mikä siinä valokuvan ottamisessa on ongelma? Vai eikö se haamu vaan näy siinä valokuvassa, vaikka livenä näkyy? Täällä on kyllä sellasia supersilmiä, että vaikka kuva ei ois priimaa, niin siitä selko otetaan. Että ihan rohkeasti vaan kuvaa kehiin. Mutta ei pakoteta, jokanen tekee niinkuin ite haluaa. Mutta ois se hienoa, jos tästä marraskuusta tulisi kaikessa pimeydessään plussakuu tälle palstalle!

Hysteria. Oli aamulla tosi mukava huomata, että olit jo kirjoittamassa käynyt. Ja että sairaala oli noin positiivinen kokemus ja että fyysisesti tuntuu menneen hyvin. Henkinen puoli meneekin sitten omaa rataansa. Hienoa, että käyt sitä asiaa läpi, etkä kiellä tapahtunutta, tai esitä ylipirteää... Voimia suruusi.

Hei Morticia. NÄKYY SE!!! Tallensin koneelle ja suurensin, niin näkyy punaista haamua! JEEEEEEE :heart:

Toivottavasti tämä marraskuun plussaputki nyt jatkuu....=) ja ennen kaikkea toivottavasti olisivat nyt pysyviä plussia, eivätkä sellaisia haalistuvia...

Ja näkyyhän tuo punertava viiva suurentamattakin. :wave:

Hyvä Morticia!!! Hienoa.

Viimeksi muokattu:
Morticia, hoi. Olin aluksi kanssasi samaa mieltä, että niin no, ei tossa kyllä mitään näy. Mutta, ei mun tarvinnu edes suurentaa kuvaa kun huomasin, että on siinä jotain. Eikä se ole pelkkä viivan paikka vaan punertava viiva. Huomenna onkin jännnnnnääääää.

Yhteistyössä