Ottis Kiitos kun mun pitkät omanapakirjoitukset ei haittaa. Tää pino vaan on niin iso henkireikä, niin kuin moni täällä on sen todennut. Mä tunnen puristuksen olkapäällä, kiitos rakas Ottis :heart: :heart:!
Taavi166:n viivojen vahvistumista olen mäkin jännityksellä seurannut ja onnekseni sen nähnyt. Ihanaa taavi, sä teit sen! Hih, miten hauska sana toi älytyhmä. Joo, älytyhmä ongelma sulla kyllä. Korjaa huomenna se ongelma ja mee sinne apteekkin törsäämään se CB testi
. Etkä tietenkään jätä tätä pinoa! Roikut täällä supistuksiin asti, sitten roikut täällä vaipanvaihdon välissä ja taas ovista bongaamassa jne
Ja voihan sitä roikkua tietty muuallakin samaan aikaan (masunkasvattajissa, niinku mur-mur sanoi).
tetu68 Mullakin on monet kerrat menny silmät ristiin yrittäessäni tahdonvoimalla saada valkoista punaiseksi tiedän tunteen. Ja totta on sekin, että kun/jos se täti tulee, normioloa on sen pari viikkoa ja sitten se piinahelvetti alkaa taas. Ota siis parin viikon vapauttava loma ja kerää voimia tulevaan
.
Iida-Karoliinalle toivon jalkapallojoukkueellista lapsia
!
Päivittäjälle, mut on vissiin jo yrjöklubista poistettukin, ja mulle ne siivet vois jonnekin laittaa (apua, nyt alko itkettää kun kirjoitin ton) :(
Kiitos
nillanilla :heart:! Hassua toivottaa negaa, mutta niin teen nyt sulle! Negaanegaanegaa nillanillalle. Ihanan pitkällä jo oot! + - + - + - + - + - + - + - + <-- Plussat tarkoittaa VAUWALIIIIIMAAA ja miinukset sitä toivomaasi negaa !!! :flower:
Rominas Hyvä kun hyvät ovislimat, mutta hemmetin hiiva :stick:! Plussaa sulle ovikseen ja iloluontoista simojen metsästystä hiivasta huolimatta
Morticia Kärsivällisyyttä ja plussaa siulle puhallan ++++++ :flower:
Mur-murille reseptin puhallan
ja siihen päälle sen ovisplussan, jossa on
THE EGG oottamassa sun miehen
SUPERSIITTIÖITÄ
sarppav Kurjaa kun sinun pikkuisesi on kipiä. Paljon kuumaa juotavaa, jotta tauti hukkuu, jotta äitiki pääsee nukkuu
ZZZzzz
ONKaavinta meni hyvin. Vuotoa oli operaation jälkeen pari siteellistä ja nyt tarvii vain pikkuhousunsuojia, ei varmaan ees huomenna enää. Sain muuten parasta hoitoa mitä
ikinä missään ja mitä en tienny ees olevan olemassakaan. Sairaala oli ku viiden tähden hotelli, mutta ennen kaikkea henkilökunta oli upeaa, empaattiseta, osaavaa, ihanaa. 100 pistettä!!
Osaako joku sanoa, että kun vuoto kaavinnan jälkeen loppuu, niin oliko se vuoto ikään kuin kuukautiset? Eli siis onko ovis odotettavissa parin viikon päästä? Vai oonkohan nyt jotenkin ylikärsimätön? Mulle ei määrätty mitään hcg:n seurantaverikokeita, joten pitääkö tässä nyt vaan odotella vai tikutella vai mitä tässä nyt oikein pitäis tehdä?
Fyysisesti olo on oikein hyvä, mutta henkinen puoli on vasta alamäkeen päin menossa: vasta nyt se tieto alkaa pikkuhiljaa imeytyä tajuntaan. Pala on kurkussa ja tulva silmien takana, eikä padot aukee. Niinpä sisälle pakkautuu pikkuhiljaa kyynelmeri. Aaltoina tulee ja menee nää olot
:'
|
:ashamed::'
O:kieh::x:headwall::'(