40+ So what!! (vol.10)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Inia Kiitos :flower:!

Oivikki Voi itkujen kevät jos ei Suoma jaksa pitää kiinni. Peukutuksia ihan hurjasti ja voimia :hug: :hug: :hug!!

Niin kävi, että tän aamun testi näytti puhdasta negaa ja kun o-testin tein päivän toisesta pisusta, oli testiviiva vaalea. Ts. eilen sain elämäni vahvimman ovisplussan. Kiinnittymisyritystä siis oli, mutt ei vain onnannut :'(. Tarttis varmaan tehrä jotain asialle.

Happis Toivottavasti pikkunen pysyy lujasti kiinni :hug:.

Rominas Testailitko?

Huomenia!!

Voin kertoa teille, että kaksi viivaa tikussa!! :D Oikeesti, kaksi viivaa!!!

Eilen testasin ja siinä näkyi myöskin, tosin hyvin hyvin haaleasti. Päätin olla kertomatta miehelle mutta saunassa hän kysyi, että onko alkaneet ja enhän mä sitten pystynyt oleen hiljaa. :LOL:

Nyt aamulla pisusta uudelleen ja viiva oli vahvempi. Mies näki myös sen ja aikaa ei ollut vielä sitä 5min edes mennyt.

Yritin ottaa valokuvaa tikusta mutta tuo mun kamera on niin sökö (ylivalottaa ja kohdentaa ihan mihin sattuu), etten saa todistusaineistoa talteen.

Mä en voi uskoa tätä todeksi!!!!!

Ottis, hmmm... voisko olla ettei tuo r-testi ollut tarpeeksi herkkä vielä näille päiville? Toivotaan edelleen, että parin päivän päästä olisi kunnon plussa!

Rominas, onnea plussasta! :flower: Ihanaa kun näitä plussia ropisee!

On: Napsin kuvia aika paljon joten toivon, että joku olis onnistunut. Ehdin alkaa purkaan koneelle niitä vasta ip kun anoppi on lähtenyt kotiin. Saalis näyttää kameran näytöllä aika kehnolta mutta jospa tietokoneen näytöllä tilanne näyttäs paremmalta!

Kaksi päivää poissa täältä ja mikä meno täällä on. Elämänkirjo laidasta laitaan.

Ekaks oivikki ja happis, teille hurjat peukutukset, että pikkuiset jaksaa pysyä kiinni. Voimia molemmille.

Ottis Toivon samaa kuin Inia. Jospa ne testit oli herkkyydeltään erilaisia ja tänään oli se 25 tai jotain. Nimittäin ne eilisten testien kuvat; aivan selkeät kaksi viivaa oli kummassakin. Ei tarvinnut tihrustaa tai arvailla ja o-testi se vasta selkeä olikin. Peukkuja sulle.

Rominas ONNEA. Olet meidän kävelevä esimerkki myöhäisestä plussasta. Etkös jo ehtinyt jonkun testin testailla negaa tässä kierrossa? ONNEAONNEAONNEAONNEA ja toivotaan kaikkea hyvää, että matka jatkuu 9kk:tta.

ON Tässä kun kaksi päivää on menny kuumeilematta, niin ei sitä aamu-unisena jaksa muistaa purkkiin pissiä. :ashamed: Siis ihan älytön alottelijan moka :eek: Vasta kahvia juodessa tajusin, että olis tarvinnu. Nyt pinnistelen neljä tuntia ja yritän muistaa.

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Lahopää.

Ottis
Taavi166 ja Inia Kiitos lohdutuksesta :hug:! R-testin herkkyys oli 25mIU/ml ja tuohon r-testiinhän minä en osannut oikein eilenkään luottaa, mutta kun o-testiin pamahti elämäni vahvin plussa, siihen jo uskoin ja kun o-testikin tänään jo haaleampi oli, niin alkaa toivo hiipuu. Äsken kun aurinko hetken suvaitsi näyttäytyä, r-testiä katoin ja kirkkaassa valossa oli haamusta näkevinäni, mutt voihan olla niinkin, ett mun silmät ovat 'oppineet' ton testin viivan paikan ja antavat mun huijata itseäni.

Ai Rominas, olit noin touhukas testaaja. Ilmankos jäi meikäläisenkin muistiin. :D

Sitähän messevämpi oli tämänpäiväinen plussa! :heart:

Tästä vielä kukkapuskaa. :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Rominas Ihanaa =) onnea, rekkalastillinen pikkuiselle liimaa, jotta pitää vahvasti äidistä kiinni.

Ottis jospa oli sinulla vähän laimeampi pissa tänään tai erimerkkinen testi, jospa seiltä huomenna näkyisi viivanen.

Ottis, Inia ja Taavi kiitos tsempeistä. On tämä raskasta, ole levännyt koko aamupäivän, lisää vuotoa ei ole tullu. Minulla ei yleensä ole menkkakipuja, mutta nyt on sellainen pieni kipu välillä ja painontunne kuin joskus on ennenkuin hanat aukeavat.

Taavi huomenna sitten muista purkkiin paremmin pissata purkiin, kun tänään unohtui.

Oivikki + Suoma

Ottis
Oivikki Kaikin ajatuksin toivon ja rukoilen, että pikkuinen matkassa pysyisi :heart: :hug:.

Aivan samalla testillä olen tehnyt kaikki r-testit eli erilaisesta testistä ei voi johtua, mutt pisu oli kyllä eilisaamuun verrattuna tosi laimeaa, se on totta. Ja o-testinkin tein melkein tervasta eilen :LOL:. Kun edellisestä pisusta oli kolmisen tuntia kulunut kävit purkkiin väkisin tirauttamassa sen verran, ett purkkia kallistamalla sain tikun sinne kastettua. En nimittäin ollut uskaltanut juoda ollenkaan.

Ottis
[/url]

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

mur-mur (44)..............kp1/24-28..yk13 (km2/10).......3./2. yht.
Ballerina Bolero (40)..kp2/25-28.....yk30...................3.
MamaStella(40)..........kp5/27-28............yk2..............6./2.yht.
Inia (43)......................kp6/26-30.........yk22...............1.
Iida-Karoliina (45)......kp7/23-29.........yk13...............5./1. yht.
haave3 (41)................kp10/28-36........y.2v................3.
liiza (44)......................kp11/24-27........yk26...............4.
Rinafina (44)...............kp14/31.............yk2.................6.
onlydream (37)...........kp17/23-29.........yk?................3.
ikiemo (45)..................kp20/20-50........y?...................4.
Ottis (42).....................kp24/23-28........yk11...............1.
taavi166 (38)..............kp32/28-42.........yk13..............3.
nillanilla (42)...............kp33/28-33.........yk10...............1.
Sariella09 (43)...........kp52/40..............yk?..................5./1.yht.

RKTT

Rominas (40).....................dpo18 :heart: :heart: :heart:
taavi166 (38)....................dpo13
happihyppy (39)................dpo12 :heart: :heart: :heart:
Ottis (42)...........................dpo12
ikiemo (45)........................dpo8
[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Ottis
Rominas Sun olis parein nyt myös raskaana pysyä, sillä poistin sut kp-listalta ja siirsin yrjöklubiin. Onnea matkaan :flower:! Mutt älä täältä kuitenkaan minnekään katoa, sillä pian päivitän täällä kaiken aikaa yksin, kun te muut päivittäjät olette jo plussanneet. Ja kyllä :headwall:, mun tarttis se plussa saada myös, niin vaihtuis kaikki päivittäjät :LOL:.

Ottis: Häh?? Sullahan on plussa?? Olen vissiin tipahtanu kärryiltä eilisen ja tän aamun aikana...suomeksi: en ole vielä ehtinyt tekstejä lukea....

Anoppi täällä tunnin päästä, joten aika haipakkaa pukkaa....

Ottis :hug: , saataa se sinunkin tilanne muutua tässäkin keirrossa vielä! Ja miustakin tuntuu nyt siltä, että olen täällä vielä niin pitkään kunnes rahat loppuu ja se on jo lähellä :|

Kyllä tällä valioisalla kaudella on taas voimansa paljon ++++++ kaikille!

Ottis
Kiitos Oivikki toivon sanoista :flower:! En vielä luovu uskomasta, ett tilanne voi muuttua ja haluan uskoa myös, että sun pikkunen matkassa pysyy. Alkuraskaudessahan on melko normaalia, ett vuotoa on.

Rominas Mulla oli plussa eilen, juu, muttei enää tänä aamuna, kun testin tein ja o-testikin näytti hailumpaa, mutt tässä vielä ehkä tunnin pisua pidättelen ja teen uuden o-testin. Sitten uskon. Ja siihen dippailut sitten jääkin ja seuraavan kerran testaan ke-aamuna, jollei täti ole tiistaina tullut.

Voi ei.... täällähän oli surullisia uutisia... :'(

Oivikki ja Happihyppy: Lämpimät halaukset!! Pikkuisille tarraliimaa kovasti!!!!

Ottis: Sun tilannehan voi vielä plussaksi kääntyä, vai mitä? :hug: Uskotaan vahvasti niin!!!!

Yhteistyössä