40+ So what!! (vol.10)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Rominas Voihan se kääntyä, mutta eihän tämä ole eka kerta, kun mulla haamuttaa näin dpo10-12 ja sitten täti tulee kuitenkin eli varaudun myös pahimpaan. Nyt olen kiitollinen, ett maltoin olla eilen miehelle kertomatta.

mur-mur Sinä katala siellä nyt tietoa panttailet. Tulehan jo kertomaan testitulos =).

Rominas Mikä sun kp on? Eikös se huitele jo tätiaikoja? Entä oliko sulla jemmassa digiä, joka selvällä suomenkielellä kertoo tuloksen? Siihen kun moni täällä tuntuu sitten loppupeleissä uskovan. :) Kun nyt se anoppi lähtis, että saatais niitä kuvia tänne. Vai onko se vallan tulemattakin vielä?

Oivikki ja Happihyppy :hug: . vuodot tosiaan kuuluu alkuraskauteen, näin mulle sanoi kätilöopiston lääkäri kuopusta odottaessa. toivotaan että kaikki hyvin ja vaan sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa. Happihyppy viimeisten tutkimustulosten mukaan foolihappo ehkäisee myös keskenmenoja ei pelkästään kehityshäiriöitä. Itse olen syönyt 400 mg, mutta toisille lääkäri on määrännyt 800mg. Syötkö vielä primaspania ? Sehän voi lisätä vuotoherkkyyttä, itse olen sen siis lopetellut joskus rv 10+ vuotojen takia. Oivikki mulla km on näkynyt r-testissä mutta kaikilla se ei näy. Jos vuodot jatkuu ja pää ei kestä niin voithan otattaa ihan terv.asemalla hcg:n. Itse siis olen vuotanut ekan kolmanneksen kummassakin onnistuneessa raskaudessa ja kipujakin on ollut. Pidän peukut pystyssä että kaikki menee hyvin.
Rominakselle onnittelut ja peukutukset Ottikselle että plussa vielä vahvistuu.

Iida-Karoliina lapsettomuus puolen pinosta löysin elite-klinkan englannin kielisten sivujen linkin ( s. 146) ja parin sivun päässä oli tän vuoden hintatietojakin. Näköjään Tallinnasta pääsee helposti bussilla Tartoon ja matkan voi yhden työpäivän aikana tehdä, ainakin kun asuu pääkaupunki seudulla. Peukutukset kuitenkin että tällä kierrolla tulee plussa.

Ottis Tunnistaako sun ukkos sut het kun tätä lukee? :eek:

Omaa napaa. Nyt lukekaa tää seuraava sillai kylmän viileesti kuin jäitä polttelisitte... Pissasin tovi sitten purkkiin. Testivalikoimaani katsoessa päädyin o-testiin. R-testejä on vain kaksi, dpo:t noin, eikä ole aamu. Tuhlaan siis o-testin kun kumminkin tulee se nega. Laitan testin tiskipöydälle, tiskivuoren taakse ja alan täyttään konetta. Pöytä tyhjenee, kone täyttyy ja katse osuu testiin. Mitä he...ttiä, siinä seisoo kaksi viivaa. Jo parin metrin päästä sen näkee. Ei ole totta. Nyt olen ihan sekaisin, turta...mitä, mitä, mitä, mitä, mitä....pyörii päässä. Apua!

Testaan sit heti huomenna sen oikean testin. KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK!

Ottis
Taavi166 En usko, ett mies oli edes lukenut, ja vaikka lukeekin, niin en usko ett tunnistaa.

Sit sun napaan :). Oliko ne viivat tasavahvoja? Mun noin tunti sit tekemäni o-testi näyttäis siltä, ett vois ehkä huippua kohti vielä pikkasen vahvistua. Ei ollut siis se herkin o-testi. Onnea aamuntestaukseen :heart:. Olis ihanaa saada sut y-klubiin :saint:.

Mukavaa helluntaita kaikille :wave:

Tulin kurkistamaan jotta mitähän tänne mahtaa kuulua, mut kirjoituksia oli jälleen niin paljon etten millään niitä kaikkia saanut luetuksi. sen verran kuitenkin huomasin jotta on niin iloisia kuin surullisempiakin uutisia tullut.
Joten plussanneille onnea ja tädin löytäneille :hug:

Itselläni se on sitten kesäkuun ekalla viikolla kahdet soveltuvuustestit tiedossa (korkeakouluun) ja sitten aikanaan odottelen saavani opiskelupaikan, niin no tai ensin tietty on nuo tastit läpäistävä. :LOL:

mUt nyt on jatkettava päivän puuhien pariin, joten palailen taas joskus.

-touhis-

Oivikki Kiitos kannustuksesta. :heart: Kyllähän se vuoto pelottaa ja luo epävarmuutta. Monet kuitenkin vuotaa alku päivinä ja raskaus jatkuu kuitenkin hyvin.
Minulla tosiaan myös kuopuksen, joka nyt 14v, noin kävi. rusehtavaa vuotelua ja kirkkaampaa liman sekaista ja hieman myös kuukautis vuodon oloistakin vuotoa kesti muistaakseni 3 päivää ja sitten loppui. positiivisen r-testin taisin tehtä siitä noin viikon kuluttua kun r-oireita alkoi tulla ja ihmettelin mitä ne on. Yksi kaveri tokaisi mulle että olet raskaana, minä väitin vastaan että en voi olla.. vaan olimpa. Meille tuli todellinen yllätys vauva..

Ei ollu Ottis viivat o-testissä tasavahvoja. Samanlailla kun sulla, että huippua kohti mennään. Sellanenkin käyny mielessä kun tässä niin kylmän viileitä :LOL: ollaan, että jos tuo kierto on zippisekos heittäytynyt ja mulla vasta ovista pukkaa :eek: Se selittäis ne kyltymättömät jörnimishalut, tosin joku väitti niitä r-oireiksikin. Tiedä häntä. Ovis tai ei, huomenna se selviää kun testaa.

Millä tässä pysyy housuissaan???

Rominas Onko anoppi viä? Sitä testin kuvaa haikailen.

Ottis
I-K Kiitos :flower:! Juu, vaikeahan tätäkään on uskoa. Mullei ole enää puikkotestejä ;). Digiä en viittis haaskata, mutt voin aamusta tehdä uuden o-testin. Kyllähän sekin jotain kertoo.

Ottis
Taavi166 Mulla kävi sama mielessä, ett jos onkin ovis tuloillaan, kun ei ole mitään r-oireita pahemmin ollut :LOL:.

I-K Ai niin juu, ne vähäisetkin oireet (ristiselkä- ja tisukipu) ovat mulla ennallaan, joten sen puoleen vielä uskon ihmeeseen.

Tyynetuulia Tänään ennen kuin mieheke lähti töihin hiukan ehdittiin jutella siitä munasolun luovutu hoidosta. Taitaa olla erävoitto tulossa ja mies käännytettävissä =) Huomenna lupasi että yhdessä mietitään rauhassa ja kukaties laitellaan alulle prosseria. Tampereen klinikalle jos tilaisi aikaa ja kun heillä yhteistyötä viroon, tartoon sekä Riikaan niin hoidot sitten siellä, kun ikä raja on se 49v tuolla hoidolla niin ehtisin tuohon mukaan ja jonot sen n. puoli vuotta. Mies hätäili että jos kutsu tulisi piankin niin miten me ehditään sitten =) Vaan eipä se taida niin pian tulla ja hyvä niin että ehtii sopeutua uuteen tilaanteeseen, minua jänskää nyt tämä. Tuntuu hyvältä että on jotain odotettavaa tulevaisuudelta ja merkitystä.

Alavatsa on mulla ihan turvoksissa ja pinkeän tuntuinen..mietin tässä että taidan ensiviikollla käydä ultrassa tarkistamassa tilanteen, jotain on tapahtumassa, tietäisi että monta solua on kypsymässä, varmuuden vuoksi kuitenkin, on oireet jo nyt sen mukaiset. ja kierto päivä 7 menossa.
Ja hiukan toivoa että jospa tässä vielä omillakin voisi onnistua. Ainahan sitten voi viron reissun jättää menemättäkin :D

Tosi jänniä hetkiä täällä! Niin monella plussa ihan tulollaan! Taavi, Ottis toivotaan huomisiin testeihin vahvoja viivoja :heart: Happis ja oivikki kovasti toivon teille sitkeitä sissejä masuun, tuo on hermoja raastavaa kyllä. :hug: :heart:
Rominakselle onnea :flower:

Ja kaikille muilllekin onnea ja plussia! :heart:

Kiitos tsemppauksesta, Rominas, Tyynetuulia, Iida-K ja Jääris.

Iida-K hyvä, kun sait sen miehesi kiinnostumaan noista luovutetuista munasoluhoidoista =) ja kuten sanoit on vielä sitten aikaa + omillaankin ennen sitä.

Taavi toivottavasti huomenna siinä r-testissä on +!

Ottis voi kun sinulla lukisi se Raskaana sana siinnä digissä sitten, kun uskallat sillä testat.

ON on ollut raskas päivä, vuoto on jatkunut vaalean ruskeana, mutta ei onneksi vielä ole hanat kunnolla auenneet.

Oivikki + Suoma

Tässä sitä yritän kovasti lueskella teidän juttujanne ja päästä vähänkärryille jutuista,
tietty mitä ehdin tuolta pikku-ukkelilta. Olenkin tässä odotellut tuleeko luonnostaan vaiko mentävä ensi viikolla lääkäriin ? kyllä olin niin pölvästi siellä lääkärissä kun kävin, että ihan hävettää..En siis tajunnut kysellä yhtään mitään, eli mikä viikko menossa, milloin tämä keskenmeno tapahtunut? ( jos sitä tietävätkään ? ) onko varmaa tietoa? , kuinka kauan voi odottaa ennekuin menee hakemaan lääkkeen jne..
Onneksi täältä olen saanut paljon infoa, ja seuraavalla kerralla toivottavasti fiksumpi tämän asian suhteen, kiitos oikein mukavasta keskusteluryhmästä :)

Taavi: Mulla kp 31 tänään. Normaali kierto ollu 25-27, ja kaksi kertaa ollu sen 29. Eli täti ajat olisi pitänyt alkaa. Toivottavasti älyää olla poissa. =)

Ei mulla digitestiä, ihan vaan rfsun liuskalla testasin. Tuota digiä mietin, että jos satsais loppu viikosta yhteen kipaleesen, jos liuskat edelleen viivoja näyttää.

Hirmusti sinulle paksua plussaa huomiselle!!!!! :heart: :heart:

Anoppi lähtenyt ja meidän piti päästä r-kiskalle :LOL: lisää r-testejä ostaan aamua varten, ja samalla piipahdettiin mun isän luona kaffeilla. Poikanen nukkumassa joten nyt tovi aikaa alkaa niitä kuvia syynään, ennen kuin aletaan rantasaunaa lämmitään.

Voihan pökäle!! Kaikki kuvat todella huonoja!! Ylivalottuneisuuden ja kohdistuksen lisäksi mun kädet tärissy niin, että kuvat liikkunut!! :ashamed:

Otan huomisaamulla uudet kuvat ja taidan testata kännykkällä filmaamista kans... Sori Taavi joudut odottaan vieläkin. :|

Ottis
Rominas Harmitus ku ei saatukaan niitä kuvia vielä nähdä, mutt odotellaanpa vaan rauhassa sitten :). Ihanaa ku olet raskaana :hug: :heart:!

liiza Onnea oviksen bongaamiseen tai mitäpä silläkään niin väliä kunhan saat SEN hyödynnettyä :). Plussatuulten puhureita. Nyt vaan RKTT-listalle hyvään imuun mukaan.

Oivikki :hug: Toivottavasti se tuhruilu loppuu pian.

Satku- Oppia ikä kaikki! Kiva ku löysit tänne. Minäkin olen 'viisastunut' ihan hirmusesti näistä vauvapuuhasteluista täällä pyöriessä.

mur-mur Missä ihmeessä sä oot? Toivottavasti kaikki hyvin tai enintään jäänyt 'levy päälle' ;).

Yhteistyössä