Oivikki Kiva, ett sait sen ajan ultraan jo ensi viikolla. Hienoa muutenkin, ett on paikka mihin ottaa yhteyttä, kun jokin asia raskaudessa huolettaa. Mutt olet varmasti joka kädenpuristuksesta maksanutkin kyllä. Mua alkaa jo ihan sun puolesta jännittää. Varmasti noilla päivillä jo näkyy mihin on kiinnittynyt alkio, joten kohdun ulkoisen saa ainakin poissuljettua.
Varmasti olis ideaa käydä lapsettomuushoitoihin erikoistuneella gynellä, sillä vika on ihan selvästi kiinnittymisessä, nyt kun miehen paukut näyttivät vielä pelaavaan. Vaan eivät varmaan enää seuraavassa kierrossa pelaa ku lääkitystä nostettiin just pari viikkoa sit. Ei tähän kiertoon ehtinyt nosto vielä vaikuttaa
.
Rominas Hyvin näkyy kuva. Jos linkkinä laittaisit, se ehkä aukeaisi isompana ja näkyisi silleen paremmin, mutt kyllä tosta jo niin paljon näkee, ett meille riittää
. Onnea matkaan :heart:!
Happis Onko sulla joskus ollut ku? Sori ku en nyt muista. Voihan arvojen nopea ja kova nousu merkata sitäkin, ett siellon kaksoset (ainakin
) tulossa. Kyllä ultralla melko pian näkyy kiinnittymisen jos se kohdussa on, mutt siltikin joudut varmaan ainakin vielä viikon odottaa ennenkuin kannattais ekaa aikaa varata. Mä tiedän, ett alkio on näkynyt rv5+0.
Mur-mur Niin on selvä haamunen. Niinhän minäkin sen to-illan haamunalun vasta pe huomasin, kun tikun avasin. Hassuja noi puikot, joissa ovaali lasi, ett osa viivanpaikasta jää piiloon
. On kyllä todella epistä ja kurjaa, ett mitään ei kunnolla tapahdukaan, vaikka lupaillaan. Minä onnistuin olemaan alkukierron hyvin hermoilematta, mutt nyt on sellanen olo, ett tarvii tod. täydellistä selibaattia seuraavan kierron. Minä ainakin olen ihan riekaleina :'(.
Minä en onneksi miehelle silloin lauantaina kertonut, vaikka toisaalta olis ollut ihan reilua, ett hänkin olisi joutunut piinailemaan. Mutt kun ne kivut lauantaina sai jo pahinta epäilemään ei sit tuntunut hyvältä alkaa epävarmasta hehkuttamaan
.
:attn:
Rominas Laita mulle pliide se
kp0 :attn: Mä haluun sen :wave:!