40+ So what!! (vol.10)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis voi itku.. :'( olen tosi pahoillani, jotta pikkiriikkinen ei pysynyt kiinni, lohtu:hug:

..miulla taisi olla sama juttu..tuossapa pari kuvalinkkiä siihen puikkoon ilmestyneeseen haamuplussaan. Tehty torstaina iltapisusta ja sunnuntaina huomasin sitten viivan ilmestyneen..Lauantaina r-testi nega(viivanpaikka)
http://sekunti.com/upload/img/27649kuvat_085.jpg
http://sekunti.com/upload/img/94398kuvat_086.jpg

..kuva huono vaan selkeä punainen, tasavahva viiva sinne oli ilmestynyt - näkyy paremmin kun ei kuvaa suurenna.
Vuoto alkoi eilen limaisena ja hieman pientä hyytymää, tänään tuli selkäkivut ja vuoto pikkasen punaisempaa - side ei kuitenkaan juurikaan tahraannu..minua ei lohduta, että oli kiinnittymisyritystä - masentaa vaan enemmän.. :ashamed:

Ps. mieskin oli pettyneen oloinen kun ensin näytin puikotestiin ilmestynyttä viivasta ja sitten jännittyneenä äkkiä digitaalinen ostamaan..ja se nega sitten kuitenkin :( ..jäi vielä se viikkonäytöllinen ja mies tuumasi, että säästetään se ihan sitten varmistukseen JOS selkeästi tulisi testiajan sisällä vielä punertava viivanen. Tuntui, että haave oli hetken aivan yh-tei-nen pitkästä aikaa, hyvä mieli siitä tuli.. :)

Ottis
Oivikki Kiva, ett sait sen ajan ultraan jo ensi viikolla. Hienoa muutenkin, ett on paikka mihin ottaa yhteyttä, kun jokin asia raskaudessa huolettaa. Mutt olet varmasti joka kädenpuristuksesta maksanutkin kyllä. Mua alkaa jo ihan sun puolesta jännittää. Varmasti noilla päivillä jo näkyy mihin on kiinnittynyt alkio, joten kohdun ulkoisen saa ainakin poissuljettua.

Varmasti olis ideaa käydä lapsettomuushoitoihin erikoistuneella gynellä, sillä vika on ihan selvästi kiinnittymisessä, nyt kun miehen paukut näyttivät vielä pelaavaan. Vaan eivät varmaan enää seuraavassa kierrossa pelaa ku lääkitystä nostettiin just pari viikkoa sit. Ei tähän kiertoon ehtinyt nosto vielä vaikuttaa :).

Rominas Hyvin näkyy kuva. Jos linkkinä laittaisit, se ehkä aukeaisi isompana ja näkyisi silleen paremmin, mutt kyllä tosta jo niin paljon näkee, ett meille riittää :). Onnea matkaan :heart:!

Happis Onko sulla joskus ollut ku? Sori ku en nyt muista. Voihan arvojen nopea ja kova nousu merkata sitäkin, ett siellon kaksoset (ainakin :)) tulossa. Kyllä ultralla melko pian näkyy kiinnittymisen jos se kohdussa on, mutt siltikin joudut varmaan ainakin vielä viikon odottaa ennenkuin kannattais ekaa aikaa varata. Mä tiedän, ett alkio on näkynyt rv5+0.

Mur-mur Niin on selvä haamunen. Niinhän minäkin sen to-illan haamunalun vasta pe huomasin, kun tikun avasin. Hassuja noi puikot, joissa ovaali lasi, ett osa viivanpaikasta jää piiloon :(. On kyllä todella epistä ja kurjaa, ett mitään ei kunnolla tapahdukaan, vaikka lupaillaan. Minä onnistuin olemaan alkukierron hyvin hermoilematta, mutt nyt on sellanen olo, ett tarvii tod. täydellistä selibaattia seuraavan kierron. Minä ainakin olen ihan riekaleina :'(.

Minä en onneksi miehelle silloin lauantaina kertonut, vaikka toisaalta olis ollut ihan reilua, ett hänkin olisi joutunut piinailemaan. Mutt kun ne kivut lauantaina sai jo pahinta epäilemään ei sit tuntunut hyvältä alkaa epävarmasta hehkuttamaan :(.

:attn: Rominas Laita mulle pliide se kp0 :attn: Mä haluun sen :wave:!

Niin Ottis epistä on, että pikkasen luvataan ja sitten ei annettakkaan :'( ..kyllä minähin olen aika maani myyny täällä..en saa mitään aikaiseksi ja mietiin asioita..miksi, miksi..

..niin muuten..miunkin kierto piteni päivällä!..vielä kun ovishin tulisi edes pari päivää myöhemmin, olisi hyvä..

Heppa taasen pitkästä aikaa :wave: :wave:

Täällähän on tapahtumia sattunut paljolti, onnea plussanneille , happihyppy,rominas ja oivikki :heart: :heart:

Ottis ja mur-mur saaneet myös plussa viivoja mutta harmittavasti ei sitten alkua pidemmällä mennytkään :hug: :hug: josko kuitenki pieni toivon poikanen pitäytyisi vielä yllä?

Tekstiä tullu sitten viime kerran käynnin jälkeen niin paljon ettei kaikkea jaksanut lukea, itsellä elämä jatkuu kiireisenä edelleen,en ole ovista kerenny tikuttamaan enkä edes tässä kierrossa oikeata päivää edes huomannut,kerta vaan on miehen kans keretty saman peiton alle joten mahdollisuudet aika olemattomat,no näin mennään ja katsotaan mitä tuleman pitää..

Tilasin astrologilta tulkinnan ja ilman tausta tietoja hän minulle "lupaili" perheenlisäystä, pari seuraava vuotta on kuulemma vahvojen transvistiitti aikojen aikaa sen sisään oli monen näköistä tapahtumaa tarjolla.. no mielenkiintoista se tulkinta oli lukea kun tosi moni asia mitä kirjoitti piti tällä hetkellä paikkaansa, se mitä tulevaisuus tuo tulleessaan jää nähtäväksi..

Hyvää viikon alkua kaikille ja ++ toivottelen
:wave: :wave:

Mur-Mur kiitos, liimalasti on tervetullut. On se vaan niin sitä, kun testiin tulee noita viivasia ja sitten ei kuitenkaan jaksa jatkaa. Mukavaa, että teillä on meihen kanssa nyt yhteinen sävel haaveen suhteen =)

Ottis tuossa maksuasiassa olet kyllä ihan oikeassa. Minulle pidettiin se toinenkin aika voimassa, kun eihän silloin vielä välttämättä sitä sykettä näy. Jos kaikki jatkuu toivotusti tässä raskaudessa, siirryn neuvola seurantaan, toisin ajattelin lääkärit käydä yksityisellä, jonkun kokeneen luona. Jaksamista sinulle nyt.

Oivikki ja Suoma

Ottis: Kp 0 päivitetty. En ottanut sun ekaa pyyntöä ihan tosissani...

Kiitos kaikille onnitteluista!! :heart:

Myönnän, että pää ihan sekaisin ja ihan kamala paniikki ja pelko persiisä, että... kyllä te tiiättä...
Ensin hingun niitä viivoja ja sitte alan pelkään... :headwall: Tää on hieno laji!

Miulla on VIELÄKIN kuulkaas huono oloinen :x ..että ei immeisen laps osaa jo tällä ikää käyttää alkomahoolia oikkein..:kieh: tyhmästä päästä kärsii koko ruumis!!:headwall:

..täällä om vielä ukkosta ilmassa ja päätähin meinaa siksi alkaa jomottelemaan, kuumis aaltoja puskeepi vaan..ARGHHHHHHH!!!!!

..kohta tulee vettä - ja kovasti!!!!

Ottis
Rominas Kiitos :flower:! Niin arvelinkin, ettet uskois, ett olin tosissani siitä kp0:sta, mutt pitää tässä hommassa vähän huumorin pilkettäkin olla, muuten hajoo pää. Todella osuvasti ilmaisit tuon "Tää on hieno laji!". Sitähän tämä nimenomaan on, ett ensin hingutaan niiden viivojen perään ja sit aletaan pelätä, mitä tulikaan tehtyä. Tsemppiä sulle nyt toisenlaiseen piinailuun!!

Mur-mur Jospa se huono oloinen on siitä, kun sitä hCG.tä kuitenkin ehti jo vähän alkaa erittyä, ettei kroppa sitten alkomahoolia niin kestäkään. Mullahan pe-iltana ne kaksi sidua jo kihahti niin päähän, ett silloin eka kerran oikeasti aloin epäillä, ett jotain saattais olla tapahtumassa. Ja nyt sit tietenkin mietin sitäkin, ett estivätkö ne sidukat alkion kiinnittymisen. Olen nimittäin jostain kehitysvammaliiton sivuilta lukenut, ett 4 jo annosta kerralla saattaa estää kiinnittymisen ja jos se mun pe-iltana nauttimani isompi viimeinen sidukka lasketaan kahdeksi annokseksi, mä otin sit yhteensä neljä annosta.

Juu, tiedän ett turhaa spekulaatiota, mutt silti mietin. Vaan tiedänpä niinkin käyneen, ett yksi mun nuoruuden ystävä saatuaan tietää olevansa raskaana, otti ja veti lärvit, kun vielä kerran voi ja ihan terveen lapsen synnytti. Ett ei se aina ole yksi yhteen, tiedän kyllä. Näissä on niin paljon tuurista kiinni. Vaan omalla kohdallani ehdin jo kohtalonkin johdatukseen uskoa, a)kun ei alunperin pitänyt yrittääkään ja b) sit mies ihan ite innostu seksiä tarjoomaan ja c) kaiken kukkuraksi se oli just ennen hänen lääkityksensä nostoa, ett saattoi vielä kuvitella simppasten olevan voimissaan. Vaan aina ei voi voittaa. Tai mä en voita koskaan :headwall:.

Tein o-testin juu. Ja tais tulla samoihin aikoihin kun eilinenkin, että sikäli vertailukelpoinenkin. Eli, viivaa pukkasi edelleen, mutta nyt heikompi kuin eilinen. Mitäs tää nyt sit meinaa?

????????????????????????????

Eli bongasin oviksen kp18-19, dpot lähti siitä. Nyt kun on päiviä tarpeeksi ja pitäis r-testissä jotain näkyä, ei näy. Sen sijaan ovistako? taas pukkaa. Sitä tää testi nyt ainakin näyttää :eek: Vai tätikö tulee? Ihan kuin olisin kokenut tämän ennenkin. Onneksi on pupuiltu tasaseen tahtiin kp:stä välittämättä. Tarttisko lähtee lääkäriin?

En mä tiedä, enkä jaksa. :|

taavi166 miullahan vuoto alkoi eilen ja aika vahva O-viiva tuli( tein ennen digiä )
..ja tänään viimosen O-testin dippailin ja saman vahvuinen viiva tuli, kuin eilen - miulla ei merkkaa muuta kuin, että Lh:ta on alkukierrollahin!

Ottis
Taavi166 Ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoisin, että täti se sieltä on tulossa, jos tänään o-viiva heikompi kuin eilen. Joku täällä kerran kertoili, ett ennen tätiä se LH-huippu näkyis myös. Mites sä niitä r-testejä teitkään?

Voi pihkuran pahkura, että ottaa päähän niin omasta kuin sinunkin puolesta ja mur-murin myös :headwall: :headwall: :headwall:.

Ottis en tiedä, johtuneisko "yrityksen" jälkimainingeista?..enempi kyllä epäilen noiden "juomien" vaikutusta vielä olevan..join kaikkea muuta, kuin mitä tavallisesti: Boolia(vahvaa kuin mikä!), Konjakkia, Martineja pari..hih ja huh!!!:whistle:..

Tämä tyttö ei nimittäin ihan heti kohta juo noin!! :D

Ottis
mur-mur Juu, ei ihme jos vieläkin heikottaa jos noin väkeviä väkeviä olet juonut.

Mullon ainoa lohtu nyt, ett saan aloittaa loman suunnittelun. Eilen jo vähän surffailin ja haaveilen josko uskaltauduttas Kreikkaan kahdeksi viikoksi juhannuksen jälkeen. Jos juhannusta edeltävän kierron pihtais, niin sitten oliski kiva lomalla jännäillä miten käy. Nimittäin laskeskelin jo, ett silloin ovis osuisi n. 30.6. ja matkaan lähdettäs 1.7.10.

Juu Ottis, taavi166 mie en muista, olenko kertoillut siitä täällä?..mutta olen myös huomanut, että ihan kierron lopulla/alussa LH nousee ja näyttää miullahin aika vahvaa viivasta - joskus jopa luulin, että NYT on tärpännyt..O-testihän monasti saattaa reagoida ennen R-testiä - ei tosin kaikilla!!

Niin, häpeillen Ottis myönnän - filmi katkesi ennen taxiin menoa kun serkun luota läksin :ashamed: ..olin kyllä käyttäytynyt ihan "siivosti", kiitellyt emäntää tarjoilusta ja omilla jaloillani kulkenut ;) ..
..mutta taxista kotipihassa syöksynyt kuin ohjus - okselleppa tietenkin!! :$
..ja sitä riitti koko seuraavan päivän ja illalla pystyin vasta suuhuni jotain laittamaan - järkky krappe siis!!

Tämä on toinen kerta miun eloni aikana kun näin pääs käymään ja saisi kyllä jäädä viimeiseksi!!!..mie nimittäin KÄRSIN, koska olen sellainen "kontrolli" immeinen ja en halua menettää sitä, vaan olla hilpeällä ja mukavalla tuulella..en ihan sikana ja muistini menettäneenä - Yäks!! :eek:
..no, en sikana ollut..mutta jos en 50 tuuman telkusta saanut enää tekstistä selvää kun laulelin karaokea, kertoo SE jo jotain kunnostani.. :headwall:

Ottis
Just olin mur-mur kirjoittaa, ett ainakin mun osalta on nyt näytetty toteen, ett ovistesti reagoi hCG:en herkemmin kuin r-testi ja sit toisekseen tuli todistettua sekin, ett yksikin pupuilukerta voi riittää kuin myös se, ett tärppi voi käydä myös ovispäivän pupuilusta, mitä sinä olet useaan kertaa täälläkin todistellut :). Nyt uskon.

Niin, kun sitä 100% tarkkaa munasolun irtoamis hetkähän EI voi kuin arvailla - mie sen luulen arvaavani ja se tapahtuu max. 24h(yleensä n. 12h) kuluttua ovis+..silloin plussakierrollahan se viimonen pupuilu oli meillä ovis plussasta n.48h päästä!!..on kyllä tärppi voinu käydä juuri silloin perjantainahin(ovis+), silloin myös tykättiin kovin.. =)

Noissa ovulaatiolaskureissahin on "hedelmällinen" jakso laiteltu pari-kolmekin päivää yli ovis plussan!!

Niin..miekin mietin, että johtuiko tuosta holtittomasta "rälläämisestä" kenties, ettei raskaus jatkunutkaan..en kyllä tähän usko, koska Lauantai aamuna herkkä R-testi näytti yön jäljiltä aivan negaa.(viivanpaikka vain)
..mie luulen, että mahdollinen "kiinnittyminen" olisi ollut silloin viikko takaperin lauantaina, noiden Taloyhtiömme talkoiden aikana - silloinhan miun lämmöt ensin laski ja pomppasi hetkeksi tuonne 37.4..tämän viikon torstaina jo lämmöt alkoivat sahailla ja oireet hävitä..

Ottis
mur-mur Eihän mullakaan pe-aamuna näkynyt mitään testissä, mutt päivällä ku tajusin testin avata, näkyi sitä haamunalkua yläosassa, joka jäi puikon piiloon. Eli en olisi osannut arvata olevani 'pieniin päin', varsinkaan kun noita haamusia ja viivan paikkoja on ihan tarpeeksi nähty. Tosin olen varma, ett vaikka en olisi silloin tippaakaan ottanut, näin olisi käynyt kuitenkin. Siltikään en voi olla miettimättä ajatusta, ett alkoholi vaikuttaa kiinnittymiseen ja vähän itteäni syyttelen. No, jos tässä vielä joskus ovis bongataan ja päästään uuteen yritykseen, osaan ainakin oman mielenrauhani vuoksi olla makustelematta tuohon aikaan yhtään mitään.

Yhteistyössä