40+ So what!! (vol.10)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Mie olen ollut niin kipiänä(itse aiheutettu)koko päivän, jotta ei ole tosikaan!!:eek: :x :(

Eilen en sitten testaillutkaan kun siinä kaupassa missä mies kävi, ei ollut testejä.

Mutta..aiemmin testaamaani puikkotestiin olikin ilmestynyt punainen selkeästi nähtävä viiva, mieskin sen näki..no, hetihän piti testejä saada ja digillä ihan testasin - "ei raskaana"..:'(

Miulla alkoi aamulla tulemaan jo vuotoa..hetken tietenkin ajattelin, että samanmoista kuin silloin viimeiksi plussatessa..vuoto on niukkaa, ei sidekkään kunnolla tahraannu..mutta digitesti puhui karua kieltään 3h pisun pidättelyn jälkeen..lämmöt enään 36.7

Miun -testit ei ole näyttäneet mitään aiemmin negakierroilla, ei harmaita/vaaleita viivanpaikkojakaan! Viime kesänä oli se haalea punertava haamulainen ja silloin uskon jotain yritystä olleenkin - niin kuin nytkin..sellaiset oli miun tuntemukset, hyvin samanlaiset kuin jouluna plussatessa..ilmeisesti kemiallinen..sitä ne harmaat viivanpaikatkin tiesi..kait..

..nyt olen vieläkin niin huonovointinen, jotta koetan syödä ja mennä peiton alle potemaan.. :$

Plussatuulia huomiselle ja kuniita unosia kaikille!!! :) :heart:

Ps. O-testissä kumasti hyvin vahva viiva..ennen ei vuodon alettua ole kyllä ollut ikuna..testailtu nimittäin on..:whistle:

Ottis :heart: :heart: :heart: Onnea tuhannesti!!! :'( onnenkyyneliä täällä vetistelen ja muillekin plussanneille hurjasti onnea :heart: :heart: :heart:
Täällä jo paha täti lähtenyt pois. :kieh: vaikka se nyt olikin odotettu vierailu. Kun Liam liian kaukana. Onhan tässä aikaa ja saa toipua myös edelleen Taistosta.

Ottis
mur-mur Voi harmi :'(, pahoittelut tädin tulosta :hug:! Ikävää on kun ei pikkanen kiinni tarrannutkaan, mutt positiivista pitäis olla sen, ett hedelmöittyminen todistettavasti tapahtuu. Ehkä seuraava kierto onkin sitten jo Se Kierto!!

MS Kiitos :flower:, vaikka se mun plussa menikin tänään hukkaan. Viel hassusti toivon, ett testeissä vaan oli vikaa. Joka tapauksessa alamasussa jotain tuntuu. Tiedä häntä sitten josko siel keltarauhanen on näivettymässä ja sillä nippailee :(.

Ottis Minä toivon myös sinulle kahta hyvin selvää viivaa huomiseen r-testiin. Jotenkin luotan siihen enempi kun O-tastiin, kun kummallakin on kuitenkin oma tarkoituksensa..Vaikkakin monet sanovat että siitäkin viitettä saa mitä on tapahtumassa.

Sain siivous kärpäsen ja nyt on pölytöntä tuvassa. Kummasti toivon kipinä saa mielen hyväksi ja koti hommatkaan eivät tunnu niin ikäviltä..Jospa kuitenkin tässä tulevaisuudessa pääsisi vauvan huonetta laittamaan.. =)
On mulla mielikuvitus..

Oivikki toivotaan, että vuoto on vaaratonta. Tsemppiä sinulle ja Suomalle. :hug:

Happihyppy samat sanat. Toivotaan, että kaikki hyvin. :hug:

Mur-mur voihan rähmä. Pahoittelut tädistä. :hug: :heart:

Ottis eipä lannistuta vielä. Tsemppiä. :hug:

Rominas lämpimät onnittelut. :flower: :flower:

Iida-Karoliina ja Tyynetuulia eikun yritystä kehiin. Kannattaa käyttää vielä tuo Viron mahdollisuus, jos vain voi, ettei kaduta myöhemmin. Tsemppiä teille. :heart: :heart:

Pahoittelut tädin yllättämille ja negan testanneille.

Kaikille voimakkaita plussatuulia tv Uudi

Onnea Rominas! :flower:

Ottikselle
täälläkin peukut pystyssä d :) b

Oivikille halit :hug: . Mullakin on ollut tänään ruskeaa vuotoa. Lisäksi masussa on ihan sellanen km-olo, ei ole menkkajuilimisia vaan koko kohtua "särkee". :ashamed: ja maha on turvoksissa. Rinnat on onneksi vielä kipeet ja ei oo lössähtäneet. Jos vaikka kävis ostaan huomenna lisää viivatestejä ja katsois onko viiva vahvistunu vai heikentyny. Sekin tuli kyllä mieleen, että jos on taas kohdunulkonen :'( . Ultrassa varmaan ei vielä näy mitään. Jos viivat pysyy, niin pitää kai kärvistellä sinne viikolle 6+.

Ottis
BB Pahoittelut tädin saapumisesta :hug:. Täysillä uutta yritystä päin ja paljon onnea piikityksiin, sillä eikös sulla nyt sellaiset touhut alkaneet? Sut kp-listan kärkeen siirsin. Toivon, ett saadaan sut tonne RKTT-listalle komeilemaan parin viikon sisään ja siitä sit yrjöklubiin.

Uudi ja I-K Kiitos tsempityksesta :flower:!

I-K Ihana, ett olet saanut toivon vireen ja kotityötkin sujuu kuin tanssien :).

Taavi166 Harmitus negasta ja :hug:. Toivoa on niin kauan kuin täti pysyttelee wegs.

Happis Kiitos peukutuksista :flower:!, mutt mutt..

ON Tänä aamuna tein o-testin kun ei r-testejä ollut tuhlattavaksi ja niin hailukkaa viivaa näytti, ett tuskin on koskaan näyttänyt edes kun olen aloittanut oviksen bongaamisen. Eli selvä merkki siitä että hCG-laskussa, olettaisin, sillä eilen viivassa vielä oli väriä ihan mukavasti ja nyt sitä voisi jo sanoa ovishaamuksi :headwall:.

Ts. Päivittäjä mulle vois laittaa kp-1 tai olisko se sittenkin kp0 ;), sillä huomenna täti paikalle pyyhältää :'(. Joka tapauksessa mut voi ja saa jo poistaa RKTT-listalta, sillä luulen todistaneeni, etten ole raskaana. Selkää juilii edelleen, mutt kyllä ne lauantain alkuillan juilinnat taisivat olla ihan sitä itteään, ett sintti irrottautui.

Ottis
Nyt muuten, kun tuota kp-listaa kattelee, niin on metkasti kp:t tasaantuneet, ett niitä on vähän joka päivälle, kun tässä kierto taaksepäin taisi olla yli viikkokin ennenkuin täti löysi kenetkään. Mutt onhan meillä mahtava plussasaldokin ollut. Kun taavi166:sta ja ikiemoa viel onnistais, niin nähtäis aivan mahtava plussaputki :saint:. Haaveileepi Ottis, jolla alkaa jo olla kova kiire töihin :). Heipat :wave:!

voi rähmä Ottis ja Murmur, lohtuhalit täältä tädin vuoksi. Toivottavasti Oivikilla kaikki kunnossa. Kiitos Uudi kannustamisesta. Jos raha ei olisi este olisin jo varmaan ajan Riikaan tilannut, mutta kun niin asia on hautumassa. BB:lle tosiaan tsemppiä ekaan IVF:ään. Mulla ainakin piikitykset ja punktio sujuneet aina hyvin. Kurjinta on tunteiden järkyttävä vuoristorata.toivotaan onnistunutta hoitoa.

[/url]

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Ottis (42).....................kp0/23-28........yk11...............1.
mur-mur (44)..............kp2/24-28..yk13 (km2/10).......3./2. yht.
Ballerina Bolero (40)..kp3/25-28.....yk30...................3.
MamaStella(40)..........kp6/27-28............yk2..............6./2.yht.
Inia (43)......................kp7/26-30.........yk22...............1.
Iida-Karoliina (45)......kp8/23-29.........yk13...............5./1. yht.
haave3 (41)................kp11/28-36........y.2v................3.
liiza (44)......................kp12/24-27........yk26...............4.
Rinafina (44)...............kp15/31.............yk2.................6.
onlydream (37)...........kp18/23-29.........yk?................3.
ikiemo (45)..................kp21/20-50........y?...................4.
happihyppy (39).........kp26/28.............yk7(28)............3./1.yht.
taavi166 (38)..............kp33/28-42.........yk13..............3.
nillanilla (42)...............kp34/28-33.........yk10...............1.
Sariella09 (43)...........kp53/40..............yk?..................5./1.yht.

RKTT

Rominas (40).....................dpo19 :heart: :heart: :heart:
taavi166 (38)....................dpo14
happihyppy (39)................dpo13 :heart: :heart: :heart:
ikiemo (45)........................dpo9
[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Rominas ihanaa viivat kyllä näkyvät ihan hyvin tuossa kuvassa. Onnea matkaan ja pikkuiselle tarraa ja liimaa mukaan.

Taavi pahoittelut negasta, olisiko siis kutenkin sinulla tulossa myöhäinen ovis, niin kuin itse mietit.

Ottis voi surku mikä pettymys :'( , sinulla oli sitä kiinnittymistä, pitäisikö, sinun kuitekin käydä lapsettomuushoitoihin erikoistuneen lääkärin luona selvittämässä onko jotain mitä kannattaisi kokeilla ( vai olitkos jo ajan sinne gynellesi tilannutkin ? ). Uuteen kiertoon onnea.

Uudi, happis ja tyynetuulia kiitos, kaikki hyvät ajatukset ovat tarpeen.

Mur-Mur iso :hug: negasta, varmaan oli sinulla kiinnitymistä. Toivottavasti se avittaa alkaneessa kierrossa.

Happis kovasti toivon, että sinulla kaikki jatkuisi tuntemuksista huolimatta hyvin, on tämä alku odotus todella jännittävää.

ON tänäänkin on vielä aavistus vaaleanruskeaa vuodon seassa. Minä soitin klinikalle ja olisivat antaneet ajan ultraan jo nyt, mutta siinnä ei välttämättä olisi paljoa näkynyt, niin päätin aikaistaa ultraa ja se on ensi vko ti. Nyt vain toivon ja rukoilen, että kaikki jatkuu hyvin.

taavi :hug:

).( Käytin aamulla sen ainoon testin, mikä mulla oli kaapissa: viikkonäytöllinen digi. Siihen tuli raskaana 2-3 viikkoa, eli sehän tarkottais sitä että viikkoja olis 4-5 (ja mulla on 3+5) ELI hCG olis noussu. MUTTA ei oo tarvinnut nousta yöllä pissalle, joten mun omadiagnoosi on sen riekaleisen vuodon (olkoonkin suht. vähäistä) säestyksellä: kohdunulkoinen. Milloinkahan mu kantsis menä ultraan? Ei haittaa, vaikka syke ei vielä näkyis, jos näkyis ees, että missä se pussi/alkio on?

Happis kyllä siellä varmaan aika aikaisin jotain näkyy, sillä minullehan tarjottiin mahdollisuutta jo tänä päivänä mennä ultraan. Kannattaa soittaa omaan neuvollaan tai jonnekin yksityiselle, missä on hyvät laitteet ( tekevät varhaisultria ) ja kysyä mitä noilla vkolla voi näkyä. Onko sinulla kipuja?

Super onnittelut raskaudesta, jospa kuitenkin on ihan oikeassa paikassa :heart:

Yhteistyössä