40+ So what!! (vol.10)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
mur-mur Mulla on dpo13 eli tätsykkä tulossa huomenna. Takassa poltin paperiroskia ja nakkasin sinne sen valkosen viivanpaikan just äsken :) ja roskapussin otin jo roskiksesta, ett vien sen ulos, ettei tule sieltä enää dyykattua, mutt lauantain r- ja o-testit vielä säilytin.

Hittolainen :headwall:, alkaa olla pää taas niin täynnä tätä piinailua, ett ihan pimahdan :(. Pahinta on se, ett kohdun seutuvilla olen tuntevinani samanlaista jomotusta kuin silloin kun olin raskaana ihan aikuisten oikeasti, tisutkin on vielä kipeät ja ristiselkä eli mikään ei ole muuttunut sitten lauantain :headwall:. Taitaa olla varsinainen hormonimyrsky meneillään. Vaan jospa nyt malttaisin aamuun asti odottaa ennen seuraavaa dippausta ja sit jos on nega vielä, niin ei auta ku uskoa, ett peli on menetetty.

Ottis Jospa vielä plussaksi muuttuu. En ole lukenut kun viimeisimmät viestit ja en tiedä teitkö testin aamulla..
Minä hävitin testit vasta sitten kun täti tuli..liian karvasta katsella ja halusin unohtaa koko jutun..
Älä sinä vielä hävitä vaan odottele rauhassa vielä ja toivotaan parasta.

Olen miettinyt kumpi on pahempi/parempi, se että tietää että meinasi onnistua raskautua vai että ei edes tiedä siitä..Hmmm. Se näissä nykyisissä testeissä on että tietää niin aikaiseen ja jos raskaus menee hyvin aikaisessa vaiheessa jo kesken niin sekin sattuu niin pi...ti..

Ottis
Kiitos Iida-Karoliina Kaikki hyvät toivotukset otan vastaan ilomielin!! Aamuun on vielä aikaa. Mutt nyt mun on pakko lopettaa tää koneella norkuminen ja alkaa touhuta jotain. Sekin 'terveempää' kuin tämä.

Jos multa kysytään (nyt), niin nämä kiinnittymisyritykset ovat kovempi paikka kuin puhdas nega alusta asti. Itseäänhän siinä säästäis, kun ei alkaisi testailla ennenkuin täti on myöhässä, mutt kun sitä on niin utelias ja malttamaton, ett pitäis saada olla heti raskaana ja varsinkin tietää siitä mahdollisimman pian. Toisaalta taas kun ajattelee, ett hedelmöittyminen kuitenkin tapahtuu, niin antaahan se pikkasen toivoa sen sijaan, ett aina tietäis ettei ne ekatkaan palikat loksahtaneet taaskaan kohdilleen. Muistanpa tässä välissä ajan, kun ei muutamaan kuukauteen edes haamuttanut, ett siihen oli väsähtää loppujen lopuksi ihan kokonaan kuin tuntui niin totaalisen toivottomalta.

Samaa mieltä olen, ei hyvä liikaa täällä roikkua, nyt muuta puuhaa ja positiivisia ajatuksia..

Mies kotosalla ja tuumaamme josko alkaisi esitieto lomakeita täytellä sinne Avalle..
Mulla ei ole tähänkään kiertoon varattuna o-testejä joten mutu tuntumalla mennään ja lonkisti otetaan..Tulee jos on tullakseen..mitä muutakaan..

Ottis
I-K Kiva, paperipuuhien kautta vauvapuuhiin :). Mä muuten ostin kaverilta häneltä käyttämättä jääneet ovistestit ja mulla on niitä nyt jemmassa peräti 21 kappaletta, joten Oilia ainakin pääsen jahtaamaan. Menenpäs nyt tästä minäkin :wave:!

I-K, Ottis mie itse olen sitä mieltä, jotta kipeämpi paikka miulle kun näen, että "yritystä" ollunna ja ei jatku.. :ashamed:

Lähdenpä tästä saunomaan ja saan puhtoisen oloisen, jospa se auttaisi tähän krappe masikseenhin..niin muuten..

Olen ollut paljon reippaampi immeinen ja mukavampi kumppani kuin aikoihin ja siihen syynä tuo seronil-lääke!! :)

Ottis
Mur-mur Aivan mahtisjuttu, ett lääkitys auttaa ja tunnet voivasi paremmin :hug:.

Minä olen täällä tunnustellut tuntemuksiani ja tulin siihen tulokseen, että jos olen AI-VAN rehellinen itse itselleni, niin nämä jomottelut kohdunpaikkeilla on tätiä itseään. Taidanpa minäkin täräyttää tänään illemmalla saunan lämpenemään.

Mukavia löylyttely hetkiä siullehin Ottis, kyllä tuo saunominen tekee eetwarttia!!! :D juuri sieltä itsekkin tulin ja istuskelin jäähdyttelemässä partsulla - Ahhh, hywäinen oloinen nyt on :)

Jospa meillä olisi parempi tärppi onni vaikka tällä tulevalla kierrolla..ei voi tietää, toivotaan vaan kovin!! :heart:

Ottis
mur-mur Toivotaan, toivotaan.. Minä odottelen ukkoa kotiin, ett laitan saunan sitten varmaan lämpenemään. Luulis hänenkin olevan kylmissään, kun on illan kylmässä tallissa touhuillut. Ajattelinpa tossa, ett jos vielä tunnin verran pihtaisin, niin sitten olis edellisestä pisusta kulunut 3.5 tuntia, ett uskaltaisko sitten taas dipata :LOL:?

Taavi166 Sinä vaan olet malttanut mieles, vaikka sulla luulis olevan päivän verran hopumpi kuin minulla :).

Ottis, älä muuta virka :( miekin niitä viivanpaikoja nyt eka kertaa usiamman testailin..

Jännä juttu kun olen aiemminkin noilla Kotitestin herkillä R-testeillä testannut ja usian kerran, usiampana päivänä aina kurkinut dippailun jälkeenkin roskiksesta :whistle: - ei mitään viivanpaikkoja aiemmin.

Ottis
mur-mur Nyt ku noita kahta testiä olen katellut, niin myös kontrolliviivan kohdalla näkyy se sama viivan paikka. Mitä lie? Saattaapi olla, ett kun se hCG:en ja pelkkään pissaan reagoiva aine on niissä kohti, ett jotenkin näkyy sillä sitten.

I-K Jesss :hug:!! Siitä se lähtee :). Olkoon onni mukananne :heart:!

Yhteistyössä