40+ So what!! (vol.10)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Kiitos mur-mur lohduista :flower:!Tilasin just hierojan kotiin tälle päivälle kun pääsen töistä. Jospa se vähän tuota ristiselkäkipua onnistuisi helpottamaan.

Mahtis juttu, ett sun miehellä oikeaan aikaan vapaata :).

Ottis
Laskeskelin, ett mun ikäisiä (42v.) tai vanhempia on plussannut vain 5/28:sta tässä pinossa eli mitä se tekee, vajaan kuudenosan eli 17.85%. No, ei toi niin huono prossaluku olekaan :).

Lumeton ihanaa =) onnea siirtoon, peukut on täällä pystyssä.

Ottis pahoittelut viivanpaikasta :(

Taavi reippaasti jaksoit olla tänään testaamatta ja säästellä sitä viimeistä testiä pidemmälle. + peukutukset.

Liiza leppoisaa RKTT aikaa.

Rominas sinä olit reipas, kun sait neuvolan varattua. Ilman muuta kannatta se ultra jättää niin pikälle, että varmasti syke näkyy. Minulla on varattuna alunperin sinne 7+ vkolle juuri tuosta syystä.

Mur-Mur Hyvään ajoitus sinulla oviksen kanssa, saatte rennosti tykkäillä toisistanne.

Uudi kiitos, kun muistat meitä rukouksissasi.

mur-mur, ottis, rominas, liiza, lumeton ja inia
kannustuksesta ja hyvistä ajatuksista, ne antavat voimaa minulle tähän jännittäävään aikaan.

ON edelleen jatkuu ruskeavuoto, voi olla, että minun pää ei kestä odottaa sinne ensi vkoon vaan yritän saada ajan lääkärille jo tälle vkolle, vaikka ultran tulokset eivät varmaan paljoa kerro tilanteesta, ehkä on parempi kuitekin kuulla mitä se lääkäri sanoo.

mur-mur Olet elänyt kovia aikoja kuningas alkoholin kanssa. Onhan se niinkin, että joskus täytyy päästää höyryt pihalle ja antaa mennä vaan. Sen seuraavan päivän kaameuden muistaa kyllä kauan ja osaa taas seuraavat kymmenen vuotta ottaa sopivasti. ;) Oliskohan mulla vuosi 4 menossa.

Tosi mukavaan aikaan osuu miehen vapaat teillä! Toivottavasti kesäkelit antaa parastaan, niin te ette suviyössä nuku ollenkaan.

taavi166 no, onneksi tuo "aika" oli muutaman tunnin(9h tarkalleen) kestävä "rentoutus":p ja niin jäi seuraavan päivän olo elävästi mieleeni, jotta ei toistu EI!!!

..kait se oli se, että niin paljon ollut kaikea tämän kuumeilunhin kanssa, menkat tulossa ja sitä vaan halusi ottaa ihan reeeeennoooosti..vähän sitten tuli ylilyönti :whistle: :$
..ja kuten kertoilin, tämä toinen kerta - ensimmäinenhin n. 2v. sitten aika eläväisesti vielä mielessä, hyi hitto juuu!!!

No, näin vaan kävi ja se olkoon miulle nyt kunnon opetuksena! ;)

Jään jännämään siun testailuja - Kovat peukutukset d =) b :heart:

Niin mur-mur, enhän minä muuten olisi moisesta mitään maininnut, mutta kun itsekin vähän irrottelin sillon nelisen vuotta sitten. Kontrolli meni ja jutut sen mukaiset. :$ Ja se seuraava päivä.............. :| ja jotenkin se korvensi koko seuraavan viikon niin kroppaa kuin mieltäkin. Nolo.

Mutta onhan mitä kiikkustuolissa muistella!

Täälläki lumettomalle peukut pystyssä d :) b

Taavilla on kova luonto, me heikot sorrutaan testaamaan. :whistle: Tein tänäänki viivatestin, vaikka mitä uutta se nyt olis voinu kertoa. No, edelleenki raskaana; viiva vahvistunu reilusti verrattuna perjantain viivaan. Soitin sitte neuvolaan, ja kysyin, että mitäs tehdään. Pyysi mua huomenaamuna käymään, niin yrittää saada mulle lähetteen ultraan polille. Tänään ei oo vielä tullu mitään vuotoa, mutta edelleenkään ei pissata eikä oo painontunnetta masussa. Rinnat ja selkä on kipeet ja toinen käsi olasta melkein kyynärpäähän. Googletin, että millanen se on se kohdunulkosen olkapääpistos, mutta ehkä tää ei oo kuitenkaan sitä.

happis sitä niin kovasti vertailee noita oireita edellisiin jo olleisiin..ja jos vieä kesken raskaus mennyt..ymmärrän hyvin :|

Toivon kuitenkin viivan vahvistumisenhin kertovan sitä parempaa - raskaus jatkuu ja pieni siellä vain kasvaa, sekä vahvistuupi!!! :) :heart:

Lumeton paljon onnea kyytiläisestä :heart: Pidetään peukkuja pystyssa bd

Oivikki :hug: onko vuotosi vähäistä vai miten runsasta/paksua?
Mulla oli silloin plussatessa menkkojen aikoihin vähäistä nimenomaan ruskeaa vuotoa, huomasi lugeja laittaessa ja phs-suojaan tuli vähän ruskeita viiruja. Tämän ymmärsin olevan ihan normaalia. Mutta sitten viikon kuluttua vuoto oli jo ihan muuta..

Tsemppiä kaikille kuumeilijoille ja jaksamista negan kohdanneille :hug:
ON kuumeilut vielä edessäpäin kun elokuussa kokeillaan toinen ivf. Luomusti meillä ei taida olla mitään toivoa, mutta se onkin tuonut uutta rennompaa asennetta. En ole kuitenkaan luovuttanut. Hoidoilla yritetään vauva saada, siinä tahdissa tehdään, mitä rahat antaa myöten.

Ottis Lohdutukset negasta, uutta kiertoa kohti vaan... ja tsemppejä!

lumeton Onnea kyytiläisesi matkaan, toivottavasti se kiinnittyy! Tulethan kertomaan, tunnetko oireita jne.?

taavi166 Muiden lietsoma jännityshän tarttuu, minäkin peukuttelen sinulle!

SS Utelliaana kyselisin sinulta ekasta IVF:stänne. Milloin teillä oli tuo eka IVF? Tuliko paljon munasoluja, hedelmöittyivätkö, saitteko pakkaseen alkioita, onko sinulla takana myös PAS? Nythän tosiaan tulee klinikoilla heinäkuun tauko, joten elokuuhun tekin joudutte odottelemaan. Tiedoksesi, ollaan menossa ekaan IVF:ään nyt kesäkuussa. Aloitin Puregon-pistokset sunnuntaina ja to-aamuna menen jo ekaan ultraan tarkistamaan vastetta... Minulla on sama juttu, olen ihan levollinen ja stressi vauvanteosta on nyt pois kun se ei meillä luomuna onnistu. Enää ei siis odotakaan normaaleilta kierroilta mitään, eikä mene ovis- eikä raskaustestejäkään hukkaan
=) Onnea matkaan teille!! Mekin olemme suunnitelleet etenevämme rahatilanteen mukaan ja rauhassa. Toivottavasti hoito kuitenkin tuottaa tulosta PIAN, enhän mä kohta jaksa enää vauvaa hoitaakaan kun ikää tulee...

Tänään on eskarilaiseni kevätjuhla, ostin 3 hoitajalle yhden gerberan kullekin, mutta olisi ollut kiva ehtiä ostaa jotain muutakin pientä nyt kun tämä on se viimeinen päiväkodin kevätjuhla. Tuo lahjojen ostaminen hoitajille on vaan niin hankalaa, pienellä rahalla ei oikein saa mitään kivaa... Onko teillä vinkkejä?? :flower: :heart:

Ottis
Taavi166 Onnittelut testaamattomuudesta :), olet tosi kovapäinen :headwall: ;).

Happis Hienoa, ett pääset jo huomenna käymään siellä neuvolassa. Toivottavasti ottavat verestä hCG-arvot.

mur-mur Mulla sama periaate, ett aina pitää tietää mitä tekee ja olla tolokuissa touhuistaan. Ja onhan mullakin joskus kymmenisen vuotta sitten mennyt jonkun kerran vähän överiksi, mutt niistä onneksi oppii melko pian :).

Oivikki Peukutuksia edelleen ja tsemppiä epätietoisuudessa elämiseen :hug:.

ON Täällä täti jo tuhruineen tulossa. Saas nähdä aukeaako tänään hanat kunnolla.

Jos multa yksin kysyttäisiin, niin tämä alkava kiertohan pidättäydyttäisiin seksistä totaalisesti, ett sitten jussin aikaan ja siitä eteenpäin olis niin haluja kuin himojakin uuteen yritykseen, sillä siitä seuraava ovis osuis just soppelisti loman alle 30.6.

Taavi mulle tuli kans finnejä naamaan ja selkään ja kaulaan alkuun, sellaisia punaisia kipeitä ja vieläkin välillä ja se ilmeisesti johtuu raskaushormoneista. Mulla ei nimittäin ole koskaan mitään finniongelmaa ollut ja tuo ilmiö oli jännä tässä iässä :D .
Happis miksi pitäisi pissattaa? Ei mua oo paljoo enempää pissattanut paitsi sellainen että kun se pissahätä tulee niin on aika nopeeta mentävä vessaan kun pidätyskyky heikko (se tosin ollut sellainen ekan lapsen syntymästä lähtien). Ja aivastaessa tulee housuun...nyt siitepölyaikana aika kiusallista kun aivastuttaa kokoajan... :D ;) . Mutta siis ei se raskaus aina heti tee sitä pissatusta, mulla on vaihdellut eri raskauksissa ja vasta sitten kun maha on kasvanut isommaksi niin tuo ilmiö tullut enemmän esiin. Vaikka se saattaa kyllä kohdun asennostakin olla kiinni...mulla taaksepäin kallistunut.

liiza ottis, oivikki ja mur-mur Kiitos kun jaksatte jännätä minun mukana tämän luovutusmunasolun hoidon aloitusta..
OivikkiJospa ne tuhrut pysyy tuhruina ja loppuu pika pikaa jotta pääset nauttimaan masunkasvatus ajastasi. :heart:

Ottis :hug:

liiza Onnea Rktt listalla, plussa siitä seuratkoon sinulle.

Ottis
I-K Kiitos halista :flower:! Mites teillä tämä aika hoitoja odotellessa, aiotteko yrittää kuitenkin luomusti? Sillä vaan kyselen ku kattelin, ett sulla alkaa pian olla ovisaika käsillä :). Ajatteles jos tulisikin tässä odotellessa ylläripylläri :heart:?

Haave3 Sullakin ovisaika käsillä. Mitkä ovat tunnelmat, hyppäätkö RKTT-listalle?

Ottis
Nyt mun täytyy yrittää unohtaa tämä viimeisin kiinnittymisyritys. Se tarkoittanee sitä, ett yritän myös vähentää täällä notkumistani. Pitää miehenkin mieltä kuitenkin vähän sen asian tiimoilta kuulostella laitetaanko nyt sit kuitenkin ns. 'pökkyä' pesään eli aloittaisinko Clomit ja perään Terolutit vai mitä tehdään. Se ainakin on varmaa, ett jos näin käy, että mies joutuu sit aloittaa maca-kuurin. Muuten en ala minä yhtään mihinkään, sillä hänen lääkityksensä kuitenkin heikentää siemennesteen laatua ja haluaisin ainakin elää toivossa, ett macajauhe tilannetta parantaisi.

Yhteistyössä