Ottis Lohdutukset negasta, uutta kiertoa kohti vaan... ja tsemppejä!
lumeton Onnea kyytiläisesi matkaan, toivottavasti se kiinnittyy! Tulethan kertomaan, tunnetko oireita jne.?
taavi166 Muiden lietsoma jännityshän tarttuu, minäkin peukuttelen sinulle!
SS Utelliaana kyselisin sinulta ekasta IVF:stänne. Milloin teillä oli tuo eka IVF? Tuliko paljon munasoluja, hedelmöittyivätkö, saitteko pakkaseen alkioita, onko sinulla takana myös PAS? Nythän tosiaan tulee klinikoilla heinäkuun tauko, joten elokuuhun tekin joudutte odottelemaan. Tiedoksesi, ollaan menossa ekaan IVF:ään nyt kesäkuussa. Aloitin Puregon-pistokset sunnuntaina ja to-aamuna menen jo ekaan ultraan tarkistamaan vastetta... Minulla on sama juttu, olen ihan levollinen ja stressi vauvanteosta on nyt pois kun se ei meillä luomuna onnistu. Enää ei siis odotakaan normaaleilta kierroilta mitään, eikä mene ovis- eikä raskaustestejäkään hukkaan
=) Onnea matkaan teille!! Mekin olemme suunnitelleet etenevämme rahatilanteen mukaan ja rauhassa. Toivottavasti hoito kuitenkin tuottaa tulosta PIAN, enhän mä kohta jaksa enää vauvaa hoitaakaan kun ikää tulee...
Tänään on eskarilaiseni kevätjuhla, ostin 3 hoitajalle yhden gerberan kullekin, mutta olisi ollut kiva ehtiä ostaa jotain muutakin pientä nyt kun tämä on se viimeinen päiväkodin kevätjuhla. Tuo lahjojen ostaminen hoitajille on vaan niin hankalaa, pienellä rahalla ei oikein saa mitään kivaa... Onko teillä vinkkejä?? :flower: :heart: