oivikki hyvä, että vuoto on kuitenkin vähäistä. Eiköhän se ole ihan harmitonta ja asiaan kuuluvaa, toivotaan niin :heart: Peukkuja sinulle ylihuomiseen ja koita rentoutua ja yritä elää ja touhuta normaalisti. Muista, että et voi mitään asialle tehdä... alkio pysyy jos on elinkelpoinen ja tulee pois jos olisi ongelmia tulossa. Jos vaan pystyt, niin älä stressaa, itsesi takia. Peukkuja sulle ja Suoma-sissille, että kaikki on ok! :hug:
Rominas ja
happis isot onnittelut plussasta!
Ottis pahoittelut tädistä :hug: ehkä oli kiinnitysyritystä, ei kai ne hcg:t muuten näkyisi edes hentona viivana? Kannatan hoitoon menoa. Luulen, että tässä iässä mahkut plussaan on kuitenkin paremmat hoitojen avulla.
BB onnea ekaan ivf:iin! Itse käytiin kolmen inssin jälkeen helmikuun lopulla yksityisellä ivf, lyhyellä kaavalla. Minusta hoito ei ollut rankka. Muniksia punktioitiin vissiin 7, (enemmän siellä oli, mutta vissiiin loput liian pieniä ) kuudessa solussa oli munasolu, jotka kaikki hedelmöittyi. Siirtopäivänä oli yllätys että vain yksi II-lk alkio oli siirtokelpoinen, pakkaseen ei mennyt mitään. Loput solut olivat IV-lk eli niissä oli jotain röpelöreunaisuutta, roskatavaraa. Ihmeekseni tuo yksi alkio tuotti plussan, mutta meni kesken viikon kuluttua.
Keskenmenon jälkeen olin vihainen ja ajattelin, että hitsi mikä hoito, kun ensin antaa itselleen huimat odotukset ja unelmat lähes täyttyvät, niin yhtäkkiä kaikki vedetäänkin pois. Olin pettynyt. Nyt olen puuhaillut kaikkea muuta kivaa paitsi vauvahaaveiluja. Mutta klinikalta saan ensi viikolla ohjeet, miten lähestytään elokuun hoitoa, kun haluan punktion ja mahdollisen siirron osuvan lomani ajalle.