40+ So what!! (vol.10)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
I-K voi p**ka, surku juttu kyllä :( :hug:siulle..
On näiden miestehin kanssa aina sellaista vääntöä..ei ihme jos alkaa voimat loppua jo kokonansa..epäilys hiipii koko touhuun ja yrittämiseen..:ashamed:

..jaksu:heart::hug::heart:

oivikki Muistan hyvin tuon pelon kun odotin esikoista, ja tiputtelu vuoto alkoi. Olin töissä ja piti nostella ja koko ajan oli huoli, pelotti etä kova vuoto alkaa. Ei onneksi alkanut. myöhemmin vasta selvisi että vuoto oli johtunut kohdunsuun päällä olevasta istukasta joko kasvaessaan oli sitten siirtynyt ylemmäs. vuoto loppui myös. tuossa raskaudessa oli painava alavatsa jo tosi alkuraskaudesta ja supistelut alkoivat hirveän aikaisessa vaiheessa. Kokonaan sairaslomalle jäin viidennellä kuun alusta. vauva syntyi vain viikkoa ennen laskettua aikaa ja oli 3530/52 cm..aika raskas odotus aika oli..
Jospa sinullakin on tuohon tiputteluun luonnollinen syy ja kaikki selviää. Hyvä että sait perjantaille ajan lääkärille.

Kyllä se nyt niin on, että taas ihan puhdas valkoinen nega. Tätiä siirryn odottaan, onhan toi dpo-lukukin jo noin iso. Huohh! :$ Onneksi on edessä puutarhaostoksia ja pihan laittoa, niin ei kerkiä murehtiin koko asiaa. Sen tiedän, että maitokaupasta en testiä haeskele.

Ketuttaa.

Ottis
Mur-mur Kiitos seikkaperäisestä selostuksesta! Tuota ounastelinkin, etten ollut plussaa tai haamua sitä ennen testannut.

Oivikki Hyvä, että sait ajan lääkäriin. Tuskin kauppakassien kantaminen ainakaan keskenmenoa aiheuttaa. Jaksuja :hug:.

Taavi166 Pahoittelut negasta :hug:. Ja täti katalakin nyt itseään odotuttaa. Vielä on kuitenkin toivoa. Muista Rominaksen plussa dpo18 :). Tsemppiä :hug:!

PÄIVITTÄJÄ Mulle saapi laitella eiliselle kp1 ja tälle päivälle kp2. Puol kahdentoista aikaan illalla veskissä käydessä papruun tuli eka kerran kirkasta punaista verta, ei paljon mutta kuitenkin ja yön aikana täti oli saanut jo voimaa hyökkäykseen. Tämmöttii tällä erää :(. Harmittaa vaikka tästä alunperin pitikin tulla pihtailukierto :headwall:.

Hyvää tätä päivää kaikille!

Mur-Mur kiitos.

Iida-K kiitos, kun kerroit omasta raskaudestasi. Minäkin toivon, että kaikkin on vuodosta huolimatta kunnossa ja että vuoto ei runsastu! Minä ole ollut tämän vkon lomalla, pelottaa ensivko töissä, kun minullakin on sitä nostelua siellä.

Taavi :hug: negasta!

Ottis onnea alkaneeseen kiertoon, oletko miehin kanssa keskustellu jatkoista otaotko lääkkeet nyt mukaan? Mietin sitä, että jos on simpossakin toivomisen varaa auttaisiko inseminaatio?

ON tänään menen kampaajalle ja ip muille asioille, toivottavasti ajatukset vähän kävisivät näin muuallakin kuin tässä tilanteessani. Eilen tapasin ystävääni ja sain muutakin ajateltavaa. Anteeksi tämä oma napainen piinailuvuodatus. Haluan kuitenkin kertoa myös sen, että olen äärettömän kiitollinen Suomasta ja siitä, että vuoto ei ole pahentunut ja pahoja kipuja ei ole tullut, edelleen rukoilen kaiken sujuvan hvyin.

+++++ tuulia ovistelijolle ja RKTT:läisille

Oivikka ja Suoma

Ottis
Oivikki Ihanaa, ett sulla on puuhaa tälle päivälle. Et sinä liikaa täällä omaa napaas vuodattele :hug:.

Taitaa olla, ett jos tässä ihan tosissaan lasta halutaan, ett inseminaatio on se oikea tapa yrittää. En ole miehelle vielä mitään puhunut, kun on ollut hommaa oman pettymyksen sulattelemisessa :ashamed:. Ajattelin kuitenkin aloittaa Clomit tässä kierrossa. Näyttivät ne jonkin verran toissakierrolta puskuroivan tätäkin kiertoa eli sen puoleen haluan antaa vielä tuurillekin mahdollisuuden.

Tässä siis vähän niinkuin ite rukkaan näitä hoitoja, ettei kroppa kuitenkaan liikaa joutuis paineeseen, mulla kun tuota muutakin lääkitystä on. Jos nyt tästä kierrosta ei tärppiä tule, ajattelin seuraavan kierron taas luomuilla, mutt silloin pidän mukana kuitenkin mm. greippimehun limakalvojen vuoksi. Uskon nimittäin, ett kiinnittyminen saattoi epäonnistua liian ohuen limiksen vuoksi.

Happis Tuuthan heti kertomaan mitä neuvolasta kuuluu. Tsempitykset ja onnenpotku persuuksille, ett kaikki olis hyvin :heart:!

Katoin muuten, ett kp-listalla meitä on enää 15, kun meitä oli noin 30 silloin ku mä aloin täällä pörrätä. Sit tsekkasinkin yrjöklubin ja sinä aikana täällä on 14 plussannut pysyvästi :heart: +ne 4 keskenmenoon johtanutta plussaa :(. Alle 5 kuukautta ja 14 raskautta, vähän on hyvä saldo!!

Heh! Juu ja sinä aikana minäkin olen hedelmöittynyt 3 kertaa :LOL:, mutt mitään ei vaan näy :ashamed:.

Neuvolassa otettiin pissanäyte (positiivinen) ja laittoi lähetteen polille. Jos tulee vuotoja tai kipuja saan olla suoraan yhteydessä naistentautien polille, sillä lähete on laitettu. Se on ihan helpotus. En itse uskalla ajatella tätä "raskautena" tai vauvana ollenkaan, vaikka välillä toivo nostaa päätään. Tää on mulle koko ajan mielessä kohdunulkonen. Jonkun mielestä ehkä kannattais iloita raskaudesta vielä, kun voi, mutta iloinen yllätys on musta kivempaa kuin karsee pettymys.

Ottis
Happis Ymmärrän hyvin, ettet osaa vielä raskaudesta iloita, kun ajattelet sitä koko ajan kohdunulkoisena. Sulla on oikeus pikku pessimismiin, mutt toivotaan lopulta sitä iloista ylläriä :heart:! Hyvä ett lähete valmiina polille jos tulee tarvis. Osasko ne sanoa neuvolassa mitään viisasta mikä olis rauhoittanu?

[/url]

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Ottis (42).....................kp2/23-28........yk12...............1.
mur-mur (44)..............kp4/24-28..yk13 (km2/10).......3./2. yht.
Ballerina Bolero (40)..kp5/25-28.....yk30...................3.
MamaStella(40)..........kp8/27-28............yk2..............6./2.yht.
Inia (43)......................kp9/26-30.........yk22...............1.
Iida-Karoliina (45)......kp10/23-29.........yk13...............5./1. yht.
haave3 (41)................kp13/28-36........y.2v................3.
liiza (44)......................kp14/24-27........yk26...............4.
Rinafina (44)...............kp17/31.............yk2.................6.
onlydream (37)...........kp20/23-29.........yk?................3.
ikiemo (45)..................kp23/20-50........y?...................4.
taavi166 (38)..............kp35/28-42.........yk13..............3.
nillanilla (42)...............kp36/28-33.........yk10...............1.
Sariella09 (43)...........kp55/40..............yk?..................5./1.yht.

RKTT

Rominas (40).....................dpo21 :heart: :heart: :heart:
taavi166 (38)....................dpo16
happihyppy (39)................dpo15 :heart: :heart: :heart:
ikiemo (45)........................dpo11
liiza (44)............................dpo2

[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Ottis: Pahoittelut tädistä!! :hug:

Palailen sivuille autokatsastuksen jälkeen... Tässä mietin käynkö sen digin ostaan vai enkö... Testissä oli aamulla huomattavasti vahvempi viiva sen testi viivan lisäksi...
:heart:

Oivikki pari päivää enää lääkärissä käyntiin :) mitkä rv:t siulla on silloin perjantaina?
Suoma on vahva&sitkeä, tiedän sen!!!!:heart::heart::heart:

Mukavaa kampaamo hetkeä, miullahin on varattu aika 31.5 =)
..ja..täällä pinossa on LUPA :heart:vuodattaa sydäntään:heart:

oivikki hyvä, että vuoto on kuitenkin vähäistä. Eiköhän se ole ihan harmitonta ja asiaan kuuluvaa, toivotaan niin :heart: Peukkuja sinulle ylihuomiseen ja koita rentoutua ja yritä elää ja touhuta normaalisti. Muista, että et voi mitään asialle tehdä... alkio pysyy jos on elinkelpoinen ja tulee pois jos olisi ongelmia tulossa. Jos vaan pystyt, niin älä stressaa, itsesi takia. Peukkuja sulle ja Suoma-sissille, että kaikki on ok! :hug:

Rominas ja happis isot onnittelut plussasta!

Ottis pahoittelut tädistä :hug: ehkä oli kiinnitysyritystä, ei kai ne hcg:t muuten näkyisi edes hentona viivana? Kannatan hoitoon menoa. Luulen, että tässä iässä mahkut plussaan on kuitenkin paremmat hoitojen avulla.

BB onnea ekaan ivf:iin! Itse käytiin kolmen inssin jälkeen helmikuun lopulla yksityisellä ivf, lyhyellä kaavalla. Minusta hoito ei ollut rankka. Muniksia punktioitiin vissiin 7, (enemmän siellä oli, mutta vissiiin loput liian pieniä ) kuudessa solussa oli munasolu, jotka kaikki hedelmöittyi. Siirtopäivänä oli yllätys että vain yksi II-lk alkio oli siirtokelpoinen, pakkaseen ei mennyt mitään. Loput solut olivat IV-lk eli niissä oli jotain röpelöreunaisuutta, roskatavaraa. Ihmeekseni tuo yksi alkio tuotti plussan, mutta meni kesken viikon kuluttua. :(

Keskenmenon jälkeen olin vihainen ja ajattelin, että hitsi mikä hoito, kun ensin antaa itselleen huimat odotukset ja unelmat lähes täyttyvät, niin yhtäkkiä kaikki vedetäänkin pois. Olin pettynyt. Nyt olen puuhaillut kaikkea muuta kivaa paitsi vauvahaaveiluja. Mutta klinikalta saan ensi viikolla ohjeet, miten lähestytään elokuun hoitoa, kun haluan punktion ja mahdollisen siirron osuvan lomani ajalle.

Ottis
SS, mur-mur ja Rominas Kiitos pahoitteluista :flower:! Eihän tää kivaa ole, mutt on elettävä päivä kerrallaan.

Rominas Miten niin "Testissä oli aamulla huomattavasti vahvempi viiva sen testi viivan lisäksi..." Nyt minä en ymmärrä :ashamed:. Oliko siinä siis jokin ylimääräinen viiva siinä testissä? Osta joka tapauksessa digi, se kertoopi ihan suomeksi mikä on tilanne :).

Ottis
Poistin muuten sunnuntailta happihyppysen kp-listalta, koska hän on yrjöklubissa nyt ja toivottavasti siellä pysyykin eli jos viitit niin voisitko poistaa hänet kp-listalta myös omista päivityksistäsi? Multa se on jäänyt poistamatta alunperin kun olen hänet y-klubiin siirtänyt, siis mun moka :ashamed:.

Yhteistyössä